Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o pivních reklamách

Povědomí o pivních reklamách

Jak jste vybírali střední školu?
Na základě jakých kritérií jste (si) vybrali střední školu? Kde jste hledali informace?

(veřejné výsledky nejpozději 29. 12. 2022, vhodné pro studenty sš a rodiče studentů sš)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Mach
Šetření:30. 04. 2010 - 30. 04. 2010
Počet respondentů:21
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Pro naše (nejen=D) studijní potřeby děláme průzkum, jehož cílem je zjistit povědomí o pivních reklamách v hlavách českých (nejen) pivařů.

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik značek piva znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 až 101047,62 %47,62 %  
11 až 15733,33 %33,33 %  
1 až 5 419,05 %19,05 %  

Graf

2. Kterou pivní značku si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus628,57 %28,57 %  
Starobrno314,29 %14,29 %  
plzeň29,52 %9,52 %  
Staropramen29,52 %9,52 %  
radegast29,52 %9,52 %  
Zlatopramen14,76 %4,76 %  
Pilsner14,76 %4,76 %  
Heineken14,76 %4,76 %  
budvar14,76 %4,76 %  
Stella Artois14,76 %4,76 %  
ostatní odpovědi kozel 14,76 %4,76 % 

Graf

3. Proč si vybavíte právě tuto značku piva,

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

blízkost pivovaru

bydlím blízko brna a je mi blízké nářečí oužité v reklamě

Díky postupu servírování piva které se podává do zvláštní skleničky s nožičkou , logem a papírovou rozetkou :-) a především díky velmi jemné chuti ...

chdím na čepované!

Je to první co mě napadla (momentálně).

jedinou jí piju

Jsem z Brna.

Nejznámější z ČR

nevím

orosená odměna...kozel

protože bydlím blízko pusteven, kde je socha radegasta:-)

protože jsem ho dnes pil

Protože mi chutná nejvíc :)

Protože mi jednou kdosi řekl, že to chutná jako psí moč:-D

Protože su z Brna

První hlavní sponzor hokejové extraligy:)

reklama v televizi

SIlný marketing

skoro všude, kam chodim, ho točej :)

včera jsem byla v hospodě a přítel si ji objednal

4. Víte, ve které reklamě na pivo se objevují 3 muži uprostřed rybníka při rybaření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1047,62 %47,62 %  
Staropramen733,33 %33,33 %  
Kozel29,52 %9,52 %  
Zlatopramen29,52 %9,52 %  

Graf

5. Vzpomenete si, ve které reklamě se objevuje hospodský jako zvíře?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel1571,43 %71,43 %  
ne314,29 %14,29 %  
Kozel.14,76 %4,76 %  
Velkopopovický Kozel14,76 %4,76 %  
Reklama na Kozel ? (pivo)14,76 %4,76 %  

Graf

6. Jste muž či žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1152,38 %52,38 %  
muž1047,62 %47,62 %  

Graf

7. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 251990,48 %90,48 %  
31 až 4014,76 %4,76 %  
méně než 18 let14,76 %4,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Mach, V.Povědomí o pivních reklamách (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-pivnich-reklamach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.