Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > preference spotřebitele a vliv značky

preference spotřebitele a vliv značky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Šantrůčková
Šetření:11. 02. 2014 - 18. 02. 2014
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1062,5 %62,5 %  
muž637,5 %37,5 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 18 letotázka č. 3, 19 - 34 letotázka č. 3, 36 - 49 letotázka č. 3, 64 a víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 34 let1381,25 %81,25 %  
36 - 49 let212,5 %12,5 %  
do 18 let16,25 %6,25 %  

Graf

3. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000,-637,5 %37,5 %  
nad 15 000,-531,25 %31,25 %  
jsem student425 %25 %  
10 000,- - 15 000,-16,25 %6,25 %  

Graf

4. Jak často nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 - 2 krát týdněotázka č. 5, 3 a více krát týdněotázka č. 5, nakupuji nepravidelněotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 a více krát týdně637,5 %37,5 %  
nakupuji nepravidelně637,5 %37,5 %  
1 - 2 krát týdně425 %25 %  

Graf

5. Sledujete slevové akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1275 %75 %  
ne425 %25 %  

Graf

6. Necháte se při nákupu ovlivnit značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Spíše anootázka č. 7, Spíše neotázka č. 7, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne850 %50 %  
Spíše ano425 %25 %  
Ano425 %25 %  

Graf

7. Co je pro Vás důležité při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena16100 %100 %  
kvalita1487,5 %87,5 %  
vzhled956,25 %56,25 %  
značka637,5 %37,5 %  
ochota personálu212,5 %12,5 %  

Graf

8. Byli byste ochotni připlatit si za kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 9, Záleží na produktuotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na produktu850 %50 %  
Ano743,75 %43,75 %  
Ne16,25 %6,25 %  

Graf

9. Dáváte přednost českým značkám před zahraničními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 10, Záleží na produktuotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na produktu1168,75 %68,75 %  
Ne318,75 %18,75 %  
Ano212,5 %12,5 %  

Graf

10. Myslíte si, že české produkty jsou dražší než ty zahraniční?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1275 %75 %  
ano425 %25 %  

Graf

11. V případě, že je český produkt dražší než zahraniční, jaký si vyberete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [českýotázka č. 12, zahraničníotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční1062,5 %62,5 %  
český637,5 %37,5 %  

Graf

12. Znáte značku Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 13, Je mi povědomáotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano850 %50 %  
Ne531,25 %31,25 %  
Je mi povědomá318,75 %18,75 %  

Graf

13. Jakého je značka Pietro Filipi původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Francouzskáotázka č. 14, Českáotázka č. 14, Italskáotázka č. 14, jinéotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Italská743,75 %43,75 %  
Česká531,25 %31,25 %  
Francouzská318,75 %18,75 %  
jiné16,25 %6,25 %  

Graf

14. Jste zákazníkem Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelnýmotázka č. 15, Neotázka č. 15, občas v Pietro nakoupímotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1593,75 %93,75 %  
občas v Pietro nakoupím16,25 %6,25 %  

Graf

15. Věděli byste celé jméno zakladatele Pietro Filipi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %68,75 %  
nevím213,33 %12,5 %  
Petr Hendrych16,67 %6,25 %  
kurňa, když řeknu, že tu značku neznám, proč se mě tak debilně ptáte?16,67 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (78 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šantrůčková, A.preference spotřebitele a vliv značky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://preference-spotrebitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.