Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o společnosti Autosalon Schromm s.r.o.

Povědomí o společnosti Autosalon Schromm s.r.o.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Kupkova
Šetření:15. 03. 2013 - 22. 03. 2013
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):27 / 19.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jmenuji se Hana Kupková a jsem studentkou Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Chtěla bych požádat občany Opavského okresu a jeho blízkého okolí o pomoc při zpracování mé diplomové práce, vyplněním tohoto dotazníku.

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, povědomí společnosti Autosalon Schromm s.r.o. mezi občany a zda používá v dostatečné míře marketingové komunikační prostředky.

Dotazník Vám zabere jen pár minutek.

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte osobní automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1470 %70 %  
Ne630 %30 %  

Graf

2. Napište prosím značku a typ.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Daewoo Kalos

Daewoo Nubira 1.6 16V SX kombi

fiat panda

Hyundai i30

Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze HB

Chevrolet Spark

kia

Renault Megan

škoda fabia

3. Víte, které značky automobilů se v Opavě a jeho blízkého okolí prodávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1575 %75 %  
Ne525 %25 %  

Graf

4. Znáte značku Chevrolet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20100 %100 %  

Graf

5. Znáte společnost Autosalon Schromm s.r.o. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1470 %70 %  
Ne630 %30 %  

Graf

6. Víte, kde sídlí společnost Autosalon Schromm s.r.o.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14100 %70 %  

Graf

7. Odkud jste se o společnosti Autosalon Schromm s.r.o. dověděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých a přátel857,14 %40 %  
z internetu321,43 %15 %  
Z novin214,29 %10 %  
z radia214,29 %10 %  
z reklamy u silnice214,29 %10 %  
Osoní zkušenost17,14 %5 %  
projížděla jsem kolem17,14 %5 %  

Graf

8. Navštívil/a jste někdy společnost AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1178,57 %55 %  
Ne321,43 %15 %  

Graf

9. Kde jste za poslední 2 měsíce slyšel/a či viděl/a nějaký druh reklamy společnosti Autosalon Schromm s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radio535,71 %25 %  
Internet535,71 %25 %  
Žádnou reklamu neznám428,57 %20 %  
Noviny321,43 %15 %  

Graf

10. Uvažoval/a jste nebo uvažujete o koupi vozů Chevrolet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano964,29 %45 %  
Ne535,71 %25 %  

Graf

11. Jste spokojen/a se službami a nabídkou společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano857,14 %40 %  
Nevyužívám642,86 %30 %  

Graf

12. Myslíte si, že je sídlo společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o. umístěno ve správné lokalitě (oblasti) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne750 %35 %  
Ano750 %35 %  

Graf

13. Co říkáte na značení cesty, do sídla společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré642,86 %30 %  
žádného jsem si nevšiml642,86 %30 %  
Zmatené214,29 %10 %  

Graf

14. Znáte logo společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1071,43 %50 %  
Ne428,57 %20 %  

Graf

15. Navštívil/a jste web stránky společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1392,86 %65 %  
Ne17,14 %5 %  

Graf

16. Jak tyto stránky vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmatené646,15 %30 %  
Přehledné430,77 %20 %  
Poskytují mnoho informací323,08 %15 %  

Graf

17. Sledujete a využíváte akční ( sezónní) nabídky společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1285,71 %60 %  
Ano214,29 %10 %  

Graf

18. O který druh akční nabídky se zajímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doplňky ( nosiče na auto, potahy,koberečky atd.)150 %5 %  
leasingové akce( pojištění zdarma, finanční sleva)150 %5 %  
prodejní150 %5 %  
servisní150 %5 %  

Graf

19. Účastníte se promoakcí společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o.? ( den otevřených dveří, výstavy aj.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano750 %35 %  
Ne750 %35 %  

Graf

20. Jakým způsobem se dovídáte o různých promoakcích konaných společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o. (den otevřených dveří, výstavy aj.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetových stránek750 %35 %  
z dopisů321,43 %15 %  
z emailu321,43 %15 %  
od prodejců ve společnosti Autosalon Schromm s.r.o.214,29 %10 %  
z novin17,14 %5 %  
od přátel17,14 %5 %  
z radia17,14 %5 %  
nijak17,14 %5 %  
nezaznamenala jsem žádnou pozvánku17,14 %5 %  

Graf

21. Jakou formou preferujete pozvání na různé akce pořádané společností AUTOSALON SCHROMM s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mailem1285,71 %60 %  
z rádia17,14 %5 %  
veřejným pozváním v novinách17,14 %5 %  

Graf

22. Myslíte si, že marketingová propagace (reklama) společnosti AUTOSALON SCHROMM s.r.o. je dostatečná a dobře známa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1071,43 %50 %  
Ano428,57 %20 %  

Graf

23. Doporučil/a byste společnost AUTOSALON SCHROMM s.r.o. svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1392,86 %65 %  
Ne17,14 %5 %  

Graf

24. Jaké služby byste jim doporučil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupi nového vozu1292,31 %60 %  
Servis vozů753,85 %35 %  
Koupi autodoplňku323,08 %15 %  
Koupi ojetého vozu17,69 %5 %  

Graf

25. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena750 %35 %  
Muž750 %35 %  

Graf

26. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-35642,86 %30 %  
36-45642,86 %30 %  
46-55214,29 %10 %  

Graf

27. V jakém městě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opava535,71 %25 %  
Vávrovice214,29 %10 %  
Ústí nad Orlicí17,14 %5 %  
Štěpánkovice okr. Opava17,14 %5 %  
ostrava17,14 %5 %  
Skrochovice17,14 %5 %  
branka u Opavy17,14 %5 %  
Opava-Komárov17,14 %5 %  
Hradec nad Moravicí17,14 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kupkova, H.Povědomí o společnosti Autosalon Schromm s.r.o. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://povedomi-o-spolecnosti-autos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.