Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Ryor

Povědomí o značce Ryor

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Laipertová
Šetření:10. 11. 2014 - 17. 11. 2014
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rády bychom Vás požádaly o vyplnění dotazníku, který si za cíl klade zjistit povědomí o značce Ryor. Výsledky tohoto průzkumu pomůžou k získání zápočtu z předmětu Marketingového výzkumu. 

Dotazník je určen pro ženy do 30ti let.

Děkujeme za Váš čas :)

Odpovědi respondentů

1. Která značka Vás napadne jako první, když se řekne kosmetika?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon2319,66 %19,66 %  
Dermacol1613,68 %13,68 %  
Nivea1411,97 %11,97 %  
Loreal97,69 %7,69 %  
Vichy54,27 %4,27 %  
Oriflame54,27 %4,27 %  
Garnier43,42 %3,42 %  
Essence32,56 %2,56 %  
La Roche Posay32,56 %2,56 %  
Yves rocher21,71 %1,71 %  
ostatní odpovědi clarins
Bioderma
Rimmel
mixa
L´Oreal
Jako první mi nenapadne značka, ale drogerie DM
Lancome
l'oreal
ryor (nazev dotazniku ji nejak vpije do mozku...) jinak treba lavera
...
Max Factor
Ryor
Astor
žádná konkrétní značka, spíše výrobky
Avene
M.A.C
La Roche Posey
Maybelline
Estee Lauder
Maibeline
Palmolive
Dior :)
Nobilis Tilia, Bentley Organic, Korres
ryor, mary kay, saloos,
L´oreal, Dermacol, Rimmel.....
Mary Kay
žena
Alverde ...
Dove
3328,21 %28,21 % 

Graf

2. Na škále 1 (rozhodně nedůležité) až 5 (rozhodně důležité) označte, prosím, jak moc důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu kosmetiky:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.6841.071
Design2.5560.931
Kvalita4.2821.519
Značka3.121.182
Zda je přírodní3.061.202
Netestována na zvířatech2.9832.119

Graf

3. Znáte značku Ryor? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 13)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10186,32 %86,32 %  
ne1613,68 %13,68 %  

Graf

4. Jak dobře znáte značku Ryor?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
už jsem o ní slyšela a zakoupila jsem nějaký produkt/produkty5755,34 %48,72 %  
už jsem o ní slyšela, ale nikdy jsem si nekoupila žádný z jejich produktů3836,89 %32,48 %  
jsem stálou zákaznicí87,77 %6,84 %  

Graf

5. Kde jste poprvé slyšela o značce Ryor?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých3332,35 %28,21 %  
jiné3231,37 %27,35 %  
v novinách nebo časopisech2019,61 %17,09 %  
na internetu1312,75 %11,11 %  
v televizi nebo v rádiu43,92 %3,42 %  

Graf

6. Když se řekne Ryor, co se Vám vybaví? (lze zvolit více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika7775,49 %65,81 %  
krémy5250,98 %44,44 %  
česká značka5049,02 %42,74 %  
přírodní kosmetika4544,12 %38,46 %  
rodinná firma1211,76 %10,26 %  
oleje76,86 %5,98 %  
čaje a nativní strava32,94 %2,56 %  
nic10,98 %0,85 %  

Graf

7. Nakupujete produkty značky Ryor? (Pokud ano, přejděte na otázku č. 9)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6060 %51,28 %  
ano4040 %34,19 %  

Graf

8. Proč nenakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
preference jiné značky3252,46 %27,35 %  
jiné důvody2337,7 %19,66 %  
vysoká cena46,56 %3,42 %  
nízká kvalita23,28 %1,71 %  

Graf

9. Zkuste odhadnout, jak dlouho je značka Ryor na českém trhu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
234646,46 %39,32 %  
134141,41 %35,04 %  
331010,1 %8,55 %  
322,02 %1,71 %  

Graf

10. Tipnete si, z jaké země značka Ryor pochází?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR2833,73 %23,93 %  
Česká republika2125,3 %17,95 %  
Francie1315,66 %11,11 %  
cr33,61 %2,56 %  
Cesko22,41 %1,71 %  
Slovensko22,41 %1,71 %  
ČR?11,2 %0,85 %  
z České Republiky11,2 %0,85 %  
z Cech11,2 %0,85 %  
ceska republika11,2 %0,85 %  
ostatní odpovědi Německo
Belgie
ne
z Čech
němci
česká ? :)
z Česka
CZ
Česká Rpublika
české republika
1012,05 %8,55 % 

Graf

11. Doporučila byste značku svým známým?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6164,21 %52,14 %  
ne3435,79 %29,06 %  

Graf

12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-52.7471.017
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.1920.842
moderní vs. zastaralá1-2-3-4-52.8690.963
levná vs. drahá1-2-3-4-52.7681.108
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-52.7070.631
určena pro mladé vs. určena starším1-2-3-4-53.1210.894
vnímám jí pozitivně vs. vnímám jí negativně1-2-3-4-52.2731.168
snadno dostupná vs. těžko dostupná1-2-3-4-52.4041.19

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Znáte značku Dermacol? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 15)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11598,29 %98,29 %  
ne21,71 %1,71 %  

Graf

14. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Dermacol je:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-51.3280.375
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.0860.975
moderní vs. zastaralá1-2-3-4-51.9310.633
levná vs. drahá1-2-3-4-52.9910.767
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-52.2070.785
určena pro mladé vs. určena starším1-2-3-4-52.7930.837
vnímám ji pozitivě vs. vnímám ji negativně1-2-3-4-52.2161.186
snadno dostupná vs. těžko dostupná1-2-3-4-51.4660.559

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Znáte značku Yves Rocher? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 17)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10388,03 %88,03 %  
ne1411,97 %11,97 %  

Graf

16. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Yves Rocher je:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-51.990.728
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-51.9810.912
moderní vs. zastaralá1-2-3-4-51.8740.848
levná vs. drahá1-2-3-4-53.8640.894
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-52.5150.696
určena pro mladé vs. určena starším1-2-3-4-52.8250.63
vnímám ji pozitivně vs. vnímám ji negativně1-2-3-4-52.351.043
snadno dostupná vs. těžko dostupná1-2-3-4-52.5631.003

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let9379,49 %79,49 %  
26 - 30 let1714,53 %14,53 %  
15 - 20 let75,98 %5,98 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské8370,94 %70,94 %  
středoškolské s maturitou2823,93 %23,93 %  
základní43,42 %3,42 %  
vyšší odborné10,85 %0,85 %  
středoškolské bez maturity10,85 %0,85 %  

Graf

19. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0004538,46 %38,46 %  
10 000 – 20 0003126,5 %26,5 %  
nechci odpovídat2723,08 %23,08 %  
20 000 – 30 000108,55 %8,55 %  
30 000 – 40 00021,71 %1,71 %  
nad 40 00021,71 %1,71 %  

Graf

20. Jaký je Váš status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/žák7564,1 %64,1 %  
zaměstnanec3227,35 %27,35 %  
OSVČ65,13 %5,13 %  
rodičovská dovolená21,71 %1,71 %  
nezaměstnaný21,71 %1,71 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Na škále 1 (rozhodně nedůležité) až 5 (rozhodně důležité) označte, prosím, jak moc důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu kosmetiky:

  • odpověď Kvalita=5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Netestována na zvířatech=5 na otázku 2. Na škále 1 (rozhodně nedůležité) až 5 (rozhodně důležité) označte, prosím, jak moc důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu kosmetiky:

6. Když se řekne Ryor, co se Vám vybaví? (lze zvolit více odpovědí)

  • odpověď česká značka:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodinná firma na otázku 6. Když se řekne Ryor, co se Vám vybaví? (lze zvolit více odpovědí)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi levná [1-2-3-4-5] drahá: 1 na otázku 12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:
  • odpověď kosmetika:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Francie na otázku 10. Tipnete si, z jaké země značka Ryor pochází?

7. Nakupujete produkty značky Ryor? (Pokud ano, přejděte na otázku č. 9)

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné důvody na otázku 8. Proč nenakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi už jsem o ní slyšela, ale nikdy jsem si nekoupila žádný z jejich produktů na otázku 4. Jak dobře znáte značku Ryor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Doporučila byste značku svým známým?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference jiné značky na otázku 8. Proč nenakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnímám jí pozitivně [1-2-3-4-5] vnímám jí negativně: 3 na otázku 12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

11. Doporučila byste značku svým známým?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakupujete produkty značky Ryor? (Pokud ano, přejděte na otázku č. 9)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vnímám jí pozitivně [1-2-3-4-5] vnímám jí negativně: 1 na otázku 12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

14. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Dermacol je:

  • odpověď snadno dostupná [1-2-3-4-5] těžko dostupná: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi levná [1-2-3-4-5] drahá: 1 na otázku 12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Která značka Vás napadne jako první, když se řekne kosmetika?

2. Na škále 1 (rozhodně nedůležité) až 5 (rozhodně důležité) označte, prosím, jak moc důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu kosmetiky:

3. Znáte značku Ryor? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 13)

4. Jak dobře znáte značku Ryor?

5. Kde jste poprvé slyšela o značce Ryor?

6. Když se řekne Ryor, co se Vám vybaví? (lze zvolit více odpovědí)

7. Nakupujete produkty značky Ryor? (Pokud ano, přejděte na otázku č. 9)

8. Proč nenakupujete?

9. Zkuste odhadnout, jak dlouho je značka Ryor na českém trhu?

10. Tipnete si, z jaké země značka Ryor pochází?

11. Doporučila byste značku svým známým?

12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

13. Znáte značku Dermacol? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 15)

14. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Dermacol je:

15. Znáte značku Yves Rocher? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 17)

16. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Yves Rocher je:

17. Věková kategorie

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

20. Jaký je Váš status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Která značka Vás napadne jako první, když se řekne kosmetika?

2. Na škále 1 (rozhodně nedůležité) až 5 (rozhodně důležité) označte, prosím, jak moc důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu kosmetiky:

3. Znáte značku Ryor? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 13)

4. Jak dobře znáte značku Ryor?

5. Kde jste poprvé slyšela o značce Ryor?

6. Když se řekne Ryor, co se Vám vybaví? (lze zvolit více odpovědí)

7. Nakupujete produkty značky Ryor? (Pokud ano, přejděte na otázku č. 9)

8. Proč nenakupujete?

9. Zkuste odhadnout, jak dlouho je značka Ryor na českém trhu?

10. Tipnete si, z jaké země značka Ryor pochází?

11. Doporučila byste značku svým známým?

12. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Ryor je:

13. Znáte značku Dermacol? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 15)

14. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Dermacol je:

15. Znáte značku Yves Rocher? (Pokud ne, přejděte na otázku č. 17)

16. Na pětistupňové škále ohodnoťte následující výroky podle Vašeho názoru. Značka Yves Rocher je:

17. Věková kategorie

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

20. Jaký je Váš status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Laipertová, M.Povědomí o značce Ryor (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-ryor.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.