Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference kaváren

Preference kaváren

Povědomí o značkách kvality potravin
Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality?

(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anas Jarwan
Šetření:25. 04. 2022 - 29. 04. 2022
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník sbírá informace o specifických službách a produktech. Dále zjišťuje preferované styly podniků a zkoumá jejich zařízení.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-353846,34 %46,34 %  
36-502328,05 %28,05 %  
18-241214,63 %14,63 %  
Více než 6056,1 %6,1 %  
51-6033,66 %3,66 %  
Méně než 1811,22 %1,22 %  

Graf

2. Jak často pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 8x týdně2429,27 %29,27 %  
6-8x týdně1720,73 %20,73 %  
Nepiji kávu1518,29 %18,29 %  
3-5x týdně1518,29 %18,29 %  
1-2x týdně67,32 %7,32 %  
Jiné...56,1 %6,1 %  

Graf

3. Dáváte přednost Espressu (Doppio, Lungo...), mléčné (Cappuccino, Latte, Flat White...) nebo jiné kávě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné kávě3542,68 %42,68 %  
Jiné kávě1619,51 %19,51 %  
Nemám preferenci1113,41 %13,41 %  
Espressu1113,41 %13,41 %  
Jak kdy910,98 %10,98 %  

Graf

4. Které kávy preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Caffe latte2732,93 %32,93 %  
Cappuccino2631,71 %31,71 %  
Latte macchiato2328,05 %28,05 %  
Frappe2226,83 %26,83 %  
Ledová káva1821,95 %21,95 %  
Espresso1821,95 %21,95 %  
Filtrovaná káva1720,73 %20,73 %  
Irská káva1417,07 %17,07 %  
Flat white1315,85 %15,85 %  
Espresso macchiato1315,85 %15,85 %  
Mocha1315,85 %15,85 %  
Espresso double1214,63 %14,63 %  
Žádná1012,2 %12,2 %  
Americano1012,2 %12,2 %  
French press1012,2 %12,2 %  
Ristretto1012,2 %12,2 %  
Jiná...89,76 %9,76 %  

Graf

5. Objednáváte si někdy v kavárně espresso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4656,1 %56,1 %  
Ano3643,9 %43,9 %  

Graf

6. Jak důležitá je pro Vás kvalita a chuť kávy? (samotné kávy, bez přidaných produktů)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám rád kvalitní kávu, ale nejsem kávový fanatik ani veleznalec3846,34 %46,34 %  
Velice důležitá, mám rád kvalitní aromatickou kávu2024,39 %24,39 %  
Kvalitu ani chuť samotné kávy neřeším pokud mi chutná výsledný produkt1619,51 %19,51 %  
Je mi to jedno89,76 %9,76 %  

Graf

7. Kolikrát týdně navštívíte kavárnu/restauraci/dýmkárnu nebo jiný obdobný podnik?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Málokdy navštěvuji takovéto podniky4352,44 %52,44 %  
1-3x1619,51 %19,51 %  
4-6x910,98 %10,98 %  
7-9x910,98 %10,98 %  
Více než 9x56,1 %6,1 %  

Graf

8. V jakou denní dobu navštěvujete tyto podniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16:00-18:002834,15 %34,15 %  
Nemám preferenci2631,71 %31,71 %  
12:00-16:002328,05 %28,05 %  
10:00-12:001417,07 %17,07 %  
18:00-20:001315,85 %15,85 %  
8:00-10:001315,85 %15,85 %  
Před 8:0067,32 %7,32 %  
Po 20:0022,44 %2,44 %  

Graf

9. Za jakým účelem chodíte do těchto podniků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Káva5060,98 %60,98 %  
Jídlo a nealkoholické nápoje3340,24 %40,24 %  
Socializace2732,93 %32,93 %  
Koktejly, milkshaky, limonády1923,17 %23,17 %  
Vodní dýmka1619,51 %19,51 %  
Alkohol1518,29 %18,29 %  
nechodím33,66 %3,66 %  
Nechodím, pokud nemusím z pracovních či společenských důvodů11,22 %1,22 %  
Nechodím často11,22 %1,22 %  
obchodní schůzky11,22 %1,22 %  
Zákusky11,22 %1,22 %  
přece dortíky a podobně!11,22 %1,22 %  

Graf

10. Jak moc je pro Vás důležité jídlo v kavárně/dýmkárně/baru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji možnost objednat si jídlo, pokud ale možnost není, nic se neděje3745,12 %45,12 %  
Neřeším to3239,02 %39,02 %  
Důležité78,54 %8,54 %  
Nechci aby takovýto podnik servíroval jídlo67,32 %7,32 %  

Graf

11. Ceníte si více kvality produktu/služby nebo vzhledu a prostorů podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvality5668,29 %68,29 %  
Vzhledu2631,71 %31,71 %  

Graf

12. Co vnímáte jako příjemnější osvětlení vnitřních prostor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně osvětlené, mírně tmavší osvícení4453,66 %53,66 %  
Nemám preferenci2530,49 %30,49 %  
Výraznější, více osvětlené prostory1315,85 %15,85 %  

Graf

13. Jak moc je pro Vás důležitá první zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velice, hodnotím podnik výhradně po prvotní zkušenosti3947,56 %47,56 %  
Je důležitá pro tvorbu názoru, ale nehodnotím podnik pouze na jejím základě3441,46 %41,46 %  
Přikládám jí minimální/žádnou hodnotu910,98 %10,98 %  

Graf

14. Jste ochotni se do podniku znovu vrátit po nepříjemné zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle toho, jak moc byla zkušenost nepříjemná4959,76 %59,76 %  
Ne2530,49 %30,49 %  
Ano89,76 %9,76 %  

Graf

15. Ceníte si unikátnosti podniku? (jedinečný produkt/služba, zařízení, originální nápad...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
To záleží na výsledném produktu/službě4048,78 %48,78 %  
Ano, velice3239,02 %39,02 %  
Je mi to jedno1012,2 %12,2 %  

Graf

16. Jste otevřeni novým, originálním nebo netradičním nápadům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cením si spíše klasiky a již zavedených a otestovaných nápadů3036,59 %36,59 %  
Ano, cením si originality2834,15 %34,15 %  
Je mi to jedno2429,27 %29,27 %  

Graf

17. Kouříte vodní dýmku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale nevadí mi3340,24 %40,24 %  
Ano, ale jen málokdy1821,95 %21,95 %  
Ne, ale nebráním se tomu1720,73 %20,73 %  
Ne, vodní dýmka mi vadí1113,41 %13,41 %  
Ano33,66 %3,66 %  

Graf

18. Pokud vodní dýmku kouříte, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec nekouřím vodní dýmku4048,78 %48,78 %  
Méně než 1x týdně1720,73 %20,73 %  
3-4x týdně1214,63 %14,63 %  
5-6x týdně910,98 %10,98 %  
Více než 6x týdně22,44 %2,44 %  
1-2x týdně22,44 %2,44 %  

Graf

19. Jak hodnotíte podnik zaměřený na netradičnější kombinaci poskytovaných služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kladně, pokud mi kombinace dává smysl5769,51 %69,51 %  
Čím nezvyklejší, tím lepší1417,07 %17,07 %  
Navštívím raději konzervativnější podniky1113,41 %13,41 %  

Graf

20. Navštívíte raději nový neznámý podnik, nebo takový, který již máte otestovaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známý a mnou již otestovaný podnik4757,32 %57,32 %  
Je mi to jedno2935,37 %35,37 %  
Nový, mnou neotestovaný podnik67,32 %7,32 %  

Graf

21. Co pro Vás znamená popularita podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Popularitu podniku neřeším4251,22 %51,22 %  
Nemám rád/a "mainstreamové" a velice populární podniky3441,46 %41,46 %  
Přitahují mě spíše populárnější a známější podniky67,32 %7,32 %  

Graf

22. Preferujete spíše luxusnější nebo neformálnější styl podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neformální styl4251,22 %51,22 %  
Na prostředí podniku mi nezáleží, pouze na službách které nabízí3137,8 %37,8 %  
Luxusní styl910,98 %10,98 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jak často pijete kávu?

3. Dáváte přednost Espressu (Doppio, Lungo...), mléčné (Cappuccino, Latte, Flat White...) nebo jiné kávě?

4. Které kávy preferujete

5. Objednáváte si někdy v kavárně espresso?

6. Jak důležitá je pro Vás kvalita a chuť kávy? (samotné kávy, bez přidaných produktů)

7. Kolikrát týdně navštívíte kavárnu/restauraci/dýmkárnu nebo jiný obdobný podnik?

8. V jakou denní dobu navštěvujete tyto podniky?

9. Za jakým účelem chodíte do těchto podniků?

10. Jak moc je pro Vás důležité jídlo v kavárně/dýmkárně/baru?

11. Ceníte si více kvality produktu/služby nebo vzhledu a prostorů podniku?

12. Co vnímáte jako příjemnější osvětlení vnitřních prostor?

13. Jak moc je pro Vás důležitá první zkušenost?

14. Jste ochotni se do podniku znovu vrátit po nepříjemné zkušenosti?

15. Ceníte si unikátnosti podniku? (jedinečný produkt/služba, zařízení, originální nápad...)

16. Jste otevřeni novým, originálním nebo netradičním nápadům?

17. Kouříte vodní dýmku?

18. Pokud vodní dýmku kouříte, jak často?

19. Jak hodnotíte podnik zaměřený na netradičnější kombinaci poskytovaných služeb?

20. Navštívíte raději nový neznámý podnik, nebo takový, který již máte otestovaný?

21. Co pro Vás znamená popularita podniku?

22. Preferujete spíše luxusnější nebo neformálnější styl podniku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jak často pijete kávu?

3. Dáváte přednost Espressu (Doppio, Lungo...), mléčné (Cappuccino, Latte, Flat White...) nebo jiné kávě?

4. Které kávy preferujete

5. Objednáváte si někdy v kavárně espresso?

6. Jak důležitá je pro Vás kvalita a chuť kávy? (samotné kávy, bez přidaných produktů)

7. Kolikrát týdně navštívíte kavárnu/restauraci/dýmkárnu nebo jiný obdobný podnik?

8. V jakou denní dobu navštěvujete tyto podniky?

9. Za jakým účelem chodíte do těchto podniků?

10. Jak moc je pro Vás důležité jídlo v kavárně/dýmkárně/baru?

11. Ceníte si více kvality produktu/služby nebo vzhledu a prostorů podniku?

12. Co vnímáte jako příjemnější osvětlení vnitřních prostor?

13. Jak moc je pro Vás důležitá první zkušenost?

14. Jste ochotni se do podniku znovu vrátit po nepříjemné zkušenosti?

15. Ceníte si unikátnosti podniku? (jedinečný produkt/služba, zařízení, originální nápad...)

16. Jste otevřeni novým, originálním nebo netradičním nápadům?

17. Kouříte vodní dýmku?

18. Pokud vodní dýmku kouříte, jak často?

19. Jak hodnotíte podnik zaměřený na netradičnější kombinaci poskytovaných služeb?

20. Navštívíte raději nový neznámý podnik, nebo takový, který již máte otestovaný?

21. Co pro Vás znamená popularita podniku?

22. Preferujete spíše luxusnější nebo neformálnější styl podniku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jarwan, A.Preference kaváren (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://preference-kavaren.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.