Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o konkrétní značce a jejích produktech
Povědomí o konkrétní značce a jejích produktech
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iveta Nejedlá |
---|---|
Šetření: | 01. 04. 2013 - 10. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 23 |
Počet otázek (max/průměr): | 29 / 18.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 64,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění následujících otázek, které jsou zaměřeny na výzkum povědomí o konkrétní obchodní značce.
Vyplnění dotazníku by Vám mělo zabrat maximálně 3 minuty.
Předem Vám děkuji za Váš čas.
Iveta Nejedlá
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost, která používá následující logo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 22 | 95,65 % | 95,65 % |
Ano | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
2. Toto logo byste intuitivně přiřadili společnosti, zaměřené na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Správu software | 15 | 68,18 % | 65,22 % |
Výrobu a prodej her a hraček | 4 | 18,18 % | 17,39 % |
Logistiku | 3 | 13,64 % | 13,04 % |
3. Znáte společnost Efko - karton, s. r. o. (dále jen Efko), která toto logo používá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 22 | 100 % | 95,65 % |
4. Kdy jste se poprvé o společnosti Efko dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
před méně než 5 lety včetně | 1 | 100 % | 4,35 % |
5. Jak jste se o společnosti Efko dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Při návštěvě obchodu s podobným zbožím | 1 | 100 % | 4,35 % |
6. Věděli jste, že společnost Efko všechny své výrobky vyrábí v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 1 | 100 % | 4,35 % |
7. Co se Vám ve spojení se značkou Efko vybaví?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cereálie | 1 | 100 % | 4,35 % |
8. Výrobky společnosti Efko považujete za: (1 = nesouhlasím vůbec, 5 = naprosto souhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalitní | 4 | 0 |
Cenově dostupné | 3 | 0 |
Cenově odpovídající své kvalitě | 4 | 0 |
Moderní | 4 | 0 |
Tradiční | 3 | 0 |
Výhradně české | 4 | 0 |
9. Koupili jste si někdy výrobek společnosti Efko?
Pozn.: Společnost Efko - karton, s. r. o. se zabývá výrobou společenských her a hraček.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 1 | 100 % | 4,35 % |
10. Propagace produktů značky Efko je dostatečná.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 10 | 43,48 % | 43,48 % |
nesouhlasím | 6 | 26,09 % | 26,09 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
spíše souhlasím | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
souhlasím | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
11. Kdy naposledy jste si do Vaší domácnosti zakoupili společenskou hru?
Mezi společenské hry se řadí např. deskové hry typu Člověče, nezlob se, Bang!, Dračí doupě apod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Před více než 10 lety → otázka č. 12, Před 5 - 10 lety → otázka č. 12, Před méně než 5 lety → otázka č. 12, Společenskou hru jste do Vaší domácnosti nikdy nezakoupili → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Před méně než 5 lety | 13 | 56,52 % | 56,52 % |
Před více než 10 lety | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
Před 5 - 10 lety | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
Společenskou hru jste do Vaší domácnosti nikdy nezakoupili | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
12. Při koupi deskových her u Vás rozhoduje spíše:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Cena vs. Doporučení | alternativní | 0.727 | 0.471 |
Cena vs. Značka výrobce | alternativní | -0.909 | 0.174 |
Doporučení vs. Značka výrobce | alternativní | -0.909 | 0.174 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Které logo považujete za novější? (Jedná se o logo stejné společnosti)
LOGO č. 1:
LOGO č. 2:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Logo č. 1 → otázka č. 14, Logo č. 2 → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Logo č. 2 | 23 | 100 % | 100 % |
14. Pokud jste zvolili logo 1, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
15. Pokud jste zvolili logo 2, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Modernější | 2 | 8,7 % | 8,7 % |
vyzerá modernejsi, lepsi grafika | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
vypadá moderněji | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
modernější písmo | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
víc grafiky | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Snaží se být zajímavé, moderní, ale je překombinované | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
používá v současné době módní (a tudíž tuctový) font | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
na staré logo číslo jedna jsem si vzpomněla, když jsem je uviděla | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
modernost | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Iluze 3D, použitý font. | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
ostatní odpovědi | 12 | 52,17 % | 52,17 % |
16. Který ze dvou uvedených obalů stavebnice ROTO od společnosti Efko, by Vás spíše nalákal ke koupi tohoto výrobku?
Obal č. 1:
Obal č. 2:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Obal č. 1 → otázka č. 17, Obal č. 2 → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obal č. 2 | 20 | 86,96 % | 86,96 % |
Obal č. 1 | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
17. Pokud jste uvedli obal č. 1, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 1 | 33,33 % | 4,35 % |
Dává tušení o měřítku a velikosti hračky. Také působí výrazně moderněji. | 1 | 33,33 % | 4,35 % |
pozadí u č. 2 je nepěkné, starý render | 1 | 33,33 % | 4,35 % |
18. Pokud jste uvedli obal č. 2, uveďte důvod. Stačí uvést heslovitě.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
to díte mi neni sympaticke, a lepe videt o co se jedná na 2.obalu | 1 | 5 % | 4,35 % |
vypadá moderněji | 1 | 5 % | 4,35 % |
vidím,co obsahuje krabice jasněji než u 1 | 1 | 5 % | 4,35 % |
první - kluk, druhý - jde o hračku | 1 | 5 % | 4,35 % |
Kluk na fotu - jako by výrobce počítal s uvažováním zákazníka: kluk je nadšený, chceme být nadšení taky | 1 | 5 % | 4,35 % |
je na něm vidět co je uvnitř krabice | 1 | 5 % | 4,35 % |
Větší obrázky hraček. | 1 | 5 % | 4,35 % |
je hezci | 1 | 5 % | 4,35 % |
Zajímá mě spíše obrázek produktu, než anonymního dítěte. | 1 | 5 % | 4,35 % |
je barevnější | 1 | 5 % | 4,35 % |
ostatní odpovědi | 10 | 50 % | 43,48 % |
19. Znáte hračku Igráček?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 17 | 73,91 % | 73,91 % |
Ne | 6 | 26,09 % | 26,09 % |
20. Věděli jste, že společnost Efko v roce 2010 znovuuvedla na český trh Igráčka, legendární hračku 70. let minulého století?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 12 | 70,59 % | 52,17 % |
Ano | 5 | 29,41 % | 21,74 % |
21. Jak jste se o znovuuvedení Igráčka na český trh dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 3 | 60 % | 13,04 % |
V tisku | 1 | 20 % | 4,35 % |
Při návštěvě obchodu s podobným zbožím | 1 | 20 % | 4,35 % |
22. Měli jste někdy ve Vaší domácnosti Igráčka, zakoupeného před rokem 2010?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 12 | 70,59 % | 52,17 % |
Ne | 4 | 23,53 % | 17,39 % |
Nevím | 1 | 5,88 % | 4,35 % |
23. Zakoupili jste do Vaší domácnosti Vy, nebo někdo z Vašich blízkých, Igráčka po roce 2010?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 12 | 70,59 % | 52,17 % |
Nevím | 4 | 23,53 % | 17,39 % |
Ano | 1 | 5,88 % | 4,35 % |
24. Současná propagace konkrétního výrobku - hračky Igráček, je dostatečná.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 5 | 29,41 % | 21,74 % |
nesouhlasím | 4 | 23,53 % | 17,39 % |
spíše souhlasím | 4 | 23,53 % | 17,39 % |
souhlasím | 3 | 17,65 % | 13,04 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 5,88 % | 4,35 % |
Následující závěrečné otázky se již přímo netýkají zkoumané problematiky. I tak Vás však prosím o jejich vyplnění.
25. Je ve Vaší rodině dítě/děti ve věku 2 - 10 let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 8 | 72,73 % | 34,78 % |
Ano (jsem jeho/jejich sourozenec) | 3 | 27,27 % | 13,04 % |
26. Aktuálně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem student | 11 | 47,83 % | 47,83 % |
vzdělávání | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
televizní tvorba | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
stavebnictví | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
obchod | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
IT | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
politická strana | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
překlady/korektury | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
podnikám - obchod | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
školství | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
Jsem nezaměstnaný | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
služby pro zemědělství | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
ekonomie | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
27. Řadíte se do věkové kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 40 let | 18 | 78,26 % | 78,26 % |
41 - 65 let | 5 | 21,74 % | 21,74 % |
28. Měsíční příjem Vaší domácnosti se pohybuje v rozmezí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 15 000 Kč | 9 | 39,13 % | 39,13 % |
30 000 - 50 000 Kč | 8 | 34,78 % | 34,78 % |
20 000 - 30 000 Kč | 3 | 13,04 % | 13,04 % |
50 000 - 70 000 Kč | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
více než 70 000 Kč | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
15000 - 20 000 Kč | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
29. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 14 | 60,87 % | 60,87 % |
středoškolské s maturitou | 9 | 39,13 % | 39,13 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.