Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Práce s interaktivní tabulí
Práce s interaktivní tabulí
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Šárka Frejová |
---|---|
Šetření: | 17. 02. 2009 - 24. 02. 2009 |
Počet respondentů: | 5 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku, který mi pomůže analyzovat využití interaktivní tabule na našich školách.Dotazník je anonymní, slouží pouze pro mou vlastní potřebu. Na některé otázky lze odpovědět více odpovědmi. Budu rád i za případné postřehy z Vaší strany.
Roman Frej
Odpovědi respondentů
1. Na jakém typu školy (ZŠ, SŠ atd.) pracujete? Jak dlouho? Vaše aprobace.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
jsem žákyně a byla jsem na Zš a Mš Jana broskvy, Brno a nyní jsem na Windsor school, Německo
SŠ 3 roky
studuji na VŠ, ale s tabulí mám zkušenosti, tak to vyplním, jestli nevadí :-)
vš
VŠ (Učitelství pro 1. stupeň ZŠ) - praxe na ZŠ
2. Kde jste se poprvé setkal s interaktivní tabulí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Při studiu VŠ | 2 | 40 % | 40 % |
Na Vašem pracovišti | 1 | 20 % | 20 % |
na základní škole | 1 | 20 % | 20 % |
při studiu na SŠ | 1 | 20 % | 20 % |
3. Vlastní škola, na níž vyučujete, interaktivní tabuli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 2 | 40 % | 40 % |
naše fakulta jednu | 1 | 20 % | 20 % |
1 nebo víc | 1 | 20 % | 20 % |
Ne | 1 | 20 % | 20 % |
4. V jakých prostorách školy je interaktivní tabule umístěna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve všech učebnách kromě kabinetů | 1 | 50 % | 20 % |
Odborná učebna | 1 | 50 % | 20 % |
5. Využíváte interaktivní tabuli pro výuku svého předmětu? Pokud nevyužíváte, napište důvod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 2 | 100 % | 40 % |
6. Jak často používáte interaktivní tabuli při výuce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Každou hodinu | 1 | 50 % | 20 % |
1x týdně | 1 | 50 % | 20 % |
7. Kolik času Vám zabere příprava na 1 vyučovací hodinu realizovanou na interaktivní tabuli?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 1 | 100 % | 20 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 2 |
Variační rozpětí: | 0 |
Rozptyl: | 0 |
Směrodatná odchylka: | Warning: sqrt() expects parameter 1 to be double, string given in /webroot/vyplnto.cz/web/www/functions.php on line 1520 0 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
8. Ve kterých částech hodiny využíváte interaktivní tabuli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fixační - procvičovací a opakovací | 1 | 50 % | 20 % |
Motivační | 1 | 50 % | 20 % |
9. V čem jsou z Vašeho pohledu přínosné hodiny realizované na interaktivní tabuli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žáci si lépe pamatují učivo | 1 | 50 % | 20 % |
Efektivnější výuka | 1 | 50 % | 20 % |
10. Pro které učivo z českého jazyka - mluvnice, slohu, literatury - jste interaktivní tabuli využil
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Používám ji pro Chemii
pro veškeré učivo devátých tříd
11. Které z dalších témat českého jazyka byste uvítal zpracovaná pro interaktivní tabuli?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Používám ji pro Chemii
12. Jak hodnotíte úroveň dovednosti, s jakou se žáci naučili s tabulí pracovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
skvěle, skoro každý už má doma počítač .. je to podobné
Velice dobrá
13. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 2 | 100 % | 40 % |
14. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
14 | 1 | 50 % | 20 % |
27 | 1 | 50 % | 20 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 20.5 |
Minimum: | 14 |
Maximum: | 27 |
Variační rozpětí: | 13 |
Rozptyl: | 84.5 |
Směrodatná odchylka: | 9.19 |
Medián: | 20.5 |
Modus: | 14 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.