Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o its-sport.cz
Povědomí o its-sport.cz
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Šárka Burkoňová |
---|---|
Šetření: | 15. 01. 2014 - 23. 01. 2014 |
Počet respondentů: | 140 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 88,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká povědomí o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o. zabývající se prodejem sportovního vybavení a oblečení. (http://www.its-sport.cz/)
Děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplňováním dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 89 | 63,57 % | 63,57 % |
muž | 51 | 36,43 % | 36,43 % |
2. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 104 | 74,29 % | 74,29 % |
26 - 30 let | 29 | 20,71 % | 20,71 % |
41 - 50 let | 4 | 2,86 % | 2,86 % |
31 - 40 let | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
3. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 99 | 70,71 % | 70,71 % |
středoškolské s maturitou | 30 | 21,43 % | 21,43 % |
základní | 7 | 5 % | 5 % |
vyšší odborné | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
středoškolské bez maturity | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kamenný obchod | 95 | 67,86 % | 67,86 % |
online | 45 | 32,14 % | 32,14 % |
5. Chodíte cvičit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2x a vícekrát do týdne | 63 | 45 % | 45 % |
1x do týdne | 34 | 24,29 % | 24,29 % |
1x za měsíc | 29 | 20,71 % | 20,71 % |
1x za rok | 7 | 5 % | 5 % |
nikdy | 7 | 5 % | 5 % |
6. Kupujete si sportovní vybavení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 113 | 80,71 % | 80,71 % |
ne | 27 | 19,29 % | 19,29 % |
7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 97 | 83,62 % | 69,29 % |
cena | 88 | 75,86 % | 62,86 % |
vzhled | 59 | 50,86 % | 42,14 % |
dostupnost | 18 | 15,52 % | 12,86 % |
funkčnost | 1 | 0,86 % | 0,71 % |
poměr zaškrnutých hodnot | 1 | 0,86 % | 0,71 % |
musi se mi to libit | 1 | 0,86 % | 0,71 % |
Materiál | 1 | 0,86 % | 0,71 % |
8. Pokud je odpověď na otázku č. 6 ne, z jakého důvodu si sportovní vybavení nekupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepotřebuji | 3 | 13,04 % | 2,14 % |
nepotřebuji ho | 2 | 8,7 % | 1,43 % |
nejsem aktivní sportovec | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
Většinou ho dostávám jako dárky k Vánocům, k narozeninám... | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
Je drahé a kupuje mi ho převážně někdo jiny | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
protoze nepotrebuju kupovat vec/i, ktere nevyuziji | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
necvičím doma | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
Pro moji jedinou pohybovou aktivitu (chůzi) speciální vybavení nepotřebuji. | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
domácí výroba | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
nepotrebuju ho. mam ho ve fitku | 1 | 4,35 % | 0,71 % |
ostatní odpovědi | 10 | 43,48 % | 7,14 % |
9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 132 | 94,29 % | 94,29 % |
ano | 8 | 5,71 % | 5,71 % |
10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nesetkali | 134 | 95,71 % | 95,71 % |
Ne | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
Ano | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemohu posoudit | 121 | 86,43 % | 86,43 % |
ne | 13 | 9,29 % | 9,29 % |
ano | 6 | 4,29 % | 4,29 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.