Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce Vinthers

Povědomí o značce Vinthers

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Haken
Šetření:17. 04. 2016 - 19. 04. 2016
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, mé jméno je Jiří Haken a jsem jedním ze zakladatelů značky Vinthers. Pomocí následujícího dotazníku bych se chtěl dozvědět zásadní informace o značce Vinthers, které mi usnadní rozhodování, kam značku směřovat do budoucna. Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž3959,09 %59,09 %  
Žena2740,91 %40,91 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let4771,21 %71,21 %  
26 - 35 let1015,15 %15,15 %  
Více než 35 let57,58 %7,58 %  
15 - 18 let46,06 %6,06 %  

Graf

3. Status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4162,12 %62,12 %  
Zaměstnaný2537,88 %37,88 %  

Graf

4. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3960,94 %59,09 %  
Středočeský kraj1117,19 %16,67 %  
Jihomoravský kraj57,81 %7,58 %  
Královehradecký kraj34,69 %4,55 %  
Liberecký kraj23,13 %3,03 %  
Ústecký kraj11,56 %1,52 %  
Moravskoslezský kraj11,56 %1,52 %  
Jihočeský kraj11,56 %1,52 %  
Olomoucký kraj11,56 %1,52 %  

Graf

5. Znáte značku Vinthers?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4771,21 %71,21 %  
Ne1928,79 %28,79 %  

Graf

6. Víte, jakým odvětvím se zabývá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4389,58 %65,15 %  
Ne510,42 %7,58 %  

Graf

7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
renovace jízdních kol3683,72 %54,55 %  
prodej jízdních kol2353,49 %34,85 %  
výroba jízdních kol1637,21 %24,24 %  
módní kolekce1330,23 %19,7 %  
pořádání eventů49,3 %6,06 %  
stánek s občerstvením12,33 %1,52 %  

Graf

8. Jak jste se o Vinthers dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook1837,5 %27,27 %  
Doporučení1327,08 %19,7 %  
Instagram48,33 %6,06 %  
Internet36,25 %4,55 %  
Kamarádi24,17 %3,03 %  
Od malé blonďaté Brňačky.12,08 %1,52 %  
Řekl mi o tom JIří Haken při BJ 12,08 %1,52 %  
Od Jirky Hakena12,08 %1,52 %  
Lidi z gymplu, kam jsem chodil, jsou Vinthers12,08 %1,52 %  
Jirka z VB mi o ní řekl12,08 %1,52 %  
Přátelé12,08 %1,52 %  
Od pribuznych12,08 %1,52 %  
Náhodou12,08 %1,52 %  

Graf

9. Co Vás jako první napadne, když slyšíte "Vinthers"?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kolo210,53 %3,03 %  
Brothers210,53 %3,03 %  
label15,26 %1,52 %  
Muž s knírem15,26 %1,52 %  
Historické 15,26 %1,52 %  
Jiří Koroptev Haken15,26 %1,52 %  
zima15,26 %1,52 %  
Stylová silnička15,26 %1,52 %  
Cool kola15,26 %1,52 %  
Kola a čepice15,26 %1,52 %  
ostatní odpovědi Jirka Haken
vintage brothers zkratku
vintage brothers
čisté designové bicykly
Kuku
předělávky starších kol na fixky
Kdybych název jen slyšela, napadla by me zimní tematika. Jinak jsem se o existenci značky dozvedela zároveň s vysvětlením, co znamená, tak mi spojeni s kluky staromilci naskakuje automaticky.
736,84 %10,61 % 

Graf

10. Líbí se Vám produkty značky Vinthers?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4493,62 %66,67 %  
Ne36,38 %4,55 %  

Graf

11. Pokud ne, odpovězte proč:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Znáte nějakou jinou značku působící ve stejném oboru jako Vinthers?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3986,67 %59,09 %  
Ano613,33 %9,09 %  

Graf

13. Pokud ano, napište jakou:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bajkazyl133,33 %1,52 %  
Přesné jméno si nepamatuji133,33 %1,52 %  
OneLife, FreshLabels133,33 %1,52 %  

Graf

14. Jaké formy propagace jsou podle Vás účinné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě5989,39 %89,39 %  
Internet3857,58 %57,58 %  
Účast na eventech3654,55 %54,55 %  
Slevové akce1827,27 %27,27 %  
E-mailing11,52 %1,52 %  

Graf

15. Jaké formy propagace by měla značka Vinthers využít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě5989,39 %89,39 %  
Účast na eventech3959,09 %59,09 %  
Internet3756,06 %56,06 %  
Slevové akce1218,18 %18,18 %  
E-mailing23,03 %3,03 %  

Graf

16. Jakým dalším aktivitám by se měla značka Vinthers věnovat v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pořádání eventů s cyklistickou tématikou3553,03 %53,03 %  
Prodej nových kol2740,91 %40,91 %  
Vytváření módních kolekcí2334,85 %34,85 %  
Pořádání celovečerních eventů1522,73 %22,73 %  
Otevření multikulturního prostoru v Praze1421,21 %21,21 %  

Graf

17. Jezdíte pravidelně na jízdním kole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3959,09 %59,09 %  
Ano2740,91 %40,91 %  

Graf

18. Používáte ve městě kolo jako dopravní prostředek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4974,24 %74,24 %  
Ano1725,76 %25,76 %  

Graf

19. Uvažoval/a jste někdy o koupi městského kola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3553,03 %53,03 %  
Ano3146,97 %46,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Status:

  • odpověď Zaměstnaný:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 2. Věk:

6. Víte, jakým odvětvím se zabývá?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi módní kolekce na otázku 7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodej jízdních kol na otázku 7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi renovace jízdních kol na otázku 7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výroba jízdních kol na otázku 7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:

7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:

  • odpověď renovace jízdních kol:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi módní kolekce na otázku 7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení na otázku 8. Jak jste se o Vinthers dozvěděl/a?

14. Jaké formy propagace jsou podle Vás účinné?

  • odpověď Slevové akce:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové akce na otázku 15. Jaké formy propagace by měla značka Vinthers využít?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Status:

4. Bydliště:

5. Znáte značku Vinthers?

6. Víte, jakým odvětvím se zabývá?

7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:

8. Jak jste se o Vinthers dozvěděl/a?

10. Líbí se Vám produkty značky Vinthers?

12. Znáte nějakou jinou značku působící ve stejném oboru jako Vinthers?

14. Jaké formy propagace jsou podle Vás účinné?

15. Jaké formy propagace by měla značka Vinthers využít?

16. Jakým dalším aktivitám by se měla značka Vinthers věnovat v budoucnu?

17. Jezdíte pravidelně na jízdním kole?

18. Používáte ve městě kolo jako dopravní prostředek?

19. Uvažoval/a jste někdy o koupi městského kola?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Status:

4. Bydliště:

5. Znáte značku Vinthers?

6. Víte, jakým odvětvím se zabývá?

7. Označte, jakým odvětvím se zabývá:

8. Jak jste se o Vinthers dozvěděl/a?

10. Líbí se Vám produkty značky Vinthers?

12. Znáte nějakou jinou značku působící ve stejném oboru jako Vinthers?

14. Jaké formy propagace jsou podle Vás účinné?

15. Jaké formy propagace by měla značka Vinthers využít?

16. Jakým dalším aktivitám by se měla značka Vinthers věnovat v budoucnu?

17. Jezdíte pravidelně na jízdním kole?

18. Používáte ve městě kolo jako dopravní prostředek?

19. Uvažoval/a jste někdy o koupi městského kola?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Haken, J.Povědomí o značce Vinthers (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-vinthers.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.