Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o pivních reklamách
Povědomí o pivních reklamách
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vít Mach |
---|---|
Šetření: | 30. 04. 2010 - 30. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 7 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:34 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pro naše (nejen=D) studijní potřeby děláme průzkum, jehož cílem je zjistit povědomí o pivních reklamách v hlavách českých (nejen) pivařů.
Odpovědi respondentů
1. Kolik značek piva znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 až 10 | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
11 až 15 | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
1 až 5 | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
2. Kterou pivní značku si vybavíte jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
Starobrno | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
plzeň | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
Staropramen | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
radegast | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
Zlatopramen | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Pilsner | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Heineken | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
budvar | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Stella Artois | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
ostatní odpovědi | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
3. Proč si vybavíte právě tuto značku piva,
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
blízkost pivovaru
bydlím blízko brna a je mi blízké nářečí oužité v reklamě
Díky postupu servírování piva které se podává do zvláštní skleničky s nožičkou , logem a papírovou rozetkou :-) a především díky velmi jemné chuti ...
chdím na čepované!
Je to první co mě napadla (momentálně).
jedinou jí piju
Jsem z Brna.
Nejznámější z ČR
nevím
orosená odměna...kozel
protože bydlím blízko pusteven, kde je socha radegasta:-)
protože jsem ho dnes pil
Protože mi chutná nejvíc :)
Protože mi jednou kdosi řekl, že to chutná jako psí moč:-D
Protože su z Brna
První hlavní sponzor hokejové extraligy:)
reklama v televizi
SIlný marketing
skoro všude, kam chodim, ho točej :)
včera jsem byla v hospodě a přítel si ji objednal
4. Víte, ve které reklamě na pivo se objevují 3 muži uprostřed rybníka při rybaření?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
Staropramen | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
Kozel | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
Zlatopramen | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
5. Vzpomenete si, ve které reklamě se objevuje hospodský jako zvíře?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kozel | 15 | 71,43 % | 71,43 % |
ne | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
Kozel. | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Velkopopovický Kozel | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Reklama na Kozel ? (pivo) | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
6. Jste muž či žena
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
muž | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
7. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 až 25 | 19 | 90,48 % | 90,48 % |
31 až 40 | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
méně než 18 let | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.