Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o produktech společnosti 3M

Povědomí o produktech společnosti 3M

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hercegová
Šetření:25. 10. 2010 - 31. 10. 2010
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.09
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosíme o vyplnění dotazníku o produktech společnosti 3M. Výsledky dotazníku budou sloužit pro naši seminární práci k předmětu Mezinárodní marketing.

Děkujeme. Jana, Arina, Lenka, Tinka 

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3373,33 %75 %  
ANO1226,67 %27,27 %  

Graf

2. Co se vám vybaví pod značkou 3M?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kancelářské potřeby218,18 %4,55 %  
lepicí bločky - "Post-it"19,09 %2,27 %  
Lepící pásky, ale například také diskety do PC.19,09 %2,27 %  
výrobky z folii19,09 %2,27 %  
fólie, magnetická/optická média19,09 %2,27 %  
vyroba materialov, produktov na chemickej baze19,09 %2,27 %  
hodně věci19,09 %2,27 %  
diskety, pasky, samolepky19,09 %2,27 %  
lepící pásky19,09 %2,27 %  
štítky, bločky, optické konektory19,09 %2,27 %  

Graf

3. Jak vnímate značku 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní758,33 %15,91 %  
Nenápadná.18,33 %2,27 %  
drahá18,33 %2,27 %  
důvěryhodná18,33 %2,27 %  
nic18,33 %2,27 %  
inovativní18,33 %2,27 %  

Graf

4. Označili byste míru propagace značky 3M za

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední758,33 %15,91 %  
slabou541,67 %11,36 %  

Graf

5. Používáte některé produkty společnosti 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 7, NEVÍMotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NEVÍM2657,78 %59,09 %  
ANO1022,22 %22,73 %  
NE920 %20,45 %  

Graf

6. Při jaké příležitosti je využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v zaměstnání990 %20,45 %  
v domácnosti550 %11,36 %  
ve volném čase110 %2,27 %  

Graf

7. Znáte produkty značky Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2862,22 %63,64 %  
ANO1737,78 %38,64 %  

Graf

8. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1164,71 %25 %  
ano635,29 %13,64 %  

Graf

9. Znáte produkty značky Scotch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2964,44 %65,91 %  
ANO1635,56 %36,36 %  

Graf

10. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1275 %27,27 %  
ano425 %9,09 %  

Graf

11. Znáte produkty značky Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE45100 %102,27 %  

Graf

12. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

13. Nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3884,44 %86,36 %  
NE715,56 %15,91 %  

Graf

14. Podle jakých kritérií se rozhodujete při jejich koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena2873,68 %63,64 %  
kvalita2155,26 %47,73 %  
design1744,74 %38,64 %  
značka37,89 %6,82 %  
vlastna skusenost12,63 %2,27 %  

Graf

15. Střetli jste se někdy v ČR/SR s reklamou na produkty společnosti 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3782,22 %84,09 %  
ANO817,78 %18,18 %  

Graf

16. Jakou formou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
billboard337,5 %6,82 %  
reklama na internetu337,5 %6,82 %  
Viděl jsem automobil s logem 3M.112,5 %2,27 %  
auta112,5 %2,27 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA2453,33 %54,55 %  
MUŽ2146,67 %47,73 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-303271,11 %72,73 %  
31-40715,56 %15,91 %  
41-5024,44 %4,55 %  
nad 51 let24,44 %4,55 %  
do 18 let24,44 %4,55 %  

Graf

19. Bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkoměstě nad 100 000 obyvatel2862,22 %63,64 %  
v obci do 5000 obyvatel920 %20,45 %  
ve městě nad 50 000 do 100 000 obyvatel511,11 %11,36 %  
ve městě nad 10 000 do 50 000 obyvatel36,67 %6,82 %  

Graf

20. Ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1635,56 %36,36 %  
středoškolské1533,33 %34,09 %  
bakalářské1124,44 %25 %  
základní36,67 %6,82 %  

Graf

21. Vaše zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1737,78 %38,64 %  
ostatní511,11 %11,36 %  
vzdělávaní a školství48,89 %9,09 %  
prodej a obchod, služby48,89 %9,09 %  
IT48,89 %9,09 %  
administrativa36,67 %6,82 %  
ekonomika a podnikové finance24,44 %4,55 %  
stavebnictví, strojírenství24,44 %4,55 %  
zdravotnictví12,22 %2,27 %  
personalistika a lidské zdroje12,22 %2,27 %  
kultura, umění12,22 %2,27 %  
nákup12,22 %2,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hercegová, J.Povědomí o produktech společnosti 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-produktech-spolecnosti-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.