Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značkách brambůrků

Povědomí o značkách brambůrků

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dora Maňasová
Šetření:25. 11. 2014 - 26. 11. 2014
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 


jsme studentky Vysoké školy Báňské – Technické univerzity v Ostravě a v rámci skupinové seminární práce se zabýváme analýzou značky brambůrků. Proto bychom Vás chtěly poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, díky kterému získáme potřebná data. Předem děkujeme za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často konzumujete brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně5156,67 %56,67 %  
1-3 za měsíc3437,78 %37,78 %  
1-3 za týden44,44 %4,44 %  
Denně11,11 %1,11 %  

Graf

2. Co Vás ovlivňuje při nákupu brambůrků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť6066,67 %66,67 %  
Cena1415,56 %15,56 %  
Značka1415,56 %15,56 %  
Velikost balení22,22 %2,22 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti nejčastěji konzumujete brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U televize3538,89 %38,89 %  
Na oslavách3437,78 %37,78 %  
V hospodě1011,11 %11,11 %  
Když mám chuť22,22 %2,22 %  
při učení11,11 %1,11 %  
V kině11,11 %1,11 %  
všude11,11 %1,11 %  
Jiné11,11 %1,11 %  
po sexu11,11 %1,11 %  
Na víkendu :D11,11 %1,11 %  
Když je příležitost.11,11 %1,11 %  
Nezalezi 11,11 %1,11 %  
prostě když mám na ně chuť :-)11,11 %1,11 %  

Graf

4. Jaké značky brambůrků znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia8998,89 %98,89 %  
Lays8594,44 %94,44 %  
Pringels6976,67 %76,67 %  
Strážnické brambůrky6471,11 %71,11 %  
Jiné2426,67 %26,67 %  
staročeské22,22 %2,22 %  
Pombers11,11 %1,11 %  
hospodské11,11 %1,11 %  
luhačovické11,11 %1,11 %  
Cirilovy brambůrky, Tesco Finest11,11 %1,11 %  
Cyrilovy hořčicové!! Nejlepší!!!11,11 %1,11 %  
hospodské, Luhačovické11,11 %1,11 %  

Graf

5. Jakou značku brambůrků nejvíce preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia3741,11 %41,11 %  
Strážnické brambůrky1921,11 %21,11 %  
Lays1516,67 %16,67 %  
Pringels88,89 %8,89 %  
Jiné55,56 %5,56 %  
je mi to jedno11,11 %1,11 %  
Cirilovy brambůrky, Tesco Finest11,11 %1,11 %  
Cyrilovy11,11 %1,11 %  
v akci11,11 %1,11 %  
které jsou zrovna v akci11,11 %1,11 %  
Bohomia a Pringels11,11 %1,11 %  

Graf

6. Za lovemarks ( = milovaná značka) považuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia3640 %40 %  
Pringels2426,67 %26,67 %  
Strážnické brambůrk910 %10 %  
Lays88,89 %8,89 %  
Jiné66,67 %6,67 %  
žádnou22,22 %2,22 %  
nic11,11 %1,11 %  
mněnime podle kvality11,11 %1,11 %  
Cirilovy brambůrky, Tesco Finest11,11 %1,11 %  
Cyrilovy11,11 %1,11 %  
žádnou značku brambůrků nemiluji11,11 %1,11 %  

Graf

1 = vynikající, 5 = špatné

7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalitní2.1891.109
Tradiční1.9441.164
Logo2.2670.907
Název2.11.179
Zapamatovatelná1.9561.354
Důvěryhodná2.0781.094
Originální2.5110.983
Čitelná2.0441.131
Emotivní (sympatická)2.3110.97
Cenově dostupná2.5440.959

Graf

8. Jaké barvy má logo Bohemia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená, bílá, žlutá7482,22 %82,22 %  
Červená, černá, zelená88,89 %8,89 %  
Žlutá, černá, bílá88,89 %8,89 %  

Graf

9. Propagaci a reklamu značky Bohemia považuji za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostačující6976,67 %76,67 %  
Výbornou1011,11 %11,11 %  
Nedokážu posoudit88,89 %8,89 %  
Nedostačující33,33 %3,33 %  

Graf

1 = vynikající, 5 = špatné

10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalitní2.5671.668
Tradiční2.3441.781
Logo2.8561.412
Název2.8221.502
Zapamatovatelná2.8111.353
Důvěryhodná2.6331.499
Originální2.6781.441
Čitelná2.6331.277
Emotivní (sympatická)2.7891.367
Cenově dostupná2.2111.633

Graf

11. Propagaci a reklamu značky Strážnické brambůrky považuji za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostačující4347,78 %47,78 %  
Dostačující2123,33 %23,33 %  
Nedokážu posoudit2022,22 %22,22 %  
Výbornou66,67 %6,67 %  

Graf

12. Jaké barvy má logo Strážnických brambůrků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená, žlutá, zelená, bílá, hnědá3943,33 %43,33 %  
Červená, černá, bílá, žlutá, hnědá2831,11 %31,11 %  
Žlutá, černá, červená, hnědá2325,56 %25,56 %  

Graf

13. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4752,22 %52,22 %  
Ano3842,22 %42,22 %  
Neznám značku55,56 %5,56 %  

Graf

14. Do jaké sociální skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5561,11 %61,11 %  
Zaměstnaný3235,56 %35,56 %  
Nezaměstnaný33,33 %3,33 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5965,56 %65,56 %  
Muž3134,44 %34,44 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 357077,78 %77,78 %  
15 - 1977,78 %7,78 %  
36 - 4577,78 %7,78 %  
46 a více33,33 %3,33 %  
Méně než 1533,33 %3,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Co Vás ovlivňuje při nákupu brambůrků?

  • odpověď Chuť:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky na otázku 5. Jakou značku brambůrků nejvíce preferujete?

7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?

  • odpověď Název=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logo=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?
  • odpověď Zapamatovatelná=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logo=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Název=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?

10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?

  • odpověď Důvěryhodná=1:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emotivní (sympatická)=1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?
  • odpověď Kvalitní=1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emotivní (sympatická)=1 na otázku 10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často konzumujete brambůrky?

2. Co Vás ovlivňuje při nákupu brambůrků?

3. Při jaké příležitosti nejčastěji konzumujete brambůrky?

4. Jaké značky brambůrků znáte?

5. Jakou značku brambůrků nejvíce preferujete?

6. Za lovemarks ( = milovaná značka) považuji:

7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?

8. Jaké barvy má logo Bohemia?

9. Propagaci a reklamu značky Bohemia považuji za:

10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?

11. Propagaci a reklamu značky Strážnické brambůrky považuji za:

12. Jaké barvy má logo Strážnických brambůrků?

13. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

14. Do jaké sociální skupiny patříte?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často konzumujete brambůrky?

2. Co Vás ovlivňuje při nákupu brambůrků?

3. Při jaké příležitosti nejčastěji konzumujete brambůrky?

4. Jaké značky brambůrků znáte?

5. Jakou značku brambůrků nejvíce preferujete?

6. Za lovemarks ( = milovaná značka) považuji:

7. Jak byste ohodnotil/a značku Bohemia?

8. Jaké barvy má logo Bohemia?

9. Propagaci a reklamu značky Bohemia považuji za:

10. Jak byste ohodnotil/a značku Strážnické brambůrky?

11. Propagaci a reklamu značky Strážnické brambůrky považuji za:

12. Jaké barvy má logo Strážnických brambůrků?

13. Dáváte přednost výrobkům s označením Klasa?

14. Do jaké sociální skupiny patříte?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maňasová, D.Povědomí o značkách brambůrků (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomi-o-znackach-bramburk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.