Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Požadavky zákazníků na kancelářské potřeby
Požadavky zákazníků na kancelářské potřeby
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Blanka Berková |
---|---|
Šetření: | 28. 10. 2010 - 06. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
cílem tohoto průzkumu je zjistit, jaké požadavky mají zákazníci na kancelářské potřeby - tedy co od nich očekávají a na základě čeho se rozhodují při jejich koupi. Výsledná data budou sloužit jako podklad pro zpracování semestrálního projektu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Výsledky průzkumu zde budou po ukončení šetření veřejně přístupné.
Předem děkujeme za Vaše cenné odpovědi!
Martina Bičová,
Zuzana Cvejnová,
Blanka Berková,
Veronika Zelenohorská
Odpovědi respondentů
1. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
asistentka | 18 | 40 % | 40 % |
office manager | 15 | 33,33 % | 33,33 % |
majitel firmy | 12 | 26,67 % | 26,67 % |
2. Jaké ze sortimentu kancelářských potřeb nakupujete? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
psací potřeby | 41 | 91,11 % | 91,11 % |
načiní do tiskárny a k počítači | 38 | 84,44 % | 84,44 % |
kancelářské papíry a bloky | 36 | 80 % | 80 % |
obálky | 34 | 75,56 % | 75,56 % |
lepicí potřeby (lepidla, izolepy) | 33 | 73,33 % | 73,33 % |
lepicí poznámkové papírky | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
pravítka | 9 | 20 % | 20 % |
3. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 37 | 82,22 % | 82,22 % |
kvalita | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
produkty odpovídají mým potřebám | 25 | 55,56 % | 55,56 % |
easy to use | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
hezký design | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
ekologičnost | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
inovativnost | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
4. Při nákupu nového pera:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
koukám na kvalitu, na značce ani designu mi nezáleží. | 18 | 40 % | 40 % |
koukám na jeho cenu - koupím si to nejlevnější, za pár dní ho přeci stejně ztratím. | 8 | 17,78 % | 17,78 % |
koukám na originalitu, inovativnost, chci mít něco jiného než ostatní. | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
vezmu to první v regálu. | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
koukám na jeho značku. | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
je pro mě design důležitější než kvalita. | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
5. Při nákupu lepicích papírků, izolepy či lepidla:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
koukám na kvalitu, na značce a designu mi nezáleží. | 18 | 40 % | 40 % |
koukám na cenu - koupím si to nejlevnější, nevidím rozdíly. | 15 | 33,33 % | 33,33 % |
vezmu to první v regálu. | 8 | 17,78 % | 17,78 % |
koukám na originalitu, inovativnost, chci mít něco jiného než ostatní. | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
máme svého vlastního obchodníka. | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
koukám na značku. | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
6. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kamenná prodejna - velko/maloobchod | 30 | 66,67 % | 66,67 % |
katalogy v tištěné/elektronické podobě | 24 | 53,33 % | 53,33 % |
internet | 16 | 35,56 % | 35,56 % |
osobní schůzka s dealerem | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
7. Jakým způsobem objednáváte kancelářské produkty? (více možných odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nakoupím přímo na prodejně | 30 | 66,67 % | 66,67 % |
on-line | 27 | 60 % | 60 % |
osobně přes dealera | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
telefonicky | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
poštou | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
8. CO Vás (nejvíce) ovlivňuje při výběru konkrétní značky kancelářských potřeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
užitné vlastnosti produktu | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
zvýhodněné cenové podmínky | 27 | 60 % | 60 % |
osobní doporučení známých | 9 | 20 % | 20 % |
designové vlastnosti produktu | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
reklama | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
doporučení prodejce/dealera | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
9. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 500 CZK | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
501 - 2000 CZK | 11 | 24,44 % | 24,44 % |
2001 - 10 000 CZK | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
více než 10 000 CZK | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
10. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na psací potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 10 % | 28 | 62,22 % | 62,22 % |
11 - 25 % | 15 | 33,33 % | 33,33 % |
26 - 50 % | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
11. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na kancelářské papíry,bloky ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 50 % | 16 | 35,56 % | 35,56 % |
11 - 25 % | 15 | 33,33 % | 33,33 % |
0 - 10 % | 10 | 22,22 % | 22,22 % |
více než 50 % | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
12. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na lepicí papírky, lepidla, izolepy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 10 % | 29 | 64,44 % | 64,44 % |
11 - 25 % | 13 | 28,89 % | 28,89 % |
26 - 50 % | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
13. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na náčiní do tiskárny a k počítači?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 50% | 17 | 37,78 % | 37,78 % |
11 - 25 % | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
více než 50 % | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
0 - 10 % | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.