Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o turistických kartách

Povědomí o turistických kartách

Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů
Nakupujete podle plánu, nebo impulzivně? Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování? Sledujete letáky?

(veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Krajíčková
Šetření:16. 03. 2013 - 25. 03. 2013
Počet respondentů:256
Počet otázek (max/průměr):29 / 10.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jmenuji se Ivana Krajíčková a studuji obor Cestovní ruch na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci s názvem Trh turistických karet v ČR. Účelem tohoto šetření je zjistit, jaké je povědomí o turistických kartách mezi širokou veřejností.


Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění není časové náročné.

Děkuji za Váš čas a pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16865,63 %65,63 %  
ano8834,38 %34,38 %  

Graf

2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 3, neznám žádný z těchto produktůotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám žádný z těchto produktů14988,69 %58,2 %  
znám1911,31 %7,42 %  

Graf

3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prague Card3835,51 %14,84 %  
Trojská karta2725,23 %10,55 %  
Olomouc Region Card2018,69 %7,81 %  
Lipno Card1816,82 %7,03 %  
Krkonoše Regioncard1514,02 %5,86 %  
Český Krumlov Card1413,08 %5,47 %  
3K Karta1211,21 %4,69 %  
Neznám žádnou turistickou kartu nabízenou v ČR1211,21 %4,69 %  
Benefit Program1211,21 %4,69 %  
Eurobeds1211,21 %4,69 %  
Harrachov Card98,41 %3,52 %  
Turistická karta Šumava - Český les65,61 %2,34 %  
Karta hosta Pec pod Sněžkou54,67 %1,95 %  
Jizerky Card54,67 %1,95 %  
Karlovy Vary City Card54,67 %1,95 %  
kdysi bývala v Českých Budějovicích CB card10,93 %0,39 %  
Stříbrný klíč - Kutná Hora10,93 %0,39 %  
Prague's Card Priority Tourist10,93 %0,39 %  
znám spíše ze zahraničí (Londýn..)10,93 %0,39 %  
regionální karta - jeseníky10,93 %0,39 %  
Egronet10,93 %0,39 %  
mountine bike 10,93 %0,39 %  

Graf

4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničíotázka č. 13, ne, nezakoupil/a jsem turistickou kartu ani v ČR, ani v zahraničíotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nezakoupil/a jsem turistickou kartu ani v ČR, ani v zahraničí6560,75 %25,39 %  
ano2321,5 %8,98 %  
ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí1917,76 %7,42 %  

Graf

5. Zakoupil/a (použil/a) jsem následující české turistické karty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3K Karta521,74 %1,95 %  
Trojská karta521,74 %1,95 %  
Lipno Card417,39 %1,56 %  
Olomouc Region Card313,04 %1,17 %  
Turistická karta Šumava - Český les313,04 %1,17 %  
Benefit Program28,7 %0,78 %  
Český Krumlov Card28,7 %0,78 %  
Eurobeds28,7 %0,78 %  
Karta hosta Pec pod Sněžkou14,35 %0,39 %  
regionální karta - jeseníky (nevím přesný název)14,35 %0,39 %  
Egronet14,35 %0,39 %  
Jizerky Card14,35 %0,39 %  
Harrachov Card14,35 %0,39 %  

Graf

6. Kde jste kartu/y zakoupil/a (získal/a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup přímo u subjektu (poskytovatele), který byl v turistické kartě zahrnut939,13 %3,52 %  
nákup v informačním centru834,78 %3,13 %  
nákup přes internet313,04 %1,17 %  
dostal/a jsem ji v cestovní kanceláři/agentuře28,7 %0,78 %  
vyhrála jsem ji14,35 %0,39 %  
dostal/a jsem ji u ubytovatele14,35 %0,39 %  

Graf

7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1773,91 %6,64 %  
turistickou kartu jsem dostala zdarma (např. od ubytovatele)521,74 %1,95 %  
ne14,35 %0,39 %  

Graf

8. Co bylo Vaší motivací k zakoupení této karty / těchto karet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úspora času a peněz, pomohlo mi to s plánováním14,35 %0,39 %  
sleva při návštěvě všech tří objektů 14,35 %0,39 %  
výhody14,35 %0,39 %  
dostala jsem ji zdarma, ale motivací by případně bylo ušetřit. (ale musela bych si spočítat, jestli se mi to vyplatí - jestli opravdu navštíví tolik atraktivit, aby se slevy alespoň vyrovnaly pořizovací ceně)14,35 %0,39 %  
Nabízené slevy u turistických cílů, které jsem plánovala navštívit14,35 %0,39 %  
sleva na vstupném14,35 %0,39 %  
možnost slevy14,35 %0,39 %  
ušetření peněz14,35 %0,39 %  
cestovanie ekologickým autobusom po národnom parku 14,35 %0,39 %  
výhodná cena vzhledem k cenám vstupenek na jednotlivé památky14,35 %0,39 %  
ostatní odpovědi Už jsme jednu měli (získána zdarma) a potřebovali jsme druhou :)
možnost návštěvy 3 atraktivit za zvýhodněnou cenu
Ušetřit
rozhovor s ľuďmi, ktorí niektoré z kariet využíli
Delší pobyt
asdfasdf
sleva, platnost 1 rok
většinou jsou výhodné
slevy
poznání služeb v regionu za výhodnou cenu
nabízené slevy
ghbn
Vyzkoušet něco nového a získat slevu.
1356,52 %5,08 % 

Graf

9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informační centrum1043,48 %3,91 %  
přátelé/známí/rodina834,78 %3,13 %  
internet730,43 %2,73 %  
škola417,39 %1,56 %  
noviny, časopisy28,7 %0,78 %  
na místě u poskytovatele14,35 %0,39 %  
od subjektu, na který se tato karta vztahovala14,35 %0,39 %  

Graf

10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2086,96 %7,81 %  
nevím28,7 %0,78 %  
ne14,35 %0,39 %  

Graf

11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1460,87 %5,47 %  
ne939,13 %3,52 %  

Graf

12. Uvažuji o koupi následujících českých turistických karet:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krkonoše RegionCard17,14 %0,39 %  
pražské subjekty + šumava + krkonoše17,14 %0,39 %  
ještě nemám jasno17,14 %0,39 %  
nelze předem specifikovat, záleží na turistické oblasti, kterou v budoucnu navštívím17,14 %0,39 %  
záleží kam pojedu, zatím nic specifického17,14 %0,39 %  
Olomouc region Card a Turistická karta Šumava - Český les17,14 %0,39 %  
pražská17,14 %0,39 %  
zatím nevím, uvidíme podle nabídky17,14 %0,39 %  
Podle aktuální nabídky17,14 %0,39 %  
áno - v lete pri dlhšom turistickom pobyte v ČR17,14 %0,39 %  
ostatní odpovědi Prague card
ještě nevím
Prague´s card priority tourist
Olomouc region card
428,57 %1,56 % 

Graf

13. Zakoupil/a (použil/a) jsem následující zahraniční turistické karty:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paris Visite15,26 %0,39 %  
vídeňská - sisi karta nebo nějak tak15,26 %0,39 %  
Liptov Card15,26 %0,39 %  
London Pass15,26 %0,39 %  
pařížské karta15,26 %0,39 %  
Heritage v UK, N-Trust v UK15,26 %0,39 %  
ny city card, kodan,, 15,26 %0,39 %  
stockholm card, helsinki card, the london pass15,26 %0,39 %  
Berlin card15,26 %0,39 %  
nepamatuji si přesný název karet. Karty byly většinou zakoupeny v hlavních městech zemí EU.15,26 %0,39 %  
ostatní odpovědi Roma Pass, Berlin, Paris
pařížskou kartu
už si nepamatuji název karty, bylo to v Kodani..
ne
Salzburgerland card, Alpbachtal Seenland Card
Berlínská karta
nepamatuji si nazev
bohužel netuším jak se jmenovala
Řím
947,37 %3,52 % 

Graf

14. Co bylo Vaší motivací k zakoupení těchto zahraničních karet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestování hromafnou dopravou15,26 %0,39 %  
výhodnější cena a komplexnost15,26 %0,39 %  
výhody - slevy15,26 %0,39 %  
zľava na vstupy do pamiatok, lístok na dopravu zahrnutý v tejto karte15,26 %0,39 %  
zvýhodněmá cena15,26 %0,39 %  
slevy na vstupné15,26 %0,39 %  
usetreni15,26 %0,39 %  
výhodnější doprava + vstupy15,26 %0,39 %  
karta zahrnovala vícedenní jízdenku na MHD + slevy na vstupném15,26 %0,39 %  
Nabídka poskytovaných služeb15,26 %0,39 %  
ostatní odpovědi ušetřit za vstupy a MHD
sleva
výhodnost
nevim
většinou zlevněná nebo zcela zdarma doprava (lanovky)
Slevy na vstupy, přehled památek, mapka, základní průvodce
vyhodnejsi ceny vstupneho
sleva na vstupném
Kombinace vstupů do památek, muzeí a použití karty jako vícedenní jízdenky na MHD - tzn. komplexnost služby
947,37 %3,52 % 

Graf

15. Kde jste kartu/y zakoupil/a (získal/a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup přímo u subjektu (poskytovatele), který byl v turistické kartě zahrnut842,11 %3,13 %  
nákup v informačním centru736,84 %2,73 %  
dostal/a jsem ji u ubytovatele210,53 %0,78 %  
v kiosku MHD15,26 %0,39 %  
nákup přes internet15,26 %0,39 %  
V prodeji jízdenek tamnější veřejné dopravy15,26 %0,39 %  

Graf

16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1789,47 %6,64 %  
ne210,53 %0,78 %  

Graf

17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1157,89 %4,3 %  
přátelé/známí/rodina526,32 %1,95 %  
informační centrum315,79 %1,17 %  
ubytovatel15,26 %0,39 %  
škola15,26 %0,39 %  
turistický průvodce15,26 %0,39 %  
na místě15,26 %0,39 %  
rádio15,26 %0,39 %  
noviny, časopisy15,26 %0,39 %  
letáky a plakáty v místě prodeje15,26 %0,39 %  

Graf

18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1684,21 %6,25 %  
nevím210,53 %0,78 %  
ne15,26 %0,39 %  

Graf

19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebyla pro mě výhodná3136,9 %12,11 %  
zatím jsem neměl/a možnost, uvažuji o koupi do budoucna2934,52 %11,33 %  
neznám žádnou českou turistickou kartu1214,29 %4,69 %  
špatně sestavené portfolio1113,1 %4,3 %  
necestuji po ČR1011,9 %3,91 %  
vysoká cena44,76 %1,56 %  
nebyla vhodná příležitost11,19 %0,39 %  
radši si služby sestavím sama11,19 %0,39 %  
nemám zájem11,19 %0,39 %  
slabá prezentace11,19 %0,39 %  
jelikož jsou služby v ČR levnější, nehledám tolik možnost ušetřit11,19 %0,39 %  
neměla jsem pocit její potřeby11,19 %0,39 %  
Nechci žádné karty, zvlášť při cestování chci cestovat, ne se zajímat o nějaké karty.11,19 %0,39 %  
neznám výhody těchto karet, nulová propagace11,19 %0,39 %  

Graf

20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5363,1 %20,7 %  
ano3136,9 %12,11 %  

Graf

21. Uvažuji o koupi následujících českých turistických karet:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prague card39,68 %1,17 %  
trojska karta39,68 %1,17 %  
šumava26,45 %0,78 %  
Krkonoše card26,45 %0,78 %  
*13,23 %0,39 %  
až někam pojedu, zvážím možnosti13,23 %0,39 %  
co se zamane podle toho kam pojedu na dovolenou13,23 %0,39 %  
Olomouc13,23 %0,39 %  
jižní Čechy13,23 %0,39 %  
Český Krumlov Card13,23 %0,39 %  
ostatní odpovědi podle turistického cíle
podle místa návštěvy
hrady, prague
regio card
eurobeds
ano, pokud to bude výhodné a budou o nich dostupné informace
Jizerka card
Krkonoše RegionCard
Turistická karta Šumava - Český les, Lipno Card
Trójská karta.
Jizerky Card, Harrachov Card, Krkonoše Card
Český Krumlov
Bude záležet na destinaci, ale předpokládám, že Trojskou kartu a Český Krumlov.
LipnoKart, ŠpindlKart
obecně, ne o žádné lokalitě konkrétně
1548,39 %5,86 % 

Graf

22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5349,53 %20,7 %  
spíše souhlasím3835,51 %14,84 %  
nevím1312,15 %5,08 %  
spíše nesouhlasím21,87 %0,78 %  
nesouhlasím10,93 %0,39 %  

Graf

23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4441,12 %17,19 %  
spíše souhlasím2826,17 %10,94 %  
souhlasím2523,36 %9,77 %  
spíše nesouhlasím87,48 %3,13 %  
nesouhlasím21,87 %0,78 %  

Graf

24. Cestujete po České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 25, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12986,58 %50,39 %  
ne2013,42 %7,81 %  

Graf

25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9875,97 %38,28 %  
nevím2217,05 %8,59 %  
ne96,98 %3,52 %  

Graf

26. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena19977,73 %77,73 %  
muž5722,27 %22,27 %  

Graf

27. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 2616464,06 %64,06 %  
27 – 345019,53 %19,53 %  
35 – 542911,33 %11,33 %  
55 a více135,08 %5,08 %  

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské11846,09 %46,09 %  
středoškolské s maturitou10942,58 %42,58 %  
základní155,86 %5,86 %  
vyšší odborné93,52 %3,52 %  
středoškolské s výučním listem51,95 %1,95 %  

Graf

29. Pocházím z:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha5120,08 %19,92 %  
Kraj Vysočina4517,72 %17,58 %  
Středočeský kraj2710,63 %10,55 %  
Moravskoslezský kraj187,09 %7,03 %  
Zlínský kraj166,3 %6,25 %  
Liberecký kraj145,51 %5,47 %  
Jihočeský kraj124,72 %4,69 %  
Jihomoravský kraj124,72 %4,69 %  
Pardubický kraj114,33 %4,3 %  
Ústecký kraj103,94 %3,91 %  
Královéhradecký kraj103,94 %3,91 %  
Plzeňský kraj83,15 %3,13 %  
Karlovarský kraj72,76 %2,73 %  
Olomoucký kraj62,36 %2,34 %  
Slovensko20,79 %0,78 %  
Slovenská republika20,79 %0,78 %  
Zo SR - Žilinský kraj10,39 %0,39 %  
zo Stredoslovenského kraja10,39 %0,39 %  
Slovensko, ale žiji v Praze10,39 %0,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český Krumlov Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krkonoše Regioncard na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatně sestavené portfolio na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nebyla pro mě výhodná na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomouc Region Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí na otázku 4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prague Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3K Karta na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit Program na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám žádnou turistickou kartu nabízenou v ČR na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Cestujete po České republice?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Cestujete po České republice?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný z těchto produktů na otázku 2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi znám na otázku 2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?

2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?

  • odpověď neznám žádný z těchto produktů:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Cestujete po České republice?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Cestujete po České republice?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?

4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?

  • odpověď ano:
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi informační centrum na otázku 9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
  • odpověď ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí:
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

  • odpověď ano:
    • 12.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
    • 12x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

  • odpověď ano:
    • 15.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
    • 13.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?

18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

  • odpověď ano:
    • 15.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
    • 14.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?

20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?

  • odpověď ne:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi necestuji po ČR na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?

24. Cestujete po České republice?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?

27. Věk:

  • odpověď 0 - 26:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?

2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?

3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:

4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?

7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?

10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?

16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?

18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?

20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?

22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“

23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“

24. Cestujete po České republice?

25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?

26. Pohlaví:

27. Věk:

28. Nejvyšší dosažené vzdělání:

29. Pocházím z:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?

2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?

3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:

4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?

7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?

10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?

16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?

17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?

18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?

19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?

20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?

22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“

23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“

24. Cestujete po České republice?

25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?

26. Pohlaví:

27. Věk:

28. Nejvyšší dosažené vzdělání:

29. Pocházím z:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krajíčková, I.Povědomí o turistických kartách (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://povedomi-o-turistickych-kart.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.