Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference při nákupu zahradní techniky
Preference při nákupu zahradní techniky
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Monika Mervartová |
---|---|
Šetření: | 24. 01. 2010 - 31. 01. 2010 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.98 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentkou 5. ročníku Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně a píšu diplomovou práci na téma "Analýza marketingové strategie zvolené firmy". Z tohoto důvodu bych Vás ráda požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který mi při analýze velmi pomůže. Dotazník je určen převážně těm, kteří mají alespoň nějaké povědomí o zahradní technice (sekačky, motorové pily, traktůrky a podobně).
Předem Vám mnohokrát děkuji za Váš čas a ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Kde získáváte nejčastěji informace o zahradní technice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 42 | 79,25 % | 79,25 % |
Odborná prodejna se zahradní technikou | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
Doporučení od jiné osoby (rodina, přátelé, známí,...) | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
Tisk (odborné články, recenze, ...) | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
Televize a rozhlas | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
Jinde | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
2. Co je pro Vás při rozhodování o koupi zahradní techniky nejdůležitější? 1 - velmi důležité, 5 - nedůležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena stroje | 2.283 | 0.844 |
Ekologické hodnoty stroje | 3.321 | 1.274 |
Očekávaná kvalita | 1.377 | 0.839 |
Snadnost obsluhy | 2.019 | 0.962 |
Technické zpracování | 2.151 | 1.562 |
Výkon stroje | 1.981 | 1.226 |
Vzhled (design, barva, ...) | 3.264 | 1.477 |
Zajištění následného servisu | 2.132 | 1.247 |
Značka stroje | 3.038 | 1.433 |
3. Které z následujících značek zahradní techniky považujete za nejvíce známé? (1 - nejznámější) Prosím seřaďte:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
AL-KO | 6.208 | 6.466 |
Brill | 8.075 | 3.655 |
Dolmar | 6.679 | 4.973 |
Honda | 3.981 | 3.113 |
Husqvarna | 2.415 | 1.639 |
Mountfield | 3.358 | 5.928 |
MTD | 8.019 | 2.886 |
Solo | 7.226 | 3.458 |
Stiga | 6.057 | 4.921 |
Stihl | 2.981 | 4.547 |
4. Kterými informačními kanály byste chtěli být informováni o novinkách a zajímavostech z oblasti zahradní techniky? Více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 37 | 69,81 % | 69,81 % |
Výstava, veletrh | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
Předváděcí akce | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
Inzerce v tisku (denní, odborný tisk) | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
Televizní reklama | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
Jiné | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
Billboardy | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
Radiový spot (rozhlas) | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
5. Zvolte pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
Žena | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
6. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 35 let | 25 | 47,17 % | 47,17 % |
Méně než 26 let | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
36 - 45 let | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
46 - 55 let | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
56 -65 let | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
7. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 25 | 48,08 % | 47,17 % |
Vysokoškolské | 19 | 36,54 % | 35,85 % |
Střední odborné (učiliště) | 7 | 13,46 % | 13,21 % |
Základní | 1 | 1,92 % | 1,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.