Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který je zaměřený na spokojenost služeb poskytovanými Dopravním podnikem Ostrava.
Ráda bychom zjistili, jaké jsou Vaše požadavky na služby DPO a zároveň jejich důležitost. (Např. bezpečnost, čistota, atp.)
Prosím, vyplňte všech 10 polí, jinak dotazník nebude mít vypovídající hodnotu.
Budu ráda, když mi věnujete svůj čas na vyplnění Vašich konkrétních požadavků na Dopravní podnik Ostrava.
Děkuji,
Veronika Ordáňová
Odpovědi respondentů
1. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bezpečnost 1
27
26,73 %
26,73 %
čistota 1
10
9,9 %
9,9 %
dochvilnost 1
9
8,91 %
8,91 %
včasnost 1
4
3,96 %
3,96 %
výhodnější jízdenky 1
3
2,97 %
2,97 %
čistota 2
3
2,97 %
2,97 %
dostupnost 1
2
1,98 %
1,98 %
čistější tramvaje 1
2
1,98 %
1,98 %
bezpečné mhd 1
2
1,98 %
1,98 %
levnější jízdenky 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
školený personál 1 včasné odjezdy mhd 1 čisté mhd 1 levnější jízdné -1 1-Zrušit dotace Wifi připojení - Důležitý Víc spojek mezi centrem a porubou rychlejší spoje (rychlíky) (1) Upravit vozy tak, aby nezapáchaly (cestovat linkou 11 nebo jiným spojem, který projíždí "sociálně vyloučenou lokalitou" je někdy fakt lahůdka. Nebo např. v jednom nízkopodlažním autobuse, který jezdí na lince 48, už několik týdnů smrdí zvratky). - 1 1 větší možnost otevření oken, ventilace rychlost 1 dostupnost zastávek 1 návaznost 1 výhodnější jízdné 3 wifi 3 načasování 1 modernizace zastávek 2 wi-fi 3 výhodnější jízdné 1 návaznost spojů 1 včasné odjezdy tramvají 1 bezpeční řidiči 1 4 čistota mhd 1 kvalitní personál 1 čisté vozy 1 bezpečí v přepravě 1 včasné tramvaje 1 bezpečí 1 včasné spoje 1 bezpečná přeprava 1 čisté tramvaje 1 dochvilnost spojů 1 větší čistota v mhd 1 kvalitní řidiči 1
37
36,63 %
36,63 %
2. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dochvilnost 1
10
9,9 %
9,9 %
bezpečnost 1
6
5,94 %
5,94 %
čistota 1
6
5,94 %
5,94 %
bezpečí 1
5
4,95 %
4,95 %
čisté mhd 1
4
3,96 %
3,96 %
návaznost spojů 1
3
2,97 %
2,97 %
včasnost 1
3
2,97 %
2,97 %
kvalitnější sedátka 1
3
2,97 %
2,97 %
školený personál 1
2
1,98 %
1,98 %
bezpečnost 2
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
čistota 2 kvalitní personál 1 klimatizace 2 bezpečná přeprava 1 pohodlí 2 větší čistota -2 1-Zrušit dotace Levné občerstvení - Středně důležitý více výhod pro studenty (1) Nějak upravit dobu platnosti a ceny jízdenek. Přestože jsme pořád přesvědčováni o tom, kolik "na nás" doplácí město a jak málo vlastně za jízdné platíme (díky za ty dary, hm..), není tomu tak, ceny jízdného jsou neúměrně vysoké. - 1 1 bezpečnost Čistota-1 cena 2 cena 1 větší frekvence spojů 2 mobilní aplikace 1 častější dálkové spoje 1 návaznost spojů 2 vyšší frekvence nočních linek 1 příjezdy 1 větší frekvence ve večerních hodinách 2 správnost příjezd 1 častější kontroly 3 vyškolený personál 2 odiska 2 návaznost 1 dochvilnost 2 větší kapacita při městských akcích 2 častější dálkové linky 1 věrnostní programy 2 návaznost linek 2 klimatizované vozy 2 větší frekvence odpoledních linek 2 jízdenky v tramvaji 2 3 včasné odjezdy 1 jezdit na čas 1 včasné odjezdy tramvají 1 včasné odjezdy mhd 1 kvalitnější vybavení mhd 1 dálkové spoje 1 wifi 2 čisté tramvaje 1 čistější mhd 1 více nočních spojů 1 bezpečnost v mhd 1 udržované vozy 1 včasné spoje 1 bezpečné chování řidičů 1 větší bezpečnost při výlukách 2 bezpečnější přepravy 2 důraz na čistotu ve vozech 1 kvalitnější sedátka v tramvaji 1
57
56,44 %
56,44 %
3. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dochvilnost 1
8
7,92 %
7,92 %
čistota 1
7
6,93 %
6,93 %
Čistota 2
4
3,96 %
3,96 %
bezpečnost 1
3
2,97 %
2,97 %
návaznost spojů 2
3
2,97 %
2,97 %
čisté tramvaje 1
2
1,98 %
1,98 %
školený personál 2
2
1,98 %
1,98 %
častější noční spoje 1
2
1,98 %
1,98 %
wifi 2
2
1,98 %
1,98 %
wifi 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
výhodnější jízdenky 1 školený personál 1 více automatů na jízdenky -3 1-Zrušit dotace Příjemní stevardi - Středně důležitý věrnostní program (3) Nedělat z lidí blbce. Není zde dostatek prostoru pro podrobné info, ale jednou jsem psala stížnost a odpovědí mi byla snůška lží o tom, jak za danou situaci DPO nemůže (přitom jsem měla ověřeno, že tyto informace nejsou pravdivé)- 1 2 čištění sedaček Inovace-2 dálkové spoje 2 vyhřívaná sedátka 3 čistota MHD 1 vyhřívaná sedátka 2 zastřešené zastávky 1 pohodlnější sedátka 2 čistota v mhd 2 návaznost linek 1 Pohodlí 3 Ventilace 1 včasnost 2 topení 2 wi-fi 2 zahřívané sedačky 3 frekvence tramvají 1 frekvence 1 dálkové linky 1 čistota vozů 2 kryté zastávky 2 bezpečné mhd 1 dálkové spoje 1 včasné linky 1 2 příjezdy včas 1 bezbariérové vozy 2 více nočních tramvají 1 aplikace v telefonu 2 čisté vozy 1 důraz na včasnost 1 větší komfort 2 včasnost tramvají 1 čisté tramvaje 2 noční spoje 1 automaty na zastávkách 2 kvalitní vybavení mhd 2 upravené zastávky 2 udržované zastávky 2 lepší návaznost spojů 1 jízdenky v tramvaji 1 více dálkových spojů 1 dochvilnější mhd 1 včasnost 1 výhodnější jízdné 2 důraz na personál 1 bezbariérový přístup 1 včasné odjezdy linek 1 čisté mhd 1 včasné odjezdy tramvají 1 mhd v mobilu 2 bezpečné přepravy 1 kvalitnější sedátka v tramvaji 2 ohleduplný personál 1 levnější jízdenky 1 častější dálkové spoje 2 čistota ve všech vozech 2
66
65,35 %
65,35 %
4. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
wifi 2
7
6,93 %
6,93 %
školený personál 1
5
4,95 %
4,95 %
čistota 1
4
3,96 %
3,96 %
wifi 1
3
2,97 %
2,97 %
dochvilnost 1
3
2,97 %
2,97 %
výhodnější jízdenky 2
2
1,98 %
1,98 %
zastřešené zastávky 1
2
1,98 %
1,98 %
hudba 3
2
1,98 %
1,98 %
hudba v tramvaji 3
2
1,98 %
1,98 %
více nočních linek 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
výhodnější jízdenky 1 častější dálkové spoje 1 Dostupnost častější spoje v nočních hodinách -1 1-Zrušit dotace Moderní zařízení - Středně důležitý včasné příjezdy (1) Vybavit co nejvíce vozů kamerami. - 2 1 snížení cen jízdného Informovanost-1 automaty v tramvaji 2 automaty v MHD 2 dostupnost 1 dálkové linky 3 věrnostní program 2 ochotný personál 1 čistota ve vozech 1 bezpečnost 1 více nočních spojů 2 Pravidelnost 3 regulace tepla 1 frekvence 1 bezpečí 1 čistota 2 regulace tepla 2 wi-fi 3 lepší zastávky 2 návaznost 1 modernizace 3 čisté mhd 1 častější dálkové spoje 2 dochvilnost linek 1 personál 1 čisté tramvaje 1 levnější jízdenky 1 dálkové tramvaje 2 častější noční linky 2 2 dochvilné příjezdy 1 dostupnější pobočky 2 pohodlnější vybavení 2 bezpečný transfer 1 více bezbariérových vstupů 2 automaty v tramvajích 2 frekventovanější noční linky 1 více dálkových spojů 1 bezpečný personál 1 větší frekvence spojů v noci 2 klimatizace 2 levnější jízdenky 2 lepší mobilní aplikace 2 wifi v mhd 1 více dálkových spojů 2 dostupnější pobočky DPO 1 dálkové spoje 2 více nočních spojů 1 výhodnější tarify 1 lepší návaznost spojů 2 wifi ve vozech 2 dálkové spoje 1 kvalifikovaný personál 1 kvalitnější vybavení mhd 2 řády v telefonu 2 levnější jízdné 2 jízdenky v tramvaji 3 dostupnější automaty 2 wifi v mhd 2
69
68,32 %
68,32 %
5. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
školený personál 1
4
3,96 %
3,96 %
více nočních spojů 2
3
2,97 %
2,97 %
hudba 2
2
1,98 %
1,98 %
cena 1
2
1,98 %
1,98 %
wifi 1
2
1,98 %
1,98 %
dochvilnost 1
2
1,98 %
1,98 %
kvalitní personál 1
2
1,98 %
1,98 %
mobilní aplikace 2
2
1,98 %
1,98 %
více dálkových linek 1
2
1,98 %
1,98 %
kvalifikovaný personál 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
více nočních spojů 1 noční linky 2 Kvalitní vozový park 1 příjemný řidič/ka 3 návaznost dopravy -2 1-Zrušit dotace Časová spolehlivost - Důležitý včasné odjezdy (1) V zimě více topit - 1 2 větší frekvence nízkopodlažních tramvají (invalidé, maminky s kočárkami) Dochvilnost-1 čistota 1 ochotný personál 1 dostupnost 1 mobilní aplikace 1 věrnostní program 3 dostupné pobočky 2 kvalitnější sedátka 1 dálkové spoje 1 věrnostní program 2 noční linky 1 více poboček 3 noční spoje 1 dostupné automaty 1 více poboček 2 čistější vozy 2 častější frekvence 2 slevy pro studenty 2 odiska 3 regulace teploty 1 ventilace 2 kamery 3 modernizace tramvají 2 vyškolený personál 2 lepší zastávky 2 klimatizace 2 včasnost 1 věrnostní programy pro studenty 2 školený personál 2 větší frekvence spojů při akcích 2 více poboček DPO 1 wifi v tramvajích 2 dostupnější zastávky 2 včasné příjezdy tramvají 1 ochotnější personál na přepážkách 1 2 čisté tramvaje 1 levnější jízdenky 2 čisté prostředí mhd 1 výhodnější jízdenky 1 více dostupnějších poboček 2 častější dálkové spoje 1 pohodlí mhd 2 dostupnější pobočky 2 bezpečí 1 dálkové spoje 2 věrnostní programy 2 větší důraz na stížnosti 2 jízdenky v tramvajích 2 wifi v mhd 2 zodpovědný personál 1 personál 1 noční spoje 2 více nočních linek 1 jízdenky v tramvaji 1 častější noční spoje 2 více dálkových tramvají 2 klimatizace ve vozech 2 wifi free 2 pravidelně školený personál 1 klimatizace v létě 1 wifi 2 klimatizace 3 wifi v tramvaji 1 dostupnější pobočky 1 dostupnější pobočky dpo 2
78
77,23 %
77,23 %
6. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
wifi 2
5
4,95 %
4,95 %
wifi 1
4
3,96 %
3,96 %
wifi 3
3
2,97 %
2,97 %
školený personál 1
3
2,97 %
2,97 %
návaznost spojů 1
2
1,98 %
1,98 %
věrnostní program 3
2
1,98 %
1,98 %
více poboček 2
2
1,98 %
1,98 %
kvalitní personál 1
2
1,98 %
1,98 %
více nočních linek 1
2
1,98 %
1,98 %
výhodnější jízdenky 2
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
jízdenky v tramvaji 2 mhd v mobilu 2 Klimatizace v létě 3 vhodná teplota 2 častější spoje v nočních hodinách -1 1-Zrušit dotace Rychlost dopravy - Méně důležitý místa k sezení (2) Zmenšit kupóny měsíčníku zpět na původní velikost - teď je musím různě ohýbat, aby se mi vešly do peněženky :) 1 wifi rychlost řešení problémů-2 personál 1 mobilní aplikace 1 pohodlnější sedátka 2 pohodlnější sedátka 1 větší pohodlí v MHD 2 věrnostní programy 2 noční spoje 1 dochvilnost 1 dálkové linky 2 hudba ve vozech 3 dálkové linky 3 mobilní aplikace 2 kvalifikovaný personál 1 nová sedátka 2 školený personál 2 modernizace 2 bezpečí 1 rychlost 2 cenové zvýhodnění 1 ventilace 1 barvy dop. prostředků 3 regulace tepla 1 odiska 1 rychlost 1 vyškolený personál 2 zastřešené zastávky 2 čistota 1 čistější tramvaje 1 dostupnější automaty jízdenek 2 hudba v mhd 3 více dálkových linek 2 levnější jízdné 2 aplikace do mobilu 2 2 dostupnější pobočky 2 výhodnější jízdenky 1 automaty na zastávkách 2 kvalitnější mhd 1 jízdenky na každé zastávce 1 věrnostní program 2 lepší průběh výluk 2 věrnostní programy 3 věrnostní bonusy 2 ochotnější personál 1 aplikace do telefonu 2 propracovanější mobilní aplikace 2 hudba 3 častější dálkové spoje 1 automaty na jízdenky v tramvaji 3 větší komfort v mhd 2 wifi v tramvaji 2 více mobilních aplikací 1 wifi zdarma 1 více dálkových spojů 2 vylepšení mobilních aplikací 2 dálkové linky z centra 2 klimatizované mhd 2 častý bezbariérový přístup 2 propracovanější aplikace do mobilu 2 školení řidiči 1 jízdenky v tramvaji 3
74
73,27 %
73,27 %
7. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dochvilnost 1
5
4,95 %
4,95 %
zastřešené zastávky 2
4
3,96 %
3,96 %
kvalitní personál 1
3
2,97 %
2,97 %
věrnostní program 2
3
2,97 %
2,97 %
bezpečnost 1
3
2,97 %
2,97 %
čistota 2
2
1,98 %
1,98 %
výhodnější jízdenky 2
2
1,98 %
1,98 %
včasnost 1
2
1,98 %
1,98 %
výhodnější jízdenky 1
2
1,98 %
1,98 %
free wifi 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
aplikace do telefonu 2 mobilní aplikace 2 věrnostní programy 2 jízdenky přes mobil 2 wifi 1 Vyhřívané sedačky 3 bezbariérová doprava 3 větší pochopení revizorů -1 1-Zrušit dotace Zajímavosti během cesty pro zpesřetření jízdy - Méně důležitý snadno dostupné jízdenky (1) Už mě nic nenapadá, snad jen to, že s DPO jsem sice v řadě věcí spokojená, ale nedostatků je taky hodně. Abych nemusela jezdit za spoustu peněz ve smradu a zimě, naučila jsem se řídit auto, takže mohu být DPO vlastně vděčná :) 1 bezpečnostní kamery přehlednost jízdních řádů-2 návaznost spojů 1 automaty v tramvaji 3 čistota 1 pohodlnější sedačky 2 klimatizace 3 školený personál 2 hudba 2 spolehlivý personál 1 klimatizované tramvaje 3 zastřešené zastávky 3 výhodnější tarify 2 návaznost spojů 2 pohodlí 1 reklamy 3 bezpečnost 2 ceny 1 ochotný personál 2 více poboček 3 pohodlnější sedátka 2 řešení stížností 1 více dálkových linek 1 automaty na všech zastávkách 1 wifi 2 více nočních spojů 1 aplikace do mobilu 3 wifi v tramvaji 1 2 výhodnější programy 2 klimatizace 1 frekventovanější spoje ve špičce 1 výhodnější jízdné 1 jízdenky v tramvajích 2 důraz na personál 1 bezpečí v mhd 2 hudba ve vozech 2 častější noční linky 2 včasné linky 1 upravenější zastávky 2 levnější jízdenky 2 větší komfort 2 noční linky 1 levnější jízdenky 1 výhodnější jízdné 2 kvalitnější sedátka v tramvaji 2 dálkové linky častěji 2 čisté vozy mhd 2 wifi v mhd 1 dostupnější pobočky 2 wifi připojení 1 jízdenky v mobilu 1 klimatizace 2 klimatizace v mhd 1 častější dálkové linky odpoledne 2 aplikace do telefonu 3
73
72,28 %
72,28 %
8. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
školený personál 1
5
4,95 %
4,95 %
wifi 1
3
2,97 %
2,97 %
klimatizované MHD 2
3
2,97 %
2,97 %
výhodnější jízdenky 1
3
2,97 %
2,97 %
Wifi 3
2
1,98 %
1,98 %
klimatizace 2
2
1,98 %
1,98 %
dochvilnost 1
2
1,98 %
1,98 %
klimatizované tramvaje 1
2
1,98 %
1,98 %
dálkové spoje 1
2
1,98 %
1,98 %
wifi 2
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
zastřešené zastávky 1 lepší kontrola na zastávkách, kvůli romským spoluobčanům -1 1-Zrušit dotace Informovanost personálu - Důležitý možnost nákupu jízdenek přes internet (1) - 1 dochvilnost linek ochota personálu-1 automaty na jízdenky v tramvaji 2 mobilní aplikace 2 hudba 2 příjemná teplota v MHD 1 příjemný personál 1 návaznost spojů 2 výhodnější slevy 2 čistota 1 příjemná teplota 1 hudba 3 výhodnější slevy 1 klimatizované vozy 1 častější noční spoje 2 automaty na každé zastávce 2 více poboček 2 cena 2 klidná jízda 2 hodnocení řidičů 3 frekvence 1 rychlost 2 modernizace 3 dochvilnost 2 cena jízdného 1 ceny 1 automaty v tramvaji 2 věrnostní program 1 dostupnější pobočky 2 klimatizace v mhd 1 více personálu na pobočkách 1 čistota tramvají 1 platby přes telefon 2 čistější interiér mhd 1 čistota 2 věrnostní tarify 2 2 kvalitnější vybavení mhd 1 udržované zastávky 2 lepší organizace při výlukách 2 hudba v mhd 2 výhodnější programy 2 vyřizování stížností 1 čistější prostředí mhd 1 lepší návaznost spojů 2 více přepážek na pobočkách 2 dostupnost poboček 2 kvalitní personál 1 jízdenky v tramvajích 1 dostupnější pobočky 1 více nočních linek 1 více dálkových spojů 1 výhodnější jízdenky 2 jízdenky v mhd 1 jízdenky v tramvaji 1 častější dálkové spoje 1 wifi v mhd 1 free wifi v tramvaji 2 lepší mobilní aplikace 3 věrnostní programy 3 udržované zastávky 1 udržovanější tramvaje 1 více dálkových linek 2 jízdenky v tramvaji 2 kvalitnější vybavenost 1 posílit noční spoje 2 aplikace do mobilu 2 klimatizované vozy 3 posila v noci 2
75
74,26 %
74,26 %
9. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dostupnější pobočky 2
4
3,96 %
3,96 %
školený personál 1
3
2,97 %
2,97 %
výhodnější jízdenky 1
3
2,97 %
2,97 %
dochvilnost 1
3
2,97 %
2,97 %
zastřešené zastávky 2
2
1,98 %
1,98 %
wifi 1
2
1,98 %
1,98 %
věrnostní program 1
2
1,98 %
1,98 %
wifi 2
2
1,98 %
1,98 %
pohodlnější sedačky 2
2
1,98 %
1,98 %
dálkové linky 1
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
výhodnější jízdné 2 propracovanější mobilní aplikace 1 více dálkových spojů 2 mobilní aplikace 2 výhodnější jízdenky 2 více nočních spojů 1 Návaznost spojů 1 více míst k sezení 1 striptérku ke každé tyči :D-1 1-Zrušit dotace Bezpečnost jízdy - Důležitý bezpečnost (1) - 3 hudba ve vozech MHD zpřehlednění webových stránek-9 hudba 2 dostupnost 2 ochotný personál 2 profesionální řidiči 1 čistý interiér 1 čistota 2 dostupnost 1 příjemná teplota 2 návaznost spojů 2 přístup 3 revize 3 ochota řidičů 2 modernizace 2 zpříjemnění jízdy 3 cenové zvýhodnění 2 ochota personálu 1 rychlejší spoje 1 zlepšení zastávek 3 čistota 1 kvalitnější vozový park 2 více poboček 3 návaznost 2 aplikace v mobilu 2 zodpovědný personál 1 studentský program 2 bezbariérový přístup do vozů 2 kryté zastávky 2 kvalitnější sedátka 2 2 více nočních linek 1 zastřešené zastávky 1 přijímání stížností 1 návazné spoje 2 aplikace do telefonu 3 větší pohodlí v MHD 1 výhodnější programy 2 více dálkových linek 1 dálkové spoje častěji 1 dálkové spoje 2 personál 1 věrnostní program 2 udržovanější zastávky 1 noční linky 1 noční linky častější 1 jízdenky přes mobil 1 radio v tramvaji 3 levnější jízdenky 1 vyšší frekvence přes špičku 3 posílení dálkových linek 1 hudba v tramvaji 3 levné jízdenky 1 dálkové spoje posílit 1 posílit odpolední spoje 2 dostupné pobočky 2 víc dálkových tramvají 1
76
75,25 %
75,25 %
10. Váš požadavek na DPO:
Vždy vepište Vámi zvolený požadavek, následně jak je tento požadavek pro Vás důležitý (1-Důležitý, 2-Středně důležitý, 3-Méně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více dálkových spojů 1
3
2,97 %
2,97 %
wifi 1
3
2,97 %
2,97 %
Zastřešené zastávky 2
2
1,98 %
1,98 %
klimatizace 3
2
1,98 %
1,98 %
dochvilnost 1
2
1,98 %
1,98 %
výhodnější časové jízdenky 1
2
1,98 %
1,98 %
hudba 2
2
1,98 %
1,98 %
výhodnější jízdenky 1
2
1,98 %
1,98 %
věrnostní programy 2
2
1,98 %
1,98 %
levnější jízdenky 2
2
1,98 %
1,98 %
ostatní odpovědi
kvalitní personál 1 jízdenky v tramvajích 2 dálkové spoje 1 noční spoje 2 více poboček 2 více dálkových spojů 2 vyhřívané sedačky 2 posílení spojů-1 1-Zrušit dotace Levné jízdenky - Důležitý navazující spojení (1) - 1 vetší frekvence všech spojů Ceny-1 dálkové linky hudba 3 ochotný personál 1 klimatizace 2 návaznost spojů 1 zastřešené zastávky 3 noční spoje 1 dostupné automaty na jízdenky 2 klimatizované vozy 2 dálkové spoje 2 mobilní aplikace 3 lepší údržba vozů 3 vybavení 3 včasnost 1 ventilace 1 počet zastávek 2 hodnocení řidičů 2 topení 2 návaznost 2 regulace tepla 1 teplota 2 noční linky 2 wifi 3 mobilní aplikace 2 výhodnější tarify 1 větší pohodlí ve vozech 3 kryté zastávky 2 pohodlnější sedátka 3 více bezbariérových vozů 2 projednávání stížností 1 wifi ve vozech 3 2 lepší aplikace do telefonu 2 kryté zastávky 3 věrnostní programy 1 častější noční linky 1 hudba v tramvajích 3 jízdenky v tramvajích 1 akce na jízdenky 2 více nočních linek 1 aplikace v mobilu 2 kvalitnější vybavenost 2 jízdenky v tramvaji 1 dostupnější pobočky 2 více poboček DPO 1 udržovanější zastávky 2 hudba v tramvaji 3 údržba zastávek 1 frekventovanější odpolední linky 2 více dostupnějších poboček 3 automaty na každé zastávce 2 četnější automaty na jízdenky 2 jízdenky v tramvaji 2 více nočních spojů 2 častější frekvence nočních spojů 2 více poboček DPO 2 častější dálkové linky 1 upravenější zastávky 3 výhodnější jízdenky 2
79
78,22 %
78,22 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Váš požadavek na DPO:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Váš požadavek na DPO:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Laďa: plastové a laminátové sedačky jsou kluzké.Pohyb při jízdě a zastavení vyhazuje cestující dopředu.Halvně menší postavy-kolem 160cm.Kloubové tramvaje na hl. nádraží při dojetí na zastávku jsou mimo dosah chodníku! Nelze vystoupit s kočárkem, ani lidem s problémem chůze.Ani z nízkopodlažní tramvaje nelze vystoupit!Na chodník je daleko a na kolejiště je to hluboko.Také nízkopodlažní busy často i na rovině nenajedou k chodníku.Nelze pak nastoupit a problém je i vystoupit.Podotýkám- na rovném úseku se netrefí k chodníku.