Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o produktech 3M

Povědomí o produktech 3M

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Těšínská
Šetření:26. 10. 2010 - 31. 10. 2010
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosíme o vyplnění krátkého dotazníku o povědomí o společnosti 3M a jejích produktech. Výsledky tohoto šetření budou použity v seminární práci k předmětu Mezinárodní marketing na VŠE.

 

Předem děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Používáte na denní bázi kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2187,5 %87,5 %  
ne312,5 %12,5 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
papírnictví1458,33 %58,33 %  
hypermarket625 %25 %  
speciální prodejny28,33 %8,33 %  
internet14,17 %4,17 %  
dodavatel nam privazi do firmy14,17 %4,17 %  

Graf

3. Jaké typy kancelářských potřeb nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýrazňovače1979,17 %79,17 %  
pera1875 %75 %  
tužky1875 %75 %  
lepící bločky1354,17 %54,17 %  
lepící pásky1250 %50 %  
fixy1145,83 %45,83 %  
záložky14,17 %4,17 %  
šanony, adk14,17 %4,17 %  

Graf

4. Co je pro Vás při nákupu kancelářských potřeb rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1875 %75 %  
kvalita1458,33 %58,33 %  
design1145,83 %45,83 %  
značka14,17 %4,17 %  

Graf

5. Kolik peněz vydáte průměrně na nákup kancelářských potřeb měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 100 Kč2187,5 %87,5 %  
nad 800 Kč28,33 %8,33 %  
101 - 250 Kč14,17 %4,17 %  

Graf

6. Které značky kancelářských potřeb znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

3M, Herlitz, KiN

centropen, imexpen, kohinor

centropen, koh-i-noor

centropen, koh-i-noor, esselte

Filofax, Stadtler, Koh-i-nor, Kores, 3M,

KOH-I-NOOR

KOH-I-NOOR

Koh-i-noor

Koh-i-noor, Centropen, Stabilo

koh-i-noor, herlitz, stabilo, centropen

koh-i-noor, kores

Koh-i-noor, Kores, Pritt,

Kohinoor

kohinor

maped, koh-i-noor, herlitz

nevybavim si žádnou

Nevybavuji si žádnou.

nic ma nenapda

parker,niceday,koh-inoor

stabilo, pilot, faber-castell

Vector, Kores, Pilot, Adel

značky nevnímám

žádné

žádné

7. Které značky kancelářských potřeb znáte z následující nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koh-i-noor2395,83 %95,83 %  
Kores1145,83 %45,83 %  
Post-it729,17 %29,17 %  
Herlitz625 %25 %  
Maped520,83 %20,83 %  
Scotch520,83 %20,83 %  
Faber-Castell416,67 %16,67 %  

Graf

8. Znáte značku 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1979,17 %79,17 %  
ano520,83 %20,83 %  

Graf

9. Co ve vás evokuje značka 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec nic1562,5 %62,5 %  
kvalita312,5 %12,5 %  
inovace312,5 %12,5 %  
vysoká cena28,33 %8,33 %  
vyšší cena, která však odpovídá vysoké kvalitě14,17 %4,17 %  
neznám značku14,17 %4,17 %  
šetrnost k životnímu prostředí14,17 %4,17 %  

Graf

10. Které z uvedených výrobků 3M znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné z uvedených1666,67 %66,67 %  
lepící papírky a bločky Post-it729,17 %29,17 %  
lepící pásky Scotch416,67 %16,67 %  
náplasti Next Care14,17 %4,17 %  
Command14,17 %4,17 %  

Graf

11. Co by vás motivovalo k pravidelnému nákupu produktů 3M?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena312,5 %12,5 %  
nízká cena28,33 %8,33 %  
nic28,33 %8,33 %  
nižší cena14,17 %4,17 %  
Pravidelná potřeba - nepotřebuji je často14,17 %4,17 %  
kvalita14,17 %4,17 %  
design14,17 %4,17 %  
jejich kvalita,vyhody pro verneho zakaznika14,17 %4,17 %  
když by se mi ten výrobek líbil14,17 %4,17 %  
větší spotřeba14,17 %4,17 %  
ostatní odpovědi kvalita,design
reklama, cena
větší dostupnost výrobků, nižší cena
kvalita za dobrou cenu
netuším
asi nic
kvalita, rozumná cena
nic, neznánm
Neměli by žádné jiné. :)
vyhodne ceny pro firmu, dodavky do firmy
1041,67 %41,67 % 

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1770,83 %70,83 %  
muž729,17 %29,17 %  

Graf

13. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-251666,67 %66,67 %  
36-50312,5 %12,5 %  
26-35312,5 %12,5 %  
10-1828,33 %8,33 %  

Graf

14. Do jaké profesní skupiny byste se zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠ1562,5 %62,5 %  
zaměstnanec520,83 %20,83 %  
na rodicovske dovolene14,17 %4,17 %  
student SŠ14,17 %4,17 %  
živnostník14,17 %4,17 %  
student ZŠ14,17 %4,17 %  

Graf

15. Kolik činí Váš hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 001 - 10 001 Kč937,5 %37,5 %  
do 5 000 Kč833,33 %33,33 %  
10 001 - 15 000 Kč312,5 %12,5 %  
25 001 - 40 000 Kč28,33 %8,33 %  
15 001 - 25 000 Kč14,17 %4,17 %  
nad 40 000 Kč14,17 %4,17 %  

Graf

16. Bydlíte v

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obci do 10 000 obyvatel1562,5 %62,5 %  
v obci nad 50 000 obyvatel729,17 %29,17 %  
v obci do 25 000 obyvatel14,17 %4,17 %  
v obci do 50 000 obyvatel14,17 %4,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Těšínská, E.Povědomí o produktech 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-produktech-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.