Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference cigaret

Preference cigaret

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Babuněk
Šetření:21. 11. 2010 - 27. 11. 2010
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.22
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

     tento dotazník je marketingovým výzkumem v oblasti cigaret a cílem je zjistit, jakou značku cigaret kouří lídé od 18 do 30 let.

 

 

Dotazník by Vám měl zabrat cca 15 minut a především jím získáme Váš názor, který je pro nás velmi důležitý.

Odpovědi respondentů

1. Jste kuřák?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5473,97 %73,97 %  
Ne1926,03 %26,03 %  

Graf

2. Kolik cigaret denně vykouříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-52444,44 %32,88 %  
6-101222,22 %16,44 %  
11-151120,37 %15,07 %  
16-2059,26 %6,85 %  
20 a více23,7 %2,74 %  

Graf

3. V jakém cenovém rozsahu nejčastěji kupujete krabičku cigaret?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60-69 Kč3462,96 %46,58 %  
80 a více Kč1018,52 %13,7 %  
70-79814,81 %10,96 %  
méně než 59 Kč23,7 %2,74 %  

Graf

4. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka cigaret?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LM1120,37 %15,07 %  
Davidoff712,96 %9,59 %  
CAMEL59,26 %6,85 %  
Viceroy47,41 %5,48 %  
L35,56 %4,11 %  
Start35,56 %4,11 %  
Marlboro35,56 %4,11 %  
Lucky Strike23,7 %2,74 %  
Petra23,7 %2,74 %  
Petra Slims11,85 %1,37 %  
ostatní odpovědi LM slim
Viceroy mentol
PallMall
Davidof
LM
Petra light
moon
Malboro
Vice Roy
Benson and Hadges
Marlbora
Pall Mall
LM Slim oranžové
1324,07 %17,81 % 

Graf

5. Rozhodujete se při koupi cigaret na základě ceny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3055,56 %41,1 %  
ano2444,44 %32,88 %  

Graf

6. Hraje při Vašem výběru roli vzhled krabičky cigaret?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3564,81 %47,95 %  
Ano1833,33 %24,66 %  
preferuji červená máčka v "měkkým"11,85 %1,37 %  

Graf

7. Který z těchto faktorů ovlivňuje nejvíce Vaše rozhodování o koupi cigaret?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka3157,41 %42,47 %  
Cena814,81 %10,96 %  
chut47,41 %5,48 %  
Vzhled (design)23,7 %2,74 %  
nic23,7 %2,74 %  
Dostupnost23,7 %2,74 %  
prece chut11,85 %1,37 %  
chuť, cena11,85 %1,37 %  
chuť cigarety11,85 %1,37 %  
kvalita tabáku11,85 %1,37 %  
chu´t11,85 %1,37 %  

Graf

8. Kde nejčastěji kouříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauračním zařízení (hospoda, bar, atd.)4074,07 %54,79 %  
Venku (v přírodě, na zahradě, atd.)47,41 %5,48 %  
Doma (v bytě, u přátel, atd.)47,41 %5,48 %  
všude23,7 %2,74 %  
v práci23,7 %2,74 %  
Nevím, asi všude na stejno z nabízených možností.11,85 %1,37 %  
různě11,85 %1,37 %  

Graf

9. Napište nám prosím značku cigaret, které nejčastěji kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LM1324,07 %17,81 %  
Davidoff59,26 %6,85 %  
CAMEL47,41 %5,48 %  
Viceroy47,41 %5,48 %  
L47,41 %5,48 %  
Start35,56 %4,11 %  
Pall mall23,7 %2,74 %  
Petra23,7 %2,74 %  
Marlboro23,7 %2,74 %  
Petra Slims11,85 %1,37 %  
ostatní odpovědi LM slim
Viceroy mentol
PallMall
modré LM
66
Petra light
Lucky Strike
moon
Malboro
Daidoff
Marlboro (červené)
Vice Roy
Benson and Hadges
LM Slim oranžové
1425,93 %19,18 % 

Graf

10. Kde nejčastěji kupujete cigarety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V trafice, tabáku3972,22 %53,42 %  
V obchodě s potravinami59,26 %6,85 %  
V restauračním zařízení47,41 %5,48 %  
na benzíně11,85 %1,37 %  
benzinky11,85 %1,37 %  
Na benzince11,85 %1,37 %  
od známého11,85 %1,37 %  
benzínové stanice11,85 %1,37 %  
všude11,85 %1,37 %  

Graf

11. Ovlivní Vás reklama při rozhodování o nákupu cigaret?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5194,44 %69,86 %  
ano35,56 %4,11 %  

Graf

12. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl(a) Ano, prosím napište čím Vás ovlivňuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ničím520 %6,85 %  
ne520 %6,85 %  
-312 %4,11 %  
odpověděla jsem NE28 %2,74 %  
neovlivňuje28 %2,74 %  
...14 %1,37 %  
.14 %1,37 %  
......14 %1,37 %  
designem14 %1,37 %  
Napsala jsem, že neovlivní, ale nepustí to dál.14 %1,37 %  
ostatní odpovědi Ne.
můžu vidět novinky, společnosti se rvou vylepšení,
ne!
312 %4,11 % 

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-24 let3361,11 %45,21 %  
25-30 let1833,33 %24,66 %  
31 a více let35,56 %4,11 %  

Graf

14. Libí se Vám design krabičky cigaret značky LM?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

ano

ano

ANO

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

Ano

Ano

Ano

Ano

ano

ano

Ano, líbí se mi, ale v mém případě to nehraje roli

Ano, myslím si že krabičky značky LM jsou líbivé narozdíl od jiných značek např. Viceroy či Peter.

Ano.

asi ano, ale nekupuji je

Design se mi líbí, ale ty cigarety jsou příšerný.

Desing špatný není, ale LM mi rozhodně nechutnají, proto je nikdy nekupuji.

docela ano

docela ano

docela jo

docela jo

chcelo by to zmenu

jde to

je mi to asi vcelku jedno :)

je mi to jedno

ne

ne

ne

NE

Nemám rád LMka, kvůli chuti se mi hnusí! Nicméně uznávám že design krabičky i cigaret je opravdu hezký ... až mi je líto že jsou tak hnusné ... beru je pouze jako nouzovku. ale PR a design mají LM fajn.

Nemůžu posoudit.

nevím

nevim

nevim

Nevím jak vypadají.. :-)

Nevím jak vypadají...:-)

Nevím.

Neznám jejich logo

ujde

Vzhled pro mne není důležitý.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. V jakém cenovém rozsahu nejčastěji kupujete krabičku cigaret?

  • odpověď 60-69 Kč:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi LM na otázku 4. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka cigaret?

5. Rozhodujete se při koupi cigaret na základě ceny?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 80 a více Kč na otázku 3. V jakém cenovém rozsahu nejčastěji kupujete krabičku cigaret?

8. Kde nejčastěji kouříte?

  • odpověď V restauračním zařízení (hospoda, bar, atd.):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 2. Kolik cigaret denně vykouříte?

9. Napište nám prosím značku cigaret, které nejčastěji kupujete?

  • odpověď LM:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi LM na otázku 4. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka cigaret?

10. Kde nejčastěji kupujete cigarety?

  • odpověď V trafice, tabáku:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-15 na otázku 2. Kolik cigaret denně vykouříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste kuřák?

2. Kolik cigaret denně vykouříte?

3. V jakém cenovém rozsahu nejčastěji kupujete krabičku cigaret?

4. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka cigaret?

5. Rozhodujete se při koupi cigaret na základě ceny?

6. Hraje při Vašem výběru roli vzhled krabičky cigaret?

7. Který z těchto faktorů ovlivňuje nejvíce Vaše rozhodování o koupi cigaret?

8. Kde nejčastěji kouříte?

9. Napište nám prosím značku cigaret, které nejčastěji kupujete?

10. Kde nejčastěji kupujete cigarety?

11. Ovlivní Vás reklama při rozhodování o nákupu cigaret?

13. Kolik je Vám let?

14. Libí se Vám design krabičky cigaret značky LM?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste kuřák?

2. Kolik cigaret denně vykouříte?

3. V jakém cenovém rozsahu nejčastěji kupujete krabičku cigaret?

4. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka cigaret?

5. Rozhodujete se při koupi cigaret na základě ceny?

6. Hraje při Vašem výběru roli vzhled krabičky cigaret?

7. Který z těchto faktorů ovlivňuje nejvíce Vaše rozhodování o koupi cigaret?

8. Kde nejčastěji kouříte?

9. Napište nám prosím značku cigaret, které nejčastěji kupujete?

10. Kde nejčastěji kupujete cigarety?

11. Ovlivní Vás reklama při rozhodování o nákupu cigaret?

13. Kolik je Vám let?

14. Libí se Vám design krabičky cigaret značky LM?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Babuněk, O.Preference cigaret (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preference-cigaret.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.