Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Jan Karlík a jsem studentem 3. ročníku Univerzity Tomáše Bati a tímto bych Vás chtěl požádat o pomoc s vyplněním dotazníku, který bude sloužit pro výzkum v praktické části mé bakalářské práce. Otázky jsou zaměřeny na českou výrobní společnost ETA a. s. Dotazník bude zpracován anonymně a vyplnění vám nezabere více než 10 minut. O výsledky mého šetření se s Vámi rád podělím prostřednictvím emailu, který můžete uvést do poznámky na konci dotazníku. Předem děkuji za Váš čas Honza
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
227
95,78 %
95,78 %
ne
10
4,22 %
4,22 %
2. Co si vybavíte pod slovem ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
malé domácí spotřebiče
112
47,26 %
47,26 %
českou značku
63
26,58 %
26,58 %
tradiční značka
31
13,08 %
13,08 %
Hlinsko
8
3,38 %
3,38 %
kvalitní výrobky
8
3,38 %
3,38 %
značka našich babiček
3
1,27 %
1,27 %
prodlouženou záruční dobu
3
1,27 %
1,27 %
baskická separatistická teroristická organizace
2
0,84 %
0,84 %
špatné zkušenosti se značkou
1
0,42 %
0,42 %
Vysavač
1
0,42 %
0,42 %
tradiční česká značka
1
0,42 %
0,42 %
vše výše zmíněné
1
0,42 %
0,42 %
kvalitní domácí spotřebiče, tradice, Hlinsko
1
0,42 %
0,42 %
vše uvedené :)
1
0,42 %
0,42 %
Litovel - asi 10 let zde působila, a samozřejmě elektrospotřebiče
1
0,42 %
0,42 %
3. Jak vnímáte značku ETA?
bodové hodnocení: 5 bodů maximum, 1 bod minimum
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
celosvětově známá česká firma
2.578
1.113
známá tuzemská firma
3.785
1.983
kvalitní výrobky
3.359
1.293
moderní výrobky
3.16
0.903
značka udávající trend
2.713
1.04
tradiční značka
3.768
1.798
praktické výrobky
3.646
1.461
levné výrobky
3.081
0.684
4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, logo i slogan → otázka č. 5, pouze logo → otázka č. 6, pouze slogan → otázka č. 5, nevybaví se mi ani jedno → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pouze logo
137
57,81 %
57,81 %
nevybaví se mi ani jedno
72
30,38 %
30,38 %
ano, logo i slogan
25
10,55 %
10,55 %
pouze slogan
3
1,27 %
1,27 %
5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ETA ... tady je doma
25
89,29 %
10,55 %
ETA ... stvořeno pro život
2
7,14 %
0,84 %
ETA s chutí ...
1
3,57 %
0,42 %
6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
182
76,79 %
76,79 %
ano
55
23,21 %
23,21 %
7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklama v televizi
34
61,82 %
14,35 %
reklama na webu
8
14,55 %
3,38 %
inzerce v novinách
6
10,91 %
2,53 %
reklama na vozech
4
7,27 %
1,69 %
v obchodních domech
1
1,82 %
0,42 %
V domácích potřebách
1
1,82 %
0,42 %
ve snech
1
1,82 %
0,42 %
8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zřídka kdy
29
52,73 %
12,24 %
jednou týdně
18
32,73 %
7,59 %
několikrát týdně
8
14,55 %
3,38 %
9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
133
56,12 %
56,12 %
ne
54
22,78 %
22,78 %
spíše ano
45
18,99 %
18,99 %
ano
5
2,11 %
2,11 %
10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
nejlepší = 1, nejhorší = 10
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Bosch
3.544
7.008
Eta
4.996
6.485
Miele
4.865
10.767
Moulinex
5.456
5.286
Phillips
4.688
5.253
Rowenta
5.806
4.705
Sencor
7.093
6.515
Siemens
4.962
6.847
Silvercrest
8.186
7.392
Tefal
5.405
6.958
11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.
nejdůležitější = 1, nejméně důležité = 10
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
cena
3.464
6.392
design
5.131
5.996
funkce
2.966
5.248
kvalita (materiál, dílenské zpracování)
3.595
5.574
kvalita poprodejních služeb
6.861
5.96
příslušenství
6.186
3.755
úspora energie
5.747
5.278
vztah k životnímu prostředí
7.667
6.214
záruční doba
6.705
5.508
značka
6.679
8.328
12. Máte doma výrobek značky ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 15, nevím → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
149
62,87 %
62,87 %
ne
45
18,99 %
18,99 %
nevím
43
18,14 %
18,14 %
13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
88
59,06 %
37,13 %
ne
47
31,54 %
19,83 %
nevím
14
9,4 %
5,91 %
14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tradice značky
45
30,2 %
18,99 %
kvalita produktu
41
27,52 %
17,3 %
cena produktu
35
23,49 %
14,77 %
doporučení známého
9
6,04 %
3,8 %
prodloužená doba záruky
6
4,03 %
2,53 %
voucher
1
0,67 %
0,42 %
dobrá zkušenost
1
0,67 %
0,42 %
nevybavuji si
1
0,67 %
0,42 %
celkové vlastnosti výrobku
1
0,67 %
0,42 %
funkce
1
0,67 %
0,42 %
dárek
1
0,67 %
0,42 %
prodejna eta byla nejblize
1
0,67 %
0,42 %
tehdy moc na výběr nebylo
1
0,67 %
0,42 %
dobrá zkušenost ve spojení s dostupností specializované kamenné prodejny značky Eta a dostupnost servisu
1
0,67 %
0,42 %
ešte 20rokov dozadu sme si kupovali značku eta
1
0,67 %
0,42 %
to uz nevim
1
0,67 %
0,42 %
vybava
1
0,67 %
0,42 %
moderní design
1
0,67 %
0,42 %
15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
produkt s dlouholetou tradicí
28
31,82 %
11,81 %
levný
18
20,45 %
7,59 %
kvalitní
12
13,64 %
5,06 %
produkt s prodlouženou dobu záruky
6
6,82 %
2,53 %
s moderním designem
2
2,27 %
0,84 %
nechci
1
1,14 %
0,42 %
jsou lepší produkty
1
1,14 %
0,42 %
o nich není moc slyšet
1
1,14 %
0,42 %
by som najskor musela porovnat
1
1,14 %
0,42 %
už bohužel český :(
1
1,14 %
0,42 %
preferuji jiné
1
1,14 %
0,42 %
Tento dotazník dělám z donucení
1
1,14 %
0,42 %
s ním nemám zkušenost
1
1,14 %
0,42 %
o něm nevím
1
1,14 %
0,42 %
existují lepší značky
1
1,14 %
0,42 %
jej neznám uplně nejlépe
1
1,14 %
0,42 %
si jej nemůžu vybavit.
1
1,14 %
0,42 %
nevím,neznám
1
1,14 %
0,42 %
jsou kvalitnější a a designově lepší výrobky
1
1,14 %
0,42 %
konkurenční výrobky jsou ve všech směrech lepší
1
1,14 %
0,42 %
neznám odpovědi na výše uvedené a kvůli tradici nekupuju
1
1,14 %
0,42 %
nemá kvalitní výrobky
1
1,14 %
0,42 %
nekvalitní
1
1,14 %
0,42 %
nemám zájem o tuhle značku, zajímají mě zcela jiné značky
1
1,14 %
0,42 %
nie je to už tá tradičná kvalita
1
1,14 %
0,42 %
to jsou teroristi a my vedeme svatou valku proti teroru!!!!
1
1,14 %
0,42 %
mám oblíbenou značku
1
1,14 %
0,42 %
16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
122
51,48 %
51,48 %
ano
56
23,63 %
23,63 %
spíše ne
47
19,83 %
19,83 %
ne
13
5,49 %
5,49 %
17. Jaké je Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
148
62,45 %
62,45 %
muž
89
37,55 %
37,55 %
18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-25
113
47,68 %
47,68 %
26-35
52
21,94 %
21,94 %
36-45
33
13,92 %
13,92 %
46-55
18
7,59 %
7,59 %
56-65
11
4,64 %
4,64 %
65 a více
10
4,22 %
4,22 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sencor=2 na otázku 10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
odpověď známá tuzemská firma=1:
7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi praktické výrobky=1 na otázku 3. Jak vnímáte značku ETA?
4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?
odpověď ano, logo i slogan:
9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ETA ... tady je doma na otázku 5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
odpověď pouze logo:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 na otázku 18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?
5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
odpověď ETA ... tady je doma:
9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, logo i slogan na otázku 4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?
6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?
odpověď ano:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama v televizi na otázku 7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou týdně na otázku 8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídka kdy na otázku 8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?
odpověď spíše ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.
12. Máte doma výrobek značky ETA?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktu na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktu na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice značky na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?
18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?
odpověď 15-25:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Phillips=10 na otázku 10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte značku ETA?
2. Co si vybavíte pod slovem ETA?
3. Jak vnímáte značku ETA?
4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?
5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?
7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?
8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?
10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.
12. Máte doma výrobek značky ETA?
13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:
16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?
17. Jaké je Vaše pohlaví:
18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte značku ETA?
2. Co si vybavíte pod slovem ETA?
3. Jak vnímáte značku ETA?
4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?
5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?
7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?
8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?
10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.
12. Máte doma výrobek značky ETA?
13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:
16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?
17. Jaké je Vaše pohlaví:
18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.