Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o společnosti Skanska jako developerovi
Povědomí o společnosti Skanska jako developerovi
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Laňková |
---|---|
Šetření: | 04. 11. 2009 - 06. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 23 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.04 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Výsledky tohoto průzkumu by měly sloužit jako podklad pro efektivnější komunikaci značky Skanska jako developera rezidenšních projektů.
Děkujeme za Vás čas, věnovaný vyplnění tohoto dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jste muž nebo žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 17 | 73,91 % | 73,91 % |
muž | 6 | 26,09 % | 26,09 % |
2. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 - 34 | 13 | 56,52 % | 56,52 % |
17 - 24 | 7 | 30,43 % | 30,43 % |
45 - 54 | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
více | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
35 - 44 | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
3. Znáte společnost Skanska?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 95,65 % | 95,65 % |
ne | 1 | 4,35 % | 4,35 % |
4. Víte že se společnost Skanska zabývá vývojem a prodejem rezidenčních projektů (byty, domy)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 100 % | 95,65 % |
5. Znáte nějakou reklamu Skanska na rezideční projekty (byty, domy)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 86,36 % | 82,61 % |
ne | 3 | 13,64 % | 13,04 % |
6. Jak vnímáte reklamu společnosti Skanska na rezidenční projekty (byty, domy)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je příjemná a nerušivá | 11 | 57,89 % | 47,83 % |
je normální | 7 | 36,84 % | 30,43 % |
je nudná a snadno přehlédnutelná | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
7. Kde jste reklamu Skanska na rezidenční projekty viděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
venkovní reklama (billboard apod.) | 12 | 63,16 % | 52,17 % |
v tisku | 3 | 15,79 % | 13,04 % |
na internetu | 2 | 10,53 % | 8,7 % |
v televizi | 2 | 10,53 % | 8,7 % |
8. Vybaví se Vám nějaký symbol používaný v reklamě na rezidenční projekty Skanska?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 10 | 52,63 % | 43,48 % |
domeček | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
barevný domeček | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
dům | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
nevybaví | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
hlavně písmo modré barvy | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
nevybavuje | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
získejte pověst ekologické firmy | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
logo | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
=( | 1 | 5,26 % | 4,35 % |
9. Na jaké internetové adrese, byste hledal/a informace o rezidenčních projektech Skanska?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
www.skanska.cz | 10 | 52,63 % | 43,48 % |
www.skanskareality.cz | 5 | 26,32 % | 21,74 % |
www.skanska.cz/reality | 4 | 21,05 % | 17,39 % |
10. Jako developera a prodejce rezidenčních projektů vnímáte spíše značku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skanska | 12 | 63,16 % | 52,17 % |
obě - je to stejné | 4 | 21,05 % | 17,39 % |
Skanska Reality | 3 | 15,79 % | 13,04 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.