Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > PPL,DHL,FEDEX,...??
PPL,DHL,FEDEX,...??
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Jírová |
---|---|
Šetření: | 16. 04. 2011 - 20. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 43 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 47,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník má ukázat jaká přepravní společnost je nejčastěji využívána veřejností, ať už to jsou firmy nebo fyzické osoby.
Odpovědi respondentů
1. Jakou společnosti využíváte pro přepravu expresních zásilek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [PPL → otázka č. 2, DHL → otázka č. 2, FEDEX → otázka č. 2, UPS → otázka č. 2, TNT → otázka č. 2, TOPTRANS → otázka č. 2, DPD → otázka č. 2, ČESKÁ POŠTA → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ČESKÁ POŠTA | 24 | 55,81 % | 55,81 % |
PPL | 18 | 41,86 % | 41,86 % |
DHL | 1 | 2,33 % | 2,33 % |
2. Proč právě tuto společnost?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Asi z 98% nejspolehhlivější a jinou jsem nezkoušel..
cena, rychlost
Dle cenové relevance, kde ČP tvoří převážnou většinu akceptovatelné volby přepravy. Dále i co se týče lokální dobré dostupnosti. Také je jednou z nejvíce možností, kterou případní internetoví prodejci poskytují na svých e-schopech v možnostech dopravy.
Dobré zkušenosti
dodávka je rychlá a ještě se mi nestalo, že by se něco poškodilo nebo ztratilo po cestě (česká pošta již tohle udělala několikrát), mám přehled, kde je moje zásilka
dostupnost
Dostupnost
dostupnost poboček
jako firma využíváme i DHL, PPL je její dceřiná společnost, takže se vlastně jedná o jednu a tu samou. zároveň i ČP, důvodem je rozšířené povědomí mezi veřejností a široká nabídka služeb a dále i mnoho výhod spojených s přepravou (sledování zásilky, rychlost, řešení reklamací, velikost zásilek)
je nejznámnější a nejvíc ji důvěřuji
Je to pro mně nejpohodlnější a asi i nejlevnější
jinou neznám
jsme spokojeni se službami
Lepší služby, telefónování , sledování zásilky,
levná
má službu EMS a jsem s ní spokojena
Ma tady kousek ode mne depo a podani baliku je tam rychlejsi a jednodusi nez u Cesky Posty. Krome toho mam s Ceskou Postou spousty negativnich zkusenosti.
Mám ji nejblíž. Zám postupy
nejjednodušší cesta, ostatní neznám :)
Nejjednodušší možnost
nejlevnejsi
Nejpřístupnější
Nejrozšířenější v internetových obchodech, spolehlivost, cena
nejrychlejší doručení
NEvím
Neztratí zásilku, po tel domluvě doručí kamkoli.
Podporuji státní sektor. nevím, proč bych měl dát slízávat smetanu soukromé firmě, která u nás na vecnici pobočku mít nebude.
proč ne
Profesionalita, cena, dostupnost
Protože je dostupnější pro fyzické osoby...Pro firemní přepravu bych volila jinou firmu...
protože ji dobře znám a jsem na ni zvyklá
Protože v případě, že nejsem doma ve chvíli doručení, uloží se zásilka na poště mého bydliště a já si pro ní můžu zaběhnout prakticky kdykoliv a nemusím se přisbůsobovat času dodání.
prověřené
rychlost,komunikace
sem sní spokojen a nehodlám měnit :)
Spolehlivá
spolehlivost
spolehlivost
Spolehlivost, přispůsobení zákazníkovi.
spolehlivost,rychlost,přijedou na zavolání kdykoli
Věčně nejsem doma a zásilky si osobně vyzvedávám na poště.
Velmi rychlá a bezpečná
znam tuto spolecnost
3. Využíváte spol. na základě jeji viditelnosti a to, že je známá nebo podle nabízených služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
poskytované služby | 28 | 65,12 % | 65,12 % |
mediálně známá | 15 | 34,88 % | 34,88 % |
4. Upřednostňujete čas doručení nebo cenu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cenu | 25 | 58,14 % | 58,14 % |
čas doručení | 18 | 41,86 % | 41,86 % |
5. Jak často využíváte kurýrní společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2x za 1/2 roku | 23 | 53,49 % | 53,49 % |
1-2 x do měsíce | 12 | 27,91 % | 27,91 % |
1-2 x týdně | 4 | 9,3 % | 9,3 % |
více než je uváděno | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
denně | 2 | 4,65 % | 4,65 % |
6. Jste fyzická nebo právnická osoba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
FO | 37 | 86,05 % | 86,05 % |
PO | 6 | 13,95 % | 13,95 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.