Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o konkrétní značce a jejích produktech

Povědomí o konkrétní značce a jejích produktech

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Nejedlá
Šetření:01. 04. 2013 - 10. 04. 2013
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):29 / 18.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 
 

prosím Vás o vyplnění následujících otázek, které jsou zaměřeny na výzkum povědomí o konkrétní obchodní značce. 

 

Vyplnění dotazníku by Vám mělo zabrat maximálně 3 minuty.

Předem Vám děkuji za Váš čas.

Iveta Nejedlá


 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost, která používá následující logo?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2295,65 %95,65 %  
Ano14,35 %4,35 %  

Graf

2. Toto logo byste intuitivně přiřadili společnosti, zaměřené na:

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Správu software1568,18 %65,22 %  
Výrobu a prodej her a hraček418,18 %17,39 %  
Logistiku313,64 %13,04 %  

Graf

3. Znáte společnost Efko - karton, s. r. o. (dále jen Efko), která toto logo používá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne22100 %95,65 %  

Graf

4. Kdy jste se poprvé o společnosti Efko dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
před méně než 5 lety včetně1100 %4,35 %  

Graf

5. Jak jste se o společnosti Efko dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při návštěvě obchodu s podobným zbožím1100 %4,35 %  

Graf

6. Věděli jste, že společnost Efko všechny své výrobky vyrábí v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1100 %4,35 %  

Graf

7. Co se Vám ve spojení se značkou Efko vybaví?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cereálie1100 %4,35 %  

Graf

8. Výrobky společnosti Efko považujete za: (1 = nesouhlasím vůbec, 5 = naprosto souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalitní40
Cenově dostupné30
Cenově odpovídající své kvalitě40
Moderní40
Tradiční30
Výhradně české40

Graf

9. Koupili jste si někdy výrobek společnosti Efko?

Pozn.: Společnost Efko - karton, s. r. o. se zabývá výrobou společenských her a hraček.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1100 %4,35 %  

Graf

10. Propagace produktů značky Efko je dostatečná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1043,48 %43,48 %  
nesouhlasím626,09 %26,09 %  
spíše nesouhlasím521,74 %21,74 %  
spíše souhlasím14,35 %4,35 %  
souhlasím14,35 %4,35 %  

Graf

11. Kdy naposledy jste si do Vaší domácnosti zakoupili společenskou hru?

Mezi společenské hry se řadí např. deskové hry typu Člověče, nezlob se, Bang!, Dračí doupě apod.

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Před více než 10 letyotázka č. 12, Před 5 - 10 letyotázka č. 12, Před méně než 5 letyotázka č. 12, Společenskou hru jste do Vaší domácnosti nikdy nezakoupiliotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Před méně než 5 lety1356,52 %56,52 %  
Před více než 10 lety730,43 %30,43 %  
Před 5 - 10 lety28,7 %8,7 %  
Společenskou hru jste do Vaší domácnosti nikdy nezakoupili14,35 %4,35 %  

Graf

12. Při koupi deskových her u Vás rozhoduje spíše:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena vs. Doporučeníalternativní0.7270.471
Cena vs. Značka výrobcealternativní-0.9090.174
Doporučení vs. Značka výrobcealternativní-0.9090.174

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Které logo považujete za novější? (Jedná se o logo stejné společnosti)

 

LOGO č. 1:             
LOGO č. 2: 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Logo č. 1otázka č. 14, Logo č. 2otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Logo č. 223100 %100 %  

Graf

14. Pokud jste zvolili logo 1, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

15. Pokud jste zvolili logo 2, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modernější28,7 %8,7 %  
vyzerá modernejsi, lepsi grafika14,35 %4,35 %  
vypadá moderněji14,35 %4,35 %  
modernější písmo14,35 %4,35 %  
víc grafiky14,35 %4,35 %  
Snaží se být zajímavé, moderní, ale je překombinované14,35 %4,35 %  
používá v současné době módní (a tudíž tuctový) font14,35 %4,35 %  
na staré logo číslo jedna jsem si vzpomněla, když jsem je uviděla14,35 %4,35 %  
modernost14,35 %4,35 %  
Iluze 3D, použitý font.14,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi zdá se mi modernější
protože všechno nové je horší než původní. První logo bylo hezké, tohle vypadá ohavně, otrasně...
modernější vzhled
Více moderní
Logo č. 1 mi přijde povědomé z dětství. Také použití moderního fontu, trademarkové značky a stínovaného loga naznačuje, že je logo max. 15 let staré.
novější vzhled
protože logo působí jako podobně jako logo facebooku, který se rozmohl v posledních letech a společnosti toho využívají.
stínovaná koule
moderní
vypadá moderně technicky
je modernější
stylovější, dynamičtější
1252,17 %52,17 % 

Graf

16. Který ze dvou uvedených obalů stavebnice ROTO od společnosti Efko, by Vás spíše nalákal ke koupi tohoto výrobku?

Obal č. 1:  
Obal č. 2: 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Obal č. 1otázka č. 17, Obal č. 2otázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obal č. 22086,96 %86,96 %  
Obal č. 1313,04 %13,04 %  

Graf

17. Pokud jste uvedli obal č. 1, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím133,33 %4,35 %  
Dává tušení o měřítku a velikosti hračky. Také působí výrazně moderněji.133,33 %4,35 %  
pozadí u č. 2 je nepěkné, starý render133,33 %4,35 %  

Graf

18. Pokud jste uvedli obal č. 2, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
to díte mi neni sympaticke, a lepe videt o co se jedná na 2.obalu15 %4,35 %  
vypadá moderněji15 %4,35 %  
vidím,co obsahuje krabice jasněji než u 115 %4,35 %  
první - kluk, druhý - jde o hračku15 %4,35 %  
Kluk na fotu - jako by výrobce počítal s uvažováním zákazníka: kluk je nadšený, chceme být nadšení taky15 %4,35 %  
je na něm vidět co je uvnitř krabice15 %4,35 %  
Větší obrázky hraček.15 %4,35 %  
je hezci 15 %4,35 %  
Zajímá mě spíše obrázek produktu, než anonymního dítěte.15 %4,35 %  
je barevnější15 %4,35 %  
ostatní odpovědi Potřebuji vidět, co si kupuji, a ne nějakého protekčného chlapečka...
veselejší
Nemám ráda naaranžované usměvavé, šťastné osoby.
více vidět hračky
hezčí, ukazuje samotný produkt, nepotřebuji vidět dítě
barevnost
důraz na technickou vyspělost
bez fotky dítěte
zajímavý, ukazuje co je uvnitř
hlavní je hrač
1050 %43,48 % 

Graf

19. Znáte hračku Igráček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1773,91 %73,91 %  
Ne626,09 %26,09 %  

Graf

20. Věděli jste, že společnost Efko v roce 2010 znovuuvedla na český trh Igráčka, legendární hračku 70. let minulého století?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1270,59 %52,17 %  
Ano529,41 %21,74 %  

Graf

21. Jak jste se o znovuuvedení Igráčka na český trh dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu360 %13,04 %  
V tisku120 %4,35 %  
Při návštěvě obchodu s podobným zbožím120 %4,35 %  

Graf

22. Měli jste někdy ve Vaší domácnosti Igráčka, zakoupeného před rokem 2010?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1270,59 %52,17 %  
Ne423,53 %17,39 %  
Nevím15,88 %4,35 %  

Graf

23. Zakoupili jste do Vaší domácnosti Vy, nebo někdo z Vašich blízkých, Igráčka po roce 2010?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1270,59 %52,17 %  
Nevím423,53 %17,39 %  
Ano15,88 %4,35 %  

Graf

24. Současná propagace konkrétního výrobku - hračky Igráček, je dostatečná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím529,41 %21,74 %  
nesouhlasím423,53 %17,39 %  
spíše souhlasím423,53 %17,39 %  
souhlasím317,65 %13,04 %  
spíše nesouhlasím15,88 %4,35 %  

Graf

 Následující závěrečné otázky se již přímo netýkají zkoumané problematiky. I tak Vás však prosím o jejich vyplnění.

25. Je ve Vaší rodině dítě/děti ve věku 2 - 10 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne872,73 %34,78 %  
Ano (jsem jeho/jejich sourozenec)327,27 %13,04 %  

Graf

26. Aktuálně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem student1147,83 %47,83 %  
vzdělávání14,35 %4,35 %  
televizní tvorba14,35 %4,35 %  
stavebnictví14,35 %4,35 %  
obchod14,35 %4,35 %  
IT14,35 %4,35 %  
politická strana14,35 %4,35 %  
překlady/korektury14,35 %4,35 %  
podnikám - obchod14,35 %4,35 %  
školství14,35 %4,35 %  
Jsem nezaměstnaný14,35 %4,35 %  
služby pro zemědělství14,35 %4,35 %  
ekonomie14,35 %4,35 %  

Graf

27. Řadíte se do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 40 let1878,26 %78,26 %  
41 - 65 let521,74 %21,74 %  

Graf

28. Měsíční příjem Vaší domácnosti se pohybuje v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15 000 Kč939,13 %39,13 %  
30 000 - 50 000 Kč834,78 %34,78 %  
20 000 - 30 000 Kč313,04 %13,04 %  
50 000 - 70 000 Kč14,35 %4,35 %  
více než 70 000 Kč14,35 %4,35 %  
15000 - 20 000 Kč14,35 %4,35 %  

Graf

29. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1460,87 %60,87 %  
středoškolské s maturitou939,13 %39,13 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Nejedlá, I.Povědomí o konkrétní značce a jejích produktech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://povedomi-o-konkretni-znacce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.