Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference konzumentů čokolády

Preference konzumentů čokolády

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Knížková
Šetření:12. 11. 2010 - 24. 11. 2010
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku. Jde o jednoduchý sled několika otázek. Můžete si představit, že ho poskytla nějaká firma zabývající se výrobou čokolády (která je samozřejmě fiktivní, protože jde pouze o školní projekt na předmět Regionální marketing). Předem děkuji za čas strávený vyplněním tohoto dotazníku :).

Odpovědi respondentů

1. Kdo vyplňuje dotazník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8988,12 %88,12 %  
Muž1211,88 %11,88 %  

Graf

2. V jakém intervalu je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306665,35 %65,35 %  
11-202524,75 %24,75 %  
41-5076,93 %6,93 %  
31-4032,97 %2,97 %  

Graf

3. Jakou čokoládu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčnou6665,35 %65,35 %  
Hořkou2120,79 %20,79 %  
Bílou98,91 %8,91 %  
Extra kakaovou (např. 95% kakaa)54,95 %4,95 %  

Graf

4. K jaké příležitosti čokoládu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když na ni máte chuť7069,31 %69,31 %  
Běžně do zásoby2322,77 %22,77 %  
Jako dárek65,94 %5,94 %  
K zvláštním příležitostem (např. na Vánoce)21,98 %1,98 %  

Graf

5. Jak často čokoládu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za týden4241,58 %41,58 %  
Jednou za měsíc4039,6 %39,6 %  
Méně častěji1312,87 %12,87 %  
Více často jak jednou týdně65,94 %5,94 %  

Graf

6. Kolik Kč jste ochotni maximálně zaplatit za 100 g čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-303332,67 %32,67 %  
41-502726,73 %26,73 %  
16-202019,8 %19,8 %  
31-401716,83 %16,83 %  
10-15 43,96 %3,96 %  

Graf

7. Podle čeho čokoládu vybíráte,

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle Ingrediencí3635,64 %35,64 %  
Podle % kakaa1312,87 %12,87 %  
Podle ceny98,91 %8,91 %  
Podle obalu87,92 %7,92 %  
Podle chuti65,94 %5,94 %  
značka32,97 %2,97 %  
podle značky21,98 %1,98 %  
chuti21,98 %1,98 %  
nic21,98 %1,98 %  
podle osvědčenosti 10,99 %0,99 %  
podle oblíbené značky10,99 %0,99 %  
podle složení a ověřené chuti10,99 %0,99 %  
někdy podle druhu, někdy po % kakaa10,99 %0,99 %  
osvědčenou značku, zajímavé příchutě10,99 %0,99 %  
Podle značky která mi chutnala.. :D10,99 %0,99 %  
zkušenost10,99 %0,99 %  
osvědčené značky10,99 %0,99 %  
značky10,99 %0,99 %  
druhu10,99 %0,99 %  
Jsem věrný jedné značce10,99 %0,99 %  
podle předchozích zkušeností s konkrétní značkou a10,99 %0,99 %  
věrnost značce10,99 %0,99 %  
Podle výrobce.10,99 %0,99 %  
podle toho, jaká mi chutná nejvíc10,99 %0,99 %  
podle chuti :-)10,99 %0,99 %  
podle aktuální chuti10,99 %0,99 %  
už mám své značky10,99 %0,99 %  
podle osvědčené značky10,99 %0,99 %  
Vybírám jen Milku, protože je vždy vynikající!10,99 %0,99 %  

Graf

8. Jakou náplň preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou7473,27 %73,27 %  
Jogurtovou1615,84 %15,84 %  
Jinou1615,84 %15,84 %  
Karamelovou1615,84 %15,84 %  
Jahodovou98,91 %8,91 %  

Graf

9. Jaké ingredience v čokoládě preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lískové oříšky5857,43 %57,43 %  
Mandle2827,72 %27,72 %  
Jiné2625,74 %25,74 %  
Želé bonbony1716,83 %16,83 %  
Kešu oříšky109,9 %9,9 %  
Rozinky87,92 %7,92 %  

Graf

10. Jakou značku čokolády preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka5049,5 %49,5 %  
Orion1514,85 %14,85 %  
Lindt87,92 %7,92 %  
Nestlé87,92 %7,92 %  
Figaro76,93 %6,93 %  
Ritter Sport21,98 %1,98 %  
nic21,98 %1,98 %  
všechny uvedené10,99 %0,99 %  
Milka, Cadbury10,99 %0,99 %  
nemám oblíbenou10,99 %0,99 %  
nevnímám značky, znám obal;10,99 %0,99 %  
nepreferuji značku vybírám podle chuti10,99 %0,99 %  
karamelová Milka, Kinder čokoláda, mléčná Figaro10,99 %0,99 %  
x10,99 %0,99 %  
Lindt, Milka10,99 %0,99 %  
podle ceny a chuti10,99 %0,99 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kdo vyplňuje dotazník?

2. V jakém intervalu je Váš věk?

3. Jakou čokoládu preferujete?

4. K jaké příležitosti čokoládu kupujete?

5. Jak často čokoládu kupujete?

6. Kolik Kč jste ochotni maximálně zaplatit za 100 g čokolády?

7. Podle čeho čokoládu vybíráte,

8. Jakou náplň preferujete?

9. Jaké ingredience v čokoládě preferujete?

10. Jakou značku čokolády preferujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kdo vyplňuje dotazník?

2. V jakém intervalu je Váš věk?

3. Jakou čokoládu preferujete?

4. K jaké příležitosti čokoládu kupujete?

5. Jak často čokoládu kupujete?

6. Kolik Kč jste ochotni maximálně zaplatit za 100 g čokolády?

7. Podle čeho čokoládu vybíráte,

8. Jakou náplň preferujete?

9. Jaké ingredience v čokoládě preferujete?

10. Jakou značku čokolády preferujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Knížková, I.Preference konzumentů čokolády (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preference-konzumentu-cokolady.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.