Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference při nákupu vína.

Preference při nákupu vína.

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kolářová
Šetření:09. 07. 2010 - 16. 07. 2010
Počet respondentů:35
Počet otázek (max/průměr):17 / 9.51
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji, že jste se rozhodli vyplnit následující dotazník.

 

Před vyplněním potvrzujete, že:

- je Vám 18 a více let

 

Cílem dotazníku je zmapovat všeobecné znalosti potenciálních zákazníků, které při svých preferencích při nákupu vína (jako produktu) uplatňují.

 

Dotazník je anonymní a po skončení budou jeho výsledky volně dostupné.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Upřednostňujete víno před jinými alkoholickými nápoji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2362,16 %65,71 %  
Ne1437,84 %40 %  

Graf

2. Upřednostňujete vína:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá1356,52 %37,14 %  
Červená939,13 %25,71 %  
Růžová14,35 %2,86 %  

Graf

3. Upřednostňujete vína tuzemská?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1252,17 %34,29 %  
Ne1147,83 %31,43 %  

Graf

4. Máte oblíbené vinařsví, které při svém výběru preferujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1260 %34,29 %  
ano840 %22,86 %  

Graf

5. Preferujete větší a známé vinařství před malým a méně známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1260 %34,29 %  
Ano840 %22,86 %  

Graf

6. Jaký máte názor na malá a méně známá vinařství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno pocházející z menší produkce je většinou vysoké kvality za rozumnou cenu.758,33 %20 %  
Nemám žádný názor.325 %8,57 %  
Víno pocházející z menší produkce je většinou průměrné kvality za přijatelnou cenu.216,67 %5,71 %  

Graf

7. Necháte si víno doporučit (poradit) nebo upřednostňujete svůj vlastní úsudek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rád/a si nechám poradit či doporučit víno.1680 %45,71 %  
Rozhoduji se sám/a.420 %11,43 %  

Graf

8. Je pro Vás cena při výběru vína rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1155 %31,43 %  
Ne945 %25,71 %  

Graf

9. Ztotožňujete se s nározem, že "cena = kvalita"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1260 %34,29 %  
ano840 %22,86 %  

Graf

10. Kupujete převážně vína v cenové kategorii do:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200,- Kč1155 %31,43 %  
100,- Kč840 %22,86 %  
Cena nerozhoduje.15 %2,86 %  

Graf

11. Kupujete vína kvality:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jakostní odrůdová/známková1575 %42,86 %  
Jakostní přívlastková840 %22,86 %  
Stolní630 %17,14 %  
Zemská210 %5,71 %  

Graf

12. Označení "zemské víno" je pro Vás známkou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, co toto označení znamená.1155 %31,43 %  
Vína, které může být kvalitní a na doporučení jej rád/a ochutnám.840 %22,86 %  
Víns, které může být kvalitní a na doporučení jej rád/a ochutnám.15 %2,86 %  

Graf

13. Víno nejčastěji nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V kamenné vinotéce (specializovaném obchodě).otázka č. 14, Přímo u vinaře.otázka č. 14, Na internetu.otázka č. 15, V maloobchodech/supermarketech.otázka č. 14, Jinde.otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V maloobchodech/supermarketech.1470 %40 %  
V kamenné vinotéce (specializovaném obchodě).315 %8,57 %  
Na internetu.15 %2,86 %  
Přímo u vinaře.15 %2,86 %  
Jinde.15 %2,86 %  

Graf

14. Víno na internetu bych si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupil/a pouze u prověřených prodejců nebo na doporučení.736,84 %20 %  
Koupil/a, pokud by to bylo výhodnější.631,58 %17,14 %  
Nikdy nekoupil/a.315,79 %8,57 %  
O této možnosti jsem nevěděl/a.315,79 %8,57 %  

Graf

15. Na internetu nakupuji víno, protože:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to levnější než v kamenné prodejně.1100 %2,86 %  

Graf

16. Vaše pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1368,42 %37,14 %  
Muž631,58 %17,14 %  

Graf

17. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 r.1473,68 %40 %  
31 - 50 r.526,32 %14,29 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kolářová, V.Preference při nákupu vína. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preference-pri-nakupu-vina.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.