Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o pivních reklamách

Povědomí o pivních reklamách

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vít Mach
Šetření:30. 04. 2010 - 30. 04. 2010
Počet respondentů:21
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Pro naše (nejen=D) studijní potřeby děláme průzkum, jehož cílem je zjistit povědomí o pivních reklamách v hlavách českých (nejen) pivařů.

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik značek piva znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 až 101047,62 %47,62 %  
11 až 15733,33 %33,33 %  
1 až 5 419,05 %19,05 %  

Graf

2. Kterou pivní značku si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus628,57 %28,57 %  
Starobrno314,29 %14,29 %  
plzeň29,52 %9,52 %  
Staropramen29,52 %9,52 %  
radegast29,52 %9,52 %  
Zlatopramen14,76 %4,76 %  
Pilsner14,76 %4,76 %  
Heineken14,76 %4,76 %  
budvar14,76 %4,76 %  
Stella Artois14,76 %4,76 %  
ostatní odpovědi kozel 14,76 %4,76 % 

Graf

3. Proč si vybavíte právě tuto značku piva,

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

blízkost pivovaru

bydlím blízko brna a je mi blízké nářečí oužité v reklamě

Díky postupu servírování piva které se podává do zvláštní skleničky s nožičkou , logem a papírovou rozetkou :-) a především díky velmi jemné chuti ...

chdím na čepované!

Je to první co mě napadla (momentálně).

jedinou jí piju

Jsem z Brna.

Nejznámější z ČR

nevím

orosená odměna...kozel

protože bydlím blízko pusteven, kde je socha radegasta:-)

protože jsem ho dnes pil

Protože mi chutná nejvíc :)

Protože mi jednou kdosi řekl, že to chutná jako psí moč:-D

Protože su z Brna

První hlavní sponzor hokejové extraligy:)

reklama v televizi

SIlný marketing

skoro všude, kam chodim, ho točej :)

včera jsem byla v hospodě a přítel si ji objednal

4. Víte, ve které reklamě na pivo se objevují 3 muži uprostřed rybníka při rybaření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1047,62 %47,62 %  
Staropramen733,33 %33,33 %  
Kozel29,52 %9,52 %  
Zlatopramen29,52 %9,52 %  

Graf

5. Vzpomenete si, ve které reklamě se objevuje hospodský jako zvíře?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel1571,43 %71,43 %  
ne314,29 %14,29 %  
Kozel.14,76 %4,76 %  
Velkopopovický Kozel14,76 %4,76 %  
Reklama na Kozel ? (pivo)14,76 %4,76 %  

Graf

6. Jste muž či žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1152,38 %52,38 %  
muž1047,62 %47,62 %  

Graf

7. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 251990,48 %90,48 %  
31 až 4014,76 %4,76 %  
méně než 18 let14,76 %4,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (86 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mach, V.Povědomí o pivních reklamách (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-pivnich-reklamach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.