Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o produktech společnosti 3M
Povědomí o produktech společnosti 3M
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Hercegová |
---|---|
Šetření: | 25. 10. 2010 - 31. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 44 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 15.09 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 62 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosíme o vyplnění dotazníku o produktech společnosti 3M. Výsledky dotazníku budou sloužit pro naši seminární práci k předmětu Mezinárodní marketing.
Děkujeme. Jana, Arina, Lenka, Tinka
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 33 | 73,33 % | 75 % |
ANO | 12 | 26,67 % | 27,27 % |
2. Co se vám vybaví pod značkou 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kancelářské potřeby | 2 | 18,18 % | 4,55 % |
lepicí bločky - "Post-it" | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
Lepící pásky, ale například také diskety do PC. | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
výrobky z folii | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
fólie, magnetická/optická média | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
vyroba materialov, produktov na chemickej baze | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
hodně věci | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
diskety, pasky, samolepky | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
lepící pásky | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
štítky, bločky, optické konektory | 1 | 9,09 % | 2,27 % |
3. Jak vnímate značku 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalitní | 7 | 58,33 % | 15,91 % |
Nenápadná. | 1 | 8,33 % | 2,27 % |
drahá | 1 | 8,33 % | 2,27 % |
důvěryhodná | 1 | 8,33 % | 2,27 % |
nic | 1 | 8,33 % | 2,27 % |
inovativní | 1 | 8,33 % | 2,27 % |
4. Označili byste míru propagace značky 3M za
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední | 7 | 58,33 % | 15,91 % |
slabou | 5 | 41,67 % | 11,36 % |
5. Používáte některé produkty společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 6, NE → otázka č. 7, NEVÍM → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NEVÍM | 26 | 57,78 % | 59,09 % |
ANO | 10 | 22,22 % | 22,73 % |
NE | 9 | 20 % | 20,45 % |
6. Při jaké příležitosti je využíváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v zaměstnání | 9 | 90 % | 20,45 % |
v domácnosti | 5 | 50 % | 11,36 % |
ve volném čase | 1 | 10 % | 2,27 % |
7. Znáte produkty značky Post-it?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 8, NE → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 28 | 62,22 % | 63,64 % |
ANO | 17 | 37,78 % | 38,64 % |
8. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 64,71 % | 25 % |
ano | 6 | 35,29 % | 13,64 % |
9. Znáte produkty značky Scotch?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 10, NE → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 29 | 64,44 % | 65,91 % |
ANO | 16 | 35,56 % | 36,36 % |
10. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 75 % | 27,27 % |
ano | 4 | 25 % | 9,09 % |
11. Znáte produkty značky Nexcare?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 12, NE → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 45 | 100 % | 102,27 % |
12. Věděli jste, že tyto produkty vyrábí společnost 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
13. Nakupujete kancelářské potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 14, NE → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 38 | 84,44 % | 86,36 % |
NE | 7 | 15,56 % | 15,91 % |
14. Podle jakých kritérií se rozhodujete při jejich koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 28 | 73,68 % | 63,64 % |
kvalita | 21 | 55,26 % | 47,73 % |
design | 17 | 44,74 % | 38,64 % |
značka | 3 | 7,89 % | 6,82 % |
vlastna skusenost | 1 | 2,63 % | 2,27 % |
15. Střetli jste se někdy v ČR/SR s reklamou na produkty společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 16, NE → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 37 | 82,22 % | 84,09 % |
ANO | 8 | 17,78 % | 18,18 % |
16. Jakou formou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
billboard | 3 | 37,5 % | 6,82 % |
reklama na internetu | 3 | 37,5 % | 6,82 % |
Viděl jsem automobil s logem 3M. | 1 | 12,5 % | 2,27 % |
auta | 1 | 12,5 % | 2,27 % |
17. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ŽENA | 24 | 53,33 % | 54,55 % |
MUŽ | 21 | 46,67 % | 47,73 % |
18. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 32 | 71,11 % | 72,73 % |
31-40 | 7 | 15,56 % | 15,91 % |
41-50 | 2 | 4,44 % | 4,55 % |
nad 51 let | 2 | 4,44 % | 4,55 % |
do 18 let | 2 | 4,44 % | 4,55 % |
19. Bydlíte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve velkoměstě nad 100 000 obyvatel | 28 | 62,22 % | 63,64 % |
v obci do 5000 obyvatel | 9 | 20 % | 20,45 % |
ve městě nad 50 000 do 100 000 obyvatel | 5 | 11,11 % | 11,36 % |
ve městě nad 10 000 do 50 000 obyvatel | 3 | 6,67 % | 6,82 % |
20. Ukončené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ | 16 | 35,56 % | 36,36 % |
středoškolské | 15 | 33,33 % | 34,09 % |
bakalářské | 11 | 24,44 % | 25 % |
základní | 3 | 6,67 % | 6,82 % |
21. Vaše zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 17 | 37,78 % | 38,64 % |
ostatní | 5 | 11,11 % | 11,36 % |
vzdělávaní a školství | 4 | 8,89 % | 9,09 % |
prodej a obchod, služby | 4 | 8,89 % | 9,09 % |
IT | 4 | 8,89 % | 9,09 % |
administrativa | 3 | 6,67 % | 6,82 % |
ekonomika a podnikové finance | 2 | 4,44 % | 4,55 % |
stavebnictví, strojírenství | 2 | 4,44 % | 4,55 % |
zdravotnictví | 1 | 2,22 % | 2,27 % |
personalistika a lidské zdroje | 1 | 2,22 % | 2,27 % |
kultura, umění | 1 | 2,22 % | 2,27 % |
nákup | 1 | 2,22 % | 2,27 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (46,9 %)
- facebook.com (26,9 %)
- vyplnto.cz (12,4 %)
- www2-mail.volny.cz (4,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.