Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Klasa

Povědomí o značce Klasa

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Kolařík
Šetření:08. 11. 2010 - 15. 11. 2010
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum je zaměřen na zjištění povědomí veřejnosti o značce Klasa v rámci školního projektu. Vyplňte prosím dotazník podle svých vědomostí a domněnek a nevyužívejte k jeho vyplnění žádné jiné zdroje informací. Děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3x týdně nebo častěji5243,33 %43,33 %  
2x týdně4638,33 %38,33 %  
1x týdně nebo méně často2218,33 %18,33 %  

Graf

2. Setkali jste se u potravinových výrobků se značkou Klasa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11595,83 %95,83 %  
Ne54,17 %4,17 %  

Graf

3. Co si představíte pod pojmem Klasa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Konkrétní produktyotázka č. 4, Konkrétní vlastnostiotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Konkrétní vlastnosti8473,04 %70 %  
Konkrétní produkty3126,96 %25,83 %  

Graf

4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné výrobky2683,87 %21,67 %  
Mlýnské výrobky2580,65 %20,83 %  
Masné výrobky1445,16 %11,67 %  
Lahůdky1238,71 %10 %  
Ovoce a zelenina825,81 %6,67 %  
Rybí výrobky619,35 %5 %  
Nealkoholické nápoje516,13 %4,17 %  
Mražené krémy412,9 %3,33 %  
Alkoholické nápoje412,9 %3,33 %  
Jiné výrobky412,9 %3,33 %  

Graf

5. Vyjmenujte vlastnosti, které se Vám vybaví pod pojmem Klasa.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1416,67 %11,67 %  
české, kvalitní33,57 %2,5 %  
kvalitní český výrobek22,38 %1,67 %  
kvalita, český výrobek22,38 %1,67 %  
.11,19 %0,83 %  
cesky produkt; kvalitni produkt11,19 %0,83 %  
kvalita, rozumná cena11,19 %0,83 %  
kvalita, standard11,19 %0,83 %  
Poctivé11,19 %0,83 %  
kvalita, vyrobeno v ČR11,19 %0,83 %  
ostatní odpovědi kvalita, tradice
kvalitní produkty, produkty vyrobené v ČR,
splňující určité kvalitativní podmínky
kvalita, originalni receptura
český výrobce, kontrolovaná kvalita
prověřený, kvalitní český výrobek
domácí produkty, česká kvalita
potrvaviny by měly splňovat nejvyšší jakost kvalit
kvalita, kontrola, certifikát jakosti, původ z ČR
České výrobky
cena
Kvalita, nemělo by obsahovat nic špatného
někdy kvalita
kvalita, český výrobek, záruka
kvalita surovin, kvalita zpracování, český původ
suroviny a výrobky pochází z České republiky
loajalita, spolehlivost, záruka
kvalita, domaci potraviny
kvalita, ověřenost, nezávadnost
kvalitní české výrobky
kvalita, příroda, zdraví prospěšné, dražší
český kvalitní výrobek
dobrá kvalita
český výrobek, dobrý kvalita
kvalitní suroviny
český výrobek, záruka kvality, atestovaný výrobek,
Potraviny splňující dané normy a kritéria
český produkt
Potravina CZ původu s důkladnou kontrolou kvality
kvalitní, tradiční,ověřené
Český původ a kvalita
kvalitní výrobek od českého výrobce
vyrostlo v ČR, nezávadné, kontrolované
Kvalita, dobrá značka
český produkt, zaručené složení - opravdu maso atd
nic
Kvalitní prověřený český výrobek
český výrobek, české suroviny...
české suroviny
kvalita, český výrobek, dobrá chuť
původ
zdraví,chutnější výrobky, ekovýrobky
certifikace kvality, vyrobeno v Česku
vyrobeno z českých surovin, kvalita surovin
dotovaný projekt, další zbytečné daně
kvalitní český potravinářský výrobek
nevím
české kvalitní výrobky
české, kvalitní, čerstvé
Kvalita,čerstvost surovin
klas obilí...:) přírodní produkt, kvalita
Kvalita, spolehlivost
vyrobeno na území našeho státu
záruka kvality, české zboží
značka určitého standardu kvality, český výrobek
cesky puvod, kvalita
kvalita, produkt z České republiky
5767,86 %47,5 % 

Graf

6. Víte co, případně jako vlastnosti, značka Klasa ve skutečnosti představuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano vímotázka č. 7, Ne nevímotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne nevím6052,17 %50 %  
Ano vím5547,83 %45,83 %  

Graf

7. Vypište co, případně jaké vlastnosti značka Klasa ve skutečnosti představuje.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitu59,09 %4,17 %  
.11,82 %0,83 %  
kvalitní výrobky11,82 %0,83 %  
kvalitní český výrobek11,82 %0,83 %  
označuje dobré a kvalitní potraviny11,82 %0,83 %  
kvalita, vyrobeno v ČR11,82 %0,83 %  
kvalita, originální receptura11,82 %0,83 %  
garantovanou kvalitu, českého výrobce11,82 %0,83 %  
produkt, který vznikl z věcí pocházejících z ČR11,82 %0,83 %  
Typický český výrobek11,82 %0,83 %  
ostatní odpovědi Potraviny by měly splňovat nejvyšší jakost kvality
kvalitu, vysoký podíl kvalitních surovin, 1. jakos
ve skutečnosti není tak dobrou zárukou kvality
nejkvalitnejsi potrvinarske vyrobky
známka toho, že suroviny a výroba pochází z ČR
výrob.představující určitou kvalitu nějakého znaku
jedná se o český kvalitní výrobek
potraviny ceske vyroby
přibližně viz otázka č. 5
výrobky kvalitní z dobrých surovin
oceněný český výrobek, dobrý kvalita
viz 5
záruku lepší kvality produktu
Viz výše
značku kvality
viz. výše
kvalitní český produkt
doporučení českého výrobce
výběr z výrobku na českém trhu a zaručení kvality
české suroviny, vyrobeno v česku
kvalitní potraviny
kvalita
kvalita výrobků udělována Minist.zem.
zdravější, ekologičtější, chutnější výrobky
to samý jako v bodě 5, protože značku Klasa znám
zbytečná činnost pro pár zbytečných úředníků
český kvalitní výrobek
záruka kvality
dobré a kvalitní potraviny
původem z česka, kvalita
české - určitý poměr českých surovin, kvalitní
značka určitého standardu kvality, český výrobek
Produkty vyráběné výhradně v ČR
domací kvalitní prověřený výrobek
česká kvalita
Výrobek který splnil všechny kvalitativní kritéria
české, kvalitní
kvalitní produkt
pouze český výrobce
splnuje minimalni standardy
výrobky původem z České republiky
4174,55 %34,17 % 

Graf

8. Koupili jste si někdy produkt/y s logem značky Klasa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 12, Nevímotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9986,09 %82,5 %  
Nevím1613,91 %13,33 %  

Graf

9. Koupili jste si tento/tyto produkt/y záměrně kvůli značce Klasa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6262,63 %51,67 %  
ano3737,37 %30,83 %  

Graf

10. Splnili produkty označené logem Klasa Vaše očekávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11, Pouze v něčemotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9191,92 %75,83 %  
Pouze v něčem66,06 %5 %  
Ne22,02 %1,67 %  

Graf

11. V čem produkty s logem Klasa nesplnily Vaše očekávání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

belgické pralinky značky Klasa jsou hrozné

bylo to téměř nepoživatelné

jednalo se obycejne vyrobky - napr. u uzenin jsem cekal vyssi kvalitu.

jsou to výrobky jako každé jiné

nebylo to nic extra

Nepamatuju si přesně, bylo toho více a ve finále jsem od výrobků Klasa neočekávala cokoliv více než od ostatních produktů. Nemám na to ucelený názor.

Nezaznamenala jsem rozdíl oproti produktům bez označení

V případě sušenek nebyla chuť nijak mimořádně dobrá, byl to spíše standardní produkt, ne výjimečný, jak by člověk očekával u oceněného výrobku.

12. Odkud o značce Klasa víte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z produktů6354,78 %52,5 %  
Z Televize5749,57 %47,5 %  
Z tisku3227,83 %26,67 %  
Odjinud2521,74 %20,83 %  
Z internetu1714,78 %14,17 %  
Z doporučení43,48 %3,33 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké7663,33 %63,33 %  
Střední3932,5 %32,5 %  
Učiliště21,67 %1,67 %  
Vyšší odborné21,67 %1,67 %  
Základní10,83 %0,83 %  

Graf

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8066,67 %66,67 %  
Muž4033,33 %33,33 %  

Graf

15. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 30 let10285 %85 %  
46 - 60 let119,17 %9,17 %  
31- 45 let75,83 %5,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Co si představíte pod pojmem Klasa?

  • odpověď Konkrétní produkty:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lahůdky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mlýnské výrobky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

  • odpověď Mléčné výrobky:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masné výrobky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lahůdky na otázku 4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

6. Víte co, případně jako vlastnosti, značka Klasa ve skutečnosti představuje?

  • odpověď Ne nevím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 8. Koupili jste si někdy produkt/y s logem značky Klasa?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Setkali jste se u potravinových výrobků se značkou Klasa?

3. Co si představíte pod pojmem Klasa?

4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

5. Vyjmenujte vlastnosti, které se Vám vybaví pod pojmem Klasa.

6. Víte co, případně jako vlastnosti, značka Klasa ve skutečnosti představuje?

8. Koupili jste si někdy produkt/y s logem značky Klasa?

9. Koupili jste si tento/tyto produkt/y záměrně kvůli značce Klasa?

10. Splnili produkty označené logem Klasa Vaše očekávání?

12. Odkud o značce Klasa víte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jste

15. Do jaké věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. Setkali jste se u potravinových výrobků se značkou Klasa?

3. Co si představíte pod pojmem Klasa?

4. Vyberte, do kterých skupin podle Vás patří produkty Klasa.

5. Vyjmenujte vlastnosti, které se Vám vybaví pod pojmem Klasa.

6. Víte co, případně jako vlastnosti, značka Klasa ve skutečnosti představuje?

8. Koupili jste si někdy produkt/y s logem značky Klasa?

9. Koupili jste si tento/tyto produkt/y záměrně kvůli značce Klasa?

10. Splnili produkty označené logem Klasa Vaše očekávání?

12. Odkud o značce Klasa víte?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jste

15. Do jaké věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kolařík, L.Povědomí o značce Klasa (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-klasa.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.