Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce a marketingové komunikaci

Povědomí o značce a marketingové komunikaci

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Francová
Šetření:06. 03. 2013 - 13. 03. 2013
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):21 / 9.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou vysoké školy a ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku. Bude použit jako podklad pro mou diplomovou práci na téma „Marketingová komunikace vybrané společnosti“.

Děkuji za ochotu,

Nikola Francová

Odpovědi respondentů

1. Vypište značky nábytku, které se Vám nyní vybaví:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Asco, Ikea, Möbelix, XXX Lutz, Skonto

Asko

Asko, Ikea, Kika, XXXLutz, Mobelix,

Asko, Ikea, Mobelix, Kika,

Asko, Ikea, TON

Asko, Jenna, Mobelix, Ikea, Sconto

Asko, Jysk, Ikea

Asko, Kika, TON

Asko, Sconto, Ikea

asko, vasa, ikea, kika

Asko,Ikea,Kika,Mobelix,Jena-nábytek,Nejči nábytek

aton

bedinge, ektorp

Ikea Sconto Asko

Ikea Sconto nábytek kika

IKEA

Ikea

ikea

Ikea

ikea

IKEA

ikea

ikea

Ikea

ikea

Ikea

Ikea

Ikea a Sconto

Ikea, Asco

ikea, asko

Ikea, asko, sconto, - ale to jsou asi spise prodejci

Ikea, decoland, defakto, dbk

Ikea, hanak, asko, sikora

IKEA, IDEA

IKEA, IDEA, ASKO

Ikea, Idea, Asko

Ikea, Idea, Kika, Asko, Sconto, Jena, Jysk, Moebelix

Ikea, Idea, Kika, Kartell, Polstrin

Ikea, Idea, Sconto, Kika, Asko

Ikea, Jenna

Ikea, Keepline, Kettler

IKEA, Kika

ikea, kika

Ikea, Kika, Möebelix

ikea, kika, sconto

Ikea, Kika, Sconto, Phase Slovakia.

Ikea, Kika, Sconto,Ysk

Ikea, mobelix

Ikea, mobelix, Jisk, Asko, Sconto,

Ikea, nábytek Říha, Jelínek

IKEA, Natuzzi

IKEA, Natuzzi

IKEA, Sconto nábytek, Idea, XXXLutz, Moebelix

Ikea, sconto, asco, xxxlutz, koryna

Ikea, Sconto, Asko, Jysk, XXXLutz

Ikea, Sconto, Asko, Möbelix

Ikea, Sconto, Kika

Ikea, Sconto, Möbelix, Kika

Ikea, Sconto,Kika,Europamöbel,XXXLutz

Ikea, Ton

Ikea, Ton,

ikea, ton, jysk

Ikea, Tonn

Ikea, XXLutz, Natuzzi

IKEA,Asko,Sconto,Jena,Jysk

IKEA,SCONTO

jamal

Jamall

Jamall, asko

Jamall, asko, jena, sconto, ikea

Jamall, Sconto, Asco

Jena, asko, ikea

Jena, asko, ikea

Jena, asko, ikea

Jena, asko, ikea

Jena, Lena, Ikea,

Jysk, Gazel

Mobelix

moebelix

Nejči

Nevybaví se mi žádná

Obi

sconto

sconto, ikea

sconto, ikea

Sconto, Ikea, Jena, Jysk

Sconto, Jamall

Skonto, Asko, Ikea, Kika

UP Rousínov, Linet, TON, Interier, Jitona

žádná

žádná se mi nevybaví

2. Od které z těchto značek jste si nějaký produkt koupil/a v poslední době (během posledního roku)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

Asko

Asko

Asko a Sconto mi vybavily celý byt. Ikea - dopňky

bedinge

Gazel

ikea

Ikea

Ikea

IKEA

Ikea

IKEA

Ikea

Ikea

IKEA

Ikea

Ikea

ikea

Ikea

Ikea

IKEA

Ikea

Ikea

IKEA

ikea

Ikea

Ikea

ikea

Ikea

Ikea

IKEA

Ikea

Ikea

Ikea

ikea

ikea

Ikea

Ikea

Ikea

Ikea

ikea

Ikea

Ikea

Ikea

Ikea

Ikea, asko

Ikea, Asko

IKEA, IDEA

Ikea, Kettler

IKEA, Kika

ikea, mobelix

Ikea, Moebelix

Ikea,Asko,Jena-nábytek,Mobelix

ikea,sconto

Ikea.

jakých značek?

jamal

Jamall

Jena, ikea

Kancelářskou židli

Kika

Kika

Kika

moebelix

nábitek si nekupuji

nábytek žádný, ale nakupovala jsem v Ikei

Nevím. Neznám značky nábytků

nic

nic

Nic.

od obou

Od všech :-)

od žádné

Od žádné

od žádné

od žádné

od žádné

od žádné

od žádné

Sconto

sconto, ikea,

Sconto, Jena

z obou - zařizovala jsem byt

žádná

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné, nábytek se kupuje spíše jednou za desetiletí

žádný

3. Znáte společnost „IDEA nábytek“ nebo její produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6874,73 %78,16 %  
ano2325,27 %26,44 %  

Graf

4. Pokud ano, z jakého zdroje jste se o společnosti dozvěděl/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z tištěné reklamy940,91 %10,34 %  
od rodiny či známých836,36 %9,2 %  
z internetu522,73 %5,75 %  
Chodila jsem kolem ní do školy14,55 %1,15 %  
cestování kolem prodejny14,55 %1,15 %  
z vývěsního štítu - jezdím často kolem obchodu14,55 %1,15 %  
nepamatuji se14,55 %1,15 %  

Graf

5. Při představě značky „IDEA nábytek“, vybaví se vám (i více možností):

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
levné/dostupné produkty1463,64 %16,09 %  
nekvalitní produkty418,18 %4,6 %  
kvalitní produkty313,64 %3,45 %  
Nikdy jsem v prodejně osobně nebyla, ale nebyla mi moc doporučována.14,55 %1,15 %  
Není to můj styl, tak jsem nezkoumala14,55 %1,15 %  
jen produkty14,55 %1,15 %  
seriový nábytek14,55 %1,15 %  

Graf

6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1773,91 %19,54 %  
ano626,09 %6,9 %  

Graf

7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často1885,71 %20,69 %  
Jednou za půl roku29,52 %2,3 %  
Jednou ročně14,76 %1,15 %  

Graf

8. Vzpomenete si, která z poboček to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne318,75 %3,45 %  
žádná318,75 %3,45 %  
Zlín212,5 %2,3 %  
Praha Černý Most16,25 %1,15 %  
Praha16,25 %1,15 %  
Nenavštívil16,25 %1,15 %  
---16,25 %1,15 %  
Nikdy jsem nebyla v IDEA nábytku.16,25 %1,15 %  
Ve Spálené ulici16,25 %1,15 %  
nenavštěvuji16,25 %1,15 %  
ostatní odpovědi Ostrava 16,25 %1,15 % 

Graf

9. Využíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 11, Ano, nepravidelněotázka č. 11, Pouze výjimečněotázka č. 11, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2086,96 %22,99 %  
Pouze výjimečně313,04 %3,45 %  

Graf

10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám o ně zájem1164,71 %12,64 %  
nevím o nich529,41 %5,75 %  
Nejsem spokojen s kvalitou a vzhledem IDEA nábytku15,88 %1,15 %  

Graf

11. Co se Vám nejvíce líbí na nakupování v „IDEA nábytku“?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akce a slevy423,53 %4,6 %  
Inspirace pro vybavení domácností423,53 %4,6 %  
Prostředí prodejen317,65 %3,45 %  
Sortiment317,65 %3,45 %  
Nenakupuji15,88 %1,15 %  
---15,88 %1,15 %  
nebyla jsem tam15,88 %1,15 %  
Omg...15,88 %1,15 %  
nábytek se mi nelíbí15,88 %1,15 %  
nenavštěvuji15,88 %1,15 %  
nenakupuji zde15,88 %1,15 %  

Graf

12. Jaké produkty jste si v „IDEA nábytku“ koupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

---

Lampu, gauč,

Nenakupuji

nepotřebuji nic

Nic

Skříň, postel

Skřině

x

zatím žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

13. Jste s produktem spokojen/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano535,71 %5,75 %  
Nenakupuji17,14 %1,15 %  
---17,14 %1,15 %  
Nemám žádný výrobek.17,14 %1,15 %  
Ne, proč?17,14 %1,15 %  
nic jsem si nekoupila17,14 %1,15 %  
x17,14 %1,15 %  
nemám žádný17,14 %1,15 %  
nekoupil - bez odpovědi17,14 %1,15 %  
žádný nemám17,14 %1,15 %  

Graf

14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1164,71 %12,64 %  
zahraniční výrobce317,65 %3,45 %  
tuzemský výrobce211,76 %2,3 %  
tuzemský i zahraniční15,88 %1,15 %  

Graf

15. Jakou si vybavíte marketingovou činnost IDEA nábytku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou844,44 %9,2 %  
letáky738,89 %8,05 %  
webové stránky211,11 %2,3 %  
reklama v časopise211,11 %2,3 %  
webové stránky, letáky, reklama v časopise15,56 %1,15 %  

Graf

16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1773,91 %19,54 %  
ano626,09 %6,9 %  

Graf

17. Jak byste zhodnotil/a webové stránky firmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednoduchost používání321,43 %3,45 %  
intuitivnost17,14 %1,15 %  
Nedostatečné17,14 %1,15 %  
---17,14 %1,15 %  
přehlednost17,14 %1,15 %  
Klasika17,14 %1,15 %  
Nenavštívila jsem je17,14 %1,15 %  
x17,14 %1,15 %  
nevím, nebyla jsem na nich17,14 %1,15 %  
když jsem odpovědala že jsem je neviděla , tak jsem je neviděla :D 17,14 %1,15 %  
nenavštívil - bez odpovědi17,14 %1,15 %  
nenavštívila jsem17,14 %1,15 %  

Graf

18. Doporučil/a byste produkty IDEA nábytku svým známým?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1157,89 %12,64 %  
ano842,11 %9,2 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6672,53 %75,86 %  
muž2527,47 %28,74 %  

Graf

20. Je Vám:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 let – 25 let6167,03 %70,11 %  
26 let – 35 let1617,58 %18,39 %  
36 let – 55 let1314,29 %14,94 %  
méně než 18 let11,1 %1,15 %  

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4448,89 %50,57 %  
středoškolské s maturitou4044,44 %45,98 %  
základní44,44 %4,6 %  
středoškolské bez maturity22,22 %2,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte společnost „IDEA nábytek“ nebo její produkty?

  • odpověď ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi levné/dostupné produkty na otázku 5. Při představě značky „IDEA nábytek“, vybaví se vám (i více možností):
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Využíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám o ně zájem na otázku 10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Doporučil/a byste produkty IDEA nábytku svým známým?

6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?

  • odpověď ne:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám o ně zájem na otázku 10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?

  • odpověď Méně často:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám o ně zájem na otázku 10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

9. Využíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

  • odpověď Ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám o ně zájem na otázku 10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Doporučil/a byste produkty IDEA nábytku svým známým?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?

  • odpověď ne:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám o ně zájem na otázku 10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vypište značky nábytku, které se Vám nyní vybaví:

2. Od které z těchto značek jste si nějaký produkt koupil/a v poslední době (během posledního roku)?

3. Znáte společnost „IDEA nábytek“ nebo její produkty?

5. Při představě značky „IDEA nábytek“, vybaví se vám (i více možností):

6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?

7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?

9. Využíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?

18. Doporučil/a byste produkty IDEA nábytku svým známým?

19. Jste:

20. Je Vám:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vypište značky nábytku, které se Vám nyní vybaví:

2. Od které z těchto značek jste si nějaký produkt koupil/a v poslední době (během posledního roku)?

3. Znáte společnost „IDEA nábytek“ nebo její produkty?

5. Při představě značky „IDEA nábytek“, vybaví se vám (i více možností):

6. Navštívil/a jste někdy některou z poboček „IDEA nábytku“?

7. Jak často navštěvujete „IDEA nábytek“?

9. Využíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

10. Z jakého důvodu nevyužíváte slevy a akce, které „IDEA nábytek“ nabízí?

14. Víte, zda produkty „IDEA nábytek“ vyrábí tuzemský nebo zahraniční výrobce?

16. Navštívili jste někdy webové stránky této firmy?

18. Doporučil/a byste produkty IDEA nábytku svým známým?

19. Jste:

20. Je Vám:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Francová, N.Povědomí o značce a marketingové komunikaci (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-a-marketin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.