Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí turistů o marketingové propagaci Lipenska
Povědomí turistů o marketingové propagaci Lipenska
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Krupauerová |
---|---|
Šetření: | 01. 03. 2012 - 04. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 167 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 14.28 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 73 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé diplomové práce s názvem „Marketingový plán destinace“. Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jaké mají povědomí potencionální návštěvníci o marketingové propagaci destinace Lipensko (nebo také okolí Lipenského jezera).
Děkuji předem za Váš čas,
Tereza Krupauerová
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokud není uvedeno jinak, označte pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Znáte destinaci cestovního ruchu Lipensko (okolí Lipenského jezera)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Znám a navšťívil/a jsem ji → otázka č. 2, Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/a → otázka č. 2, Neznám ji → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znám a navšťívil/a jsem ji | 130 | 77,84 % | 77,84 % |
Neznám ji | 22 | 13,17 % | 13,17 % |
Znám, ale ještě jsem ji nenavštívil/a | 15 | 8,98 % | 8,98 % |
2. Na základě jaké informace si vybíráte dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doporučení mého okolí | 106 | 73,1 % | 63,47 % |
Předchozí dobrá zkušenost | 86 | 59,31 % | 51,5 % |
Reportáž v médiích | 25 | 17,24 % | 14,97 % |
Doporučení na internetových diskusích | 23 | 15,86 % | 13,77 % |
Reklama v médiích | 10 | 6,9 % | 5,99 % |
dle koncetrace opačného pohlaví ve věku 17 - 30 let. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
dle nálady v daném období | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
aktuální kulturní dění v místě | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
většinou se jedná o destinace, kde jsem ještě nebyla a chci je poznat. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Na zaklade prilezitosti. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Vlastní nápad | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
vlastní touhy po poznání | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
půlka mé rodiny tady žije a máme zde penzion | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Vztah k oblas | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Kam nás to táhne, většinou nemáme přesně dáno kam pojedeme :) | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Dle nalady | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
konkrétní přednosti destinace | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
12 | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
podle momentální potřeby | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
kombinace více okolností | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
musi se mi to libit | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Spontánně. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Spontánně, podle aktuálních chutí a nálad. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
zájem o danou oblast | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
Když se mi něco líbí, tak tam jedu. | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
dle vlastních preferencí, zájmů a požadavků | 1 | 0,69 % | 0,6 % |
3. Zaregistroval/a jste v poslední době jakoukoliv kampaň/reklamu propagující dovolenou v okolí Lipna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 79 | 54,48 % | 47,31 % |
NE | 66 | 45,52 % | 39,52 % |
4. Kde jste na tuto reklamu narazil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama na internetu | 33 | 41,77 % | 19,76 % |
Rádio | 32 | 40,51 % | 19,16 % |
Outdoorová reklama (billboardy, zastávky MHD apod.) | 27 | 34,18 % | 16,17 % |
Tisk | 23 | 29,11 % | 13,77 % |
TV | 9 | 11,39 % | 5,39 % |
Nevzpomínám si | 5 | 6,33 % | 2,99 % |
Reklama v dopravních prostředcích | 2 | 2,53 % | 1,2 % |
McDonald | 2 | 2,53 % | 1,2 % |
Fitness | 1 | 1,27 % | 0,6 % |
Na Lipně | 1 | 1,27 % | 0,6 % |
krabička od sirek | 1 | 1,27 % | 0,6 % |
kino | 1 | 1,27 % | 0,6 % |
5. Zaregistroval/a jste reklamní kampaň propagující dovolenou v okolí Lipna se sloganem: „Lipno baví celou rodinu“?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 44,3 % | 20,96 % |
nevím | 23 | 29,11 % | 13,77 % |
ano | 21 | 26,58 % | 12,57 % |
6. Na jakou klientelu se podle Vás destinace Lipno orientuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rodiny s dětmi | 141 | 97,24 % | 84,43 % |
Wellness | 33 | 22,76 % | 19,76 % |
Mladí lidé bez dětí | 26 | 17,93 % | 15,57 % |
Obchodní klientela (kongresy apod.) | 6 | 4,14 % | 3,59 % |
Senioři | 6 | 4,14 % | 3,59 % |
7. Na jaké příjmové skupiny se podle Vás destinace Lipno orientuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední příjmové skupiny | 108 | 74,48 % | 64,67 % |
Vyšší příjmové skupiny | 26 | 17,93 % | 15,57 % |
Nižší příjmové skupiny | 11 | 7,59 % | 6,59 % |
8. Využil/a jste někdy při plánování dovolené/výletu v okolí Lipenského jezera turistický portál kudyznudy.cz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 118 | 81,38 % | 70,66 % |
ano | 27 | 18,62 % | 16,17 % |
9. Využil/a jste někdy turistický portál specializující se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera (např. lipnoservis.cz, lipnocard.cz atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 10, NE → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 96 | 66,21 % | 57,49 % |
ANO | 49 | 33,79 % | 29,34 % |
10. Který z následujících portálu specializujících se na plánování dovolené v okolí Lipenského jezera využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lipnoservis.cz | 40 | 81,63 % | 23,95 % |
lipno.info (nebo lipensko.cz) | 13 | 26,53 % | 7,78 % |
lipno.cz | 8 | 16,33 % | 4,79 % |
lipnocard.cz | 2 | 4,08 % | 1,2 % |
google.com | 1 | 2,04 % | 0,6 % |
11. Informace o jakých službách při návštěvě těchto portálů nejčastěji hledáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Počasí | 30 | 61,22 % | 17,96 % |
Ubytování | 27 | 55,1 % | 16,17 % |
Sportovní vyžití | 25 | 51,02 % | 14,97 % |
Sportovní využití | 15 | 30,61 % | 8,98 % |
Kulturní, sportovní a společenské akce | 15 | 30,61 % | 8,98 % |
Turistické cíle | 13 | 26,53 % | 7,78 % |
Wellness | 11 | 22,45 % | 6,59 % |
Výhodné balíčky a slevové karty | 9 | 18,37 % | 5,39 % |
Půjčovny sportovního vybavení | 6 | 12,24 % | 3,59 % |
Jiné (lyžařská škola, hlídání dětí apod.) | 6 | 12,24 % | 3,59 % |
Stravování | 4 | 8,16 % | 2,4 % |
Turistická informační centra | 3 | 6,12 % | 1,8 % |
Doprava | 1 | 2,04 % | 0,6 % |
12. Využíváte během Vaší dovolené různých výhodných balíčků, slevových karet apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 14, NE → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 80 | 55,17 % | 47,9 % |
ANO | 65 | 44,83 % | 38,92 % |
13. Chtěl/a byste tyto služby využívat (výhodné balíčky, slevové karty apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SPÍŠE ANO | 36 | 45 % | 21,56 % |
SPÍŠE NE | 19 | 23,75 % | 11,38 % |
ROZHODNĚ ANO | 12 | 15 % | 7,19 % |
NEVÍM | 8 | 10 % | 4,79 % |
ROZHODNĚ NE | 5 | 6,25 % | 2,99 % |
14. Znáte projekt Lipnocard (karta hosta umožňující čerpání slev na Lipensku)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 96 | 66,21 % | 57,49 % |
ano | 49 | 33,79 % | 29,34 % |
15. Považujete marketingovou propagaci Lipenska v porovnání s ostatními českými destinacemi za výjimečnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SPÍŠE ANO | 46 | 31,72 % | 27,54 % |
SPÍŠE NE | 45 | 31,03 % | 26,95 % |
NEVÍM | 36 | 24,83 % | 21,56 % |
ROZHODNĚ ANO | 13 | 8,97 % | 7,78 % |
ROZHODNĚ NE | 5 | 3,45 % | 2,99 % |
16. Jak vidíte typického návštěvníka destinace Lipensko?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
aktivní vs. pasivní | alternativní | -0.945 | 0.107 |
moderní vs. tradiční | alternativní | -0.283 | 0.92 |
náročný vs. lhostejný | alternativní | -0.338 | 0.886 |
klidný vs. hlučný | alternativní | -0.297 | 0.912 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 80 | 55,17 % | 47,9 % |
Muž | 65 | 44,83 % | 38,92 % |
18. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 - 34 | 69 | 47,59 % | 41,32 % |
Do 24 let | 63 | 43,45 % | 37,72 % |
45 - 55 | 7 | 4,83 % | 4,19 % |
35 - 44 | 6 | 4,14 % | 3,59 % |
19. Bydliště:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihočeský kraj | 102 | 71,83 % | 61,08 % |
Hlavní město Praha | 23 | 16,2 % | 13,77 % |
Jihomoravský kraj | 5 | 3,52 % | 2,99 % |
Liberecký kraj | 3 | 2,11 % | 1,8 % |
Plzeňský kraj | 3 | 2,11 % | 1,8 % |
Kraj Vysočina | 2 | 1,41 % | 1,2 % |
Karlovarský kraj | 1 | 0,7 % | 0,6 % |
Královéhradecký kraj | 1 | 0,7 % | 0,6 % |
Středočeský kraj | 1 | 0,7 % | 0,6 % |
Moravskoslezský kraj | 1 | 0,7 % | 0,6 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.