Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Post-it

Povědomí o značce Post-it

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Doležalová
Šetření:31. 10. 2012 - 06. 11. 2012
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):17 / 5.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosíme o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se značky Post-it. Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro zpracování seminární práce na předmět Mezinárodní marketing na VŠE. 

Předem děkujume za Váš čas, Vaši spolupráci velmi oceňujeme.

Michaela Doležalová, Filip Sýkora, Markéta Kalábová, Daniel Vu, Vuk Vignjević

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4669,7 %69,7 %  
ano2030,3 %30,3 %  

Graf

2. Které výrobky má v portfoliu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samolepicí poznámkové bločky1680 %24,24 %  
Recyklované bločky1050 %15,15 %  
Silně lepící bločky1050 %15,15 %  
Značkovací bločky – záložky945 %13,64 %  
Samolepicí nástěnky840 %12,12 %  
Bločky ve tvaru kostky840 %12,12 %  
Lepidla735 %10,61 %  
Zásobníky na bločky630 %9,09 %  
Izolepy525 %7,58 %  
Bločky ve tvaru Z525 %7,58 %  
Zásobníky na záložky420 %6,06 %  
Tartan bločky315 %4,55 %  
Balicí pásky315 %4,55 %  
Psací potřeby315 %4,55 %  

Graf

3. Používáte výrobky značky Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1470 %21,21 %  
ne630 %9,09 %  

Graf

4. Které z těchto výrobků značky Post-it používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samolepicí poznámkové bločky1071,43 %15,15 %  
Bločky ve tvaru kostky428,57 %6,06 %  
Samolepicí etikety321,43 %4,55 %  
Značkovací bločky – záložky321,43 %4,55 %  
Silně lepící bločky214,29 %3,03 %  
Psací potřeby214,29 %3,03 %  
Recyklované bločky17,14 %1,52 %  
Bločky ve tvaru Z17,14 %1,52 %  

Graf

5. Jste s výrobky Post-it spokojený/á (1=velmi spokojený/á; 5=velmi nespokojený/á)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1857,14 %12,12 %  
2428,57 %6,06 %  
317,14 %1,52 %  
417,14 %1,52 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.5
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.45
Směrodatná odchylka:0.67
Medián:1
Modus:1

Graf

6. Kde používáte výrobky značky Post-it nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Domaotázka č. 8, V práciotázka č. 7, Ve školeotázka č. 8, Jindeotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V práci857,14 %12,12 %  
Doma428,57 %6,06 %  
Ve škole214,29 %3,03 %  

Graf

7. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Asistentka337,5 %4,55 %  
Jiný způsob225 %3,03 %  
Kupujete si je sami225 %3,03 %  
Office manager112,5 %1,52 %  

Graf

8. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita1575 %22,73 %  
Produkt odpovídá mým potřebám1575 %22,73 %  
Easy to use840 %12,12 %  
Design735 %10,61 %  
Ekologičnost735 %10,61 %  
Originalita210 %3,03 %  
Inovativnost15 %1,52 %  
Značka15 %1,52 %  

Graf

9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praktické1575 %22,73 %  
Kvalitní1365 %19,7 %  
Značkové735 %10,61 %  
Originální630 %9,09 %  
Easy to use525 %7,58 %  
Ekologické315 %4,55 %  
Průměrné210 %3,03 %  
Designové210 %3,03 %  
Obyčejné210 %3,03 %  

Graf

10. Doporučil/a byste výrobky Post-it ostatním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1680 %24,24 %  
ne420 %6,06 %  

Graf

11. Jak vnímáte ceny výrobků značky Post-it (1=levné;5=drahé)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31050 %15,15 %  
4525 %7,58 %  
5315 %4,55 %  
2210 %3,03 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.44
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.61
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Odpovídá kvalita výrobků Post-it jejich ceně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1470 %21,21 %  
spíše nesouhlasím315 %4,55 %  
nevím315 %4,55 %  

Graf

13. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1365 %19,7 %  
Muž735 %10,61 %  

Graf

14. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-401260 %18,18 %  
18-25840 %12,12 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou1050 %15,15 %  
630 %9,09 %  
VOŠ210 %3,03 %  
Základní210 %3,03 %  

Graf

16. Jaký je váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč840 %12,12 %  
10 001 - 20 000 Kč525 %7,58 %  
20 001 - 35 000 Kč525 %7,58 %  
35 001 - 50 000 Kč15 %1,52 %  
více než 50 001 Kč15 %1,52 %  

Graf

17. Jak velké je město, ze kterého pocházíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tis. obyv.735 %10,61 %  
Praha420 %6,06 %  
10 001 - 25 000 obyv.315 %4,55 %  
250 001 - 500 tis. obyv.315 %4,55 %  
50 001 - 100 tis. obyv.210 %3,03 %  
500 001 - 750 tis. obyv.15 %1,52 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte značku Post-it?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recyklované bločky na otázku 2. Které výrobky má v portfoliu?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samolepicí poznámkové bločky na otázku 2. Které výrobky má v portfoliu?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silně lepící bločky na otázku 2. Které výrobky má v portfoliu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samolepicí poznámkové bločky na otázku 4. Které z těchto výrobků značky Post-it používáte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 8. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt odpovídá mým potřebám na otázku 8. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní na otázku 9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické na otázku 9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Doporučil/a byste výrobky Post-it ostatním?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak vnímáte ceny výrobků značky Post-it (1=levné;5=drahé)?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Pohlaví:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-40 na otázku 14. Věk:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola s maturitou na otázku 15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Odpovídá kvalita výrobků Post-it jejich ceně?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Používáte výrobky značky Post-it?

2. Které výrobky má v portfoliu?

  • odpověď Samolepicí poznámkové bločky:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické na otázku 9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Pohlaví:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-40 na otázku 14. Věk:

3. Používáte výrobky značky Post-it?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samolepicí poznámkové bločky na otázku 4. Které z těchto výrobků značky Post-it používáte?

10. Doporučil/a byste výrobky Post-it ostatním?

  • odpověď ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 12. Odpovídá kvalita výrobků Post-it jejich ceně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Post-it?

2. Které výrobky má v portfoliu?

3. Používáte výrobky značky Post-it?

4. Které z těchto výrobků značky Post-it používáte?

8. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb?

9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?

10. Doporučil/a byste výrobky Post-it ostatním?

11. Jak vnímáte ceny výrobků značky Post-it (1=levné;5=drahé)?

12. Odpovídá kvalita výrobků Post-it jejich ceně?

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Post-it?

2. Které výrobky má v portfoliu?

3. Používáte výrobky značky Post-it?

4. Které z těchto výrobků značky Post-it používáte?

8. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb?

9. Jaké vlastnosti podle Vás má značka Post-it?

10. Doporučil/a byste výrobky Post-it ostatním?

11. Jak vnímáte ceny výrobků značky Post-it (1=levné;5=drahé)?

12. Odpovídá kvalita výrobků Post-it jejich ceně?

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Doležalová, M.Povědomí o značce Post-it (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-post-it.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.