Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Předškolní děti - spolupráce s MŠ
Předškolní děti - spolupráce s MŠ
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radka Polášková |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2010 - 23. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 7.11 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 31,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Krátký a stručný dotazník je určen pro rodiče předškolních dětí v mateřských školách.
Vážený edukátore (maminko, tatínku, babičko apod.),
obracím se na Vás s žádostí o vyplnění přiloženého dotazníku určeného ke studijnímu účelu vztahujícímu se k mé závěrečné magisterské práci.
Jsem maminka na MD, 31 let, mám dvě děti (5,5r. a 2r) a studuji „dálkově“ na Univerzitě Jana Ámose Komenského, obor Andragogika.
V rámci své závěrečné magisterské práce se snažím získat informace o spolupráci a komunikaci předškolních zařízení s rodiči a zhodnotit jejich kvalitu
Odpovědi respondentů
1. Víte, co znamená školní kurikulum (rámcový vzdělávací program)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 57,58 % | 58,46 % |
nikdy jsem to neslyšel (a) | 20 | 30,3 % | 30,77 % |
ne | 8 | 12,12 % | 12,31 % |
2. Pokud "ano" - měli jste možnost do něj nahlédnout?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 42 | 63,64 % | 64,62 % |
ano | 24 | 36,36 % | 36,92 % |
3. Informujete se v MŠ o chování Vašeho dítěte v průběhu "vyučování"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 60 | 90,91 % | 92,31 % |
ne | 2 | 3,03 % | 3,08 % |
jednou za čas (cca 1x za měsíc až 2) | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
občas, ne pravidelně každý den | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
dle situace, někdy stačí výpověď dcery | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
nic | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
4. Pokud máte edukační (výchovné) problémy s dítětem, řešíte je i s jeho učitelkou v MŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 60,61 % | 61,54 % |
zatím taková situace nenastala | 10 | 15,15 % | 15,38 % |
ne | 8 | 12,12 % | 12,31 % |
nic | 2 | 3,03 % | 3,08 % |
nemám problémy | 2 | 3,03 % | 3,08 % |
nemáme výchovné problémy | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
Žádné problémy s dcerkou nebyly. | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
zatím takové problémy nenastaly | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
neměli jsme takový problém | 1 | 1,52 % | 1,54 % |
5. Co by se podle Vás mělo zlepšit v komunikaci mezi MŠ a rodiči dětí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
asi nic jelikož mě velice dobře informují učitelky z MŠ CO SE DĚJE VĚ ŠKOLCE I JAK SE CHOVÁ SYN
dáváme děti do soukromé, vše je super, učitelky se max. věnují jsou tam 2 na 12 dětí, takže jsem spokojena.
chtělo by to VÍCE komunikace... kolikrát na to kantorky nemají čas...
Individuálnější přístup. S paní učitelkou se dá mluvit pouze když kolem sebe nemá děti. Většinou to stačí na vyřízení nezbytného (nějaké info o programu, platby za mimořádné akce apod.). Když se přijde odpoledne, to už pro změnu spěchají také domů :-)
info o školkových akcích dát na nástěnku v předstihu a větším písmem (tatínkové přehlížejí a maminky se pak nic nedozví :-D )
Informovanost, větší příprava na Základní školu, Větší zájem učitelek o děti
já ráno spěchám do práce (a vyzvedává manžel), takže nemám moc času číst nástěnku. Uvítala bych co nejvíce informací na webových stránkách (třeba nám tam slibují už půl roku jídelníček). Informativní schůzku bych chtěla až po 17hod, z práce nestíhám.
je to individuální, ale v podstatě mi komunikace vyhovuje
Jsem s komunikací mezi mnou a učitelkou v MŠ spokojená.
jsem spokojená
jsem spokojená
jsem spokojená
Jsem spokojená, takže nic.
Jsem velmi spokojená, téměř každý den mi p. učitelka sdělí, jak den našeho dítěte probíhal - nepotřebuju ke zlepšení nic
Jsem z menšího města a spolupráce je dobrá.
jsme spokojeni
Komunikace jako taková. Konzultace o změnách v chování. Ne ale tak, že se člověk doprošuje a narve se do třídy, ale "oficielně".
Lepší informovanost o aktivitách "průběhu vyučování" a chování dítěte,komunikace učitelů s rodiči
Líbilo by se mi písemné ohodnocení. Frekvence jako vysvědčení ve škole. Vyjádření učitelek k chování i pokrocích dítěte. Eventuelně připomínky ke komunikaci s rodiči ( v případě vážnějších problémů).
mam dvě děti ve školce je to sice specialni školka pro postižene a jsou tam i zdravé děti. mam jedno postižene ve školce a jedno zdrave . musim řict že jsem velice spokojena. jeli nějaky problém tak se oněm mužeme ve stacionáři bez problému bavit se všemi
mám představu,že si rodina a MŠ budou vycházet vstříc a spolupracovat spolu
Měl by být předeně menší počet dětí na třídu, aby se jim učitelka mohla více věnovat individuálně, dcerka chodila do smíšené třídy, kde byly i menší děti a s paní učitelkou za celý den třeba vůbec nepromluvila, ta mi pak, při vyzvednutí dítěte, jen řekla, že malá byla hodná.
mohla by být v nějakém intervalu - např 4x ročně schůzka, kde by učitelky řekli rodičům něco víc o jejich dětech ve školce - jak se chovají k ostatním, jak se projevují, jaké třeba dělají pokroky ve vztahu k/s ostatními dětmi a pod. na takovéhle infromace většinou při předání dítěte není čas a prostor.
Myslím si že u nás v MŠ je vše v pořádku
Myslím,že nic,jsem naprosto spokojená
Nejsem nadšená při přímé komunikaci, která obvykle probíhá v šatně při předávání dítěte, že to slyší další rodiče. Pokud chci řešit něco s ředitelkou MŠ, musím se objednat a danou věc můžeme projednávat u ní v kanceláři. Byla bych ráda za funkční a aktualizované webové stránky a eventuelní komunikaci e-mailem.
Nemám problém s komunikací s MŠ !
Nemám problémy s kmunikací v MŠ, vždy se domluvím.
nevím
nevim dite mi jeste do do skoly nechodi
nevím,v mé školce je vše bez problémů
nic
nic
Nic
nic
osobnější přístup učitelka x dítě, ale to při plně vytížené třídě dětí moc nejde
Pravidelné schůzky s rodiči, učitelky by měli informovat o chování dětí v kolektivu (nejen když se něco děje), dát stručný popis např. i písemně (hodnocneí)
Přivítala bych více informací o tom, jak daný den proběhl. Většinou vyzvedávání dětí probíhá pouze s pozdravem a bez dalšího komentáře.
Se svou školkou nemám problém.
U nás je vše v pořádku, učitelky samy chodí za rodiči a říkají konkrétně, co se dítěti povedlo, jak jedlo atd. (soukromá školka). S učitelkou mluvím denně minimálně 5 minut.
u nás jsem spokojená, jen bych přivitala i nějakou PC komunikaci - webové stránky, kde by byl jídelníček apod. Je to školka na velmi malé vesnici.
u nás nic
U nás s komunikací není problém (malé město, skoro všichni se známe, s vetšinou učitelek MŠ si tykám :-). Myslím si, že tam, kde mají Píučky zájem to jde ždy nějak zařídit, aby se rodiče dověděli, co dítě 6 - 7 hodin v MŠ dělalo. A naopak je dobré, když i učitelky ví, s jakou chutí/ náladou a pod. jde dítě ráno do MŠ
u nás v MŠ je vše bez problémů
U nás v MŠ je všechno v pořádku na komunikaci s učitetelkami si nemohu stěžovat, co se týče naší MŠ,bych neměnila nic
Učitelky by měly být schopné komunikovat s rodiči jako s partnery, v duchu zásad Respektovat a být respektován a především by si měly být vědomy, že dítě patří rodičům!
Udržovaný web s heslem pro každého rodiče. Vymezená půl až hodinka týdně určená pouze pro komunikaci učitelky a rodiče. Většinou je tato hodinka pro komunikaci mezi ředitelkou a rodičem, ale co když zrovna ředitelka učí na jiné třídě než kde je moje dítě?
Určitě přístup některých učitelů. Já vysloveně špatnou zkušenost nemám, ale známí, kteří měli děti ve školce, si na některé učitele stěžovali.
V MŠ, do které chodí syn, nemám problém v komunikaci s učitelkami. Možná je to tím, že syn není nijak problémové dítě. Co mi však schází, je trochu psychologičtější přístup učitelek k dětem. O děti se postarají, ohlídají, ale schází mi tam propracovanější psychologický přístup k individuálním potřebám dětí. Např. když učitelka vidí, že dítě je spíš samotářské, měla by se snažit ho zapojovat do kolektivu a naopak případ synovce, který je "neposeda" - řeší se tím, že ho "za trest" posadí solo ke stolečku, místo aby ho zaměstnaly nějakou prací... Bohužel můžu být ráda, že pro nás byla kapacita v MŠ, na důkladnější výběr není v současné době prostor.
V naší Mś je skvělá komunikace - nic bych tam proto neměnila. Pokud se na něco zeptám, je mi vše vysvětleno
V naší MŠ bez chyby.
V naší MŠ jsem naprosto spokojená, chodí tuž moje třetí dítě a vždy se domluvíme, když jse potřeba.
v naší MŠ jsem zatím na problém nanarazila.
V naší školce je komunikace s učitelkami výborná. Jenom si myslím,že na jednu učitelku by mělo být méně dětí. Mohla by se jim více a lépe věnovat......můj názor sdílí více maminek.
V naší školce nebylo třeba nic zlepšovat, komunikace probíhala bezproblémově.
V naší školce v Poříčí nad Sázavou je komunikace skvělá. Když mají učitelky problém s dětmi,ihned ho řeší s rodiči a naopak.
v naší školce zřejmě nic, jsem spokojená, ale obecně by se určitě měl rodič zajímat o své dítě i v předškolním věku, zažila jsem výstup ředitelky MŠ s rodičem, který se dožadoval, aby jeho dítě chodilo do logopedické třídy a nakonec rodič řekl, že on platí daně, manželka chodí do práce, on taky, na dítě nemají čas, ale platí daně, tak se musí postarat školka, ředitelka oponovala, že s dítětem musí cvičit doma a jeho vada není tak velká, aby ho mohla dát do logopedické třídy
Ve školce máme perfektní paní učitelku. Problémy s komunikací zatím nenastaly.
Větší informovanost rodičů od učitelek ohledně provozu školky. U nás vše řeší nástěnkou.
Více akcí pro rodiče s dětmi ve školce.
více informací o dítěti jak se vyvijí
Více informací pro rodiče, co se děti ve školce učily, jaké používají materiály apod.
Vše.
vzájemná informovanost, ze strany učitelek o tom, jak se moje dítě chová ve školce, jestli je nějaký problém, z mé strany o tom, jestli se takto chová i doma
zatím naprosto v pořádku, nebyl problém
zatím nic
6. Jak si představujete řešení problému Vašeho dítěte s kantorkou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-že mě bude informavat -navrhne řešení -poradíme se spolu -budeme se snažit dodržovat stanovéná providla nás i dítě
Diskuzí :-) Měli jsme problém, kdy dcera najednou nechtěla chodit do MŠ, ukázalo se, že se jí nelíbilo časté přidělení úkolu "pohlídat" ostatní děti (např. když šla učitelka pro štětce atd - je tam jediná předškolačka, ostatní jsou 3-5 letí). Po diskuzi s učitelkou toto zcela vymizelo, učitelka netušila, že to dceři vadí, naopak si myslela, že jí to dělá radost, že je "velká"
domluva
dostatečná komunikace
hlavně v klidu... křikem se nic neřeší... v klidu si o tom popovídat... třeba zapojit do diskuze i ostatní děti... taková malá supervize... Hlavně by školka měla o problémech informovat rodiče..
Individuálně, v klidu (ne v třídě, kde je x dětí či v šatně s rodiči)
Jelikož mám hyperaktivní dítě, řeším problém s psycholožkou a poté i s kantorkou .
Kantorka mě informuje o tom co se stalo, mé dítě se k tomu vyjádří, jak to vidí ono.
Každopádně se problémy nemají řešit před dítětem.
komunikace mezi sebou, příp. s dítětem
komunikace, komunikace, komunikace mezi rodičem a kantorem, řešit konkrétní problémy, záleží také na věku dítěte, jestli je schopno určité věci pochopit
Komunikací s rodiči.
komunikovat
Konstruktivně. Poslechnu si učitelku, své dítě a pak společně navrhujeme opatření. Pokud se jedná o problém, kde není vhodná přítomnost dítěte, řešíme s ředitelkou či učitelkou MŠ osamotě.
Neměli jsme takový problém.
nemužu si stěžovat. vyřešime cokoliv
nenastala taková situace
Nerozumím přesně otázce
nevím
nevim
Nevím
nic
osobně z očí do očí mimo doslech dítěte
Osobně.
oznámit problém navrhnout postup řešení přijatelný pro obě strany sanžit se dodržovat postup, případně ho dle reakce revidovat a upravit
Paní učitelka mi řekne problém, já jí řeknu svůj názor a společně najdeme řešení - tak to u nás chodí už léta.
pobavíme se o tom všichni
Pokud by nastal problém, tak bych ho chtěla řešit ihned rozhovorem přímo s kantorkou.
Pokud by nějaký problém nastal, chtěla bych vědět, zda k němu dochází i pod dozorem učitelky a není to jen problém mě jako rodiče. Případně by mě zajímal její názor, vzhledem k tomu, že většinou mají letité zkušenosti.
Pokud by nešlo o drobnost, kterou stačí probrat mezi dveřmi, uvítám možnost sejít se někdy v klidu a situaci probrat.
Popovídání si o problému,vyslechnout si názor učitelky,radu.Domluvit se jak dál.
Poslechnu si, co se stalo, dle dítěte, dle paní učitelky a příp.kroky k nápravě, co s tím dělala, dělá nebo bude dělat.
Problémy svého dítěte řeším ideálně v kruhu rodiny, nikoli s kantorkou. pokud se týkají i kantorky, pak nejprve řeším mezi čtyřma očima s dotčenou učitelkou a pak se rozhoduji co a jak dál.
Problémy zatím nenastaly, pokud by nastaly, očekávám, že mě pedagog bude informovat a domluvíme se, co pro řešení mohu udělat já a bude postupovat on - aby to bylo tak nějak vzájemně koordinované.
Problémy,bohudík nemáme.Řešit budu až nějaké nastanou.
promluvit si
promluvit si o problému, společně najít možné řešení, příp. si promluvit s ředitelkou
rozhovorem nejlépe na předem domluvené schůzce a bez dítěte
s kantorkou ne ale s ředitelkou
Se zachováním soukromí (např. při pomočení dítěte), s ochotou vyslechnout si dítě (pokud třeba má jinou verzi průběhu události), s nabídkou konstruktivního řešení...
shodneme se na dalším postupu a ten společně uplatňujeme
společné hledání řešení problému, ale v krajním případě i změna oddělení či MŠ
ta jak probíhá, zavoláme si, sejdeme se, diskutujem, navrhnem řešení
Tak, aby to neresila pred celou tridou.
To je individuální, nemohu napsat obecně- zálěží na daném problému...
U nás fungují konzultační hodiny. Zatím jsme neměli zásadní problém, takže stačila konzultace s kantorkou. Myslím, že lze na schůzku přizvat speciálního pedagoga, ale nevím, jak je to využíváno.
Učitelka by měla ocenit i malý pokrok, malé zlepšení.
Učitelka(učitel) musí ZNÁT(chtít znát) dítě a rodič musí být soudný, pak je komunikace možná. Pak už si najít pár minut a jen a jen si promluvit jak obě strany budou postupovat.
Určitě by nás kantorka měla ihned informovat -nejlépe ústně ,pokud nějaký problém nastane a měli bychom se společně domluvit jak jej řešit a daná pravidla po dohodě všichni dodržovat, aby se daný problém už nevyskytoval
Určitě cše probrat a najít nějaké rozumné řešení.
určitě není na škodu,když si to vyřrší mezi sebou.Učitelka by si měla umět dítě srovnat v nějaké klidné formě
Určitě si o tom společně promluvit a zkusit najít společné řešení. A pokuď by to nepomohlo, tak to řešit s nadřízeným.
V soukromí, v poklidu si promluvit o dítěti, vyměnit si názory, vyselchnout jedna druhou, a přijít na společné řešení
Věcně, v klidu, otevřeně. Pokud to matka nebu kantorka nezvládají slovně, nabídnout možnost písemného vyjádření.
Vysvětlením a vyslechnutím.
Vzájemnou diskuzí o možnostech řešení.
Vždy osobně společně s rodiči.
z očí do očí, každá řekne svůj názor, k něčemu dojdeme.
Záleží na situaci
Záleží na věku - dítě od 4 - 5 let se může zapojit do diskuse učitel-rodič a vysvětlit svůj názor. U měnších dětí je to problém, tam spíš musí rodič objasnit, na co je třeba dítě citlivé a pod.
Zatím jsem takovou situaci řešit nemusela, ale pokud by nastala, řešila bych to osobně s ředitelkou školy.
Zatím nám funguje vést dialog.
zatím naprosto v pořádku, nebyl problém
že si o tom promluvíme, pokud to je vážný problém tak o samotě, nikým nerušeni, případně i s ředitelkou a že mě potom bude učitelka informovat o pokrocích
ŽE SI UČITELKA POZVE RODIČE DO ŠKOLKY A BUDE MLUVIT O PROBLÉMU KTERÝ NASTANE S DANÝM DÍTĚTEM
že to vřídíme spolu na úrovni,ona mi sdělí problém a bude-li to v mojich silách vyřeším ho
7. Co říkáte na projekty (akce), které aktivují - zapojí Vás nebo ostatní členy rodiny?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Akce se škoulkou jsme měli, zúčastnilo se jich poměrně dost rodičů, bylo to fajn.
ano
ano
Ano zapojuji se i se sourozenci. Divadélka ve školce,besídky,tvorba s rodiči a dětmi nebo tatínci s dětmi,lampionový průvod,uzamykání lesa a pod.
ano, např. po besídce společné posezení a program
Asi je to dobré, ale hodně náročné pro školku i pro rodiče.
Bohužel už nás žádné nebyly.
Bohužel z časové náročnosti bych z toho nebyla moc nadšená. Otázka je, kolik projektů, akcí by se takto plnilo. Momentální plnění v naší MŠ je dostačující.
Byla bych za ně ráda , ale s ničím takovým sme se dosud nesetkali.
do většiny pořádaných akcí školka zapojuje rodiče nebo prarodiče
Hodnotím velice kladně.
hodnotím velmi pozitivně.
Chodíme na ně rádi, děti se s oblibou předvedou, je to pro ně ozvláštnění a vypadnutí z denní rutiny.
je to dobré aspon se seznámíte s ostatními rodiči
Je to dobře,že se rodiče i prarodiče mohou zapojovat do různých akcí. Jsme jenom rádi.
je to fajn, ale málokdy to stihnu (lampionový průvod)
Je to perfektní myšlenka, ale přiznám se, že s realizací v mém časovém harmonogramu by to bylo horší.
JO DAJÍ SE JEN JSOU CELKEM BRZO, ŽE RODIČE MUSÍ ODCHÁZET DŘÍV Z PRÁCE ABY MOHLY JÍT S DÍTĚTEM NA TU AKTIVIT.
jsem pro, vánoční dílnička byla skvělá.
jsem pro! u nás to funguje, jsem ráda, že znám ostatní maminky i děti i jejich sourozence, připadá mi hezké mít kolem sebe lidi, co děti dobře znají
jsem spokojená
Jsem spokojená,většinou nás to zapojí všechny
jsem za ně ráda, jelikož se rodina tímto sblíží
Jsou skvělé, aspoň se poznáme i jinak, než jen při předávání dětí a také se mohou poznat i rodiče.
jsou určitě přínosem pro obě strany
líbí se mi, když jsou besídky - děti se rády předvedou a zveme i prarodiče. Jiné projekty u nás nejsou.
mě osobně se všechny akce líbí.Jsem ráda se svým dítětem a ráda ho pozoruji jak je šikovné a zapojuje se do hry s ostatníma.
musim říct že se zapojujeme pokažde. a velice rádi.
Myslim si že je to dobrá věc!
myslím, že je pro dítě příjemné , že se rodič může zapojit do nějaké akce ve školce, v prostředí, kam rodiče normálně nechodí.
Myslím, že tyto akce jsou super - alespoň se dostaneme do kontaktu s ostatními rodiči a dětmi a samozřejmě s učiteli a máme možnost si sdělit různé rady a tipy ohledně dětí - víc se tím myslím stmelí i vzájemná komunikace se školkou či školou
Naprosto souhlasím a jsem svolná s jakoukoliv pomocí ohledně dětí .
nevadí mi
nevadí mi
nevim
nic
Oceňuji možnost vidět, jak se dítě projevuje v kontaktu se spolužáky, možnost poznat rodiče jeho kamarádů. Účast např. na brigádě na školní zahradě považuji i za projev sounáležitosti se školkou.
Oproti době minulé zapojují, oproti jiným vyspělým státům nikoli.... Akce jako takové jsou ale v pořádku a je jich dost.
podporuji je
Pouze párkrát ročně. uvítala bych větší podíl.
skvělý nápad ! Kolikrát rodiče nemají vůbec představu, co jejich dítka v MŠ dělají...
Souhlasím a vřele vítám jakékoliv zpestření a zapojení rodičů do aktivit v MŠ. Nejspíš se zúčastní maminky na mateřské a ne moc pracujících rodičů.
Souhlasím s nimi, ale ne všichni rodiče si mohou dovolit odejít z práce v průběhu dne nebo o víkendu si chtějí utřžit chvilku s dětmi. Ale pokud by to bylo jen občasné, tka bych se ráda zůčastnila. Bohužel u nás nic takového není.
Souhlasim s nimi. Rada se jich ucastnim.
společné akce by se mi líbily
Stává se to pouze párkrát do roka, tak proč ne. Naše školka má akce pro děti s rodiči v odpoledních hodinách.
super, ano
Tyto projekty se mi moc líbí.
Uvítala bych něco takového. Žádnou takovou aktivitu ze strany MŠ jsem ale nezaznamenala...
V některých případech ano, jindy ne - vyhovuje mi to
v pořádku, souhlasím
Velice je vítám - pokud to trochu šlo, vždy se zůčastníme...
velmi se mi líbí rádi se jich účastníme
většina z nich je moc brzo odpoledne (cca v 15hod) a nestíhám je z práce
Vítám je
Vítám je, škola/školka bude dobře fungovat pouze s podporou rodičů, s jejich přispěním, zájmem.
Vítám je.
Vítám je.
Vítám je.
vítám, pokud nejsou příliš časté (třeba frekvence co týden to něco by mi krajně nevyhovovala)
Výborný nápad
vždy spolupracuji, aktivně se zapojuji do činnosti MŠ
Za takové akce jsme rádi a rádi se zapojujeme, ovšem všeho by mělo být s mírou a zapojení zbytku rodiny by mělo být čistě dobrovolné
zapojujeme se do všech aktivit
Zatím s tím nemám žádnou zkušenost.
zkouška
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.