Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > preference při výběru nábytku
preference při výběru nábytku
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ing. Zdenka Minichová |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2010 - 30. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 116 |
Počet otázek (max/průměr): | 31 / 30.59 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:37 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den přátelé, známí, zákazníci,
dostává se Vám do rukou dotazník, který je součástí marketingového výzkumu spotřebitelské poptávky v oblasti prodeje nábytku, který použiju k vyhodnocení ve své diplomové práci. Mám na to už jenom 5 dní.
Prosím, prosím, prosím o 5 minut času :)))
Důvod, proč dotazník na téma nábytek je jasný: www.bytex.eu
Odpovědi respondentů
1. Uvažujete právě o koupi nového nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 47 | 40,17 % | 40,52 % |
úvaha by byla, ale nejsou finance | 41 | 35,04 % | 35,34 % |
ne | 29 | 24,79 % | 25 % |
2. Když ano, kde získáváte primární informace o nábytku na trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 54 | 46,15 % | 46,55 % |
jdu přímo do prodejny | 41 | 35,04 % | 35,34 % |
z letáku | 12 | 10,26 % | 10,34 % |
nic | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
z katalogu | 4 | 3,42 % | 3,45 % |
3. Kdy začnete uvažovat o koupi nového nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Průběžně dokupuju dle finančních prostředků | 76 | 64,96 % | 65,52 % |
Zhruba každých 5 let, mám rád změnu | 12 | 10,26 % | 10,34 % |
Až se mi začne všechno rozpadat | 12 | 10,26 % | 10,34 % |
Když jsem k tomu donucen (rozvod, odstěhování od rodiny) | 11 | 9,4 % | 9,48 % |
nic | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
4. Představte si, že vyhrajete 100 000, investujete je raději do nábytku nebo do dovolené?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rozložím a pořídím si oboje | 71 | 60,68 % | 61,21 % |
nábytek, tam mi užitek zůstává podstatně delší | 22 | 18,8 % | 18,97 % |
na dovolenou | 19 | 16,24 % | 16,38 % |
nic | 5 | 4,27 % | 4,31 % |
5. Jaký vliv má na vás leták s nabídkou nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prohlédnu si, a když najdu něco zajímavého i koupím | 46 | 39,32 % | 39,66 % |
Jedním okem si prohlédnu a vyhodím | 45 | 38,46 % | 38,79 % |
Bez prohlédnutí končí v koši | 15 | 12,82 % | 12,93 % |
Jakákoliv reklama domů mě irituje | 11 | 9,4 % | 9,48 % |
6. Co vás nejvíce ovlivňuje při koupi nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
provedení, účelnost, variabilnost a funkčnost i na úkor vzhledu | 57 | 48,72 % | 49,14 % |
modnost, trend a design | 53 | 45,3 % | 45,69 % |
jednoznačně cena i na úkor kvality | 14 | 11,97 % | 12,07 % |
značka | 11 | 9,4 % | 9,48 % |
samotný obsluhující | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
7. Nakupujete přes internet? Jaká informace o prodejci je pro vás důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jesli má kamenné pobočky | 34 | 29,06 % | 29,31 % |
Nikdy bych nábytek přes internet nekupoval | 34 | 29,06 % | 29,31 % |
Je mi to jedno, když se mi něco líbí, nakupuju, risknu to | 18 | 15,38 % | 15,52 % |
Jestli mi ho známí doporučí | 12 | 10,26 % | 10,34 % |
Jesli je zapsán v obchodním rejstříku | 7 | 5,98 % | 6,03 % |
nic | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
Jesli má sklad, kde se dá vyzvednout nábytek | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
8. Nakupujete nábytek raději
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přímo na prodejně (musím to vidět) | 73 | 62,39 % | 62,93 % |
Napřed se na výrobek podívám osobně a potom hledám na internetu nejlevnější | 41 | 35,04 % | 35,34 % |
Přes internet (stačí mi obrázek) | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
9. Snažíte se s prodejci smlouvat o ceně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 81 | 69,23 % | 69,83 % |
ano | 36 | 30,77 % | 31,03 % |
10. Věříte slevám nabízeným v prodejnách nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jde od individuální nabídky, dají se najít i opravdu slevněné výrobky | 90 | 76,92 % | 77,59 % |
ne jsou to triky obchodníky, stejně si to započítají | 25 | 21,37 % | 21,55 % |
ano, vyhledávám jen výrobky ve slevě | 2 | 1,71 % | 1,72 % |
11. Nakupujete zásadně jen ve slevách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 108 | 92,31 % | 93,1 % |
ano | 9 | 7,69 % | 7,76 % |
12. Existuje výrobce, který by vás negativně ovlivnil při koupi nábytku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno, pokud vidím, že je to kvalitní a pěkné navíc za rozumnou cenu | 69 | 58,97 % | 59,48 % |
asijský | 23 | 19,66 % | 19,83 % |
polský | 20 | 17,09 % | 17,24 % |
nic | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
český nebo slovenský | 2 | 1,71 % | 1,72 % |
13. Je pro vás důležité výrobek vidět předem vyrobený?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 98 | 83,76 % | 84,48 % |
ne | 19 | 16,24 % | 16,38 % |
14. Kde nejčastěji nakupujete nábytek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Maloobchodní prodejny v blízkém okolí | 54 | 46,15 % | 46,55 % |
giganty jako Ikea, Asko, Skonto, Kika OBI | 41 | 35,04 % | 35,34 % |
nic | 10 | 8,55 % | 8,62 % |
designové studia s osobní konzultací architekta | 9 | 7,69 % | 7,76 % |
na internetu | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
15. Uveďte prosím, zda Vám na trhu s nábytkem něco chybí, zda jste s něčím
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ne
-----------------------------------------
?
ani ne, výběr je dnes docela široký
ano
asi ne
asi nič
DĚTSKÉ KOUTKY NEBO TELEVIZE PRO DÍTĚ ABYCH MOHLA V KLIDU NAKUPOVAT
Dle mého názoru lze ve velkých městech sehnat cokoliv. Pokud něco chybí, dá se vyrobit na zakázku.
Chybí mi kvalitní nábytek ne-Ikeovského vzhledu, který by nebyl předražený.
chybí mi menší nabídka pěkného nábytku z masivu, jiného než smrk či borovice
chybí mi na obchodech bezpečnostní doplnky, například ochranné prvky na rohy, do zásuvek a tak, prošla jsem 3 prodejny a nikde nenanšla
chybi mi opravdu kvalitni (preferuji masivni) nabytek pokud mozno za rozumnou cenu. pokud je nabytek v obchode necim odlisny od ostatnich je casto hodne predrazeny. v takovem pripade preferuji nechat si ho udelat na zakazku. myslim take ze je vse "na jedno brdo" a clovek ve skutecnosti nema moznost moc velkeho vyberu. je ale pravda ze uz jsem dlouho nabytek nekupovala, takze je to ted mozna jinak...
chybí mi originalita
Ikea blíže domovu
je toho moc
jsem spokojen - nic mi nechybí
Kvalita za rozumnou cenu ;-)
Kvalitní nábytek :-)
Lepší sortiment náhradních dílů, pokud se něco ulomí, nebo ztratí, je dobré, když si člověk může tento díl zase znovu dokoupit. Dále uvítám možnost nakoupit v prodejnách s nábytkem suroviny pro vlastoruční výrobu nábytku dle vlastních představ, v případě, že nenajdu v prodejně vyhovující kus. Lišty, desky, kování atd. je většinou možné nakoupit v obchodech se zbožím pro kutily, jako je Bauhaus, či Hornbach, což ovšem nepovažuji za prodejny s nábytkem.
Málo rozkládacích sedaček.Většina se rozkládá na šířku a já hledám na délku.
malý výběr komod
mnohem více česká výroba
momentálně mě nic nenapadá
Multifunkčnosť
myslím že je na trhu všetko
myslím, že mi nic nechybí, když nábytek potřebuji tak vždy najdu rozumnou alternativu bez většího úsilí,.... co se webu týče, zajímavá by byla u prodejce 3D fotka nábytku, která se dá v prohlížeči otáčet (podobně jako u aut...)
myslím, že v dnešní době jsou nabídky tak široké, že si vybere každý podle svých představ, aniž by se musel jakkoli omezovat.
na trhu je všeho až moc...a atypické kousky, které nikdo nemá si můžete nechat za peníze udělat.. snad možná větší materiálový sortiment..
Nabídka nábytku přímo od výrobců - truhlářů apod.
ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
nedokončená otázka - na trhu s nábytkem mi nechybí nic - nic nehledám
nedostatok moderneho nabytku... stylovost
nechýba
nechýba mi nič
Nechybí
nechybí
Nechybí
nechybí
Nechybí
Nechybí
nechybí
nechybí
Nechybí
Nechybí
nechybí
nechybí mi nic
nechybí mi nic
Nechybí mi nic
někdy mám pocit, že vystavený nábytek (příp. zobrazený v prospektu) je navržen do obrovských pokojů a vil, ne do střízlivých a většinou stísněných paneláků
není dokončená otázka jaksi
nespokojený??? Ani ne, myslím, že trh je dostatečně rozmanitý...
neuvěfdomuju si
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím již jsme nově zařízeni
Nevím.
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic mi nechybí
nic mne nenapadá
nic nechybí
nič nechýba
nie
nie
nízká cena je na úkor kvality
ochranné prvky pro děti
pohodlna rozkladaci sedacka pro prilezitostne spani s uloznym prostorem v libivem designu a rozumne cene
pohyb odborných pracovníků v terénu, v domácnostech
poradenství s interierem, jaká typologie barev stěny nebo tapet je vhodné k té a té sedačce, nábytku...
pro praktické užití a potřebnost k žití nepociťuji chybějící výrobky.
s něčím co?
soutěže
Tak já znám i váš bytex a tu se mi líbí hlavně obsluha, široko daleko jsem nezažila tak příjemný personál, nebo se to tu na valachoch asi ani moc nenosí, tak je to dost překvapující a taky chodím pořád na ty vaše stránky www.bytex.eu, takhle si představuji obchod
určitě nikdy nenajdu přesně to, jakou mám představu, ale s tím se člověk musí smířit
Vadí mi nábytek v demontu,jdem sama a těžko ho skládám.., dále mi vadí,že k základní ceně se někdy až v závěru připočítají různé poplatky-za látku,za jiné kliky a pod...
Vadí mi, že většina prodejen s nábytkem prodává Polské výrobky, které jsou mnohdy nekvalitní a po stránce designu neodpovídajcí současným trendům.
vadilo mi, že jsem musela hodně doplatit na montáž (nábytek se dodává pouze rozložený a já bohužel nemám nikoho šikovného kdo by to dal dohromady a navíc to stálo dost doprošování!) a dopravu
variabilita nábytku
ve velkých prodejnách lidský přístup
věrnostní karty na okolí
Veškerá soustředěnost prodejců nábytku zejména do Prahy nebo okolí, například ve zlínském kraji je výběr prodejců minimální. Buď se jedná o prodej polského nábytku nebo designově zastaralého, případně předraženého trendového nábytku, který se dá pořídit v zahraničí mnohem levněji.
větší nabídka botníků
větší výběr dětských pokojíčků
Většina výrobků je velmi unifikovaná, chybí originalita za přijatelné peníze
většinou mi chybí konkrétní přesný kus na míru, nebo barevný odstín. Zrovna sháním noční stolky v "třešni". Prostě neexistuje :(
víc vystavených kusů
více designových italských značek
více prodejen a nabídek
více prodejen ve městě a více levnějšího nábytku, který by přitom byl kvalitní a hezký
více tvarů a variabilita konferenčních stolků
více velkých prodejen se širokou nabídkou přímo na prodejně
více vzorových prodejen, ale vzhledem k prostorům prodejců je to logické, že jsou většinou jen nabídky z katalogů
vzorkovníky na prodejnách, dle katalogu se těžko vybírá
16. Vypište jednu vlastnost nábytku, která je pro Vás nepostradatelná:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
design
aby vydržel
cena a design
cena versus kvalita
design
desing,klasika
dlouhodobé užívání
Ergonomické provedení
funkcnost
Funkčnost
funkčnost
funkčnost
funkčnost
funkčnost
funkčnost
funkčnost a kvalita
Funkčnost.
k dennímu užití, ne na okrasu
Komfort
kvalita
kvalita
kvalita
kvalita
KVALITA
kvalita
kvalita
kvalita
kvalita
kvalita
kvalita
Kvalita
kvalita a pohodlí
kvalita a praktičnost
Kvalita provedení
kvalita provedení
kvalita, odolnost
kvalita, pokud možno tak dřevo
Kvalitní provedení z kvalitních materiálů
líbivost
logické vyriešenie
nábytek pěkný, sedačka pohodlná, kuchyn praktická, co víc si třebapřát?
Nesmí smrdět rozpouštědly
nevím
nevím
Odolnost
pěkné provedení,trnvanlivost
pevnost
pevnost ("musí být fortelný") = kvalitní
pohodlí
pohodlí
pohodlné sezení a hlavně spaní, tady je kvalita nejdůležitější; u poliček a skříněk může už převažovat design
pohodlnost
pohodlnost
pohodlnost
praktickost
praktičnost
Praktičnost
praktičnost
praktičnost
praktičnost
Praktičnost
praktičnost (např. úklid)
praktyčnost
Snadná údržba
spolehlivost!!!
stylovost
trvanlivost
u sedaček, židlí a postelí pohodlnost, u ostatního nábytku styl, barva, celkový vzhled
účelnost
účelnost
Účelnost
účelnost
Účelnost
úložný prostor
Užitné vlastnosti nábytku.
veľa úložného priestoru
vůně dřeva
vzhled
Vzhled
vzhled
vzhled
17. Preferujete raději přírodní nebo umělé materiály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přírodní | 61 | 52,14 % | 52,59 % |
obojí | 55 | 47,01 % | 47,41 % |
umělé | 1 | 0,85 % | 0,86 % |
18. Jste pro: design klasika nebo moderna?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
moderna | 40 | 35,4 % | 34,48 % |
kombinace všeho druhu | 34 | 30,09 % | 29,31 % |
klasika | 25 | 22,12 % | 21,55 % |
rustikální, starobylý nábytek | 9 | 7,96 % | 7,76 % |
nic | 5 | 4,42 % | 4,31 % |
19. Rozhodujete se podle rychlosti dodání zakázky (od zadání po dodání)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nezáleží mi na čase, pokud to chci, počkám si i déle | 56 | 47,86 % | 48,28 % |
ihned (skladem) | 21 | 17,95 % | 18,1 % |
měsíc až 6 týdnů | 20 | 17,09 % | 17,24 % |
týden | 17 | 14,53 % | 14,66 % |
nic | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
20. Kolik peněz jste ochotni investovat do nové kuchyně bez spotřebičů, vepište prosím částku
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100000 | 10 | 8,55 % | 8,62 % |
50000 | 8 | 6,84 % | 6,9 % |
40000 | 8 | 6,84 % | 6,9 % |
30000 | 6 | 5,13 % | 5,17 % |
15000 | 4 | 3,42 % | 3,45 % |
200000 | 4 | 3,42 % | 3,45 % |
60000 | 4 | 3,42 % | 3,45 % |
150000 | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
70000 | 3 | 2,56 % | 2,59 % |
50 000,- | 2 | 1,71 % | 1,72 % |
ostatní odpovědi | 65 | 55,56 % | 56,03 % |
21. Dali byste za sedací soupravu renomovaného výrobce více než 200 000 tis. Kč.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 102 | 87,93 % | 87,93 % |
nevím | 11 | 9,48 % | 9,48 % |
ano | 3 | 2,59 % | 2,59 % |
22. Jaké vedlejší služby očekáváte při pořízení kuchyně?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
montáž | 82 | 73,21 % | 70,69 % |
doprava | 73 | 65,18 % | 62,93 % |
návrh s vizualizací 3D (digitální) | 71 | 63,39 % | 61,21 % |
poradenství | 46 | 41,07 % | 39,66 % |
rekonstrukční předpříprava (ventilace, elektroinstalace, voda) | 39 | 34,82 % | 33,62 % |
zaměření | 38 | 33,93 % | 32,76 % |
prodloužená záruka nad 2 roky | 34 | 30,36 % | 29,31 % |
nic | 1 | 0,89 % | 0,86 % |
23. Jaké vedlejší služby očekáváte při koupi sedací soupravy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doprava | 83 | 74,77 % | 71,55 % |
vynesení do patra | 50 | 45,05 % | 43,1 % |
možnost individuálních rozměrů | 40 | 36,04 % | 34,48 % |
montáž | 39 | 35,14 % | 33,62 % |
poradenství | 38 | 34,23 % | 32,76 % |
záruka delší než 2 roky | 38 | 34,23 % | 32,76 % |
možnost podílení se na návrhu | 16 | 14,41 % | 13,79 % |
24. Myslíte si, že zakázková výroba je kvalitnější?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 66 | 56,41 % | 56,9 % |
ne | 51 | 43,59 % | 43,97 % |
25. Kdo u vás v rodině má konečné rozhodnutí v nákupu nábytku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
všichni dáme hlavy dohromady a hlasujeme | 66 | 57,39 % | 56,9 % |
já | 35 | 30,43 % | 30,17 % |
Partner (ka), Manžel (ka) | 10 | 8,7 % | 8,62 % |
nic | 4 | 3,48 % | 3,45 % |
26. Jaký způsob úhrady preferujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kartou | 37 | 32,74 % | 31,9 % |
hotově | 28 | 24,78 % | 24,14 % |
záloha předem a zbytek po předání | 19 | 16,81 % | 16,38 % |
bezhotovostním převodem | 17 | 15,04 % | 14,66 % |
na splátky | 5 | 4,42 % | 4,31 % |
nic | 5 | 4,42 % | 4,31 % |
dobírkou | 2 | 1,77 % | 1,72 % |
27. Jakého jste pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 80 | 70,18 % | 68,97 % |
muž | 34 | 29,82 % | 29,31 % |
28. Jaká je Vaše věková Kategorie?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30 - 39 let | 56 | 48,7 % | 48,28 % |
20 - 29 let | 27 | 23,48 % | 23,28 % |
40 - 49 let | 19 | 16,52 % | 16,38 % |
50 - 59 let | 7 | 6,09 % | 6,03 % |
do 20-ti let | 5 | 4,35 % | 4,31 % |
60 let a více | 1 | 0,87 % | 0,86 % |
29. Jaké je Vaše povolání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnanec | 47 | 40,87 % | 40,52 % |
v domácnosti | 17 | 14,78 % | 14,66 % |
podnikatel | 15 | 13,04 % | 12,93 % |
státní zaměstnanec | 13 | 11,3 % | 11,21 % |
student | 12 | 10,43 % | 10,34 % |
jiné | 9 | 7,83 % | 7,76 % |
nezaměstnaný | 2 | 1,74 % | 1,72 % |
30. Jaký je Váš měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 001 - 20 000 Kč | 42 | 39,62 % | 36,21 % |
do 10 000,-Kč | 26 | 24,53 % | 22,41 % |
20 001 - 30 000 Kč | 22 | 20,75 % | 18,97 % |
30 001 a více | 12 | 11,32 % | 10,34 % |
jsem bez příjmu | 4 | 3,77 % | 3,45 % |
31. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 58 | 50,88 % | 50 % |
vysokoškolské | 44 | 38,6 % | 37,93 % |
vyučen (a) | 8 | 7,02 % | 6,9 % |
základní | 4 | 3,51 % | 3,45 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.