Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí zákazníků o společenské odpovědnosti firmy L´Oreál

Povědomí zákazníků o společenské odpovědnosti firmy L´Oreál

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Řepková
Šetření:02. 04. 2011 - 08. 04. 2011
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):26 / 25.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

následující dotazníkové šetření bude sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci. Šetření je samozřejmě anonymní.

Děkuji předem za vyplnění, moc mi tím pomůžete.

 

Odpovědi respondentů

1. Se kterou z těchto kosmetických značek máte osobní zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea8195,29 %95,29 %  
Avon7891,76 %91,76 %  
Garnier7284,71 %84,71 %  
L´Oreál7082,35 %82,35 %  
Oriflame7082,35 %82,35 %  
Dermacol6272,94 %72,94 %  
Maybeline NY5564,71 %64,71 %  
Vichy3440 %40 %  
Mary Kay2529,41 %29,41 %  
Bourjois2428,24 %28,24 %  
Sephora2124,71 %24,71 %  
La Roche-Posay1214,12 %14,12 %  

Graf

2. Uveďte tři konkrétní značky kosmetiky, které používáte nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
La Roche, Vichy, Loreal11,18 %1,18 %  
La Roche-Posay, Nivea, Garnier11,18 %1,18 %  
viz výše11,18 %1,18 %  
L'Oreál, Garnier, Nivea11,18 %1,18 %  
nivea, oriflame, l´oreál11,18 %1,18 %  
avon, Balea, nivea11,18 %1,18 %  
Nivea, LOreal, Oriflame11,18 %1,18 %  
gabriella salvete, garnier, l'oreal11,18 %1,18 %  
nivea, oriflame, avon11,18 %1,18 %  
Dermacol, RYOR, L´Oreál11,18 %1,18 %  
ostatní odpovědi Nivea, L´Oreal, Maybelline
avon, l´oreal, garnier
oriflame, mary kay, dermacol
L´Oreal, Sephora, Nivea
Dermacol, Yves Rocher, Garnier
Nivea, Doliva, Essence
Nivea, Garnier,Maybeline
Playboy, Nivea, Garnier
Garnier, L´Oreál, Nivea
avon, oriflame, max factor
Maybeline, Miss Sporty, Oriflame
garnier, L´Oreál, wella
Nivea, Rimmel, Maybelline New York
Avon, Oriflame, L´Oreál
garnier, miss sporty, shauma
vichy
garnier, rimmel, maybelline
Garnier, Dove, L´Oreal
Oriflame, Ryor, Lilien
garnier, dove, avon
Max Factor, Avon, Sephora
mary kay
avon, oriflame, nivea
Nivea, oriflame, loreal
Dermacol, L'Oreál, Essence
Avon, Garnier, Nivea
Avon, Adidas, Garnier
nivea oriflame dermacol
Loreal, Nivea, Avon
garnier, loreal, nivea
Garnier, Dermacol, Nivea
Loreal, Garnier, Dove
rimmel, avon, nivea
balea wella avon
Nivea, Avon, Rimmel
Nivea, Hugo Boss, Head and Shoulders
Garnier, Maybeline NY, Dermacol
nivea, l'oreal, maybeline
Garnier, Dove, Fa
L´Oreál, Syoss, Rimmel
Clinique (Estée Lauder)
Nivea, Oriflame, Garnier
garnier, nivea, nějaká tea tree vodička
nivea, loreal, přírodní kosmetika
estee lauder, bourjois, l´oreal
L'Oreal, Garnier, Ziaja
Mary Kay, LR,L´Oreál
l´oreal, dermacol, dove
oriflame, bourjois, l´oreal
Nivea, Garnier, Dermacol
Garnier, Avon
Nivea, Dolce&Gabbana, L´Oreal
Vichy, Nivea, CLINIQUE
garnier, nivea, astrid
Balea, Old spice, Adidas
Astor, Nivea, Garnier
L'Oreál, Avon, Maybeline
Vichy, Avon, neznačkove
Mary Kay, Nivea, Vichy
loreal, max factor, astor
rimmel, oriflame, miss sixty
maybeline, nive, dove
GArnier, Nivea, Avon
Ryor, loreal, dm drog.
Garnier, Maybeline, Oriflame
Garnier, Maybelline, Mary Kay
Dermacol, L'Oreal, Nivea
Yves rocher, nivea, avon
nevím
Nivey, Yves Rochere, Old Spice
Astrid, Miss Sporty, Oriflame, Avon
Rosa graf, l´oreal, maybeline
L´Oreál, Bioderma, Olay
Fleur de Santé, Lush, Crazy Rumors
Nouri fusion, DM
7588,24 %88,24 % 

Graf

3. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie7689,41 %89,41 %  
obchodní centra3237,65 %37,65 %  
obcodní zástupce1618,82 %18,82 %  
parfumerie1214,12 %14,12 %  
e-shopy78,24 %8,24 %  
aukce33,53 %3,53 %  

Graf

4. Kde nejčastěji získáváte informace, které jsou pro Vás důležité při rozhodování o nákupu konkrétní kosmetické značky?(max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení přátel a známých5767,06 %67,06 %  
internet3642,35 %42,35 %  
obchody3338,82 %38,82 %  
katalog2529,41 %29,41 %  
doporučení odborníka (lékař, lékárník, kosmetička, kadeřnice)2225,88 %25,88 %  
reklama (televizní, plakáty, billboardy, citylighty, v tištěných médiích)2124,71 %24,71 %  
internetové diskuze1112,94 %12,94 %  
webové stránky firmy1011,76 %11,76 %  
informační a propagační letáky910,59 %10,59 %  
televize (pořady, diskuze)67,06 %7,06 %  
obchodní zástupce67,06 %7,06 %  
tištěná média (články)55,88 %5,88 %  

Graf

5. Na základě čeho si konkrétní značku vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena33,53 %3,53 %  
vlastní zkušenost22,35 %2,35 %  
zkušenost22,35 %2,35 %  
kvalita22,35 %2,35 %  
kvality22,35 %2,35 %  
kvalita produktu11,18 %1,18 %  
Zkušenosti (přátel nebo moje)11,18 %1,18 %  
cena a doporučení11,18 %1,18 %  
cena, pozitivní zkušenost11,18 %1,18 %  
cena, vůně, doporučení11,18 %1,18 %  
ostatní odpovědi cena, vůně, obal
vyskúšania v obchode,predchádzajúcej skúsenosti,od
poměr cena/kvalita
spokojenosti
dobrá zkušenost, osvědčená značka
předchozí zkušenost - poměr cena/kvalita
předchozí zkušenost se značkou, doporučení známého
osobní otestování
valita, zkušenost
na základě přechozí zkušenosti a doporučení
Dobrý poměr ceny a kvality
kvalita,cena
Reference uživatelů, složení, cena, statut značky
Na základě ceny a zkušenosti
cena, kvalita, reklama
na základě předchozích zkušeností, doporučení
vlastních zkušeností, doporučení, výběru produktů
na základě pozitivní zkušenosti
značka
účel; doporučení těch, co vyzkoušeli; cena
kvalita, cena, předchozí zkušenost
netestují na zvířatech, cena, kvalita
musí se mi líbit celkově, jak obal, tak obsah
poměr kvalita a cena
doporučení a výrobků
různě
dobrá zkušenost, doporučení přátel
podle toho, jestli mi vyhovuje
zkušenost, doporučení, reklama
podle ceny
cena, kvalita, vůně
cena, zkušenost, konkrétní výrobek
Doporučení a vlastní zkušenosti
momentálního pocitu
dle konkrétního výrobku, nikoli podle značky
Osobní zkušenosti
Podle konkrétního produktu a předešl.zkušeností.
účinku a přiměřené ceny
cena x kvalita, zkušenost, spokojenost se značkou
image, obalu, zkušeností známých
Obalu, vůně, zkušeností
vzorek/ zkouška
osobní zkuš.u krémů apod, někdy neřeším-řasenky ap
kvalita, cena, obal, funkčnost
vybírám podle vlastností výrobku, ne podle značky
pověst, cena, osovní zkušenost
kvalita, cena, dostupnost
doporučení od přátel
přírodní složky
doporučení kosmetičky, netestování na zvířatech
na doporučení
značky
Na základe dobrej skúsenosti a ceny.
na základě reklamy, známosti
vhodnost pre moj typ
složení
na základě osobní zkušenosti
Vlastní zkušenost, doporučení
Kvalita, recenze
predesle skusenosti, doporuceni od pratel
podle toho, zda je na citlivou pokožku
zkušenost, kvalita
nevím
Cena, kvalita.
ceny, doporučení, toho, jestli mi vyhovuje
kvalita, parfemace
na základě kvality a zkušeností
přírodní, kvalitní, dobrý design, doporučení
Potřeby
6981,18 %81,18 % 

Graf

6. Seřaďte vzestupně dle důležitosti následující faktory, které Vás ovlivňují při výběru konkrétní značky kosmetiky?(1 - nejvíce mě ovlivňuje, 10 - vůbec mě neovlivňuje)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena5.8248.663
pozitivní zkušenost se značkou5.56514.316
kvalita5.31810.287
doporučení přátel a známých5.5764.291
veřejně prospěsné aktivity firmy5.47111.073
design výrobku5.2244.103
značka5.2353.121
složení výrobku5.3766.258
reklama5.7766.785
soutěže spojené s výrobkem5.63513.196

Graf

7. Setkal/a jste se již někdy s pojmem „Společenská odpovědnost firem“ (Corporate social responsibility)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6272,94 %72,94 %  
ne2327,06 %27,06 %  

Graf

8. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy jednat v zájmu lepší společnosti a čistšího životního prostředí (jedná se např.o firemní nadace, společensky prospěšné projekty, grantové programy, environmentální projekty, projekty na podporu zdraví apod.) znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, který do této koncepce může zapadat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ne

Activia?

Aktivity OKD, ČEZ, O2, T-Mobile - nadace, péče o region, životní prostředí

Ano

ano treba Zara obleceni z prir. materialu, ruzne nadace, Avon a pod.

ano, např běh tesco

Avon

Avon

avon

Avon - běh proti rakovině prsu

avon - boj proti rakovině prsu

Avon - boj proti rakovině prsu, Oriflame - pomoc dětem, Teribear

Avon - boj proti rakovine, Danone - výroba kelímkov na jogurty podla prísnych pravidiel pre dobro životneho prostredia

avon - pochod (v rámci boje proti rakovině prsu), dove - skutečná krása

avon - pochod proti rakovině prsu, kampaň proti domácímu násilí

Avon pochod za rakovinu prsu

avon projekt -prevence rakoviny prsu, albert - Bertéci-podpora dětských domovů, Tereza Maxová - Teribear

Avon proti rakovině prsu Pampers (1 balení=1 vakcína) Bertíci (Albert)

avon proti rakovině prsu

Avon proti rakovině prsu

Avon vs. rakovina prs

avon- pochod proti rakovině prsu

Avon-boj s rakovinou

avon-kampaň proti rakovině prsu fair trade výrobky starbucks

Avon, Oriflame, Fleur de Santé, Crazy Rumors, Lush

Boj proti rakovině prsu od Avonu, kampaň Dove

Dove

Dove - kampaň za skutečnou krásu

Dove - kampaň za skutečnou krásu

Dove - Real Beauty. soutěž - Města bez smogu. Avon proti rakovině prsu.

duhové schody nebo tak nějak, projekt eonu na podporu tělesně postižených (granty)

gfgfg

greening building, ale konkrétně nevím.

HM - Fashion again AIDS

charita

Charita

Interspar - Terribear

Johnson&Johnson- dlouhodobé investování do charitativních projektů, spolupráce Intersparu s nadací Terezy Maxové

Loreal

marks and spencer a jejich fair trade výrobky

marks&spencer - podpora mistnich zemedelcu, zamestnavani lidi kteri si spatne hledaji praci atd...

mercendez - walk more

Možno to, že netestujú na zvieratách a že výrobky neškodia životnému prostrediu (napr. značka Ecover)?

Napadá mě Avon - Boj proti rakovině prsu

např. CSR od CocaColy, Yves rocher, atd.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

nechce se mi vzpomínat :-(

netestování přípravků na zvířatech, minimum obalů, obaly z recyklovaných materiálů

nevim

nevím

neznám

Nie.

nokia .- granty make a connection

oriflame - podpora předcházení a léčby rakoviny prsu

Oriflame dětem Dove - Kampaň za skutečnou krásu

Oriflame dětem, Avon proti rakovině prsu, Avon proti domácímu násilí

Ostrovy života- Danone

Pampersky - 1 plínky= 1 vakcína

Péčí o svůj domov pomáhejte dětem

podpora nadací, lidí postižených různými nemocemi (rak.prsu..), ale i benefity pro zaměstnance, ochrana životního prostředí atd.

Product Red - Converse, Armani,...

reciklovatelné igelitové tašky tesco

recyklace odpadu vyprodukovaneho firmou; vyuziti alternativnich zdroju energie; vyuziti odpadovych casti z vyroby pro dalsi ucely

sociální reklama - Benneton

Spousta firem přispívá na charitu, popřípadě se snaží bojovat proti různým nemocem.

Tatranky - záchrana Tater, Dove - Kampaň za skutečnou krásu, Avon - boj proti rakovině prsu, ...

tesco běh pro život

testování na žvížátkách - odpůrci

vodafone

Vodafone - jede na eko energii

Znám, ale ne od kosmetických firem

9. Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z firem vyrábějící kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano - AVON oj proti rakovině prsu, DOVE za skutečnou krásu

Avon

avon

Avon - avon pochod, růžová stužka apod., Comfort zone - italská kosmemtika - enviro projekt - vysazování stromů v deštných pralesích,

Avon - běh proti rakovině prsu

Avon - boj proti rakovine

avon - boj proti rakovině prsou žen

avon - boj proti rakovinu prsu

Avon - kampaň proti rakovině prsu

avon - pochod ( v ránmci boje proti rakovině prsu), dove - skutečná krása

Avon - projekt proti rakovině prsu

avon - proti rakovině prsu

Avon - proti rakovině prsu, tradiční pochod, výrobky, ...

Avon - rak. prsu, ale i ty, které třeba netestují na zvířatech

Avon - rakovina prsu, oriflame - Maxová

avon běh proti rakovině prsu

avon pochod proti rakovine prsu a kampan proti domacimu nasili

Avon pochod za rakovinu prsu

Avon proti rakovine nebo tak nejak

Avon proti rakovině prsu Dove - Kampaň za skutečnou krásu

avon proti rakovině prsu

Avon proti rakovině prsu

Avon vs. rakovina prs

Avon- podporuje ženy postižené rakovinou prsu

avon- pochod proti rakovině prsu

avon- rakovina

Avon- růžová stužka proti rakovině prsu

Avon-boj s rakovinou

avon-kampaň proti rakovině prsu

avon-ruzova stuzka a akce na odporu lecby rakoviny prsu

Bohužel neznám.

Dove

dove

Dove - kampaň za skutečnou krásu

dove - kampaň za skutečnou krásu

Dove - kampaň za skutečnou krásu

Dove - Kampaň za skutečnou krásu, Avon - boj proti rakovině prsu, proti domácímu násilí...

Dove - Real Beauty. Avon proti rakovině prsu.

hhh

jo,beztak vim,ale nemůžu si vzpomenout,..co je to taky za nápad posílat dotazník v sobotu - mám vymytou hlavu po včerejší párty.

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

Ne

netestovani na zviratech; prevence rakoviny prsu

netestuje výrobky na zvířatech

netestují výrobky na zvířaatech

nevím

nevím

nevzpomínám si

neznám

neznám

nie, ale po prečítaní 10 otázky sa mi vybavujú tie, ktoré sú tam spomenuté. Avon - proti rakovine prsu Oriflame - Nadace Terezy Maxové Dove - Kampaň za skutočnú krásu

Opět Avon

Oriflame - Nadate Terezy Maxové

oriflame - podpora předcházení a léčby rakoviny prsu

Oriflame dětem, Avon proti rakovině prsu, Avon proti domácímu násilí

oriflame-netestování přípravků na zvířatech, minimum obalů, obaly z recyklovaných materiálů

označení veganský výrobek?

pochod Avonu na podporu boje proti rakovině prsu (nebo tak nějak)

Ryor netestuje na zvířatech (kočko, ty se nadřeš, až budeš vyhodnocovat tyto odpovědi)

Sponzoring zoo Lešná firmou Unilever.

viz otázka 8

viz předchozí odpověď

viz. výše Avon, Oriflame

Yves Rocher - výsadba stromů

žádnou si nevybavuji

10. Se kterými z těchto konkrétních aktivit/projektů, které realizují firmy vyrábějící kosmetiku, jste se již někdy setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Projekt proti rakovině prsu7891,76 %91,76 %  
Pomoc dětem ve spolupráci Nadace Terezy Maxové6778,82 %78,82 %  
Kampaň za skutečnou krásu5463,53 %63,53 %  
Projekt proti domácímu násilí3338,82 %38,82 %  
Ženy ve vědě55,88 %5,88 %  
Ženy ženám55,88 %5,88 %  
Ne, ani jednu z těchto aktivit/projektů neznám44,71 %4,71 %  

Graf

11. Zúčastnil/a jste se vy osobně nějakého konkrétního projektu? Pokud ano, jakým způsobem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano

ano, finanční příspěvek

ano, koupila jsem si výrobek

ano, koupila jsem si výrobek v rámci projektu proti rakovině prsou

ano, nakupem zbozi - urcita cast vydelku sla na skupinu podporovanou projektem

Ano, většinou koupí nějakého výrobku, kdy část výtěžku šla na nějakou dobrou věc.

avon? kytička

de-e

Dove

koupě výrobků od Avon

koupí výrobku, kdy část jeho zisku jde do nějaké nadace

Koupila jsem si produkty z programu boje proti rakovině prsu - Avon.

koupila jsem si předmět, z jehož ceny šly peníze na pomoc proti rakovině - avon

Koupila jsem si výrobky Teribear

kupuji dárkové předměty od Avonu

kupuji z avonu věci na podporu proti rakovině

nákupem předmětů - procento z ceny šlo na projekt

nakupuju produkty, které podporují nadaci terezy maxové

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

NE

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

nekradu :-) ale nosím kůži

Nemyslím si

nepřímá finanční podpora (nákup výrobku konkrétní firmy)

nevím

Nezúčastnila

Nezúčastnila

nezúčastnila

nie

nié

Nie.

Pokud je možnost nákupem výrobku přispět projektu, koupím ho

Projekt proti rakovine prs - kupou výrobkov na podporu tohto projektu

Teribear - nákup produktů na podporu projektu

zakoupení předmětů od Avonu na pomoc proti rakovině prsu

zakoupení výrobků AVON-projekt boj proti rakovině prsu

12. Měl/a byste zájem osobně se zapojit do konkrétního projektu realizovaného v rámci "společenské odpovědnost firem"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5767,06 %67,06 %  
ne2832,94 %32,94 %  

Graf

13. Pokud ano, jaký způsob zapojení Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřímá finanční podpora (nákup výrobku konkrétní firmy)3642,35 %42,35 %  
účast na doprovodné akci1720 %20 %  
dobrovolnictví (osobní zapojení do projektu)1214,12 %14,12 %  
přímá finanční podpora (příspěvek na konto, koupě symbolického předmětu)1112,94 %12,94 %  
nic22,35 %2,35 %  
žádné11,18 %1,18 %  
pomoc pri realizaci11,18 %1,18 %  
ne11,18 %1,18 %  
12. NE11,18 %1,18 %  
zvolila jsem odpověď ne11,18 %1,18 %  
neučastnila bych se11,18 %1,18 %  
.11,18 %1,18 %  

Graf

14. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Ženy ve vědě"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L´Oreál6778,82 %78,82 %  
Oriflame1214,12 %14,12 %  
Dove67,06 %7,06 %  

Graf

15. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje Projekt proti rakovině prsu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon7689,41 %89,41 %  
L´Oreál44,71 %4,71 %  
Oriflame33,53 %3,53 %  
Dove22,35 %2,35 %  

Graf

16. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Pomoc dětem ve spolupráci s nadací Terezy Maxové"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oriflame6576,47 %76,47 %  
Avon78,24 %8,24 %  
L´Oreál78,24 %8,24 %  
Dove67,06 %7,06 %  

Graf

17. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Samy mámy"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dove3642,35 %42,35 %  
L´Oreál2327,06 %27,06 %  
Oriflame1821,18 %21,18 %  
Avon89,41 %9,41 %  

Graf

18. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Kampaň za skutečnou krásu"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dove6677,65 %77,65 %  
L´Oreál910,59 %10,59 %  
Oriflame89,41 %9,41 %  
Avon22,35 %2,35 %  

Graf

19. Jaké zaměření projektů je pro Vás osobně nejatraktivnější (které byste podpořila)? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pomoc dětem6475,29 %75,29 %  
prevence a léčba nemocí5362,35 %62,35 %  
prevence domácího násilí3541,18 %41,18 %  
ochrana zvířat2731,76 %31,76 %  
pomoc handicapovaným2023,53 %23,53 %  
ekologické projekty1922,35 %22,35 %  
vzdělávání1821,18 %21,18 %  
zdraví a krása žen1416,47 %16,47 %  
pomoc znevýhodněným skupinám44,71 %4,71 %  

Graf

20. 16. Na jakých místech jste se s informacemi o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“ již setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
magazíny, časopisy pro ženy5969,41 %69,41 %  
internet obecně5767,06 %67,06 %  
televize5767,06 %67,06 %  
prodejní místa (obchody, drogerie, obchodní centra)2832,94 %32,94 %  
eventy, doprovodné akce k projektům2731,76 %31,76 %  
webové stránky firmy2529,41 %29,41 %  
denní tisk2225,88 %25,88 %  
přátelé a známí2225,88 %25,88 %  
odborné časopisy910,59 %10,59 %  
nikde67,06 %7,06 %  
rozhlas55,88 %5,88 %  

Graf

21. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle Vašeho názoru nejvhodnější? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
eventy, doprovodné akce5160 %60 %  
články v časopisech, novinách, magazínech3541,18 %41,18 %  
televizní reklama3440 %40 %  
rozhovor s odborníkem v tištěných médiích nebo televizi2529,41 %29,41 %  
plakáty, billboady, citylighty2428,24 %28,24 %  
přednášky a semináře2327,06 %27,06 %  
informace na webových stránkách firmy1821,18 %21,18 %  
reklama v tištěných médiích1517,65 %17,65 %  
newsletery posílané na e-mail910,59 %10,59 %  

Graf

22. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let5564,71 %64,71 %  
18 – 24 let1315,29 %15,29 %  
25 – 35 let1214,12 %14,12 %  
35 – 45 let 33,53 %3,53 %  
45 – 55 let 11,18 %1,18 %  
36 – 44 let 11,18 %1,18 %  

Graf

23. Ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou, gymnázia4654,12 %54,12 %  
vysokoškolské a VOŠ3743,53 %43,53 %  
22,35 %2,35 %  

Graf

24. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7689,41 %89,41 %  
muž910,59 %10,59 %  

Graf

25. Vaše pracovní zařažení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student, učeň6981,18 %81,18 %  
zaměstnanec1315,29 %15,29 %  
zaměstnavatel, OSVČ22,35 %2,35 %  
vyšší managerská pozice11,18 %1,18 %  

Graf

26. Váš měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč3846,91 %44,71 %  
5 000 – 10 000 Kč2328,4 %27,06 %  
10 000 – 20 000 Kč1113,58 %12,94 %  
20 000 – 30 000 Kč89,88 %9,41 %  
40 000 – 50 000 Kč11,23 %1,18 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Zúčastnil/a jste se vy osobně nějakého konkrétního projektu? Pokud ano, jakým způsobem.

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy jednat v zájmu lepší společnosti a čistšího životního prostředí (jedná se např.o firemní nadace, společensky prospěšné projekty, grantové programy, environmentální projekty, projekty na podporu zdraví apod.) znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, který do této koncepce může zapadat?

19. Jaké zaměření projektů je pro Vás osobně nejatraktivnější (které byste podpořila)? (max. 3 odpovědi)

  • odpověď prevence a léčba nemocí:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=8 na otázku 6. Seřaďte vzestupně dle důležitosti následující faktory, které Vás ovlivňují při výběru konkrétní značky kosmetiky?(1 - nejvíce mě ovlivňuje, 10 - vůbec mě neovlivňuje)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Se kterou z těchto kosmetických značek máte osobní zkušenost?

3. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

4. Kde nejčastěji získáváte informace, které jsou pro Vás důležité při rozhodování o nákupu konkrétní kosmetické značky?(max. 3 odpovědi)

6. Seřaďte vzestupně dle důležitosti následující faktory, které Vás ovlivňují při výběru konkrétní značky kosmetiky?(1 - nejvíce mě ovlivňuje, 10 - vůbec mě neovlivňuje)

7. Setkal/a jste se již někdy s pojmem „Společenská odpovědnost firem“ (Corporate social responsibility)?

8. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy jednat v zájmu lepší společnosti a čistšího životního prostředí (jedná se např.o firemní nadace, společensky prospěšné projekty, grantové programy, environmentální projekty, projekty na podporu zdraví apod.) znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, který do této koncepce může zapadat?

9. Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z firem vyrábějící kosmetiku?

10. Se kterými z těchto konkrétních aktivit/projektů, které realizují firmy vyrábějící kosmetiku, jste se již někdy setkal/a?

11. Zúčastnil/a jste se vy osobně nějakého konkrétního projektu? Pokud ano, jakým způsobem.

12. Měl/a byste zájem osobně se zapojit do konkrétního projektu realizovaného v rámci "společenské odpovědnost firem"?

13. Pokud ano, jaký způsob zapojení Vám nejvíce vyhovuje?

14. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Ženy ve vědě"?

15. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje Projekt proti rakovině prsu?

16. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Pomoc dětem ve spolupráci s nadací Terezy Maxové"?

17. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Samy mámy"?

18. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Kampaň za skutečnou krásu"?

19. Jaké zaměření projektů je pro Vás osobně nejatraktivnější (které byste podpořila)? (max. 3 odpovědi)

20. 16. Na jakých místech jste se s informacemi o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“ již setkal/a?

21. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle Vašeho názoru nejvhodnější? (max. 3 odpovědi)

22. Váš věk

23. Ukončené vzdělání

24. Pohlaví

25. Vaše pracovní zařažení

26. Váš měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Se kterou z těchto kosmetických značek máte osobní zkušenost?

3. Na kterých místech kosmetiku nejčastěji nakupujete?

4. Kde nejčastěji získáváte informace, které jsou pro Vás důležité při rozhodování o nákupu konkrétní kosmetické značky?(max. 3 odpovědi)

6. Seřaďte vzestupně dle důležitosti následující faktory, které Vás ovlivňují při výběru konkrétní značky kosmetiky?(1 - nejvíce mě ovlivňuje, 10 - vůbec mě neovlivňuje)

7. Setkal/a jste se již někdy s pojmem „Společenská odpovědnost firem“ (Corporate social responsibility)?

8. „Společenská odpovědnost firem“ znamená závazek firmy jednat v zájmu lepší společnosti a čistšího životního prostředí (jedná se např.o firemní nadace, společensky prospěšné projekty, grantové programy, environmentální projekty, projekty na podporu zdraví apod.) znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, který do této koncepce může zapadat?

9. Znáte nějaký konkrétní projekt/aktivitu, kterou v rámci „Společenské odpovědnosti firmy“ realizuje některá z firem vyrábějící kosmetiku?

10. Se kterými z těchto konkrétních aktivit/projektů, které realizují firmy vyrábějící kosmetiku, jste se již někdy setkal/a?

11. Zúčastnil/a jste se vy osobně nějakého konkrétního projektu? Pokud ano, jakým způsobem.

12. Měl/a byste zájem osobně se zapojit do konkrétního projektu realizovaného v rámci "společenské odpovědnost firem"?

13. Pokud ano, jaký způsob zapojení Vám nejvíce vyhovuje?

14. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Ženy ve vědě"?

15. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje Projekt proti rakovině prsu?

16. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Pomoc dětem ve spolupráci s nadací Terezy Maxové"?

17. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Samy mámy"?

18. Která z těchto kosmetických značek uskutečňuje projekt "Kampaň za skutečnou krásu"?

19. Jaké zaměření projektů je pro Vás osobně nejatraktivnější (které byste podpořila)? (max. 3 odpovědi)

20. 16. Na jakých místech jste se s informacemi o projektech/aktivitách „společenské odpovědnosti firem“ již setkal/a?

21. Jaký způsob prezentace společensky odpovědných aktivit kosmetických firem je dle Vašeho názoru nejvhodnější? (max. 3 odpovědi)

22. Váš věk

23. Ukončené vzdělání

24. Pohlaví

25. Vaše pracovní zařažení

26. Váš měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Řepková, L.Povědomí zákazníků o společenské odpovědnosti firmy L´Oreál (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://povedomi-zakazniku-o-spolece.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.