Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference při nákupu zahradní techniky
Preference při nákupu zahradní techniky
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Monika Mervartová |
---|---|
Šetření: | 24. 01. 2010 - 31. 01. 2010 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.98 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentkou 5. ročníku Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně a píšu diplomovou práci na téma "Analýza marketingové strategie zvolené firmy". Z tohoto důvodu bych Vás ráda požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který mi při analýze velmi pomůže. Dotazník je určen převážně těm, kteří mají alespoň nějaké povědomí o zahradní technice (sekačky, motorové pily, traktůrky a podobně).
Předem Vám mnohokrát děkuji za Váš čas a ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Kde získáváte nejčastěji informace o zahradní technice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 42 | 79,25 % | 79,25 % |
Odborná prodejna se zahradní technikou | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
Doporučení od jiné osoby (rodina, přátelé, známí,...) | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
Tisk (odborné články, recenze, ...) | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
Televize a rozhlas | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
Jinde | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
2. Co je pro Vás při rozhodování o koupi zahradní techniky nejdůležitější? 1 - velmi důležité, 5 - nedůležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena stroje | 2.283 | 0.844 |
Ekologické hodnoty stroje | 3.321 | 1.274 |
Očekávaná kvalita | 1.377 | 0.839 |
Snadnost obsluhy | 2.019 | 0.962 |
Technické zpracování | 2.151 | 1.562 |
Výkon stroje | 1.981 | 1.226 |
Vzhled (design, barva, ...) | 3.264 | 1.477 |
Zajištění následného servisu | 2.132 | 1.247 |
Značka stroje | 3.038 | 1.433 |
3. Které z následujících značek zahradní techniky považujete za nejvíce známé? (1 - nejznámější) Prosím seřaďte:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
AL-KO | 6.208 | 6.466 |
Brill | 8.075 | 3.655 |
Dolmar | 6.679 | 4.973 |
Honda | 3.981 | 3.113 |
Husqvarna | 2.415 | 1.639 |
Mountfield | 3.358 | 5.928 |
MTD | 8.019 | 2.886 |
Solo | 7.226 | 3.458 |
Stiga | 6.057 | 4.921 |
Stihl | 2.981 | 4.547 |
4. Kterými informačními kanály byste chtěli být informováni o novinkách a zajímavostech z oblasti zahradní techniky? Více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 37 | 69,81 % | 69,81 % |
Výstava, veletrh | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
Předváděcí akce | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
Inzerce v tisku (denní, odborný tisk) | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
Televizní reklama | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
Jiné | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
Billboardy | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
Radiový spot (rozhlas) | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
5. Zvolte pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
Žena | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
6. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 35 let | 25 | 47,17 % | 47,17 % |
Méně než 26 let | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
36 - 45 let | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
46 - 55 let | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
56 -65 let | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
7. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 25 | 48,08 % | 47,17 % |
Vysokoškolské | 19 | 36,54 % | 35,85 % |
Střední odborné (učiliště) | 7 | 13,46 % | 13,21 % |
Základní | 1 | 1,92 % | 1,89 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (52,3 %)
- zahrada.cz (29 %)
- facebook.com (8,4 %)
- vyplnto.cz (3,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.