Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povedomie o značke Pepino

Povedomie o značke Pepino

9. narozeniny Vyplňto.cz
Co se Vám na těchto stránkách líbí, co bych měl zlepšit a na jaká témata dělat dotazníky měsíce?

(veřejné výsledky v den narozenin - 27. 3.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Peter Holý
Šetření:15. 04. 2010 - 22. 04. 2010
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.96
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená dáma, vážený pán,

už vopred Vám ďakujem za to, že venujete svoj drahocenný čas, vyplneniu nasledujúceho dotazníka. Jedná sa o prieskum trhu, v ktorom zisťujem povedomie o značke Pepino medzi ľuďmi a o preferovaní iných značiek prezervatívov.

Výsledky výskumu slúžia hlavne ako podklad k mojej bakalárskej práci. Dotazník je anonymný.

V závere dotazníka môžete zadať svoju e-mailovú adresu pokiaľ Vás zaujímajú výsledky prieskumu.

Odpovědi respondentů

1. Používate prezervatívy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6462,75 %62,75 %  
ne3837,25 %37,25 %  

Graf

2. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec, 5-najviac) označte aká je pre Vás rozhodujúca:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita produktu4.2841.517
Cena produktu2.8631.609
Značka produktu3.2841.36
Sortiment produktu (vrúbky, príchuť, ...)2.8821.574
Počet kusov v balení2.9511.713
Veľkosť prezervatívu (šírka v mm)2.8631.491

Graf

3. Poznáte značku Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9896,08 %96,08 %  
ne43,92 %3,92 %  

Graf

4. Ako dobre poznáte produkty značky Pepino? (1-vôbec, 5-najviac)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33433,33 %33,33 %  
23029,41 %29,41 %  
41514,71 %14,71 %  
11413,73 %13,73 %  
598,82 %8,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.73
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:1
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Ktorý produkt značky Pepino ste už vyskúšali? (môžete vybrať viac položiek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prezervatívy6765,69 %65,69 %  
Žiadny3332,35 %32,35 %  
Vibračný krúžok1615,69 %15,69 %  
Lubrikačný gel109,8 %9,8 %  
Tehotenský test32,94 %2,94 %  

Graf

6. Používate prezervatívy Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6664,71 %64,71 %  
ano3635,29 %35,29 %  

Graf

7. Na ktorých produktoch Pepino, by ste niečo vylepšili a čo by to bolo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

:)

:)

....

...nemam paru ked ich nepouzivam...a chlap kupuje :P

asi nič

bla

Cenova dostupnost niektorych produktov

dělat delší prezervativy

hm, nemám čas se tímhle zabývat :D

kondom

kvalita kondomu je spatna

kvalita produktu je nevyhovujuca

kvalitu

lepší design krabiček od prezervativů

Lubrikační gel nemá požadovanou kvalitu a kvalita pepina před durexem zaostává.

myslim ze nic

na nicom

na žádných

Nemám vyzkoušené, nevím

nepouzivam ich. nemam co vylepsit

Nepouzivam Pepino. Myslim, ze by pomohla lepsia reklama. Pretoze v povedomi kvality je podla mna Durex. V reklame sa nevyznam, ale myslim, ze kvalitna reklama=kvalitny vyrobok(v podvedomi ludi, samozrejme).

nepouzivam takze neviem

nepouzivam tuto znacku

nepouzivam tuto znacku , tak neviem

nepoužívam ich, je mi to jedno

nepoužívám nic takže nemůžu říct

nepoznam

nepoznam sortiment tak dokonale ako aby som dokazala nieco menit na nich..

netusim

netuším...

neuvazovala som

Neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

neviem

Neviem

neviem

neviem

neviem ...kondomy pouzivam co najmenej

neviem co by sa dalo vylepsit:)

neviem konkretne odpovedat, prezervativy nepouzivat takmer vobec

neviem povedat, nevyuzivam tuto znacku

neviem, lebo nepouzivam

neviem, nemam skusenosti s produktami pepino

neviem, nepoužívam

nevim

nevim

nevím nepoužívám

Nevím.

nevylepšovala by som nič

neznám, nepoužívám

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

Nic by som nevylepsil

Nic me nenapada

nic mě nenapadá

nic, nepoužívám

nic, nepoznam ich vyrobky

nič

nič

nič

nič

nič

nič

nič ma nenapadá

Nič ma nenapadá...

no prezervatívy by mohli byť trochu pevnejšie

no tazko povedat

obal je nic moc

Peto nepoznam ich :D

Prezervativ - barva prezervativu, ze žluté na stříbrnou.

Prezervativ, malo by sa pouzivat menej vone.

prezervatívoch ich dizajn

prezervativy - extra tenke, jemne

prezervatívy - produkty by som´rozšíril o viacej farieb, čí vôní

prezervatívy - vôňa

prezervativy by mohli baliť aj do rodinneho balenia

Prezervativy jsou mi úzké a praskají.

prezervativy su z prilis hrubej gumy,mencia citlivost

Prezervatívy tejto značky sú fakt dobré. Nič by som nemenil.

skusal som len prezervativy a bol som s nimi spokojný. Nemenil by som nic.

Som s nimi spokojná, nemenila by som nič.

su drahé

velikost,smrad

velmi ich nepouzivam

Viacej jahodovej chuti do produktu :-))

všetko

zlepšil by som príchute

Žiadny produkt bars nepoznám taže neviem čo by som vylepšil

8. Ste stále verný jednej značke prezervatívov, alebo skúšate rôzne značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skúšam aj iné značky4443,14 %43,14 %  
Nepoužívam prezervatívy3332,35 %32,35 %  
Som verný len jednej2524,51 %24,51 %  

Graf

9. Akú značku prezervatívov preferujete a prečo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.....................................

-

:)

....

...durex - partner kupuje ... dostali sa do podvedomia zákazníkov castymi reklamami a zmenami sortiment- rozsirovaním...zname je prvého si všetci pamatuju...takze pepino to ma tazsie.

akukolvek okrem prilis lacnych a nekvalitnych s ktorymi mam zle skusenosti ale znacku si nepametam.

bezpečnost

DUREX

durex

durex

durex

Durex

durex

durex

Durex

durex

Durex

Durex

durex - kvalita mondos (z lidla) - cena, pocet kusov, celkom aj kvalita

durex - kvalita

Durex - kvalita

Durex - kvalita

Durex - kvalita, spoľahlivosť

Durex - osvědčené

durex - pohodlie

durex - používaná od začiatku, zostalo sa pri tejto značke vzhľadom na spokojnosť s kvalitou..:-)

durex - spolahlivost, zvyk, siroky sortiment

Durex - spolehlivost ikdyz jsou drahe

durex - zacali sme s nimi a vyhovovali nam

durex - zatiaľ nezlyhal

Durex (Love, 4ks v baleni), pretoze ja aj partnerka sa citime najlepsie pri tomto druhu.

Durex a Pepino - kvôli cene a kvalite

durex a pepino...zdajú sa mi najlepšie

durex ak tak

Durex Clasics. Protože s nimi mám dobré zkušenosti, nepraskají, nepadají, nejsou úzké. Za tu dobu co je používám mi žádný nepraskl. Oproti tomu Pepino mělo až třiceti procentní praskavost.

Durex pleasure max warming easy on. Anatomický tvar - snadno se nandavají. Vroubky - lepší požitek se sexu.

Durex pretoze laska je ako kofola :D

durex- dobra reklama

durex- vačší sortiment prichutí

durex-dobra velikost,nesmrdi

durex-podla mna su najlepsie

durex, kvalitka predsa :)

durex, lebo ich vsade dostat

durex, lebo sú najpoužívanejšie

Durex, myslím že sú najkvalitnejšie.

Durex, myslím, že jsou nejkvalitnější

Durex, najkvalitnejsie

durex, najznámejšie

durex, nikdy se mi nestalo, že by kondom selhal

durex, pepino

Durex, protože s nimi mám nejlepší zkušenosti

durex, su kvalitne

durex, zo zvyku

durex,najprijemnejsie

Durex. Nesklamali ma :)

já a ty

je mi to jedno, co mají si koupim:)

je to jedno

ježiš mě je to fuk o to se stará partner, já mám se svejma pilulkama problémů dost :D

kadeco

nepouzivam

nepouzivam

nepouzivam

nepouzivam

nepouzivam

nepouzivam len jednu znacku

nepouzivam prezervativy

nepoužívam

nepoužívám

nepreferujem jednu značku

nepreferujem žiadnu

neviem

pepino

pepino

pepino - najlepšie

pepino - priatel je na ne zatazeny:D

pepino ... kvalita za rozumnu cenu :D

pepino durex

Pepino kvôli kvalite.

Pepino kvůli ceně a designu prezervativu. Durex - podvědomá kvalita.

Pepino z vlastnej skúsenosti.

pepino-cena aj kvalita

pepino-lebo su najlepsie

pepino, durex - dobrá dostupnost a kvalita

primeros- dlhodoba spokojnost :)

primeros. neviem, so zvyku.. :-P

Ťažko povedať, každý obchod má iné v ponuke, zväčša Durex alebo aj Carex

yiadnu

ziadnu

ziadnu

Ziadnu

ziadnu

ziadnu

ziadnu

žádnou

žádnou

žádnou

žádnou - když už prezervativy, tak kupuji podle dostupnosti nebo ceny

žiadnu

žiadnu... pretože prezervatívy nepoužívam...

10. Myslíte si že propagácia prezervatívov značky Pepino je dostatočná? (1-vôbec, 5-najviac)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34140,2 %40,2 %  
23534,31 %34,31 %  
11615,69 %15,69 %  
487,84 %7,84 %  
521,96 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.43
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:2.5
Modus:3

Graf

11. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec a 5-najviac) ohodnoťte značku Pepino v oblasti:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvality prezervatívov?3.4020.946
Sortimentu prezervatívov?3.3530.915
Prezentácie2.6271.077
Ceny prezervatívov3.2251.116
Podujatí podporovaných touto značkou?2.51.211

Graf

12. Videli ste v poslednej dobe nejakú reklamu na prezervatívy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5150 %50 %  
ano3736,27 %36,27 %  
nevím1413,73 %13,73 %  

Graf

13. Do akej miery Vás zaujala? (1-vôbec, 5-najviac)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13837,25 %37,25 %  
33635,29 %35,29 %  
41413,73 %13,73 %  
21110,78 %10,78 %  
532,94 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.29
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.2
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:3
Modus:1

Graf

14. Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5452,94 %52,94 %  
Žena4847,06 %47,06 %  

Graf

15. Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 rokov8078,43 %78,43 %  
15-20 rokov1716,67 %16,67 %  
31-50 rokov43,92 %3,92 %  
51 a viac10,98 %0,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Používate prezervatívy?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skúšam aj iné značky na otázku 8. Ste stále verný jednej značke prezervatívov, alebo skúšate rôzne značky?
  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívam prezervatívy na otázku 8. Ste stále verný jednej značke prezervatívov, alebo skúšate rôzne značky?

5. Ktorý produkt značky Pepino ste už vyskúšali? (môžete vybrať viac položiek)

  • odpověď Prezervatívy:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vibračný krúžok na otázku 5. Ktorý produkt značky Pepino ste už vyskúšali? (môžete vybrať viac položiek)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používate prezervatívy?

2. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec, 5-najviac) označte aká je pre Vás rozhodujúca:

3. Poznáte značku Pepino?

4. Ako dobre poznáte produkty značky Pepino? (1-vôbec, 5-najviac)

5. Ktorý produkt značky Pepino ste už vyskúšali? (môžete vybrať viac položiek)

6. Používate prezervatívy Pepino?

8. Ste stále verný jednej značke prezervatívov, alebo skúšate rôzne značky?

9. Akú značku prezervatívov preferujete a prečo?

10. Myslíte si že propagácia prezervatívov značky Pepino je dostatočná? (1-vôbec, 5-najviac)

11. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec a 5-najviac) ohodnoťte značku Pepino v oblasti:

12. Videli ste v poslednej dobe nejakú reklamu na prezervatívy?

13. Do akej miery Vás zaujala? (1-vôbec, 5-najviac)

14. Vaše pohlavie?

15. Váš vek?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používate prezervatívy?

2. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec, 5-najviac) označte aká je pre Vás rozhodujúca:

3. Poznáte značku Pepino?

4. Ako dobre poznáte produkty značky Pepino? (1-vôbec, 5-najviac)

5. Ktorý produkt značky Pepino ste už vyskúšali? (môžete vybrať viac položiek)

6. Používate prezervatívy Pepino?

8. Ste stále verný jednej značke prezervatívov, alebo skúšate rôzne značky?

9. Akú značku prezervatívov preferujete a prečo?

10. Myslíte si že propagácia prezervatívov značky Pepino je dostatočná? (1-vôbec, 5-najviac)

11. Na stupnici od 1-5 (pričom 1-vôbec a 5-najviac) ohodnoťte značku Pepino v oblasti:

12. Videli ste v poslednej dobe nejakú reklamu na prezervatívy?

13. Do akej miery Vás zaujala? (1-vôbec, 5-najviac)

14. Vaše pohlavie?

15. Váš vek?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Holý, P.Povedomie o značke Pepino (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomie-o-znacke-pepino.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.