Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku, který se týká povědomí o značce firmy RACIO, která patří mezi největší české výrobce produktů zdravé výživy.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
28
71,79 %
27,45 %
muž
11
28,21 %
10,78 %
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 - 25 let
48
47,06 %
47,06 %
26 - 35 let
41
40,2 %
40,2 %
46 - 55 let
7
6,86 %
6,86 %
36 - 45 let
4
3,92 %
3,92 %
56 a více let
2
1,96 %
1,96 %
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
61
59,8 %
59,8 %
Střední zakončené maturitou
32
31,37 %
31,37 %
Základní
5
4,9 %
4,9 %
Vyšší odborné
3
2,94 %
2,94 %
Vyučen(a)
1
0,98 %
0,98 %
4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. m. Praha
60
58,82 %
58,82 %
Jihomoravský kraj
13
12,75 %
12,75 %
Středočeský kraj
9
8,82 %
8,82 %
Moravskoslezský kraj
5
4,9 %
4,9 %
Jihočeský kraj
3
2,94 %
2,94 %
Královehradecký kraj
2
1,96 %
1,96 %
kraj Vysočina
2
1,96 %
1,96 %
Zlínský kraj
2
1,96 %
1,96 %
Plzeňský kraj
2
1,96 %
1,96 %
Ústecký kraj
1
0,98 %
0,98 %
Pardubický kraj
1
0,98 %
0,98 %
Olomoucký kraj
1
0,98 %
0,98 %
Liberecký kraj
1
0,98 %
0,98 %
5. Velikost Vašeho bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 100 000 obyvatel
62
60,78 %
60,78 %
do 5000 obyvatel včetně
20
19,61 %
19,61 %
5001 - 50 000 obyvatel
18
17,65 %
17,65 %
50 001 - 100 000 obyvatel
2
1,96 %
1,96 %
6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 001 - 20 000 Kč
28
27,45 %
27,45 %
20 001 - 30 000 Kč
25
24,51 %
24,51 %
nechci uvádět
17
16,67 %
16,67 %
5001 - 10 000 Kč
11
10,78 %
10,78 %
0 - 5 000 Kč
10
9,8 %
9,8 %
30 001 - 40 000 Kč
5
4,9 %
4,9 %
40 001 - 50 000 Kč
3
2,94 %
2,94 %
více jak 50 000 Kč
3
2,94 %
2,94 %
7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Racio
18
17,65 %
17,65 %
Alnatura
7
6,86 %
6,86 %
Emco
6
5,88 %
5,88 %
CountryLife
5
4,9 %
4,9 %
žádná
4
3,92 %
3,92 %
Mixit
4
3,92 %
3,92 %
Country Life
4
3,92 %
3,92 %
nevím
3
2,94 %
2,94 %
Herba
3
2,94 %
2,94 %
Alpro
2
1,96 %
1,96 %
ostatní odpovědi
nic Bio Bona vita Chytrá snídaně.cz Ugo Schar Racio, Bio Neznám Extra fit Natural vím co jím Provamel Mana DM Nutrend Aktin Countr Life Herbalife Sonnentor Plody slunce bioharmonie bonavita Nevím, nezajímám se o značky produktů Racio, Natura, Schar Biomania Kostelecké uzeniny nenapadá mě nic naturhaus Activie žádná, ale z názvu dotazníku Racio;D myprotein, žádná značka...ovoce, zelenina Al natura dm Bio Rej - vim co jim semix, racio, country life Country Life, Sunfood Racio :-), neb vůbec nemám povědomí o značkách, které o sobě tvrdí, že jsou zdravé. Možná ještě Sklizeno BIO-Natural Dr.mülerr Nenapadne Žádná, o image zdravé výživy se nezajímám a cokoli spojené se zdravou výživou mě od nákupu odrazuje Vega
46
45,1 %
45,1 %
8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Racio
3.265
1.92
Nestlé Fitness
2.961
1.371
BeBe Dobré ráno
3.706
0.874
Emco
3.559
1.05
BonaVita
2.775
1.449
Activia
3.578
0.773
Actimel
3.127
0.837
Müller
3.304
1.31
Knuspi
1.765
1.337
Alnatura
2.196
2.393
Country Life
2.392
2.336
9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
61
59,8 %
59,8 %
ne
41
40,2 %
40,2 %
10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Polomáčené chlebíčky
75
73,53 %
73,53 %
Celozrnné chlebíčky
74
72,55 %
72,55 %
Raciolky
68
66,67 %
66,67 %
Knäckebrot
50
49,02 %
49,02 %
Silouette
18
17,65 %
17,65 %
Cornies
16
15,69 %
15,69 %
neznám žádný výrobek značky Racio
15
14,71 %
14,71 %
Free Style
11
10,78 %
10,78 %
BIO
11
10,78 %
10,78 %
Mini rolky
6
5,88 %
5,88 %
11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
60,78 %
60,78 %
ne
40
39,22 %
39,22 %
12. Označte, o které výrobky se jedná:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Polomáčené chlebíčky
39
62,9 %
38,24 %
Raciolky
38
61,29 %
37,25 %
Celozrnné chlebíčky
36
58,06 %
35,29 %
Knäckebrot
16
25,81 %
15,69 %
Cornies
6
9,68 %
5,88 %
Free Style
6
9,68 %
5,88 %
Silouette
4
6,45 %
3,92 %
BIO
2
3,23 %
1,96 %
13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
57
91,94 %
55,88 %
ne
5
8,06 %
4,9 %
14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výrobek je chutný
52
91,23 %
50,98 %
výrobek je cenově dostupný
30
52,63 %
29,41 %
výrobek je zdravý
27
47,37 %
26,47 %
výrobek je bezlepkový
13
22,81 %
12,75 %
s touto značkou mám dobrou zkušenost
13
22,81 %
12,75 %
výrobek je kvalitní
11
19,3 %
10,78 %
výrobek je dietní, bez kalorií
10
17,54 %
9,8 %
široká škála výrobků
9
15,79 %
8,82 %
doporučila bych pouze výrobky bez polev, které obsahují problematický palmový tuk
1
1,75 %
0,98 %
líbí se mi složení
1
1,75 %
0,98 %
15. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio nedoporučil(a):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výrobek mne nezasytí
2
40 %
1,96 %
výrobek je suchý
1
20 %
0,98 %
Nebudu nikomu rikat, co ma jist
1
20 %
0,98 %
nezaujala natolik, abych ji komukoliv doporučila
1
20 %
0,98 %
výrobek je drahý
1
20 %
0,98 %
16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádnou komunikační aktivitu jsem nezaznamenal(a)
71
69,61 %
69,61 %
výrobky v letácích obchodních řetězců
14
13,73 %
13,73 %
reklama v časopisech
9
8,82 %
8,82 %
reklama v televizi
7
6,86 %
6,86 %
sponzoring různých sportovních a kulturních akcí
3
2,94 %
2,94 %
věrnostní klub
3
2,94 %
2,94 %
prezentace na internetu
2
1,96 %
1,96 %
ochutnávky v obchodech
2
1,96 %
1,96 %
webové stránky Racio
2
1,96 %
1,96 %
nic
1
0,98 %
0,98 %
billboardy
1
0,98 %
0,98 %
17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Celozrnné
56
54,9 %
54,9 %
BIO
31
30,39 %
30,39 %
žádnou z uvedených nepreferuji
30
29,41 %
29,41 %
Fair trade
17
16,67 %
16,67 %
bezlepkové
16
15,69 %
15,69 %
bezlaktózové
8
7,84 %
7,84 %
potraviny s nízkým glykemickým indexem
1
0,98 %
0,98 %
veganské
1
0,98 %
0,98 %
nejedlé
1
0,98 %
0,98 %
Kosher
1
0,98 %
0,98 %
Halal
1
0,98 %
0,98 %
18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ztužený jiný rostlinný tuk
80
78,43 %
78,43 %
neztužený palmový tuk
22
21,57 %
21,57 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 100 000 obyvatel na otázku 5. Velikost Vašeho bydliště?
5. Velikost Vašeho bydliště?
odpověď nad 100 000 obyvatel:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. m. Praha na otázku 4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?
8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
odpověď Alnatura=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonaVita=1 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
odpověď Knuspi=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonaVita=1 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
odpověď Racio=1:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alnatura=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
odpověď Knäckebrot:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Free Style na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
odpověď Raciolky:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raciolky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celozrnné chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polomáčené chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raciolky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je dietní, bez kalorií na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je chutný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je zdravý na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bezlepkové na otázku 17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?
odpověď ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je dietní, bez kalorií na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je chutný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je zdravý na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polomáčené chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celozrnné chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
odpověď výrobek je chutný:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?
5. Velikost Vašeho bydliště?
6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.
8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?
10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
12. Označte, o které výrobky se jedná:
13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?
17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?
18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?
5. Velikost Vašeho bydliště?
6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.
8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?
10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
12. Označte, o které výrobky se jedná:
13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?
17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?
18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
aneta: bohužel většina značek dostupných běžně v marketech nemá se zdravou výživou nic společného. A jen proto, že tam napíšou fitness, lidi si myslí, jak je to zdrav. Přitom je to jen samý cukr a chuťpříšerná. Viz sušenky bebe dobré ráno.
hm: Výrobky firmy Müller mám ráda, ale opravdu patří mezi zdravé výrobky? Ty hromady cukru a příchutí považujete za zdravé? Vždyť v tom není vůbec nic zdravého, méně zdravé jsou snad už jen mléčné výrobky typu Monte. Jiné značky neznám tak dobře, ale ani Emco nebo BeBe bych mezi zdravé potraviny nezařadila. To mi připadá jako docela podivná neznalost od někoho, kdo dělá dotazník o zdravé výživě.
...: Proboha, opravdu považujete BeBe Dobré ráno za zdravou výživu? Opravdu ano? Četli jste si někdy složení? Vždyť se jedná jen o trochu méně nezdravé pamlsky! Podobně jako někdo považuje za zdravé různé nápoje typu Nestea (i cola je zdravější)