Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značkách ovocných piv

Povědomí o značkách ovocných piv

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Řezáčová
Šetření:14. 02. 2015 - 26. 02. 2015
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku pro svou diplomovou práci. Dotazník se týká piv typu radler (ovocných piv, pivních mixů, ochucených piv). Dotazník je zcela anonymní. Vyplnění je jednoduché a zabere Vám jen pár minut.

Moc děkuji za vyplnění a za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky ovocných piv Vám přijdou na mysl?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

0

Bernard Svestka/tresen, frisco, gambrinus

Bernard, Argus, Birell, Gambrinus, Staropramen

bernard, radler

biller,radler,gambrinus,frisco,carling

birel

Birell, Frisco, Radler

Birell, staropramen, gambrinus, frisco

Birrel

Carling cider, staropramen cool, gambrinus

cider

cider, staropramen cool

Citron, Pomeranč, Grep, Višně, Bezinky, Černý bez, Zázvor

Černá hora, Radler

černá hora, staropramen, zlatopramen, bernard

Frisco

Frisco

Frisco, cider

frisco, staropramen, birel,

Frisco, zlatopramen, kingston

Frisko

gambáč a svijany

Gambrinus Staropramen Frisco

Gambrinus Staropramen Cool

Gambrinus Zlatopramen Staropramen Frisco

Gambrinus

gambrinus

Gambrinus grep

Gambrinus ochucený, Staropramen cool

Gambrinus radler, Zlatopramen radler, Staropramen Cool

gambrinus,

Gambrinus, Birrel, Staropramen, Zlatopramen

Gambrinus, frisco

Gambrinus, Frisco, Staropramen

Gambrinus, Radler, Birrell, Staropramen

Gambrinus, Radler, Staropramen, Frisco, Sumersby

Gambrinus, Sládkova limonáda...Víc mě nenapadá.

Gambrinus, Starobramen

gambrinus, staropramem

gambrinus, staropramen

gambrinus, staropramen

Gambrinus, Staropramen

Gambrinus, Zlatopramen, Staropramen

Gambrinus. Frisco

Kingswood, Carling Cider, Staropramen, Gambrinus

kingswood, frisco, chapeau rouge, carling, gambrinus

Nevím

nevím

Nevzpomenu si

ovocné pivo birell

pito

Prazdroj

Radegast, Radler, Staropramen

radler

Radler

Radler

radler, cider, frisco, strarpramen cool, gambrinus

Radler, Cool, Frisco...

Radler, frisco

Radler, frisco, staropramen

Radler, Gambrinus, Staropramen, Zlatopramen, Frisco

radler,gambrinus,zlatopramen

Sommersby

Stará pramen, Zlatopramen, Gambrinus

Staropramen

Staropramen Gambrinus

Staropramen

staropramen

Staropramen

Staropramen

staropramen

Staropramen cool Gambrinus radler Zlatopramen radler

Staropramen Cool Lemon, grep..., PardalOvo

Staropramen COOL,

Staropramen Cool, Bernard švestkový, Gambrinus, Frisco

Staropramen Cool, Gambrinus

Staropramen Cool, Gambrinus, Frisco, Birell, Zlatopramen Radler...

Staropramen Cool, Plzeň Fénix, Gambrinus Radler,

Staropramen, Frisco, Starobrno

Staropramen, Gambrinus

Staropramen, Gambrinus, Bernard, Fénix, Pardál

Staropramen, Gambrinus, Brezňák, ...

Staropramen, Gambrinus, Frisco

Staropramen, Gambrinus, Samson

Staropramen, Gambrinus, Zlatopramen, Radler

staropramen, litovel, zlatopramen

staropramen, radler

Staropramen, zlatopramen, birell

Staropramen, Zlatopramen, Frisco, Bernard, Hoegaarden

Staropramen, Zlatopramen, Gambrinus

Staropramen, Zlatopramen, Gambrius, Samson, Bernard

staropramen,gambrinus

Svatováclavský pivovar, Černá hora, Bernard, zahraniční piva (belgie)

Zlatopramen radler

Zlatopramen radler, birrel nealko, gambrinus

Zlatopramen Radler, Staropramen Cool, Gambrinus, Birell

zlatopramen staropramen gambrinus

Zlatopramen, Primátor, Staropramen, Hoegaarden, Samson

zlatopramen, staropramen

Zlatopramen, Staropramen, Radler od Gössera, Birrel,

zlatý bažant, staropramen

žádné

2. Jak často kupujete ovocná piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 3, alespoň jednou týdněotázka č. 3, alespoň jednou měsíčněotázka č. 3, méně než jednou za měsícotázka č. 3, vůbecotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc5451,92 %51,92 %  
alespoň jednou měsíčně2826,92 %26,92 %  
vůbec2019,23 %19,23 %  
alespoň jednou týdně21,92 %1,92 %  

Graf

3. Jak se rozhodujete při nákupu značky ovocných piv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou nakupuji oblíbenou značku produktu, ale občas koupím i jinou4047,62 %38,46 %  
volím různé značky (např. podle ceny či dostupnosti)3744,05 %35,58 %  
vždy kupuji pouze svou oblíbenou značku78,33 %6,73 %  

Graf

4. Označte, prosím, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu ovocného piva?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Nakupujete produkty značky Gambrinus radler?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7285,71 %69,23 %  
ne1214,29 %11,54 %  

Graf

6. Proč nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
preference jiné značky1030,3 %9,62 %  
nízká kvalita824,24 %7,69 %  
Nepiji ho13,03 %0,96 %  
chuť lihovin13,03 %0,96 %  
nechutná mi to - klasické pivo je pivo13,03 %0,96 %  
divná chuť13,03 %0,96 %  
hnus13,03 %0,96 %  
mám v oblibě jiné13,03 %0,96 %  
je to k nepití13,03 %0,96 %  
Nepiju pivo.13,03 %0,96 %  
nejraději nakupuji značku jinou, Gambrinus mi není nějak sympatický (nechutná mi jejich neochucené pivo)13,03 %0,96 %  
sama je nenakupuji, vím o nich a už jsem některé z nich ochutnala, alenemám potřebu je pít, dám si raději normální pivo13,03 %0,96 %  
Nepiju13,03 %0,96 %  
nepiju je13,03 %0,96 %  
nechutnal mi13,03 %0,96 %  
nechutná mi13,03 %0,96 %  
preferuji víno13,03 %0,96 %  

Graf

7. Vyberte prosím značku, kterou znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen cool9086,54 %86,54 %  
Gambrinus radler8379,81 %79,81 %  
Zlatopramen radler7673,08 %73,08 %  
Frisco32,88 %2,88 %  
cider21,92 %1,92 %  
Kingswood, Carling10,96 %0,96 %  
birell10,96 %0,96 %  
neznám ani jednu10,96 %0,96 %  
zlatý bažant10,96 %0,96 %  
Primátor Chipper,...10,96 %0,96 %  
x10,96 %0,96 %  
Něco mi to říká...10,96 %0,96 %  
Pardál10,96 %0,96 %  

Graf

8. Už jste někdy pil/a pivo Gambrinus radler a Staropramen cool?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, alespoň jednou jsem ho pil/aotázka č. 9, ne, nikdy jsem toto pivo ani neochutnal/aotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, alespoň jednou jsem ho pil/a8985,58 %85,58 %  
ne, nikdy jsem toto pivo ani neochutnal/a1514,42 %14,42 %  

Graf

9. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Gambrinus radler, jak si je pamatujete:

(*Ovocná složka = cítíte při pití ovocného piva chuť po ovoci – grepu, citronu…?)

10 -  mimořádně dobrý                    5 - dosti špatný

9 -  velmi dobrý                               4 - špatný

8 -  dobrý                                         3 - velmi špatný

7 -  dosti dobrý                                2 - mimořádně špatný

6 -  prostřední                                  1 -  nepitelný

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Staropramen Cool, jak si je pamatujete:

(*Ovocná složka = cítíte při pití ovocného piva chuť po ovoci – grepu, citronu…?)

10 -  mimořádně dobrý                    5 - dosti špatný

9 -  velmi dobrý                               4 - špatný

8 -  dobrý                                         3 - velmi špatný

7 -  dosti dobrý                                2 - mimořádně špatný

6 -  prostřední                                  1 -  nepitelný

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Vyberte prosím možnost, která nejlépe vystihuje postup při výběru značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
volím značku, na základě kvality za rozumnou cenu6764,42 %64,42 %  
volím důvěryhodnou značku, kterou znám2625 %25 %  
volím značku, na základě nejvyšší kvality bez ohledu na cenu1110,58 %10,58 %  

Graf

12. Jak hodnotíte značku Gambrinus radler?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-52.0961.606
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-52.6061.258
levná vs. drahá1-2-3-4-52.9040.702
sezónní vs. nesezónní1-2-3-4-52.4521.305
vnímám ji pozitivně vs. vnímám ji negativně1-2-3-4-52.3171.236

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Víte, v jakém městě se produkty značky Gambrinus vyrábí? Napište prosím název města.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeň5048,08 %48,08 %  
nevím2826,92 %26,92 %  
Ne1110,58 %10,58 %  
Plzen?21,92 %1,92 %  
Praha10,96 %0,96 %  
P10,96 %0,96 %  
v Plzni.10,96 %0,96 %  
nevím10,96 %0,96 %  
nee10,96 %0,96 %  
Kolin10,96 %0,96 %  
ostatní odpovědi Uherské Hradiště
Ne.
České Budějovice

tipuju Plzeň
Kulíkov
v Plzni
76,73 %6,73 % 

Graf

14. Je pro Vás důležitý při výběru značky vzhled obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše důležitý4745,19 %45,19 %  
spíše nedůležitý4038,46 %38,46 %  
rozhodně nedůležitý109,62 %9,62 %  
rozhodně důležitý76,73 %6,73 %  

Graf

15. Zvolte obal, který se Vám líbí víc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Gambrinus Šťavnatý grep

Staropramen Cool grep

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen Cool grep5855,77 %55,77 %  
Gambrinus Šťavnatý grep4644,23 %44,23 %  

Graf

16. Krátce, prosím, zdůvodněte vaši volbu obalu (Gambrinus nebo Staropramen) z předchozí otázky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

1přeplácané

barevnější

Barevnější

design

Efektivnější vzhled obalu, uvolněnější, lepší barvy a celkový vzhled

Gambrinus je více barevný, atraktivní, evokuje zábavu.

Gambrinus je vylozene pivni. Staropramen vypada spise jakomlimonada, kterou take vlastne je.

Gambrinus mi příjde výraznější

Gambrinus se mnohem více podobá "pivu" a protože jsem žena, vybrala bych staropramen, jehož obal mi připadá lepší, méně přeplácaný, sympatičtější

graficky vydařilejší

Hezci barvy.

jasnější barvy

je hezčí

je hezčí

Je lepší.

je prostě sympatičtější.

je tam hodně vidět grep

je to stejná limonáda

Je zajímavější, více upoutá pozornost

Jednoduchost

Jednodušší grafika, u Gambrinusu mám pocit "plné" plechovky - příliš detailů.

Jednodušší,přehlednější,zajímavější obal

Jsem na něj zvyklý.

lakavejsi a stylovejsi

Lákavější; čistší design, nepřeplácané

Lépe viditelný celý nápis značky

Lepší design, lepší reputace značky

lepší kompozice

lepší pocit

líbí se mi nakreslené grepy

líbí se mi oba dva...

Líbí se mi víc

líbí se mi víc

líbí se více uvedený staropramen

Libivost

méně kýčovitý

míň přeplácaný

Modernejsi vzhled

modernějšá vzhled

Modernější

Moderní, jednoduchý obal

Možná je obal máň "přeplácaný"

na plechovce je na první pohled zřetelné že je to ovocné pivo

Na první pohled mě více zaujala.

Nelíbí se mi vertikální nápis Staropramen. První plechovka vypadá svěžejc a je tam víc odstínů barev.

Nenapadá mě.

není přeplácaný

Nepřeplácané, barevně líbivé, ucelený dojem

neutrální vztah k oběma

nevím

nevím, více mě zaujal staropramen

nnnn

oba jsou dobré, na vzhledu obalu mi nezáleží

Obal je více barevný

Obal je výraznější a tím spise upoutá na první pohled

Obal působí dynamičtěji, více zaujme a naláká svým vzhledem.

Obal Staropramenu je čistší, netříští pozornost

padl mi do oka

proč používají COOL?? To se mi nelíbí.

prosímprosím

Prostě opticky a designově se mi více zamlouvá

prostě se mi líbí víc

přehlednější

přijde mi hezčí na pohled

Přijde mi prostě hezčí

připadá mi hezčí, nápaditější

působí na mě lépé

působí na mne lépe, líbí se mi grepy na pozadí

Rozhoduji se dle prvniho pohledu

Se mi líbí víc,.

skvělý design a barevné provedení

Staropramen - jednodušší design, evokuje svěžest Gambrinus - příliš agresivní, "přeplácaný" vzhled

Staropramen - přijde mi, že obal není tak přeplácaný, vyvážené barvy a motivy

Staropramen má čistější a jednodušší design (ale jinak je Staropramen tragický pivovar)

Staropramen ma obal prehlednejsi, snazsi orientace na prvni pohled.

Staří pramen kupuji častěji a proto je mi obal sympatctejsi

Subjektivni nazor

Sytější barevnost, obrázek pravého ovoce.

tento obal je hezčí ...

ucelenejsi, prehlednejsi

v jednoduchosti je krása :)

veselejší

veselejší, jsem ovlivněna značkou, takže zvýrazněné G působí lépe :)

Víc chutná

Víc se mi líbí

Víc to tomu produktu věřím

více barevných kombinací na obalu

vice ovoce

více ovoce na obalu

více připomíná pivo

Vypadá lákavěji

Vypadá veseleji

Výraznější

Výraznější

výraznější barvy

výraznější, lákavější

x

z obrázků více zřejmá příchuť

Zajimavejsi nez staropramen

Zajimavější

Zdá se mi takový "živější".

Zelená značka Staropramen mi tam moc nesedí.

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8581,73 %81,73 %  
muž1918,27 %18,27 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-30 let8480,77 %80,77 %  
30-40 let98,65 %8,65 %  
40-50 let65,77 %5,77 %  
50 -65 let54,81 %4,81 %  

Graf

19. Vaš místo bydliště (region):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední Čechy4139,42 %39,42 %  
Západní Čechy2221,15 %21,15 %  
Morava2221,15 %21,15 %  
Severní Čechy1312,5 %12,5 %  
Vysočina43,85 %3,85 %  
Jižní Čechy21,92 %1,92 %  

Graf

20. Váš profesní stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec4240,38 %40,38 %  
student4038,46 %38,46 %  
pracující student1514,42 %14,42 %  
OSVČ32,88 %2,88 %  
důchodce32,88 %2,88 %  
nezaměstnaný10,96 %0,96 %  

Graf

21. Váš hrubý příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč4442,31 %42,31 %  
10 001 – 18 000 Kč2019,23 %19,23 %  
18 001 – 26 000 Kč1817,31 %17,31 %  
32 001 – více Kč1413,46 %13,46 %  
26 001 – 32 000 Kč87,69 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Jak hodnotíte značku Gambrinus radler?

  • odpověď známá [1-2-3-4-5] neznámá: 1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5] neoblíbená: 1 na otázku 12. Jak hodnotíte značku Gambrinus radler?

21. Váš hrubý příjem:

  • odpověď do 10 000 Kč:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 20. Váš profesní stav:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Jak často kupujete ovocná piva?

3. Jak se rozhodujete při nákupu značky ovocných piv?

4. Označte, prosím, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu ovocného piva?

5. Nakupujete produkty značky Gambrinus radler?

6. Proč nenakupujete?

7. Vyberte prosím značku, kterou znáte?

8. Už jste někdy pil/a pivo Gambrinus radler a Staropramen cool?

9. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Gambrinus radler, jak si je pamatujete:

10. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Staropramen Cool, jak si je pamatujete:

11. Vyberte prosím možnost, která nejlépe vystihuje postup při výběru značky?

12. Jak hodnotíte značku Gambrinus radler?

13. Víte, v jakém městě se produkty značky Gambrinus vyrábí? Napište prosím název města.

14. Je pro Vás důležitý při výběru značky vzhled obalu?

15. Zvolte obal, který se Vám líbí víc?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

19. Vaš místo bydliště (region):

20. Váš profesní stav:

21. Váš hrubý příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Jak často kupujete ovocná piva?

3. Jak se rozhodujete při nákupu značky ovocných piv?

4. Označte, prosím, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při nákupu ovocného piva?

5. Nakupujete produkty značky Gambrinus radler?

6. Proč nenakupujete?

7. Vyberte prosím značku, kterou znáte?

8. Už jste někdy pil/a pivo Gambrinus radler a Staropramen cool?

9. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Gambrinus radler, jak si je pamatujete:

10. Ohodnoťte na škále od 1 do 10 senzorické vlastnosti produktu značky Staropramen Cool, jak si je pamatujete:

11. Vyberte prosím možnost, která nejlépe vystihuje postup při výběru značky?

12. Jak hodnotíte značku Gambrinus radler?

13. Víte, v jakém městě se produkty značky Gambrinus vyrábí? Napište prosím název města.

14. Je pro Vás důležitý při výběru značky vzhled obalu?

15. Zvolte obal, který se Vám líbí víc?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

19. Vaš místo bydliště (region):

20. Váš profesní stav:

21. Váš hrubý příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Řezáčová, L.Povědomí o značkách ovocných piv (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://povedomi-o-znackach-ovocnych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.