Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Eta

Povědomí o značce Eta

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katarína Bokaová
Šetření:22. 10. 2010 - 29. 10. 2010
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník byl vytvořen k získání obrazu o povědomí veřejnosti o značce Eta a k získání informací o nejvhodnější formě propagace pro tuto značku. Výsledky budou použity ke zpracování seminární práce. Předem děkuji za Váš čas. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4981,67 %81,67 %  
ne1118,33 %18,33 %  

Graf

2. Co se vám vybavuje u značky Eta?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic610 %10 %  
vysavac35 %5 %  
žehlička35 %5 %  
mixer23,33 %3,33 %  
domácí spotřebiče23,33 %3,33 %  
elektro23,33 %3,33 %  
elektrospotrebiče23,33 %3,33 %  
vysávač23,33 %3,33 %  
Hlinsko23,33 %3,33 %  
český výrobek11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi vysavace
elektrospotrebice
elektro spotřebiče
Levna
elektronické spotřebiče
zehlicka
neznam znacku
spotřebiče
-
elektrospotřebiče
elektrické spotřebiče
?
nevim
vysavač :D
znala pana pána..
Elektrospotřebiče.
žehlička, fén, toustovač, ..
Elektrospotrebiče pre domácnosť
komunismus
domácí spotřebiče jako vysavač, žehlička...
žehlička, mixér, vysávač
mixer, vysávač
spotrebiče
Ohrievač
kuchyňské spotřebiče
pračky
kuchynské spotrebiče
žehlička, vysavač, ohrievač
kuchynskí pomocníci
elektrické spotrebiče
nové logo, nový majitel, elektronika
vysavač, žehlička, rychlovarná konvice.
tradice
mixer,ruční šlehač,žehlička a mnoho jiného
česká elektronika
3558,33 %58,33 % 

Graf

3. Co pro vás znamená (představuje) značka Eta?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic915 %15 %  
spolahlivosť46,67 %6,67 %  
kvalitu35 %5 %  
kvalita23,33 %3,33 %  
český výrobek11,67 %1,67 %  
nas prvy vysavac :)11,67 %1,67 %  
firma s domacimi spotrebycmi11,67 %1,67 %  
elektronika11,67 %1,67 %  
nevím11,67 %1,67 %  
nic zajimaveho11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi levnou českou značku s omezenou kvalitou
k
nic, možna nejaka značka elektronicke zařizeni
kvalitní produkce
nemam ani tuseni protoze neznam znacku
spokojenost
-
symbol komunismu
tradici
znama znacka na trhu elektrospotrebicov
česká značka? (vysavač)
tradici, klasiku
Firma, která již není, co bývala.
český ne moc kvalitní výrobce domácích spotřebičů
kvalita za primeranú cenu
spotřebiče
tradicia
spolehlivost a kvalitu
záruka kvality, dlhoročná osvedčená značka
kvalitne spotrebiče, ktoré využívam v domacnosti
zaspali dobu a konkurencia ich predbehla
skvelá kvalita značky
nie som v kontakte s touto značkou
dlhodobý vysoký štandard
elektrospotrebiče do domácnosti
kvalita jej výrobkov
značka elektrospotrebičov
vysavače, žehličky na vlasy
domací elektroniku
cenovou dostupnost, dobrou kvalitu, servis v místě
zlepšení
dříve kvalitu, dnes průměr
neatraktivita
velice dobré výrobky a hlavnš české
českého výrobce
dlouholetou kvalitu
3660 %60 % 

Graf

4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Braun3.42.473
Moulinex3.952.214
Eta3.9333.196
Bosch3.352.794
Tefal3.6832.816
Philips2.6832.883

Graf

5. Podle jakých kritérií se rozhodujete (anebo byste se rozhodovali) při koupi menších spotřebičů (vysavač, fén, mixér...)? Podle možnosti začněte od nejdůležitějšího.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena46,67 %6,67 %  
kvalita, cena23,33 %3,33 %  
kvalita, design11,67 %1,67 %  
kvalita, uspora energie, cena11,67 %1,67 %  
cena, design11,67 %1,67 %  
pohladam si recenzie a poradim sa 11,67 %1,67 %  
četnost použití, náklady11,67 %1,67 %  
funkce, cena, značka11,67 %1,67 %  
kvalita, dizajn, cena11,67 %1,67 %  
kvalita, cena, výkon, příslušenství11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi výkon
k
kvalita, zaruka, design, cena
kvalita, cena, design
podle 1. funkčnosti, 2. kvality, 3. ceny
podle poterbnych a pozadovanych vlasnosti
cena, znacka, ...
podle značky, funkcí, ceny
zkusenosti
cena, kvalita, doba záruky
Znacka, cena, kvalita
podla ceny, podla vykonovych vlastnosti, vzhlad..
značka, kvalita, vzhled, doporučení známých
Spotřeba, design, cena, dodatečné náklady na provo
výkon, cena, design
výkon,dizain,velkosť
kvalita, znacka, design, cena
výkon, dizajn, farba
funkce, cena
odporucenie,cena,kvalita,design
cena, kvalita, značka
podľa využiteľnosti v domácnosti
výkon, značka, dizajn
značka , cena, dizajn
parametrov, kvality, ceny
hlučnosť, výkon
kvalita, cena, spotreba el. energie
kvalita, spoľahlivosť, referencie
na základe vlastných skúseností
podla značky, výkon,
funkčnosť, kvalita, dizajn
kvalita, cena, dizajn
vykonnost, cena, dizajn
dizajn, výkon, kvalita, peniaze
elektrická spotreba, funkčnosť, dizajn
cena, výkonnost, záruka, kvalita, ...
parametry, cena, vizuální vlastnosti
výkon, servis v místě, cena
podle kvality a vzhledu
cena, funkce
cena, výkon, design
podle výrobce
cena, výkon
víceúčelovost
poľla servisu
vzhled
4676,67 %76,67 % 

Graf

6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3558,33 %58,33 %  
ano2541,67 %41,67 %  

Graf

7. Označili byste míru propagace značky Eta za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slabou3558,33 %58,33 %  
střední2541,67 %41,67 %  

Graf

8. Vybavujete si nějakou reklamu na výrobky značky Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5083,33 %83,33 %  
ano1016,67 %16,67 %  

Graf

9. Jestli ano - jakou? (případně jak starou?)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na žehličku na vlasy...jak šel čas19,09 %1,67 %  
k19,09 %1,67 %  
zadnou19,09 %1,67 %  
na vysavač? (2 roky cca)19,09 %1,67 %  
znala pana pána...19,09 %1,67 %  
3 roky? na kávovar19,09 %1,67 %  
eta,robme veci lepsie-neviem kedy to bolo19,09 %1,67 %  
eta myslí na všechno19,09 %1,67 %  
něco k Vánocům19,09 %1,67 %  
tento rok, retro reklama19,09 %1,67 %  
ostatní odpovědi žádnou jsem nezaznamenala 19,09 %1,67 % 

Graf

10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4981,67 %81,67 %  
ne1118,33 %18,33 %  

Graf

11. Pokud ne - proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra18,33 %1,67 %  
neduveruji18,33 %1,67 %  
bojím se o kvalitu18,33 %1,67 %  
k18,33 %1,67 %  
protože nevim značku18,33 %1,67 %  
protoze vubec nevim co to je18,33 %1,67 %  
nic nevim18,33 %1,67 %  
Neznam vubec tuto znacku18,33 %1,67 %  
tuto znacku nevim18,33 %1,67 %  
komunismus18,33 %1,67 %  
ostatní odpovědi Vnímám - zastaralá značka nestíhající dobu
dobrá kvalita
216,67 %3,33 % 

Graf

12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3660 %60 %  
ne2440 %40 %  

Graf

13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3151,67 %51,67 %  
ne2948,33 %48,33 %  

Graf

14. Pokud ano kolik, případně jaké a jak staré? (pokud jich máte hodně uveďte stáří alespoň nejstaršího a nejnovějšího)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 vysavač13,7 %1,67 %  
nejstarsi - vysavac, nejnovejsi - nevim 13,7 %1,67 %  
vysavač a fén..asi 2 kusy, stare su 5-7 rokov13,7 %1,67 %  
žehlička-5,žehlička na vlasy-2,toustovač13,7 %1,67 %  
3 ks 15 rokov13,7 %1,67 %  
vysávač, 20 rokov, stále spoľahlivý13,7 %1,67 %  
jeden-mixer,polroka13,7 %1,67 %  
žehlička - asi 10 let13,7 %1,67 %  
2 asi 10 ročné13,7 %1,67 %  
ručný šľahač-2008, mixér-robot-1980 13,7 %1,67 %  
ostatní odpovědi 4 ks, robot, zehlicka, vysavač, mikrovlnka
dva
2
3 spotrebič, staršie než 5 rokov
ohrievače
robot - 1985, rychlovarna konvica -2008
naparovacia žehlička - 10 rokov stará
vysavac, 20 rokov
žehlička/ 15 rokov/, mixér /20rokov/ ručný mixér /
fén 2 r. rúru na pečenie 5 r.
domácí robot 10 let, vysavač 4 roky
robot 30, vysavač 8, obyč. žehlička 30, napař 3
nejstarší asi 25 let, cca 10ks
mixer,žehličku,člehač a jiné víc jak 25 let
horkovzdušný gril cca 8 let
2000
3 - 25
1762,96 %28,33 % 

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201118,33 %18,33 %  
2358,33 %8,33 %  
2546,67 %6,67 %  
2146,67 %6,67 %  
2246,67 %6,67 %  
2435 %5 %  
1923,33 %3,33 %  
5523,33 %3,33 %  
5723,33 %3,33 %  
5623,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi 29
51
40
16
18
50
26
33
10, 8
3
43
48
31
37
padesát
30
čeho,nebo koho?
60
8-10 rokov
2135 %35 % 

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4676,67 %76,67 %  
muž1423,33 %23,33 %  

Graf

17. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1525 %25 %  
studentka1016,67 %16,67 %  
administratívny pracovník35 %5 %  
odborný referent35 %5 %  
pedagog23,33 %3,33 %  
důchodce23,33 %3,33 %  
střední management11,67 %1,67 %  
polovicni uvazek11,67 %1,67 %  
student+call centrum part time servirka part time11,67 %1,67 %  
student :D11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi letecký provoz
studentka VŠE
student pracující v IT
administratíva
project manager
AR Sepecialist
administrativna pracovnícka
ekonómka
ozbrojené sily SR
referent
školstvo
AOS LM
státní správa
samostatny odborny referent
vedúca oddelania
úradník
nezaměstnaná
invalidní důchodce
elektro
studium+kancelář
dělník
2135 %35 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte značku Eta?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eta=6 na otázku 4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 17. Zaměstnání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tefal=3 na otázku 4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

7. Označili byste míru propagace značky Eta za:

  • odpověď slabou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eta=3 na otázku 4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte značku Eta?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte značku Eta?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Eta?

4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení

6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?

7. Označili byste míru propagace značky Eta za:

8. Vybavujete si nějakou reklamu na výrobky značky Eta?

10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?

13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?

15. Věk

16. Pohlaví

17. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Eta?

4. Seřaďte následující výrobce elektroniky od nejlepšího (1.) po nejhoršího (6.) dle vlastního uvážení

6. Přicházíte často do styku se značkou Eta?

7. Označili byste míru propagace značky Eta za:

8. Vybavujete si nějakou reklamu na výrobky značky Eta?

10. Koupili byste si někdy spotřebič značky Eta?

12. Uvažovali jste někdy nad koupí spotřebiče značky Eta?

13. Máte v domácnosti nějaké spotřebiče značky Eta?

15. Věk

16. Pohlaví

17. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bokaová, K.Povědomí o značce Eta (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-eta.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.