Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí turistů o marketingové propagaci Lipenska

Povědomí turistů o marketingové propagaci Lipenska

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Krupauerová
Šetření:01. 03. 2012 - 04. 03. 2012
Počet respondentů:167
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé diplomové práce s názvem „Marketingový plán destinace“. Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jaké mají povědomí potencionální návštěvníci o marketingové propagaci destinace Lipensko (nebo také okolí Lipenského jezera).
 

Děkuji předem za Váš čas,
 

Tereza Krupauerová
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud není uvedeno jinak, označte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Znám a navšťívil/a jsem jiotázka č. 2, Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/aotázka č. 2, Neznám ji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znám a navšťívil/a jsem ji13077,84 %77,84 %  
Neznám ji2213,17 %13,17 %  
Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/a158,98 %8,98 %  

Graf

2. Na základě jaké informace si vybíráte dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení mého okolí10673,1 %63,47 %  
Předchozí dobrá zkušenost8659,31 %51,5 %  
Reportáž v médiích2517,24 %14,97 %  
Doporučení na internetových diskusích2315,86 %13,77 %  
Reklama v médiích106,9 %5,99 %  
dle koncetrace opačného pohlaví ve věku 17 - 30 let.10,69 %0,6 %  
dle nálady v daném období10,69 %0,6 %  
aktuální kulturní dění v místě10,69 %0,6 %  
většinou se jedná o destinace, kde jsem ještě nebyla a chci je poznat.10,69 %0,6 %  
Na zaklade prilezitosti.10,69 %0,6 %  
Vlastní nápad10,69 %0,6 %  
vlastní touhy po poznání10,69 %0,6 %  
půlka mé rodiny tady žije a máme zde penzion10,69 %0,6 %  
Vztah k oblas10,69 %0,6 %  
Kam nás to táhne, většinou nemáme přesně dáno kam pojedeme :)10,69 %0,6 %  
Dle nalady10,69 %0,6 %  
konkrétní přednosti destinace10,69 %0,6 %  
1210,69 %0,6 %  
podle momentální potřeby10,69 %0,6 %  
kombinace více okolností10,69 %0,6 %  
musi se mi to libit10,69 %0,6 %  
Spontánně.10,69 %0,6 %  
Spontánně, podle aktuálních chutí a nálad.10,69 %0,6 %  
zájem o danou oblast10,69 %0,6 %  
Když se mi něco líbí, tak tam jedu.10,69 %0,6 %  
dle vlastních preferencí, zájmů a požadavků10,69 %0,6 %  

Graf

3. Zaregistroval/a jste v poslední době jakoukoliv kampaň/reklamu propagující dovolenou v okolí Lipna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7954,48 %47,31 %  
NE6645,52 %39,52 %  

Graf

4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu3341,77 %19,76 %  
Rádio3240,51 %19,16 %  
Outdoorová reklama (billboardy, zastávky MHD apod.)2734,18 %16,17 %  
Tisk2329,11 %13,77 %  
TV911,39 %5,39 %  
Nevzpomínám si56,33 %2,99 %  
Reklama v dopravních prostředcích22,53 %1,2 %  
McDonald22,53 %1,2 %  
Fitness11,27 %0,6 %  
Na Lipně11,27 %0,6 %  
krabička od sirek 11,27 %0,6 %  
kino11,27 %0,6 %  

Graf

5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3544,3 %20,96 %  
nevím2329,11 %13,77 %  
ano2126,58 %12,57 %  

Graf

6. Na jakou klientelu se podle Vás destinace Lipno orientuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodiny s dětmi14197,24 %84,43 %  
Wellness3322,76 %19,76 %  
Mladí lidé bez dětí2617,93 %15,57 %  
Obchodní klientela (kongresy apod.)64,14 %3,59 %  
Senioři64,14 %3,59 %  

Graf

7. Na jaké příjmové skupiny se podle Vás destinace Lipno orientuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední příjmové skupiny10874,48 %64,67 %  
Vyšší příjmové skupiny2617,93 %15,57 %  
Nižší příjmové skupiny117,59 %6,59 %  

Graf

8. Využil/a jste někdy při plánování dovolené/výletu v okolí Lipenského jezera turistický portál kudyznudy.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11881,38 %70,66 %  
ano2718,62 %16,17 %  

Graf

9. Využil/a jste někdy turistický portál specializující se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera (např. lipnoservis.cz, lipnocard.cz atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9666,21 %57,49 %  
ANO4933,79 %29,34 %  

Graf

10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lipnoservis.cz4081,63 %23,95 %  
lipno.info (nebo lipensko.cz)1326,53 %7,78 %  
lipno.cz816,33 %4,79 %  
lipnocard.cz24,08 %1,2 %  
google.com12,04 %0,6 %  

Graf

11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Počasí3061,22 %17,96 %  
Ubytování2755,1 %16,17 %  
Sportovní vyžití2551,02 %14,97 %  
Sportovní využití1530,61 %8,98 %  
Kulturní, sportovní a společenské akce1530,61 %8,98 %  
Turistické cíle1326,53 %7,78 %  
Wellness1122,45 %6,59 %  
Výhodné balíčky a slevové karty918,37 %5,39 %  
Půjčovny sportovního vybavení612,24 %3,59 %  
Jiné (lyžařská škola, hlídání dětí apod.)612,24 %3,59 %  
Stravování48,16 %2,4 %  
Turistická informační centra36,12 %1,8 %  
Doprava12,04 %0,6 %  

Graf

12. Využíváte během Vaší dovolené různých výhodných balíčků, slevových karet apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE8055,17 %47,9 %  
ANO6544,83 %38,92 %  

Graf

13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO3645 %21,56 %  
SPÍŠE NE1923,75 %11,38 %  
ROZHODNĚ ANO1215 %7,19 %  
NEVÍM810 %4,79 %  
ROZHODNĚ NE56,25 %2,99 %  

Graf

14. Znáte projekt Lipnocard (karta hosta umožňující čerpání slev na Lipensku)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9666,21 %57,49 %  
ano4933,79 %29,34 %  

Graf

15. Považujete marketingovou propagaci Lipenska v porovnání s ostatními českými destinacemi za výjimečnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO4631,72 %27,54 %  
SPÍŠE NE4531,03 %26,95 %  
NEVÍM3624,83 %21,56 %  
ROZHODNĚ ANO138,97 %7,78 %  
ROZHODNĚ NE53,45 %2,99 %  

Graf

16. Jak vidíte typického návštěvníka destinace Lipensko?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
aktivní vs. pasivníalternativní-0.9450.107
moderní vs. tradičníalternativní-0.2830.92
náročný vs. lhostejnýalternativní-0.3380.886
klidný vs. hlučnýalternativní-0.2970.912

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8055,17 %47,9 %  
Muž6544,83 %38,92 %  

Graf

18. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 346947,59 %41,32 %  
Do 24 let6343,45 %37,72 %  
45 - 5574,83 %4,19 %  
35 - 4464,14 %3,59 %  

Graf

19. Bydliště:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský kraj10271,83 %61,08 %  
Hlavní město Praha2316,2 %13,77 %  
Jihomoravský kraj53,52 %2,99 %  
Liberecký kraj32,11 %1,8 %  
Plzeňský kraj32,11 %1,8 %  
Kraj Vysočina21,41 %1,2 %  
Karlovarský kraj10,7 %0,6 %  
Královéhradecký kraj10,7 %0,6 %  
Středočeský kraj10,7 %0,6 %  
Moravskoslezský kraj10,7 %0,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Na základě jaké informace si vybíráte dovolenou?

  • odpověď Doporučení mého okolí:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turistické cíle na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 6. Na jakou klientelu se podle Vás destinace Lipno orientuje?
  • odpověď Předchozí dobrá zkušenost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

3. Zaregistroval/a jste v poslední době jakoukoliv kampaň/reklamu propagující dovolenou v okolí Lipna?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outdoorová reklama (billboardy, zastávky MHD apod.) na otázku 4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio na otázku 4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk na otázku 4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?

9. Využil/a jste někdy turistický portál specializující se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera (např. lipnoservis.cz, lipnocard.cz atd.)?

  • odpověď ANO:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lipno.info (nebo lipensko.cz) na otázku 10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lipnoservis.cz na otázku 10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, sportovní a společenské akce na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počasí na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní využití na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní vyžití na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turistické cíle na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ubytování na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
  • odpověď NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/a na otázku 1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?

10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?

  • odpověď lipnoservis.cz:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, sportovní a společenské akce na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ubytování na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

12. Využíváte během Vaší dovolené různých výhodných balíčků, slevových karet apod.?

  • odpověď NE:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ROZHODNĚ ANO na otázku 13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO na otázku 13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?

14. Znáte projekt Lipnocard (karta hosta umožňující čerpání slev na Lipensku)?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/a na otázku 1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?

16. Jak vidíte typického návštěvníka destinace Lipensko?

  • odpověď náročný [alternativní] lhostejný: -1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?

2. Na základě jaké informace si vybíráte dovolenou?

3. Zaregistroval/a jste v poslední době jakoukoliv kampaň/reklamu propagující dovolenou v okolí Lipna?

4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?

5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?

6. Na jakou klientelu se podle Vás destinace Lipno orientuje?

7. Na jaké příjmové skupiny se podle Vás destinace Lipno orientuje?

8. Využil/a jste někdy při plánování dovolené/výletu v okolí Lipenského jezera turistický portál kudyznudy.cz?

9. Využil/a jste někdy turistický portál specializující se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera (např. lipnoservis.cz, lipnocard.cz atd.)?

10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?

11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

12. Využíváte během Vaší dovolené různých výhodných balíčků, slevových karet apod.?

13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?

14. Znáte projekt Lipnocard (karta hosta umožňující čerpání slev na Lipensku)?

15. Považujete marketingovou propagaci Lipenska v porovnání s ostatními českými destinacemi za výjimečnou?

16. Jak vidíte typického návštěvníka destinace Lipensko?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?

2. Na základě jaké informace si vybíráte dovolenou?

3. Zaregistroval/a jste v poslední době jakoukoliv kampaň/reklamu propagující dovolenou v okolí Lipna?

4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?

5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?

6. Na jakou klientelu se podle Vás destinace Lipno orientuje?

7. Na jaké příjmové skupiny se podle Vás destinace Lipno orientuje?

8. Využil/a jste někdy při plánování dovolené/výletu v okolí Lipenského jezera turistický portál kudyznudy.cz?

9. Využil/a jste někdy turistický portál specializující se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera (např. lipnoservis.cz, lipnocard.cz atd.)?

10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?

11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?

12. Využíváte během Vaší dovolené různých výhodných balíčků, slevových karet apod.?

13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?

14. Znáte projekt Lipnocard (karta hosta umožňující čerpání slev na Lipensku)?

15. Považujete marketingovou propagaci Lipenska v porovnání s ostatními českými destinacemi za výjimečnou?

16. Jak vidíte typického návštěvníka destinace Lipensko?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krupauerová, T.Povědomí turistů o marketingové propagaci Lipenska (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://povedomi-turistu-o-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.