Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Požadavky zákazníků na kancelářské potřeby

Požadavky zákazníků na kancelářské potřeby

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Blanka Berková
Šetření:28. 10. 2010 - 06. 11. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto průzkumu je zjistit, jaké požadavky mají zákazníci na kancelářské potřeby - tedy co od nich očekávají a na základě čeho se rozhodují při jejich koupi. Výsledná data budou sloužit jako podklad pro zpracování semestrálního projektu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Výsledky průzkumu zde budou po ukončení šetření veřejně přístupné.

Předem děkujeme za Vaše cenné odpovědi!

 

Martina Bičová,

Zuzana Cvejnová,

Blanka Berková,

Veronika Zelenohorská

Odpovědi respondentů

1. Kdo (jaká pracovní pozice) ve Vaší společnosti rozhoduje o nákupu kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asistentka1840 %40 %  
office manager1533,33 %33,33 %  
majitel firmy1226,67 %26,67 %  

Graf

2. Jaké ze sortimentu kancelářských potřeb nakupujete? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psací potřeby4191,11 %91,11 %  
načiní do tiskárny a k počítači3884,44 %84,44 %  
kancelářské papíry a bloky3680 %80 %  
obálky3475,56 %75,56 %  
lepicí potřeby (lepidla, izolepy)3373,33 %73,33 %  
lepicí poznámkové papírky3168,89 %68,89 %  
pravítka920 %20 %  

Graf

3. Jaké vlastnosti produktů jsou pro Vás důležité při nákupu kancelářských potřeb? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3782,22 %82,22 %  
kvalita3168,89 %68,89 %  
produkty odpovídají mým potřebám2555,56 %55,56 %  
easy to use2453,33 %53,33 %  
hezký design1431,11 %31,11 %  
ekologičnost511,11 %11,11 %  
inovativnost24,44 %4,44 %  

Graf

4. Při nákupu nového pera:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koukám na kvalitu, na značce ani designu mi nezáleží.1840 %40 %  
koukám na jeho cenu - koupím si to nejlevnější, za pár dní ho přeci stejně ztratím. 817,78 %17,78 %  
koukám na originalitu, inovativnost, chci mít něco jiného než ostatní.715,56 %15,56 %  
vezmu to první v regálu.511,11 %11,11 %  
koukám na jeho značku.48,89 %8,89 %  
je pro mě design důležitější než kvalita.36,67 %6,67 %  

Graf

5. Při nákupu lepicích papírků, izolepy či lepidla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koukám na kvalitu, na značce a designu mi nezáleží.1840 %40 %  
koukám na cenu - koupím si to nejlevnější, nevidím rozdíly. 1533,33 %33,33 %  
vezmu to první v regálu.817,78 %17,78 %  
koukám na originalitu, inovativnost, chci mít něco jiného než ostatní.24,44 %4,44 %  
máme svého vlastního obchodníka. 12,22 %2,22 %  
koukám na značku.12,22 %2,22 %  

Graf

6. KDE vybíráte kancelářské produkty, které později nakoupíte? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenná prodejna - velko/maloobchod3066,67 %66,67 %  
katalogy v tištěné/elektronické podobě2453,33 %53,33 %  
internet 1635,56 %35,56 %  
osobní schůzka s dealerem24,44 %4,44 %  

Graf

7. Jakým způsobem objednáváte kancelářské produkty? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakoupím přímo na prodejně3066,67 %66,67 %  
on-line2760 %60 %  
osobně přes dealera613,33 %13,33 %  
telefonicky613,33 %13,33 %  
poštou48,89 %8,89 %  

Graf

8. CO Vás (nejvíce) ovlivňuje při výběru konkrétní značky kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
užitné vlastnosti produktu3168,89 %68,89 %  
zvýhodněné cenové podmínky2760 %60 %  
osobní doporučení známých920 %20 %  
designové vlastnosti produktu715,56 %15,56 %  
reklama511,11 %11,11 %  
doporučení prodejce/dealera36,67 %6,67 %  

Graf

9. Jak velkou částku měsíčně vynakládáte na nákup kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 500 CZK2248,89 %48,89 %  
501 - 2000 CZK1124,44 %24,44 %  
2001 - 10 000 CZK715,56 %15,56 %  
více než 10 000 CZK511,11 %11,11 %  

Graf

10. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na psací potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 %2862,22 %62,22 %  
11 - 25 %1533,33 %33,33 %  
26 - 50 %24,44 %4,44 %  

Graf

11. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na kancelářské papíry,bloky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 50 %1635,56 %35,56 %  
11 - 25 %1533,33 %33,33 %  
0 - 10 %1022,22 %22,22 %  
více než 50 %48,89 %8,89 %  

Graf

12. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na lepicí papírky, lepidla, izolepy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 %2964,44 %64,44 %  
11 - 25 %1328,89 %28,89 %  
26 - 50 %36,67 %6,67 %  

Graf

13. Jak velkou část těchto prostředků (měsíčně vynaložených na nákup kancelářských potřeb) tvoří výdaje na náčiní do tiskárny a k počítači?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 50%1737,78 %37,78 %  
11 - 25 %1431,11 %31,11 %  
více než 50 %715,56 %15,56 %  
0 - 10 %715,56 %15,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Berková, B.Požadavky zákazníků na kancelářské potřeby (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pozadavky-zakazniku-na-kancelarske-potreby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.