Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povedomie spotrebiteľov o drogériách v Prahe

Povedomie spotrebiteľov o drogériách v Prahe

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Moravčíková
Šetření:11. 11. 2014 - 29. 11. 2014
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

radi by sme Vás poprosili o vyplnenie dotazníku týkajúceho sa povedomia spotrebiteľov o drogériách v Prahe. Odpovede budú použité na vypracovanie seminárnej práce na uvedenú tému.

Ďakujeme za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Ktorú z uvedených drogérií navštevujete najčastejšie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM2266,67 %66,67 %  
Teta drogerie618,18 %18,18 %  
Rossmann412,12 %12,12 %  
PeMi13,03 %3,03 %  

Graf

2. Ktorý z uvedených faktorov je pre Vás rozhodujúci pri výbere drogérie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnosť1545,45 %45,45 %  
Ceny produktov721,21 %21,21 %  
Široký sortiment721,21 %21,21 %  
Vernostný program412,12 %12,12 %  

Graf

3. V ktorej z uvedených drogérií využívate pri nákupe vernostnú kartičku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM2060,61 %60,61 %  
Teta drogerie1133,33 %33,33 %  
Nevyužívam vernostnú kartičku721,21 %21,21 %  
PeMi13,03 %3,03 %  
Rossmann13,03 %3,03 %  

Graf

4. Ktorú z uvedených drogérií považujete za najdrahšiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rossmann1339,39 %39,39 %  
DM1339,39 %39,39 %  
PeMi515,15 %15,15 %  
Teta drogerie26,06 %6,06 %  

Graf

5. Ktorú z uvedených drogérií považujete za najlacnejšiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Teta drogerie1545,45 %45,45 %  
DM824,24 %24,24 %  
Rossmann721,21 %21,21 %  
PeMi39,09 %9,09 %  

Graf

6. Pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2781,82 %81,82 %  
Muž618,18 %18,18 %  

Graf

7. Vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 292884,85 %84,85 %  
30 - 45412,12 %12,12 %  
46 - 5913,03 %3,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravčíková, S.Povedomie spotrebiteľov o drogériách v Prahe (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomie-spotrebitelov-o-dr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.