Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > preference spotřebitele a vliv značky

preference spotřebitele a vliv značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Šantrůčková
Šetření:11. 02. 2014 - 18. 02. 2014
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1062,5 %62,5 %  
muž637,5 %37,5 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 18 letotázka č. 3, 19 - 34 letotázka č. 3, 36 - 49 letotázka č. 3, 64 a víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 34 let1381,25 %81,25 %  
36 - 49 let212,5 %12,5 %  
do 18 let16,25 %6,25 %  

Graf

3. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000,-637,5 %37,5 %  
nad 15 000,-531,25 %31,25 %  
jsem student425 %25 %  
10 000,- - 15 000,-16,25 %6,25 %  

Graf

4. Jak často nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 - 2 krát týdněotázka č. 5, 3 a více krát týdněotázka č. 5, nakupuji nepravidelněotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 a více krát týdně637,5 %37,5 %  
nakupuji nepravidelně637,5 %37,5 %  
1 - 2 krát týdně425 %25 %  

Graf

5. Sledujete slevové akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1275 %75 %  
ne425 %25 %  

Graf

6. Necháte se při nákupu ovlivnit značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Spíše anootázka č. 7, Spíše neotázka č. 7, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne850 %50 %  
Spíše ano425 %25 %  
Ano425 %25 %  

Graf

7. Co je pro Vás důležité při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena16100 %100 %  
kvalita1487,5 %87,5 %  
vzhled956,25 %56,25 %  
značka637,5 %37,5 %  
ochota personálu212,5 %12,5 %  

Graf

8. Byli byste ochotni připlatit si za kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 9, Záleží na produktuotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na produktu850 %50 %  
Ano743,75 %43,75 %  
Ne16,25 %6,25 %  

Graf

9. Dáváte přednost českým značkám před zahraničními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 10, Záleží na produktuotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na produktu1168,75 %68,75 %  
Ne318,75 %18,75 %  
Ano212,5 %12,5 %  

Graf

10. Myslíte si, že české produkty jsou dražší než ty zahraniční?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1275 %75 %  
ano425 %25 %  

Graf

11. V případě, že je český produkt dražší než zahraniční, jaký si vyberete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [českýotázka č. 12, zahraničníotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční1062,5 %62,5 %  
český637,5 %37,5 %  

Graf

12. Znáte značku Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 13, Je mi povědomáotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano850 %50 %  
Ne531,25 %31,25 %  
Je mi povědomá318,75 %18,75 %  

Graf

13. Jakého je značka Pietro Filipi původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Francouzskáotázka č. 14, Českáotázka č. 14, Italskáotázka č. 14, jinéotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Italská743,75 %43,75 %  
Česká531,25 %31,25 %  
Francouzská318,75 %18,75 %  
jiné16,25 %6,25 %  

Graf

14. Jste zákazníkem Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelnýmotázka č. 15, Neotázka č. 15, občas v Pietro nakoupímotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1593,75 %93,75 %  
občas v Pietro nakoupím16,25 %6,25 %  

Graf

15. Věděli byste celé jméno zakladatele Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %68,75 %  
nevím213,33 %12,5 %  
Petr Hendrych16,67 %6,25 %  
kurňa, když řeknu, že tu značku neznám, proč se mě tak debilně ptáte?16,67 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Šantrůčková, A.preference spotřebitele a vliv značky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://preference-spotrebitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.