Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o výrobcích interiérových dveří

Povědomí o výrobcích interiérových dveří

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ilona Přibáňová
Šetření:23. 03. 2016 - 06. 04. 2016
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Nákup dveří:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nyní o něm neuvažuji5957,28 %57,28 %  
mám v plánu2423,3 %23,3 %  
jsem provedl/a v nedávné době2019,42 %19,42 %  

Graf

2. Pokud byste použili k vyhledávání informací o dveřích internet, tak pomocí jakého klíčového slova/klíčových slov?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dveře3836,89 %36,89 %  
interiérové dveře1211,65 %11,65 %  
dveře interier32,91 %2,91 %  
truhlář21,94 %1,94 %  
dveře do interiéru21,94 %1,94 %  
dveře Plzeň21,94 %1,94 %  
dveře interiérové21,94 %1,94 %  
dveře prodej10,97 %0,97 %  
dvere a typ jaky chci10,97 %0,97 %  
českého10,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi bílé interiérové dveře
sapeli, interierove dvere, dvere domacnost
nabídka dveří
Dveře do bytu
Dřevěné dveře.
koupení dveří
bezpečnostní dveře
Drevene dvere
Interierové dveře, dveře do bytu, venkovní dveře
Solo
vnitřní dveře
dveře/vchodové dveře
nové dveře
dveře, vnitřní
Dveře / dveře interiér / koupit
nejlepší dveře
dveře, truhlář/truhlářství
dveře cena (spíše ale vyhledávám přes nákupy na googlu, heureku nebo zboží)
Dvere
dveře a zárubně
dveře na míru
dveře, dveře interiér
Dveře - kvalitní - interiér
interierové dveře bílé
dveře, interiérové dveře, dveře Sapeli
A pokud bych nepouřil, tak mám odpovědět co?
prodej dveří
dvere; dvere do bytu; bezpecnostni dvere; next
vchodové nebo interiérové dveře
interierove dvere
dveře, interiérové dveře, dveře do bytu
dveře, zárubně, domácnost
Klika
bezpečnostní vchodové dveře
interiérové dveře praha
"interiérové dveře" nebo "vchodové dveře" apod.
kvalitní dveře
Pokojové dveře
Dveře.
3937,86 %37,86 % 

Graf

3. Uveďte prosím, jak důležité by pro Vás při nákupu interiérových dveří byly následující parametry:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita1.5150.347
Cena1.2910.672
Design/vzhled1.4470.694
Značka-0.3691.223
Bezpečnost1.0191.281
Výroba na míru0.1361.36
Zajištění dopravy/montáže0.7381.067
Český výrobce0.011.447
Nákup na splátky-0.8931.338

Graf

4. Kde byste hledali nebo jste již hledali informace o interiérových dveřích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové stránky výrobce7269,9 %69,9 %  
specializované prodejny4846,6 %46,6 %  
hobby markety (OBI, Hornbach, Bauhas)4442,72 %42,72 %  
od známých/příbuzných3029,13 %29,13 %  
od řemeslníků/stavební firmy2221,36 %21,36 %  
internetová diskusní fóra98,74 %8,74 %  
tištěné kalogy98,74 %8,74 %  
jinde43,88 %3,88 %  
odborné časopisy10,97 %0,97 %  

Graf

5. Jaké místo nákupu byste volili (jaké jste volili, pokud jste již dveře kupovali)? Vyberte pouze jednu možnost, prosím.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializovanou prodejnu4341,75 %41,75 %  
hobby market (OBI, Horbach, Bauhaus)3130,1 %30,1 %  
truhlář1918,45 %18,45 %  
internetový obchod65,83 %5,83 %  
jiné43,88 %3,88 %  

Graf

6. Jaká firma Vás napadne jako první, když se řekne "výrobce dveří"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná2221,36 %21,36 %  
sapeli1716,5 %16,5 %  
nevím76,8 %6,8 %  
truhlář54,85 %4,85 %  
Vekra43,88 %3,88 %  
Obi43,88 %3,88 %  
Sapelli43,88 %3,88 %  
sepos32,91 %2,91 %  
Nic32,91 %2,91 %  
Solo door21,94 %1,94 %  
ostatní odpovědi Solo
cag
spour
pila pavel urban
Verte
České dveře
Nevím.
Urban
hornbach
Twin
Hormann
žádná konkrétní
zadna
Neznam zadnou firmu vyrabejici dvere
žádnou neznám
truhlářství Mrkvička
Woodcote
baumarkt
Trust
JITONA
NEXT
??
sapeli (interier); next (vchodove)
Sappeli, Vekra
Zrovna si na žádnou nevzpomenu
solodor
Solodoor
Zlomek,Sapeli
lomax
Truhlář.
3231,07 %31,07 % 

Graf

7. Znáte společnost CAG s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem o ní neslyšel/a.7673,79 %73,79 %  
Už jsem o ní slyšel/a.2423,3 %23,3 %  
Znám ji a 1x jsem u ní nakupoval/a.32,91 %2,91 %  

Graf

8. Kde jste zaznamenal/a reklamu firmy CAG s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikde (nevím)9087,38 %87,38 %  
Na internetu109,71 %9,71 %  
V časopisu/novinách32,91 %2,91 %  
Na billboardu21,94 %1,94 %  
Na dopravním prostředku10,97 %0,97 %  
V televizi10,97 %0,97 %  

Graf

9. Které výrobce interiérových dveří (značky) znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vekra6866,02 %66,02 %  
Sapeli4846,6 %46,6 %  
Sherlock2625,24 %25,24 %  
SOLODOOR2322,33 %22,33 %  
CAG2019,42 %19,42 %  
Sepos1615,53 %15,53 %  
Okna Macek1413,59 %13,59 %  
Porta Doors1413,59 %13,59 %  
Neznám žádného109,71 %9,71 %  
Masonite87,77 %7,77 %  
Lignis21,94 %1,94 %  

Graf

10. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6765,05 %65,05 %  
muž3634,95 %34,95 %  

Graf

11. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 253735,92 %35,92 %  
26 - 353533,98 %33,98 %  
36 - 451817,48 %17,48 %  
46 - 601211,65 %11,65 %  
61 +10,97 %0,97 %  

Graf

12. Do jaké příjmové skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 0004745,63 %45,63 %  
30 001 - 40 0002524,27 %24,27 %  
20 001 - 30 0001918,45 %18,45 %  
50 0001 +98,74 %8,74 %  
40 001 - 50 00032,91 %2,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kde byste hledali nebo jste již hledali informace o interiérových dveřích?

  • odpověď hobby markety (OBI, Hornbach, Bauhas):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hobby market (OBI, Horbach, Bauhaus) na otázku 5. Jaké místo nákupu byste volili (jaké jste volili, pokud jste již dveře kupovali)? Vyberte pouze jednu možnost, prosím.

9. Které výrobce interiérových dveří (značky) znáte?

  • odpověď Sapeli:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sapeli na otázku 6. Jaká firma Vás napadne jako první, když se řekne "výrobce dveří"?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nákup dveří:

2. Pokud byste použili k vyhledávání informací o dveřích internet, tak pomocí jakého klíčového slova/klíčových slov?

3. Uveďte prosím, jak důležité by pro Vás při nákupu interiérových dveří byly následující parametry:

4. Kde byste hledali nebo jste již hledali informace o interiérových dveřích?

5. Jaké místo nákupu byste volili (jaké jste volili, pokud jste již dveře kupovali)? Vyberte pouze jednu možnost, prosím.

6. Jaká firma Vás napadne jako první, když se řekne "výrobce dveří"?

7. Znáte společnost CAG s.r.o.?

8. Kde jste zaznamenal/a reklamu firmy CAG s.r.o.?

9. Které výrobce interiérových dveří (značky) znáte?

10. Pohlaví:

11. Věk:

12. Do jaké příjmové skupiny se řadíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nákup dveří:

2. Pokud byste použili k vyhledávání informací o dveřích internet, tak pomocí jakého klíčového slova/klíčových slov?

3. Uveďte prosím, jak důležité by pro Vás při nákupu interiérových dveří byly následující parametry:

4. Kde byste hledali nebo jste již hledali informace o interiérových dveřích?

5. Jaké místo nákupu byste volili (jaké jste volili, pokud jste již dveře kupovali)? Vyberte pouze jednu možnost, prosím.

6. Jaká firma Vás napadne jako první, když se řekne "výrobce dveří"?

7. Znáte společnost CAG s.r.o.?

8. Kde jste zaznamenal/a reklamu firmy CAG s.r.o.?

9. Které výrobce interiérových dveří (značky) znáte?

10. Pohlaví:

11. Věk:

12. Do jaké příjmové skupiny se řadíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Přibáňová, I.Povědomí o výrobcích interiérových dveří (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://povedomi-o-vyrobcich-interie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.