Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o its-sport.cz

Povědomí o its-sport.cz

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Burkoňová
Šetření:15. 01. 2014 - 23. 01. 2014
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká povědomí o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o. zabývající se prodejem sportovního vybavení a oblečení.  (http://www.its-sport.cz/)

Děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplňováním dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8963,57 %63,57 %  
muž5136,43 %36,43 %  

Graf

2. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let10474,29 %74,29 %  
26 - 30 let2920,71 %20,71 %  
41 - 50 let42,86 %2,86 %  
31 - 40 let32,14 %2,14 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9970,71 %70,71 %  
středoškolské s maturitou3021,43 %21,43 %  
základní75 %5 %  
vyšší odborné32,14 %2,14 %  
středoškolské bez maturity10,71 %0,71 %  

Graf

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod9567,86 %67,86 %  
online4532,14 %32,14 %  

Graf

5. Chodíte cvičit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x a vícekrát do týdne6345 %45 %  
1x do týdne3424,29 %24,29 %  
1x za měsíc2920,71 %20,71 %  
1x za rok75 %5 %  
nikdy75 %5 %  

Graf

6. Kupujete si sportovní vybavení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11380,71 %80,71 %  
ne2719,29 %19,29 %  

Graf

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita9783,62 %69,29 %  
cena8875,86 %62,86 %  
vzhled5950,86 %42,14 %  
dostupnost1815,52 %12,86 %  
funkčnost10,86 %0,71 %  
poměr zaškrnutých hodnot10,86 %0,71 %  
musi se mi to libit 10,86 %0,71 %  
Materiál 10,86 %0,71 %  

Graf

8. Pokud je odpověď na otázku č. 6 ne, z jakého důvodu si sportovní vybavení nekupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepotřebuji313,04 %2,14 %  
nepotřebuji ho28,7 %1,43 %  
nejsem aktivní sportovec14,35 %0,71 %  
Většinou ho dostávám jako dárky k Vánocům, k narozeninám...14,35 %0,71 %  
Je drahé a kupuje mi ho převážně někdo jiny14,35 %0,71 %  
protoze nepotrebuju kupovat vec/i, ktere nevyuziji14,35 %0,71 %  
necvičím doma14,35 %0,71 %  
Pro moji jedinou pohybovou aktivitu (chůzi) speciální vybavení nepotřebuji.14,35 %0,71 %  
domácí výroba14,35 %0,71 %  
nepotrebuju ho. mam ho ve fitku14,35 %0,71 %  
ostatní odpovědi necvičím/nesportuji až tak často
nesportuji
tolik necvicim
Malý prostor na doma, spíše cvičím v posilovně, bazénu nebo fitness centru
není potřeba
nemám potřebu
cvičím doma a nepotřebuju to
Moc necvičím a nemám na to peníze.
není nutné
Nemám důvod proč si nějaké vybavení kupovat...
1043,48 %7,14 % 

Graf

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13294,29 %94,29 %  
ano85,71 %5,71 %  

Graf

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesetkali13495,71 %95,71 %  
Ne32,14 %2,14 %  
Ano32,14 %2,14 %  

Graf

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemohu posoudit12186,43 %86,43 %  
ne139,29 %9,29 %  
ano64,29 %4,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věková kategorie

3. Dosažené vzdělání

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

5. Chodíte cvičit?

6. Kupujete si sportovní vybavení?

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věková kategorie

3. Dosažené vzdělání

4. Upřednostňujete nákup online nebo v kamenném obchodě?

5. Chodíte cvičit?

6. Kupujete si sportovní vybavení?

7. Pokud je na otázku č. 6 odpověď ano: co je pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení?

9. Slyšeli jste o firmě Innovative Training Systems Marketing & Management spol. s.r.o.?

10. Pokud jste se setkali s produkty této firmy, byli jste s nimi spokojeni?

11. Máte v plánu v budoucnu nakupovat produkty u této firmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Burkoňová, Š.Povědomí o its-sport.cz (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomi-o-its-sport-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.