Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference ceny nebo kvality

Preference ceny nebo kvality

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdeněk Deny Filip
Šetření:11. 04. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:93,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

rádi bychom Vás požádali o vyplnění našeho krátkého dotazníku, který se týká preference kvality nebo ceny.

 

Tento průzkum je součástí projektu na VŠTE v Českých Budějovicích. 

 

Děkujeme za Váš čas a ochotu.

 

S pozdravem

 

Tereza Zaťková, Lucie Horkelová, Zdeněk Filip, Kateřina Svobodová

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Zaškrtněte pouze jednu z možností.

Odpovědi respondentů

1. Při nákupu potravin (mléčné výrobky, masné výrobky, pečivo, ..) preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita5163,75 %63,75 %  
cena2936,25 %36,25 %  

Graf

2. Při nákupu drogistického zboží (parfémy, krémy, šampóny, ...) preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita4758,75 %58,75 %  
cena3341,25 %41,25 %  

Graf

3. Při nákupu automobilu preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita4860 %60 %  
cena3240 %40 %  

Graf

4. Při nákupu elektroniky (TV, spotřebiče, PC, notebook, ...) preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita5771,25 %71,25 %  
cena2328,75 %28,75 %  

Graf

5. Při nákupu oblečení preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita4050 %50 %  
cena4050 %50 %  

Graf

6. Při nákupu nábytku (vybavení kuchyně, obývacího pokoje, ložnice, ...) preferuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita4252,5 %52,5 %  
cena3847,5 %47,5 %  

Graf

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5265 %65 %  
muž2835 %35 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 305163,75 %63,75 %  
31- 501417,5 %17,5 %  
51- 6578,75 %8,75 %  
66 a více78,75 %8,75 %  
do 1911,25 %1,25 %  

Graf

9. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město4455 %55 %  
příměstská část (do 15 km od města) 3138,75 %38,75 %  
jiná oblast56,25 %6,25 %  

Graf

10. Měsíční příjem (plat, mzda) v Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15.000,-5366,25 %66,25 %  
21.000,- až 25.000,-1012,5 %12,5 %  
31.000,- a více78,75 %8,75 %  
26.000 až 30.000,-56,25 %6,25 %  
16.000,- až 20.000,-56,25 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Při nákupu potravin (mléčné výrobky, masné výrobky, pečivo, ..) preferuji

2. Při nákupu drogistického zboží (parfémy, krémy, šampóny, ...) preferuji

3. Při nákupu automobilu preferuji

4. Při nákupu elektroniky (TV, spotřebiče, PC, notebook, ...) preferuji

5. Při nákupu oblečení preferuji

6. Při nákupu nábytku (vybavení kuchyně, obývacího pokoje, ložnice, ...) preferuji

7. Pohlaví

8. Věk

9. Místo bydliště

10. Měsíční příjem (plat, mzda) v Kč

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Při nákupu potravin (mléčné výrobky, masné výrobky, pečivo, ..) preferuji

2. Při nákupu drogistického zboží (parfémy, krémy, šampóny, ...) preferuji

3. Při nákupu automobilu preferuji

4. Při nákupu elektroniky (TV, spotřebiče, PC, notebook, ...) preferuji

5. Při nákupu oblečení preferuji

6. Při nákupu nábytku (vybavení kuchyně, obývacího pokoje, ložnice, ...) preferuji

7. Pohlaví

8. Věk

9. Místo bydliště

10. Měsíční příjem (plat, mzda) v Kč

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Deny Filip, Z.Preference ceny nebo kvality (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preference-ceny-nebo-kvality.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.