Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o its-sport.cz

Povědomí o its-sport.cz

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Burkoňová
Šetření:15. 01. 2014 - 23. 01. 2014
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká povědomí o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o. zabývající se prodejem sportovního vybavení a oblečení.  (http://www.its-sport.cz/)

Děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplňováním dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8963,57 %63,57 %  
muž5136,43 %36,43 %  

Graf

2. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let10474,29 %74,29 %  
26 - 30 let2920,71 %20,71 %  
41 - 50 let42,86 %2,86 %  
31 - 40 let32,14 %2,14 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9970,71 %70,71 %  
středoškolské s maturitou3021,43 %21,43 %  
základní75 %5 %  
vyšší odborné32,14 %2,14 %  
středoškolské bez maturity10,71 %0,71 %  

Graf

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod9567,86 %67,86 %  
online4532,14 %32,14 %  

Graf

5. Chodíte cvičit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x a vícekrát do týdne6345 %45 %  
1x do týdne3424,29 %24,29 %  
1x za měsíc2920,71 %20,71 %  
1x za rok75 %5 %  
nikdy75 %5 %  

Graf

6. Kupujete si sportovní vybavení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11380,71 %80,71 %  
ne2719,29 %19,29 %  

Graf

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita9783,62 %69,29 %  
cena8875,86 %62,86 %  
vzhled5950,86 %42,14 %  
dostupnost1815,52 %12,86 %  
funkčnost10,86 %0,71 %  
poměr zaškrnutých hodnot10,86 %0,71 %  
musi se mi to libit 10,86 %0,71 %  
Materiál 10,86 %0,71 %  

Graf

8. Pokud je odpověď na otázku č. 6 ne, z jakého důvodu si sportovní vybavení nekupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepotřebuji313,04 %2,14 %  
nepotřebuji ho28,7 %1,43 %  
nejsem aktivní sportovec14,35 %0,71 %  
Většinou ho dostávám jako dárky k Vánocům, k narozeninám...14,35 %0,71 %  
Je drahé a kupuje mi ho převážně někdo jiny14,35 %0,71 %  
protoze nepotrebuju kupovat vec/i, ktere nevyuziji14,35 %0,71 %  
necvičím doma14,35 %0,71 %  
Pro moji jedinou pohybovou aktivitu (chůzi) speciální vybavení nepotřebuji.14,35 %0,71 %  
domácí výroba14,35 %0,71 %  
nepotrebuju ho. mam ho ve fitku14,35 %0,71 %  
ostatní odpovědi necvičím/nesportuji až tak často
nesportuji
tolik necvicim
Malý prostor na doma, spíše cvičím v posilovně, bazénu nebo fitness centru
není potřeba
nemám potřebu
cvičím doma a nepotřebuju to
Moc necvičím a nemám na to peníze.
není nutné
Nemám důvod proč si nějaké vybavení kupovat...
1043,48 %7,14 % 

Graf

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13294,29 %94,29 %  
ano85,71 %5,71 %  

Graf

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesetkali13495,71 %95,71 %  
Ne32,14 %2,14 %  
Ano32,14 %2,14 %  

Graf

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemohu posoudit12186,43 %86,43 %  
ne139,29 %9,29 %  
ano64,29 %4,29 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věková kategorie

3. Dosažené vzdělání

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

5. Chodíte cvičit?

6. Kupujete si sportovní vybavení?

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věková kategorie

3. Dosažené vzdělání

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

5. Chodíte cvičit?

6. Kupujete si sportovní vybavení?

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Burkoňová, Š.Povědomí o its-sport.cz (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomi-o-its-sport-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.