Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Ivana Krajíčková a studuji obor Cestovní ruch na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci s názvem Trh turistických karet v ČR. Účelem tohoto šetření je zjistit, jaké je povědomí o turistických kartách mezi širokou veřejností.
Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění není časové náročné.
Děkuji za Váš čas a pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
168
65,63 %
65,63 %
ano
88
34,38 %
34,38 %
2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 3, neznám žádný z těchto produktů → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznám žádný z těchto produktů
149
88,69 %
58,2 %
znám
19
11,31 %
7,42 %
3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prague Card
38
35,51 %
14,84 %
Trojská karta
27
25,23 %
10,55 %
Olomouc Region Card
20
18,69 %
7,81 %
Lipno Card
18
16,82 %
7,03 %
Krkonoše Regioncard
15
14,02 %
5,86 %
Český Krumlov Card
14
13,08 %
5,47 %
3K Karta
12
11,21 %
4,69 %
Neznám žádnou turistickou kartu nabízenou v ČR
12
11,21 %
4,69 %
Benefit Program
12
11,21 %
4,69 %
Eurobeds
12
11,21 %
4,69 %
Harrachov Card
9
8,41 %
3,52 %
Turistická karta Šumava - Český les
6
5,61 %
2,34 %
Karta hosta Pec pod Sněžkou
5
4,67 %
1,95 %
Jizerky Card
5
4,67 %
1,95 %
Karlovy Vary City Card
5
4,67 %
1,95 %
kdysi bývala v Českých Budějovicích CB card
1
0,93 %
0,39 %
Stříbrný klíč - Kutná Hora
1
0,93 %
0,39 %
Prague's Card Priority Tourist
1
0,93 %
0,39 %
znám spíše ze zahraničí (Londýn..)
1
0,93 %
0,39 %
regionální karta - jeseníky
1
0,93 %
0,39 %
Egronet
1
0,93 %
0,39 %
mountine bike
1
0,93 %
0,39 %
4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí → otázka č. 13, ne, nezakoupil/a jsem turistickou kartu ani v ČR, ani v zahraničí → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nezakoupil/a jsem turistickou kartu ani v ČR, ani v zahraničí
65
60,75 %
25,39 %
ano
23
21,5 %
8,98 %
ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí
19
17,76 %
7,42 %
5. Zakoupil/a (použil/a) jsem následující české turistické karty:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3K Karta
5
21,74 %
1,95 %
Trojská karta
5
21,74 %
1,95 %
Lipno Card
4
17,39 %
1,56 %
Olomouc Region Card
3
13,04 %
1,17 %
Turistická karta Šumava - Český les
3
13,04 %
1,17 %
Benefit Program
2
8,7 %
0,78 %
Český Krumlov Card
2
8,7 %
0,78 %
Eurobeds
2
8,7 %
0,78 %
Karta hosta Pec pod Sněžkou
1
4,35 %
0,39 %
regionální karta - jeseníky (nevím přesný název)
1
4,35 %
0,39 %
Egronet
1
4,35 %
0,39 %
Jizerky Card
1
4,35 %
0,39 %
Harrachov Card
1
4,35 %
0,39 %
6. Kde jste kartu/y zakoupil/a (získal/a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nákup přímo u subjektu (poskytovatele), který byl v turistické kartě zahrnut
9
39,13 %
3,52 %
nákup v informačním centru
8
34,78 %
3,13 %
nákup přes internet
3
13,04 %
1,17 %
dostal/a jsem ji v cestovní kanceláři/agentuře
2
8,7 %
0,78 %
vyhrála jsem ji
1
4,35 %
0,39 %
dostal/a jsem ji u ubytovatele
1
4,35 %
0,39 %
7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
17
73,91 %
6,64 %
turistickou kartu jsem dostala zdarma (např. od ubytovatele)
5
21,74 %
1,95 %
ne
1
4,35 %
0,39 %
8. Co bylo Vaší motivací k zakoupení této karty / těchto karet?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
úspora času a peněz, pomohlo mi to s plánováním
1
4,35 %
0,39 %
sleva při návštěvě všech tří objektů
1
4,35 %
0,39 %
výhody
1
4,35 %
0,39 %
dostala jsem ji zdarma, ale motivací by případně bylo ušetřit. (ale musela bych si spočítat, jestli se mi to vyplatí - jestli opravdu navštíví tolik atraktivit, aby se slevy alespoň vyrovnaly pořizovací ceně)
1
4,35 %
0,39 %
Nabízené slevy u turistických cílů, které jsem plánovala navštívit
1
4,35 %
0,39 %
sleva na vstupném
1
4,35 %
0,39 %
možnost slevy
1
4,35 %
0,39 %
ušetření peněz
1
4,35 %
0,39 %
cestovanie ekologickým autobusom po národnom parku
1
4,35 %
0,39 %
výhodná cena vzhledem k cenám vstupenek na jednotlivé památky
1
4,35 %
0,39 %
ostatní odpovědi
Už jsme jednu měli (získána zdarma) a potřebovali jsme druhou :) možnost návštěvy 3 atraktivit za zvýhodněnou cenu Ušetřit rozhovor s ľuďmi, ktorí niektoré z kariet využíli Delší pobyt asdfasdf sleva, platnost 1 rok většinou jsou výhodné slevy poznání služeb v regionu za výhodnou cenu nabízené slevy ghbn Vyzkoušet něco nového a získat slevu.
13
56,52 %
5,08 %
9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informační centrum
10
43,48 %
3,91 %
přátelé/známí/rodina
8
34,78 %
3,13 %
internet
7
30,43 %
2,73 %
škola
4
17,39 %
1,56 %
noviny, časopisy
2
8,7 %
0,78 %
na místě u poskytovatele
1
4,35 %
0,39 %
od subjektu, na který se tato karta vztahovala
1
4,35 %
0,39 %
10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
20
86,96 %
7,81 %
nevím
2
8,7 %
0,78 %
ne
1
4,35 %
0,39 %
11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
14
60,87 %
5,47 %
ne
9
39,13 %
3,52 %
12. Uvažuji o koupi následujících českých turistických karet:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Krkonoše RegionCard
1
7,14 %
0,39 %
pražské subjekty + šumava + krkonoše
1
7,14 %
0,39 %
ještě nemám jasno
1
7,14 %
0,39 %
nelze předem specifikovat, záleží na turistické oblasti, kterou v budoucnu navštívím
1
7,14 %
0,39 %
záleží kam pojedu, zatím nic specifického
1
7,14 %
0,39 %
Olomouc region Card a Turistická karta Šumava - Český les
1
7,14 %
0,39 %
pražská
1
7,14 %
0,39 %
zatím nevím, uvidíme podle nabídky
1
7,14 %
0,39 %
Podle aktuální nabídky
1
7,14 %
0,39 %
áno - v lete pri dlhšom turistickom pobyte v ČR
1
7,14 %
0,39 %
ostatní odpovědi
Prague card ještě nevím Prague´s card priority tourist Olomouc region card
4
28,57 %
1,56 %
13. Zakoupil/a (použil/a) jsem následující zahraniční turistické karty:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Paris Visite
1
5,26 %
0,39 %
vídeňská - sisi karta nebo nějak tak
1
5,26 %
0,39 %
Liptov Card
1
5,26 %
0,39 %
London Pass
1
5,26 %
0,39 %
pařížské karta
1
5,26 %
0,39 %
Heritage v UK, N-Trust v UK
1
5,26 %
0,39 %
ny city card, kodan,,
1
5,26 %
0,39 %
stockholm card, helsinki card, the london pass
1
5,26 %
0,39 %
Berlin card
1
5,26 %
0,39 %
nepamatuji si přesný název karet. Karty byly většinou zakoupeny v hlavních městech zemí EU.
1
5,26 %
0,39 %
ostatní odpovědi
Roma Pass, Berlin, Paris pařížskou kartu už si nepamatuji název karty, bylo to v Kodani.. ne Salzburgerland card, Alpbachtal Seenland Card Berlínská karta nepamatuji si nazev bohužel netuším jak se jmenovala Řím
9
47,37 %
3,52 %
14. Co bylo Vaší motivací k zakoupení těchto zahraničních karet?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cestování hromafnou dopravou
1
5,26 %
0,39 %
výhodnější cena a komplexnost
1
5,26 %
0,39 %
výhody - slevy
1
5,26 %
0,39 %
zľava na vstupy do pamiatok, lístok na dopravu zahrnutý v tejto karte
1
5,26 %
0,39 %
zvýhodněmá cena
1
5,26 %
0,39 %
slevy na vstupné
1
5,26 %
0,39 %
usetreni
1
5,26 %
0,39 %
výhodnější doprava + vstupy
1
5,26 %
0,39 %
karta zahrnovala vícedenní jízdenku na MHD + slevy na vstupném
1
5,26 %
0,39 %
Nabídka poskytovaných služeb
1
5,26 %
0,39 %
ostatní odpovědi
ušetřit za vstupy a MHD sleva výhodnost nevim většinou zlevněná nebo zcela zdarma doprava (lanovky) Slevy na vstupy, přehled památek, mapka, základní průvodce vyhodnejsi ceny vstupneho sleva na vstupném Kombinace vstupů do památek, muzeí a použití karty jako vícedenní jízdenky na MHD - tzn. komplexnost služby
9
47,37 %
3,52 %
15. Kde jste kartu/y zakoupil/a (získal/a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nákup přímo u subjektu (poskytovatele), který byl v turistické kartě zahrnut
8
42,11 %
3,13 %
nákup v informačním centru
7
36,84 %
2,73 %
dostal/a jsem ji u ubytovatele
2
10,53 %
0,78 %
v kiosku MHD
1
5,26 %
0,39 %
nákup přes internet
1
5,26 %
0,39 %
V prodeji jízdenek tamnější veřejné dopravy
1
5,26 %
0,39 %
16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
17
89,47 %
6,64 %
ne
2
10,53 %
0,78 %
17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet
11
57,89 %
4,3 %
přátelé/známí/rodina
5
26,32 %
1,95 %
informační centrum
3
15,79 %
1,17 %
ubytovatel
1
5,26 %
0,39 %
škola
1
5,26 %
0,39 %
turistický průvodce
1
5,26 %
0,39 %
na místě
1
5,26 %
0,39 %
rádio
1
5,26 %
0,39 %
noviny, časopisy
1
5,26 %
0,39 %
letáky a plakáty v místě prodeje
1
5,26 %
0,39 %
18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
16
84,21 %
6,25 %
nevím
2
10,53 %
0,78 %
ne
1
5,26 %
0,39 %
19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nebyla pro mě výhodná
31
36,9 %
12,11 %
zatím jsem neměl/a možnost, uvažuji o koupi do budoucna
29
34,52 %
11,33 %
neznám žádnou českou turistickou kartu
12
14,29 %
4,69 %
špatně sestavené portfolio
11
13,1 %
4,3 %
necestuji po ČR
10
11,9 %
3,91 %
vysoká cena
4
4,76 %
1,56 %
nebyla vhodná příležitost
1
1,19 %
0,39 %
radši si služby sestavím sama
1
1,19 %
0,39 %
nemám zájem
1
1,19 %
0,39 %
slabá prezentace
1
1,19 %
0,39 %
jelikož jsou služby v ČR levnější, nehledám tolik možnost ušetřit
1
1,19 %
0,39 %
neměla jsem pocit její potřeby
1
1,19 %
0,39 %
Nechci žádné karty, zvlášť při cestování chci cestovat, ne se zajímat o nějaké karty.
1
1,19 %
0,39 %
neznám výhody těchto karet, nulová propagace
1
1,19 %
0,39 %
20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 21, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
53
63,1 %
20,7 %
ano
31
36,9 %
12,11 %
21. Uvažuji o koupi následujících českých turistických karet:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prague card
3
9,68 %
1,17 %
trojska karta
3
9,68 %
1,17 %
šumava
2
6,45 %
0,78 %
Krkonoše card
2
6,45 %
0,78 %
*
1
3,23 %
0,39 %
až někam pojedu, zvážím možnosti
1
3,23 %
0,39 %
co se zamane podle toho kam pojedu na dovolenou
1
3,23 %
0,39 %
Olomouc
1
3,23 %
0,39 %
jižní Čechy
1
3,23 %
0,39 %
Český Krumlov Card
1
3,23 %
0,39 %
ostatní odpovědi
podle turistického cíle podle místa návštěvy hrady, prague regio card eurobeds ano, pokud to bude výhodné a budou o nich dostupné informace Jizerka card Krkonoše RegionCard Turistická karta Šumava - Český les, Lipno Card Trójská karta. Jizerky Card, Harrachov Card, Krkonoše Card Český Krumlov Bude záležet na destinaci, ale předpokládám, že Trojskou kartu a Český Krumlov. LipnoKart, ŠpindlKart obecně, ne o žádné lokalitě konkrétně
15
48,39 %
5,86 %
22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
53
49,53 %
20,7 %
spíše souhlasím
38
35,51 %
14,84 %
nevím
13
12,15 %
5,08 %
spíše nesouhlasím
2
1,87 %
0,78 %
nesouhlasím
1
0,93 %
0,39 %
23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
44
41,12 %
17,19 %
spíše souhlasím
28
26,17 %
10,94 %
souhlasím
25
23,36 %
9,77 %
spíše nesouhlasím
8
7,48 %
3,13 %
nesouhlasím
2
1,87 %
0,78 %
24. Cestujete po České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 25, ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
129
86,58 %
50,39 %
ne
20
13,42 %
7,81 %
25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
98
75,97 %
38,28 %
nevím
22
17,05 %
8,59 %
ne
9
6,98 %
3,52 %
26. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
199
77,73 %
77,73 %
muž
57
22,27 %
22,27 %
27. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 - 26
164
64,06 %
64,06 %
27 – 34
50
19,53 %
19,53 %
35 – 54
29
11,33 %
11,33 %
55 a více
13
5,08 %
5,08 %
28. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
118
46,09 %
46,09 %
středoškolské s maturitou
109
42,58 %
42,58 %
základní
15
5,86 %
5,86 %
vyšší odborné
9
3,52 %
3,52 %
středoškolské s výučním listem
5
1,95 %
1,95 %
29. Pocházím z:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
51
20,08 %
19,92 %
Kraj Vysočina
45
17,72 %
17,58 %
Středočeský kraj
27
10,63 %
10,55 %
Moravskoslezský kraj
18
7,09 %
7,03 %
Zlínský kraj
16
6,3 %
6,25 %
Liberecký kraj
14
5,51 %
5,47 %
Jihočeský kraj
12
4,72 %
4,69 %
Jihomoravský kraj
12
4,72 %
4,69 %
Pardubický kraj
11
4,33 %
4,3 %
Ústecký kraj
10
3,94 %
3,91 %
Královéhradecký kraj
10
3,94 %
3,91 %
Plzeňský kraj
8
3,15 %
3,13 %
Karlovarský kraj
7
2,76 %
2,73 %
Olomoucký kraj
6
2,36 %
2,34 %
Slovensko
2
0,79 %
0,78 %
Slovenská republika
2
0,79 %
0,78 %
Zo SR - Žilinský kraj
1
0,39 %
0,39 %
zo Stredoslovenského kraja
1
0,39 %
0,39 %
Slovensko, ale žiji v Praze
1
0,39 %
0,39 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?
odpověď ano:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Český Krumlov Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krkonoše Regioncard na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatně sestavené portfolio na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nebyla pro mě výhodná na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomouc Region Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí na otázku 4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prague Card na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3K Karta na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit Program na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám žádnou turistickou kartu nabízenou v ČR na otázku 3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
odpověď ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Cestujete po České republice?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Cestujete po České republice?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný z těchto produktů na otázku 2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi znám na otázku 2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
odpověď neznám žádný z těchto produktů:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Cestujete po České republice?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Cestujete po České republice?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
odpověď ano:
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi informační centrum na otázku 9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
odpověď ne, ale zakoupil/a (použil/a) jsem turistickou kartu v zahraničí:
13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
odpověď ano:
12.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
12x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
odpověď ano:
15.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
13.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
odpověď ano:
15.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
14.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?
odpověď ne:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi necestuji po ČR na otázku 19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
24. Cestujete po České republice?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
27. Věk:
odpověď 0 - 26:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?
2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?
10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?
22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“
23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“
24. Cestujete po České republice?
25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
26. Pohlaví:
27. Věk:
28. Nejvyšší dosažené vzdělání:
29. Pocházím z:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Turistická karta je „karta, kterou si návštěvník zakoupí nebo obdrží zdarma. Umožňuje získat slevy v atraktivitách CR (hrady a zámky, muzea, koupaliště, lyžařská střediska atd.), ve službách cestovního ruchu (ubytování, stravování atd.), při dopravě v destinaci (místní doprava může být pro držitele karty i zdarma)“. Setkali jste se již s takovým produktem?
2. Opravdu neznáte některý z následujících produktů (turistických karet)?: 3K Karta, Benefit Program, Český Krumlov Card, Eurobeds, Harrachov Card, Jizerky Card, Karlovy Vary City Card, Karta hosta Pec pod Sněžkou, Krkonoše Regioncard, Lipno Card, Olomouc Region Card, Pobytová karta BP Rokytnice PLUS, Prague Card, Prague's Card Priority Tourist, Trojská karta, Turistická karta Šumava - Český les?
3. Označte všechny české turistické karty, které znáte nebo jste o nich alespoň slyšel/a:
4. Zakoupil/a (použil/a) jste některou z českých turistických karet?
7. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
9. Kde jste o těchto kartách získal/a informace?
10. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
11. Uvažujete o koupi dalších českých turistických karet?
16. Připadala Vám její (jejich) cena přiměřená?
17. Kde jste se o těchto kartách dozvěděl/a?
18. Doporučil/a byste koupi/použití těchto karet ostatním?
19. Proč jste nezakoupil/a některou z českých turistických karet?
20. Uvažujete o koupi některé z českých turistických karet?
22. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Propagace turistických karet a jejich výhod je v České republice na špatné úrovni.“
23. Souhlasíte s tímto výrokem?: „Nabídku turistických karet v České republice považuji za nedostatečnou.“
24. Cestujete po České republice?
25. Uvažoval/a byste o koupi turistické karty, kdybyste věděl/a, že Vám ušetří peníze a čas při plánování pobytu v destinaci, získal/a byste slevy v ubytovacích a stravovacích zařízeních atd.?
26. Pohlaví:
27. Věk:
28. Nejvyšší dosažené vzdělání:
29. Pocházím z:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.