Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Scotch-Brite od 3M

Povědomí o značce Scotch-Brite od 3M

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Lovecká
Šetření:23. 11. 2010 - 28. 11. 2010
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsme studenti Vysoké školy ekonomické v Praze a zpracováváme celosemestrální projekt "Marketingová strategie pro společnost 3M" a to v rámci předmětu Mezinárodní marketing.
Vyplněním tohoto dotazníku nám pomůžete získat potřebná data k našemu projektu, jehož základem je zjistit povědomí z značce.

Děkujeme za Vaše odpovědi

Ondřej Hrubý
Lucie Lovčí
Hana Lovecká
Jan Málek

 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich blízkých v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO (Pokud ano, dotazník prosím dále nevyplňujte) → konec dotazníku, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10994,78 %94,78 %  
ANO (Pokud ano, dotazník prosím dále nevyplňujte)65,22 %5,22 %  

Graf

2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita 7165,14 %61,74 %  
cena 6458,72 %55,65 %  
značka4339,45 %37,39 %  
doporučení4137,61 %35,65 %  
akční nabídka3532,11 %30,43 %  
velikost balení1513,76 %13,04 %  
místo prodeje65,5 %5,22 %  
jiné kritérium32,75 %2,61 %  

Graf

3. Jaké značky úklidových a čistících pomůcek na trhu znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vileda43,67 %3,48 %  
savo32,75 %2,61 %  
Jar32,75 %2,61 %  
-21,83 %1,74 %  
Real?Bref,Fixinela,Jar,Pur...10,92 %0,87 %  
Savo, Jar, Cif, Domestos, Clean, Me.Propper10,92 %0,87 %  
Cilit, Alex, Savo, 10,92 %0,87 %  
vileda, DM, nevím10,92 %0,87 %  
Persil,Palmex,Bref,Clin,Pur,Silan,Somat,..10,92 %0,87 %  
Henkel, vlastní značky10,92 %0,87 %  
ostatní odpovědi Savo, Fixinela,Jar, Pronto, Diava, Okena, Real
Real,
Savo, Amway, Jar, Clin, Mr. Proper, Bref, Pronto
Vileda, Leifheit,
Domestos, Clean, Mr. Proper Puli-rapid
pronto,jar
jar, savo, pronto, clin, cillit, pur, okena
W5, Rossmann, Schlecker
Cif, Domestos, Jar, Pur, Cilit Bang
cif,domestos, savo,jar
AJAX, REAL, CIF, DOMESTOS, JAR, SAVO
Future, Halman, 3M, Katrin, Saga, Vileda
jar,ariel
Domestos, Cif, Mr. Proper, Amway, Pronto
savo,cif,mr.propper
cif, domestos, savo
Unilever
jar,savo,pur,mr. propper,krtek,clin,cilit
wanish, savo..
Spokar, Leifheit
Cif, Cilit, Domestos, Savo, Breff
Cif, Pronto, Savo, Almawin, Amway, Ecover
Domestos Duck Linteo Ajax Jar Pronto Diava Savo
Form nome
Vileda, DM, Curver, Spontex
Vileda, Spokar
Mr. Proper, Savo,
calgonite
Ciff, Pronto,Woolite,Savo, Bref, Ariel, Persil,
henkel
PRONTO, OKENA, FREDY, CIF, CLEAN, ARIEL, PERSIL, P
vileda, doma
jména značek mě nazajímají
jar, Mr. Proper, Pronto,Harpic, Bref, pur, cilit,
Savo, Pronto
Domestos, Cilit, Savo, Cif, Mr. Proper
Savo, Bref, Pronto, Cilit, Domestos
rossmann
Cif, Ajax, Bref, Savo, Domestos
Vileda, Aajax, Mr. Propper
domestos, cif, denk mit, savo, clean
jar,bref,clin,fixinela
domestos
Ajax,Savo,Real,
Persil, Clin, Ariel, Rex, Pur, Bref, Pronto
clin, somat
Fixinela, W5, Pulirapid
Domestos,Cilit
jar, cif, perwol,
Mr. Proper, Clean, Savo, Pronto, Rex
ETA, Phillips, Vileda
jar, savo
Vileda, Merida
ecolab, kimberly, kalvei, hagleitner, 3M, eastmop
ariel, bonux,..
Jar, Calgon, Dish Drops,
JAR, Pronto, Cif, PUR
Savo, Jar, Cilit, Pronto
fixinela, savo, vileda, jar,domestos, krtek,
Leifheit, Spokar, Vileda
Savo, Domestos, Jar, Cif, Bref, Mr. Proper
Euroshopper, Dm
jar,domestos,persil,frosh,pronto,vanish,silan,clin
savo, bref, jar, pur, fixinela,
savo,domestos,pulirapid
Vileda, Lefheit
Savo,Pronto,Domestos,Cif,Lynn
Pur, Bang, Calgon
Spontex, vileda, spokar
Jar, Vileda, Pronto, Cif
Vanish, Savo, Pronto, Mr.Proper
Cif, Jar, Pur, Domestos
Bref, Savo, Vanish, Harpic, Bang
nevím, nevšímám si toho
Jar, Cif, Bref, Ajax, Domestos, Pur
Savo, Pronto, Ariel, Palmex, Real, Calgonit, Bonux
Domestos, Savo, Jar, Bref
Vileda, Rossmann
Proctec Gamle
Vileda, Leifheit
Bref, Savo, Cif, Domestos
Bref, Leifheit, Vileda
Amway, Savo, Vileda, DM
Cif, Domestos, Alex, Cillit, Savo, Pronto, Duck
Savo, Alex, Cif, Real
Mnoho, ale nenakupuji.
Cif, Bref, Harpic, Pronto,...
Henkel Vileda
Domestoc,cilit
Vileda, Euroshopper
Různé
9183,49 %79,13 % 

Graf

4. Kterou značku úklidových a čistících pomůcek obvykle kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vileda1110,09 %9,57 %  
savo65,5 %5,22 %  
jar54,59 %4,35 %  
Leifheit32,75 %2,61 %  
domestos32,75 %2,61 %  
Savo, Jar, Cif21,83 %1,74 %  
různé21,83 %1,74 %  
pronto21,83 %1,74 %  
Henkel21,83 %1,74 %  
-21,83 %1,74 %  
ostatní odpovědi nevím
Cilit, Pullrapid, Savo
Persil,Silan,Bref
Jar, Savo, Diava, Okena
Q-clean
Jar, Pronto, Bref, Savo
Domestos, Clean, Mr. Proper Puli-rapid
jar, savo, pronto, clin, cillit
Rossmann, Schlecker, W5
Cif, Jar
cif,domestos,savo, jar
AJAX, JAR, REAL, SAVO
Domestos, Cif, Mr. Proper, Pronto
mr.propper,cif
savo, domestos
Bref, Clin, Jar, Cilit
savo,krtek
wanish
Domestos, Cilit
Cif
Domestos Diava Savo Jar Pronto Clin
FM
Spontex, Tortanelli, DM
Spokar, neznámé značky supermarketů
Ciff, Woolite, Savo, Ariel
PRONTO, OKENA, FREDY, CIF, CLEAN, ARIEL, PERSIL,
vileda, doma, zbytek nevím
nenakupuji dle značek
ja, Pronto, Harpic, Bref, Cilit, Cif
Savo, Pronto
Domestos, Cif, Savo
Domestos,
rossmann
Ajax, Cif, Domestos
Ajax, Vileda
denk mit,
bref,fixinela
nemám vyhraněnou
W5
Savo, Pronto, Rex
jar, savo
ariel
Dish Drops,
JAR, Pronto, Cif
Savo,Jar
fixinela, savo, vileda, jar, krtek
Dm
,jar,clin,domestos,ariel,persil,pronto,ajax
bref,savo
henkel,
Domestos,Cif, Savo,Pronto
pokaždé něco jiného
spontex
Jar, Pronto, Vileda
Cif, Jar, Domestos
Savo, Bref, Vanish
netuším
Jar, Cif, Bref, Ajax
Lanza, Palmex
nevybírám si podle značek
Domestos, Savo, Jar, Bref
Rossman, Schlecker, Vileda
Amway, Savo
Cif, Domestos, Alex
Savo, Alex
firma AMWAY
Bref
TESCO
žádnou
Euroshopper
Téměř pokaždé jinou
7165,14 %61,74 % 

Graf

5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní značky (Euroshopper, dm, Rossmann, Schlecker, ...)7669,72 %66,09 %  
Vileda6660,55 %57,39 %  
Spokar3834,86 %33,04 %  
Merida2522,94 %21,74 %  
Q-Clean2018,35 %17,39 %  
Leifheit 1917,43 %16,52 %  
Curver109,17 %8,7 %  
Scotch-Brite76,42 %6,09 %  

Graf

6. Setkali jste se již se značkou 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8073,39 %69,57 %  
ano2926,61 %25,22 %  

Graf

7. S jakými produkty si značku 3M spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čistící a úklidové prostředky5045,87 %43,48 %  
Kancelářské výrobky3027,52 %26,09 %  
Elektrotechnický a elektronický průmysl a komunikace2119,27 %18,26 %  
Komerční grafika a produkce1715,6 %14,78 %  
Automobilový průmysl76,42 %6,09 %  
Bezpečnost, zabezpečení a ochrana65,5 %5,22 %  
Zdravotnictví65,5 %5,22 %  

Graf

8. Domníváte se, že cena 30 Kč za balení 2 kusů houbiček na mytí nádobí značky Scotch-Brite je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená5045,87 %43,48 %  
vysoká4541,28 %39,13 %  
příliš vysoká98,26 %7,83 %  
nízká32,75 %2,61 %  
podezřele nízká 21,83 %1,74 %  

Graf

9. Kde nejčastěji nakupujete úklidové a čistící pomůcky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie6761,47 %58,26 %  
supermarkety/hypermarkety6660,55 %57,39 %  
hobby centra (Obi, Hornbach, Sconto…)43,67 %3,48 %  
amway21,83 %1,74 %  
vietnamska prodejna10,92 %0,87 %  
drogerie, supermarkety, specializovane obchody10,92 %0,87 %  
místní obchod Jednota10,92 %0,87 %  
Penny, Lidl10,92 %0,87 %  
přímo od firmy10,92 %0,87 %  
Na internetu v dedra.cz10,92 %0,87 %  

Graf

10. Je pro Vás při nákupu úklidových a čistících pomůcek důležitá značka produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5954,13 %51,3 %  
ne5045,87 %43,48 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8779,82 %75,65 %  
Muž2220,18 %19,13 %  

Graf

12. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 až 65 let7972,48 %68,7 %  
19 až 24 let2926,61 %25,22 %  
66 a více10,92 %0,87 %  

Graf

13. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6559,63 %56,52 %  
středoškolské odborné2724,77 %23,48 %  
středoškolské všeobecné1412,84 %12,17 %  
středoškolské bez maturity32,75 %2,61 %  

Graf

14. Sídlo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tis. obyv.4844,04 %41,74 %  
hl. město Praha2321,1 %20 %  
100 tis. a více obyv.1614,68 %13,91 %  
10 tis. – 20 tis. obyv.1211,01 %10,43 %  
20 tis. – 50 tis. obyv.54,59 %4,35 %  
50 tis. – 100 tis. obyv.54,59 %4,35 %  

Graf

15. Měsíční příjem Vaší domácnosti se pohybuje v intervalu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 Kč – 50 000 Kč7064,22 %60,87 %  
méně než 20 000 Kč2018,35 %17,39 %  
50 000 Kč - 100 000 Kč1816,51 %15,65 %  
100 000 Kč a více10,92 %0,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?

  • odpověď cena :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost balení na otázku 2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?
  • odpověď kvalita :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost balení na otázku 2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?

5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?

  • odpověď Vileda:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Curver na otázku 5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leifheit na otázku 5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vileda na otázku 4. Kterou značku úklidových a čistících pomůcek obvykle kupujete?

13. Vzdělání

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 11. Pohlaví

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich blízkých v oblasti marketingu?

2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?

4. Kterou značku úklidových a čistících pomůcek obvykle kupujete?

5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?

6. Setkali jste se již se značkou 3M?

7. S jakými produkty si značku 3M spojujete?

8. Domníváte se, že cena 30 Kč za balení 2 kusů houbiček na mytí nádobí značky Scotch-Brite je:

9. Kde nejčastěji nakupujete úklidové a čistící pomůcky?

10. Je pro Vás při nákupu úklidových a čistících pomůcek důležitá značka produktu?

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Vzdělání

14. Sídlo

15. Měsíční příjem Vaší domácnosti se pohybuje v intervalu

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich blízkých v oblasti marketingu?

2. Na základě čeho se rozhodujete při nákupu úklidových a čistících pomůcek?

4. Kterou značku úklidových a čistících pomůcek obvykle kupujete?

5. Znáte tyto značky úklidových a čistících pomůcek?

6. Setkali jste se již se značkou 3M?

7. S jakými produkty si značku 3M spojujete?

8. Domníváte se, že cena 30 Kč za balení 2 kusů houbiček na mytí nádobí značky Scotch-Brite je:

9. Kde nejčastěji nakupujete úklidové a čistící pomůcky?

10. Je pro Vás při nákupu úklidových a čistících pomůcek důležitá značka produktu?

11. Pohlaví

12. Věková kategorie

13. Vzdělání

14. Sídlo

15. Měsíční příjem Vaší domácnosti se pohybuje v intervalu

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lovecká, H.Povědomí o značce Scotch-Brite od 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-sc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.