Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce ETA

Povědomí o značce ETA

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Karlák
Šetření:28. 03. 2013 - 12. 04. 2013
Počet respondentů:237
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Jan Karlík a jsem studentem 3. ročníku Univerzity Tomáše Bati a tímto bych Vás chtěl požádat o pomoc s vyplněním dotazníku, který bude sloužit pro výzkum v praktické části mé bakalářské práce. Otázky jsou zaměřeny na českou výrobní společnost ETA a. s. Dotazník bude zpracován anonymně a vyplnění vám nezabere více než 10 minut. O výsledky mého šetření se s Vámi rád podělím prostřednictvím emailu, který můžete uvést do poznámky na konci dotazníku. Předem děkuji za Váš čas Honza

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22795,78 %95,78 %  
ne104,22 %4,22 %  

Graf

2. Co si vybavíte pod slovem ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malé domácí spotřebiče11247,26 %47,26 %  
českou značku6326,58 %26,58 %  
tradiční značka3113,08 %13,08 %  
Hlinsko83,38 %3,38 %  
kvalitní výrobky83,38 %3,38 %  
značka našich babiček31,27 %1,27 %  
prodlouženou záruční dobu31,27 %1,27 %  
baskická separatistická teroristická organizace20,84 %0,84 %  
špatné zkušenosti se značkou10,42 %0,42 %  
Vysavač10,42 %0,42 %  
tradiční česká značka10,42 %0,42 %  
vše výše zmíněné10,42 %0,42 %  
kvalitní domácí spotřebiče, tradice, Hlinsko10,42 %0,42 %  
vše uvedené :)10,42 %0,42 %  
Litovel - asi 10 let zde působila, a samozřejmě elektrospotřebiče10,42 %0,42 %  

Graf

3. Jak vnímáte značku ETA?

bodové hodnocení: 5 bodů maximum, 1 bod minimum

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celosvětově známá česká firma2.5781.113
známá tuzemská firma3.7851.983
kvalitní výrobky3.3591.293
moderní výrobky3.160.903
značka udávající trend2.7131.04
tradiční značka3.7681.798
praktické výrobky3.6461.461
levné výrobky3.0810.684

Graf

4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, logo i sloganotázka č. 5, pouze logootázka č. 6, pouze sloganotázka č. 5, nevybaví se mi ani jednootázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze logo13757,81 %57,81 %  
nevybaví se mi ani jedno7230,38 %30,38 %  
ano, logo i slogan2510,55 %10,55 %  
pouze slogan31,27 %1,27 %  

Graf

5. Jaký slogan patří ke značce ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ETA ... tady je doma2589,29 %10,55 %  
ETA ... stvořeno pro život27,14 %0,84 %  
ETA s chutí ...13,57 %0,42 %  

Graf

6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18276,79 %76,79 %  
ano5523,21 %23,21 %  

Graf

7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v televizi3461,82 %14,35 %  
reklama na webu814,55 %3,38 %  
inzerce v novinách610,91 %2,53 %  
reklama na vozech47,27 %1,69 %  
v obchodních domech 11,82 %0,42 %  
V domácích potřebách 11,82 %0,42 %  
ve snech11,82 %0,42 %  

Graf

8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka kdy2952,73 %12,24 %  
jednou týdně1832,73 %7,59 %  
několikrát týdně814,55 %3,38 %  

Graf

9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne13356,12 %56,12 %  
ne5422,78 %22,78 %  
spíše ano4518,99 %18,99 %  
ano52,11 %2,11 %  

Graf

10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.

nejlepší = 1, nejhorší = 10

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Bosch3.5447.008
Eta4.9966.485
Miele4.86510.767
Moulinex5.4565.286
Phillips4.6885.253
Rowenta5.8064.705
Sencor7.0936.515
Siemens4.9626.847
Silvercrest8.1867.392
Tefal5.4056.958

Graf

11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.

nejdůležitější = 1, nejméně důležité = 10

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.4646.392
design5.1315.996
funkce2.9665.248
kvalita (materiál, dílenské zpracování)3.5955.574
kvalita poprodejních služeb6.8615.96
příslušenství6.1863.755
úspora energie5.7475.278
vztah k životnímu prostředí7.6676.214
záruční doba6.7055.508
značka6.6798.328

Graf

12. Máte doma výrobek značky ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 15, nevímotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14962,87 %62,87 %  
ne4518,99 %18,99 %  
nevím4318,14 %18,14 %  

Graf

13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8859,06 %37,13 %  
ne4731,54 %19,83 %  
nevím149,4 %5,91 %  

Graf

14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice značky4530,2 %18,99 %  
kvalita produktu4127,52 %17,3 %  
cena produktu3523,49 %14,77 %  
doporučení známého96,04 %3,8 %  
prodloužená doba záruky64,03 %2,53 %  
voucher10,67 %0,42 %  
dobrá zkušenost10,67 %0,42 %  
nevybavuji si10,67 %0,42 %  
celkové vlastnosti výrobku10,67 %0,42 %  
funkce10,67 %0,42 %  
dárek10,67 %0,42 %  
prodejna eta byla nejblize10,67 %0,42 %  
tehdy moc na výběr nebylo10,67 %0,42 %  
dobrá zkušenost ve spojení s dostupností specializované kamenné prodejny značky Eta a dostupnost servisu10,67 %0,42 %  
ešte 20rokov dozadu sme si kupovali značku eta10,67 %0,42 %  
to uz nevim10,67 %0,42 %  
vybava10,67 %0,42 %  
moderní design10,67 %0,42 %  

Graf

15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt s dlouholetou tradicí2831,82 %11,81 %  
levný1820,45 %7,59 %  
kvalitní1213,64 %5,06 %  
produkt s prodlouženou dobu záruky66,82 %2,53 %  
s moderním designem22,27 %0,84 %  
nechci11,14 %0,42 %  
jsou lepší produkty11,14 %0,42 %  
o nich není moc slyšet11,14 %0,42 %  
by som najskor musela porovnat11,14 %0,42 %  
už bohužel český :(11,14 %0,42 %  
preferuji jiné11,14 %0,42 %  
Tento dotazník dělám z donucení11,14 %0,42 %  
s ním nemám zkušenost11,14 %0,42 %  
o něm nevím11,14 %0,42 %  
existují lepší značky11,14 %0,42 %  
jej neznám uplně nejlépe11,14 %0,42 %  
si jej nemůžu vybavit.11,14 %0,42 %  
nevím,neznám 11,14 %0,42 %  
jsou kvalitnější a a designově lepší výrobky11,14 %0,42 %  
konkurenční výrobky jsou ve všech směrech lepší11,14 %0,42 %  
neznám odpovědi na výše uvedené a kvůli tradici nekupuju11,14 %0,42 %  
nemá kvalitní výrobky11,14 %0,42 %  
nekvalitní11,14 %0,42 %  
nemám zájem o tuhle značku, zajímají mě zcela jiné značky11,14 %0,42 %  
nie je to už tá tradičná kvalita11,14 %0,42 %  
to jsou teroristi a my vedeme svatou valku proti teroru!!!!11,14 %0,42 %  
mám oblíbenou značku11,14 %0,42 %  

Graf

16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano12251,48 %51,48 %  
ano5623,63 %23,63 %  
spíše ne4719,83 %19,83 %  
ne135,49 %5,49 %  

Graf

17. Jaké je Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14862,45 %62,45 %  
muž8937,55 %37,55 %  

Graf

18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2511347,68 %47,68 %  
26-355221,94 %21,94 %  
36-453313,92 %13,92 %  
46-55187,59 %7,59 %  
56-65114,64 %4,64 %  
65 a více104,22 %4,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak vnímáte značku ETA?

  • odpověď levné výrobky=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sencor=2 na otázku 10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.
  • odpověď známá tuzemská firma=1:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi praktické výrobky=1 na otázku 3. Jak vnímáte značku ETA?

4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?

  • odpověď ano, logo i slogan:
    • 9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ETA ... tady je doma na otázku 5. Jaký slogan patří ke značce ETA?
  • odpověď pouze logo:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56-65 na otázku 18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

5. Jaký slogan patří ke značce ETA?

  • odpověď ETA ... tady je doma:
    • 9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, logo i slogan na otázku 4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?

6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama v televizi na otázku 7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou týdně na otázku 8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídka kdy na otázku 8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?

9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?

  • odpověď spíše ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.

12. Máte doma výrobek značky ETA?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktu na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita produktu na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradice značky na otázku 14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?

18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

  • odpověď 15-25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Phillips=10 na otázku 10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku ETA?

2. Co si vybavíte pod slovem ETA?

3. Jak vnímáte značku ETA?

4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?

5. Jaký slogan patří ke značce ETA?

6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?

7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?

8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?

9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?

10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.

11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.

12. Máte doma výrobek značky ETA?

13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?

14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?

15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:

16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?

17. Jaké je Vaše pohlaví:

18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku ETA?

2. Co si vybavíte pod slovem ETA?

3. Jak vnímáte značku ETA?

4. Vybaví se Vám logo či slogan značky ETA?

5. Jaký slogan patří ke značce ETA?

6. Vybaví se Vám reklama na produkty společnosti ETA?

7. Jaká reklama společnosti ETA se Vám vybaví?

8. Jak často se setkáváte s reklamou značky ETA?

9. Myslíte si, že je propagace produktů značky ETA dostatečná?

10. Seřaďte značky domácích spotřebičů podle vašich preferencí od nejlepší po nejhorší.

11. Seřaďte rozhodovací kritéria při koupi malých domácích spotřebičů od nejdůležitějších po nejméně důležité.

12. Máte doma výrobek značky ETA?

13. Koupili jste si nějaký výrobek ETA za poslední 3 roky?

14. Co Vás motivovalo ke koupi produktu značky ETA?

15. Výrobek značky ETA byste si koupili, protože jej považujete za:

16. Doporučili byste výrobky ETA svým známým?

17. Jaké je Vaše pohlaví:

18. Do jaké věkové skupiny se řadíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karlák , J.Povědomí o značce ETA (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-eta-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.