Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference při nákupu sportovního vybavení a oblečení

Preference při nákupu sportovního vybavení a oblečení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hnaníčková
Šetření:19. 11. 2017 - 24. 11. 2017
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého drahocenného času vyplnění následujícího dotazníku. Tento dotazník slouží ke zpracování semestrální práce v předmětu Mezinárodní management. Jeho vyplněním nám pomůžete k úspěšnému absolvování tohoto předmětu. 

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení, obuv a vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v úzce specializovaných prodejnáchotázka č. 3, v hypermarketech a supermarketechotázka č. 3, ve sportovních řetězcích (Hervis, Intersport, Sportisimo,Gigasport)otázka č. 2, na internetuotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve sportovních řetězcích (Hervis, Intersport, Sportisimo,Gigasport)7257,14 %57,14 %  
v úzce specializovaných prodejnách2822,22 %22,22 %  
na internetu2116,67 %16,67 %  
v hypermarketech a supermarketech53,97 %3,97 %  

Graf

2. Jaký sportovní řetězec máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportisimo2128,77 %16,67 %  
Decathlon912,33 %7,14 %  
A3 sport810,96 %6,35 %  
Hervis68,22 %4,76 %  
Intersport56,85 %3,97 %  
A334,11 %2,38 %  
Sportissimo22,74 %1,59 %  
Sport Direct22,74 %1,59 %  
A3Sport22,74 %1,59 %  
Decathlon, intersport11,37 %0,79 %  
ostatní odpovědi Hervis, Sportisimo
Sportisimo a Decathlon
je mi to jedno
A3 sport, Adidas, Decathlon
Sportisimo, decathlon
Nemam vyhrazeny jeden oblibeny
Nepreferuji žádný přednostně
Nike
Sportisimo,Decathlon
A3STORE
Dechatlon
Hervis sport
Intersport, A3 sport
Intersport, Decathlon
1419,18 %11,11 % 

Graf

3. Nakupovali jste někdy v prodejně GigaSport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7156,35 %56,35 %  
Ano5543,65 %43,65 %  

Graf

4. Byli jste spokojeni s nákupem v tomto obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4173,21 %32,54 %  
Ne1526,79 %11,9 %  

Graf

5. Proč Vás nákup v prodejně Gigasport neuspokojil?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Byla tam krajně nepříjemná obsluha

divný

Chovani prodavačů

Kvalita

Malý výběr

Nenabízela konkrétní druh zboží, který jsem zrovna chtěla.

Neochotný personál. Slabý výběr.

Nizka kvalita zbozi, opakovana reklamace

potíže s reklamací

Problemova reklamace

Problemova reklamace

Spatny pomer kvalita-cena

Špatná kvalita prodávaných výrobků a problémy při reklamaci

Špatný poměr kvalita-cena

6. Víte, že firma Gigasport již není na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7962,7 %62,7 %  
Ano4737,3 %37,3 %  

Graf

7. Chybí vám firma Gigasport na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4085,11 %31,75 %  
Ano714,89 %5,56 %  

Graf

8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

například: velký výběr zboží, kompetentnost personálu, nízké ceny, nabízené značky, kvalita nabízeného zboží, dostupnost prodejny, věrnostní program prodejce, reference, bezproblémová řešení reklamací

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- velký výběr zboží - nabízené značky - příznivá cena

bezproblémová řešení reklamací, velký výběr zboží, dostupné ceny, kvalita nabízeného zboží, dostupnost prodejny, eshop

bezproblémová řešení reklamací=10

bezproblémová řešení reklamací=4

bezproblémová řešení reklamací=4

bezproblémová řešení reklamací=4

bezproblémová řešení reklamací=6

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=7

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=8

bezproblémová řešení reklamací=9

bezproblémová řešení reklamací=9

bezproblémová řešení reklamací=9

Cena

Cena

cena, kvalita zboží, ochota personálu

cena, personál, reference, kvalita

cena, sortiment, značky, vzdálenost, možnost vyzvednout zboží z eshopu na prodejně

Cena, vyber sortimentu

ceny, dostupné značky a zboží

Ceny, vyber zbozi

Dobrá kvalita a tomu odpovídající kvalita

dobrý poměr cena kvalita za zboží, dostupnost prodejny, zkušenost známých, vhodnost zboží

Dostupnost

dostupnost

Dostupnost ,vyber,personal

Dostupnost prodejny

dostupnost prodejny

Dostupnost prodejny

dostupnost prodejny

dostupnost prodejny, velký výběr zboží

dostupnost prodejny=1

dostupnost prodejny=10

dostupnost prodejny=10

dostupnost prodejny=3

dostupnost prodejny=3

dostupnost prodejny=4

dostupnost prodejny=4

dostupnost prodejny=4

dostupnost prodejny=5

dostupnost prodejny=5

dostupnost prodejny=5

dostupnost prodejny=6

dostupnost prodejny=6

dostupnost prodejny=6

dostupnost prodejny=6

dostupnost prodejny=7

dostupnost prodejny=7

dostupnost prodejny=7

dostupnost prodejny=7

dostupnost prodejny=7

dostupnost prodejny=8

dostupnost prodejny=8

dostupnost prodlouzenych velikosti

Dostupnost zboží na prodejně, velký výběr zboží

dostupnost, cena, velikost výběru, značky

dostupnost, sortiment, ceny

dostupnost, výběr zboží

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=2

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=2

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=3

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=4

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=5

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=5

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=5

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=5

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=5

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=6

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=6

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=7

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=7

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=8

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=9

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=9

kompetentnost personálu (odborné znalosti, poradenství)=9

kompetentnost personálu, kvalita nabízeného zboží

kompetentnost personálu, kvalita nabízeného zboží, reference, bezproblémová řešení reklamací

kompetentnost personálu, kvalita zboží, nabízené značky

Kompetentnost personalu, reference a dostupnost prodejny

kvalita a cena

kvalita a cena

Kvalita a výběr

kvalita nabízeného zboží

kvalita nabízeného zboží, kompetentnost personálu

kvalita nabízeného zboží, nabízené značky, reference

kvalita nabízeného zboží, reference

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=1

kvalita nabízeného zboží=10

kvalita nabízeného zboží=2

kvalita nabízeného zboží=2

kvalita nabízeného zboží=2

kvalita nabízeného zboží=2

kvalita nabízeného zboží=2

kvalita nabízeného zboží=3

kvalita nabízeného zboží=4

kvalita nabízeného zboží=6

kvalita nabízeného zboží=6

kvalita nabízeného zboží=6

kvalita nabízeného zboží=9

kvalita za rozumnou cenu:-)

kvalita zboží, bezproblémové reklamace, dostupnost prodejny, eshop

Kvalita zboží, přijatelné ceny

Kvalita zboží, výběr zboží, dostupnost prodejny

Kvalita, cena, velky vyber

Kvalita, ochotný personál, dostupnost prodejny, cena, bezproblémové řešení reklamace

Nabizene znacky, kvalita zbozi, znalost personalu, dostupnost prodejny, internetove stranky

nabízené značky, bezproblémová řešení reklamací

nabízené značky, dostupnost prodejny

Nabízené značky, kvalita nabízeného zboží, reference

nabízené značky, kvalita zboží

nabízené značky, šíře sortimentu, cenová dostupnost, poloha/ dostupnost prodejny, prezentace zboží

Nabízené značky, velký výběr zboží

nabízené značky=1

nabízené značky=1

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=2

nabízené značky=3

nabízené značky=3

nabízené značky=3

nabízené značky=4

nabízené značky=5

nabízené značky=5

nabízené značky=5

nabízené značky=7

nabízené značky=7

nabízené značky=8

nabízený sortiment, cena

Nízké ceny

nízké ceny, bezproblémová řešení reklamací, doba dodání

Nízké ceny, konkrétní druh zboží - takové, které právě potřebuji (např. hledám POUZE zelenou thermo mikinu z hladkého savého materiálu s dlouhým rukávem, zipem a prodlouženými rukávy).

Nízké ceny, kvalita oblečení

nízké ceny, kvalita zboží, dostupnost prodejny, otevírací doba

Nízké ceny, kvalita, velký výběr zboží

nízké ceny, nabízené značky, kvalita, eshop, dosupnost prodejny

nízké ceny, velký výběr zboží, kvalita, dostupnost, bezproblémové řešení reklamací

nízké ceny, výběr,

Nízké ceny,velký výběr zboží,možnost výměny nevyhovujícího zboží.

nízké ceny=1

nízké ceny=1

nízké ceny=1

nízké ceny=2

nízké ceny=2

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=3

nízké ceny=4

nízké ceny=4

nízké ceny=4

nízké ceny=5

nízké ceny=5

nízké ceny=5

nízké ceny=6

nízké ceny=6

ochotný a vzdělaný personál, výběr zboží, normální ceny

Ochotný personál Dostupnost prodejny

Poměr cena a výkon.

Poměr cena vs. kvalita

Pomer cena/kvalita

reference, doporučení přátel=10

reference, doporučení přátel=10

reference, doporučení přátel=2

reference, doporučení přátel=3

reference, doporučení přátel=4

reference, doporučení přátel=5

reference, doporučení přátel=5

reference, doporučení přátel=5

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=6

reference, doporučení přátel=7

reference, doporučení přátel=8

reference, doporučení přátel=8

reference, doporučení přátel=9

reference, doporučení přátel=9

reference, kvalita zboží

Reference, kvalita zboží, nabízené značky, pohodlnost co se týče nošení...

sortiment

specifické značky, věrnostní program prodejce

Šíře sortimentu, značka, zkušenost, personál

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=3

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=3

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=4

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=5

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=5

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=6

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=7

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=7

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=8

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=8

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=8

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9

Velký výběr a přijatelné ceny

Velky vyber zbozi

velký výběr zboží nabízené značky

velký výběr zboží

velký výběr zboží

Velký výběr zboží - značky, velikosti; věrnostní programy/slevy; dostupnost prodejny; možnost objednaní online a vyzvednutí a vyzkoušení na prodejně a bezproblemové vrácení zboží

velký výběr zboží a velikostí, cena oblečení.

Velký výběr zboží, dostupné velikosti oblečení, nízké ceny, značky

velký výběr zboží, dostupnost, cena, rychlé řešení reklamací

velký výběr zboží, kompetentnost personálu

velký výběr zboží, kvalita nabízeného zboží, cena

velký výběr zboží, kvalita nabízeného zboží,dostupnost prodejny

velký výběr zboží, nabízené značky

Velký výběr zboží, nabízené značky

velký výběr zboží, nabízené značky, dostupnost prodejny, kvalita zboží

velký výběr zboží, nabízené značky, dostupnost, možnost objednání přes internet

velký výběr zboží, nabízené značky, kvalita

velký výběr zboží, nízké ceny, dostupnost zboží

Velký výběr zboží, nízké ceny, nabízené značky, kvalita zboží, dostupnost

velký výběr zboží, poměr cena kvalita, dostupnost obchodu

velký výběr zboží, reklamace bez problémů

velký výběr zboží=1

velký výběr zboží=1

velký výběr zboží=1

velký výběr zboží=1

velký výběr zboží=2

velký výběr zboží=2

velký výběr zboží=3

velký výběr zboží=3

velký výběr zboží=3

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=4

velký výběr zboží=5

velký výběr zboží=5

velký výběr zboží=5

velký výběr zboží=6

velký výběr zboží=9

Velky vyber, kvalita zboží, nabízené znacky, personal, kterému netrvá 100let nez se vubec objevi, kdyz neco potrebuju.

Velký výběr, kvalita, nízké ceny

velký výběr, výběr v mém sportu (ragby), cena, vztah ceny a kvality, dostupné značky (Nike, UA)

věrnostní program prodejce=1

věrnostní program prodejce=1

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=10

věrnostní program prodejce=7

věrnostní program prodejce=7

věrnostní program prodejce=8

věrnostní program prodejce=8

věrnostní program prodejce=9

výběr a poměr cena-výkon

výběr zboží kvalita cena

Výběr zboží, dostupnost, ceny

výběr zboží, dostupnost, ceny, reference, spokojenost s personálem - poradí, pomůže, doporučí

Výběr zboží, kvalita, dostupnost

výběr zboží, kvalitní personál

výběr, cena, dostupnost, možnost vyzvednutí, vyzkoušení, vrácení

Výběr, cena, kvalita

Značkové zboží, kvalita nabízeného zboží, dostupnost prodejen

značky, kvalita, reference

9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
vysoká kvalita a funkčnost produktu2.3975.604
nízká cena3.4053.479
známá značka4.3173.391
design/vzhled3.4522.851
recenze4.6592.78
užívání a doporučení produktu známým sportovcem, týmem5.9373.869
aktuální módní trendy6.043.483
místo původu výrobku (made in...)6.4054.606

Graf

10. Jakou značku sportovního zboží máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike4233,33 %33,33 %  
Adidas1915,08 %15,08 %  
Puma43,17 %3,17 %  
patagonia32,38 %2,38 %  
Reebok32,38 %2,38 %  
Dechatlon21,59 %1,59 %  
Nemám oblibenou21,59 %1,59 %  
Nike, Under Armour21,59 %1,59 %  
Craft21,59 %1,59 %  
Addidas10,79 %0,79 %  
ostatní odpovědi Jordan Brand Classic
Rossignol
nepreferuji žádnou konkrétní, pro rakety Wilson, Yonex, Victor
sensor
Burton
obuv
nelze jednoznačně odpovědět
Odlo, Swix, Nike
Roxy
Nike, adidas
Ocun
taková není, někdo je lepší na oblečení, jiný na třeba kola
dragonfly
Nemám oblíbenou značku.
žádnou
Nemám oblíbenou značku a nikdy bych nekoupila oblečení s viditelným logem firmy
Třeba Salomon, ale je jich víc
žádnou, sportovní oblečení kupuju jen pro druhé, tam nemám preference
nike, under armor
Kellys
Salomon
SWIX
nemám oblíbenou značku
Nedávám přednost žádné značce, nejsou pro mě důležité
altisport
najk :)
Nebbia
bauer
Nemám nejoblibenejsi
Fox, Endura
Under Armour, Nike, Sondico
nikde
Nevím
nike, moira
Klimatex
Husky
Mammut
Nezáleží
Hannah
asics
alpine pro
direct alpine
Alpine Sport
Hervis
Specialized
Nebbia, Nike, Adidas, Reebok
4636,51 %36,51 % 

Graf

11. Odkud nejčastěji čerpáte informace před nákupem a při výběru sportovního zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu6148,41 %48,41 %  
přímo na prodejně2822,22 %22,22 %  
z vlastních zkušeností1915,08 %15,08 %  
od přátel1411,11 %11,11 %  
z reklamy/letáků43,17 %3,17 %  

Graf

12. Jaká propagace u Vás už někdy vzbudila zájem o nákup daného sportovního zboží či Vás k němu inspirovala?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na internetu3632,14 %28,57 %  
propagace na sociálních sítích2724,11 %21,43 %  
propagace v místě prodeje1412,5 %11,11 %  
reklama v TV108,93 %7,94 %  
letáky108,93 %7,94 %  
nabídka zaslaná mailem43,57 %3,17 %  
reklama na billboardu21,79 %1,59 %  
Pouziti profesionalnim sportovcem10,89 %0,79 %  
Reklamu nesleduji.10,89 %0,79 %  
nevím10,89 %0,79 %  
Žádná z možností10,89 %0,79 %  
používá ji můj oblíbený fotbalový tým10,89 %0,79 %  
Vetsinou sportovni obleceni nakupuji opravdu, kdyz ho potřebuji, takze me reklamy atd moc neovlivňují.10,89 %0,79 %  
Doporučení známých WOM10,89 %0,79 %  
možnost využití v praxi10,89 %0,79 %  
žádná10,89 %0,79 %  

Graf

13. Které akce obchodů se sportovním zbožím Vás nejvíce motivují k tomu, abyste u nich nakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akční ceny vybraných produktů6954,76 %54,76 %  
množstevní slevy (akce 3 za 2, 2. produkt za 50 %,...)2721,43 %21,43 %  
výhody za věrnost (nižší ceny, dárky,...)2015,87 %15,87 %  
dárek zdarma64,76 %4,76 %  
slevové kupony10,79 %0,79 %  
spotřebitelské soutěže o ceny10,79 %0,79 %  
když potřebuji tak si koupím10,79 %0,79 %  
žádné10,79 %0,79 %  

Graf

14. Co Vás dokáže nejvíce odradit od příštího nákupu ve stejné prodejně se sportovním zbožím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neochotný, nepříjemný personál8869,84 %69,84 %  
nevyřízená/neuznaná reklamace4334,13 %34,13 %  
obtížná orientace na prodejně3930,95 %30,95 %  
nenalezení produktu3729,37 %29,37 %  
nízká kompetentnost personálu (odbornost, poradenství)2822,22 %22,22 %  
nedostatečná péče o zákazníka, nekvalitní zákaznické služby2419,05 %19,05 %  
nekvalitní zboží10,79 %0,79 %  
ještě jsem se s ničím takovým nesetkala10,79 %0,79 %  
Zápach v prodejně10,79 %0,79 %  
špatná kvalita produktu10,79 %0,79 %  
Hodně lidí v prodejně10,79 %0,79 %  
Kvalita zboží 10,79 %0,79 %  
Reklama. Od firem, které mne otravují reklamou (na internetu nebo v televizi) ze zásady nic nekupuji10,79 %0,79 %  
Pokud je to jediná prodejna s tímto zbožím na trhu, tak to tam koupím i kdyby šlo o nejhorší obchod na světě.10,79 %0,79 %  

Graf

15. Věnujete se nějakému sportu aktivně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8970,63 %70,63 %  
ne3729,37 %29,37 %  

Graf

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9172,22 %72,22 %  
Muž3527,78 %27,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení, obuv a vybavení?

  • odpověď ve sportovních řetězcích (Hervis, Intersport, Sportisimo,Gigasport):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportisimo na otázku 2. Jaký sportovní řetězec máte nejraději?

3. Nakupovali jste někdy v prodejně GigaSport?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Byli jste spokojeni s nákupem v tomto obchodě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Byli jste spokojeni s nákupem v tomto obchodě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní program prodejce=10 na otázku 8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

6. Víte, že firma Gigasport již není na českém trhu?

  • odpověď Ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Chybí vám firma Gigasport na českém trhu?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita a funkčnost produktu=8 na otázku 9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.

8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

  • odpověď věrnostní program prodejce=10:
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9 na otázku 8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.

  • odpověď vysoká kvalita a funkčnost produktu=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita nabízeného zboží=1 na otázku 8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání prodejny (snadná orientace, přehlednost)=9 na otázku 8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama v TV na otázku 12. Jaká propagace u Vás už někdy vzbudila zájem o nákup daného sportovního zboží či Vás k němu inspirovala?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální módní trendy=8 na otázku 9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní program prodejce=10 na otázku 8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení, obuv a vybavení?

2. Jaký sportovní řetězec máte nejraději?

3. Nakupovali jste někdy v prodejně GigaSport?

4. Byli jste spokojeni s nákupem v tomto obchodě?

6. Víte, že firma Gigasport již není na českém trhu?

7. Chybí vám firma Gigasport na českém trhu?

8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.

10. Jakou značku sportovního zboží máte nejraději?

11. Odkud nejčastěji čerpáte informace před nákupem a při výběru sportovního zboží?

12. Jaká propagace u Vás už někdy vzbudila zájem o nákup daného sportovního zboží či Vás k němu inspirovala?

13. Které akce obchodů se sportovním zbožím Vás nejvíce motivují k tomu, abyste u nich nakoupili?

14. Co Vás dokáže nejvíce odradit od příštího nákupu ve stejné prodejně se sportovním zbožím?

15. Věnujete se nějakému sportu aktivně?

16. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení, obuv a vybavení?

2. Jaký sportovní řetězec máte nejraději?

3. Nakupovali jste někdy v prodejně GigaSport?

4. Byli jste spokojeni s nákupem v tomto obchodě?

6. Víte, že firma Gigasport již není na českém trhu?

7. Chybí vám firma Gigasport na českém trhu?

8. Jaká kritéria jsou pro Vás nejdůležitější při výběru prodejny se sportovním zbožím?

9. Seřaďte následující kritéria podle důležitosti při výběru sportovního oblečení.

10. Jakou značku sportovního zboží máte nejraději?

11. Odkud nejčastěji čerpáte informace před nákupem a při výběru sportovního zboží?

12. Jaká propagace u Vás už někdy vzbudila zájem o nákup daného sportovního zboží či Vás k němu inspirovala?

13. Které akce obchodů se sportovním zbožím Vás nejvíce motivují k tomu, abyste u nich nakoupili?

14. Co Vás dokáže nejvíce odradit od příštího nákupu ve stejné prodejně se sportovním zbožím?

15. Věnujete se nějakému sportu aktivně?

16. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hnaníčková, B.Preference při nákupu sportovního vybavení a oblečení (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://preference-pri-nakupu-sporto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.