Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference spotřebitelů outdoorového oblečení

Preference spotřebitelů outdoorového oblečení

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Růžičková
Šetření:23. 11. 2009 - 27. 11. 2009
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):17 / 12.39
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěli bychom Vás tímto požádat o vyplnění následujícího dotazníku. Jedná se o součást projektu na předmět Marketingový výzkum, který je zpracováván v rámci studia na Provozně ekonomické fakultě na ČZU v Praze. Získané informace budou použity pro studijní účely. Za Váš čas předem vřele děkujeme.

 

Studenti V. ročníku PEF ČZU v Praze

 

Odpovědi respondentů

1. Nosíte outdoorové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jiné nenosím.otázka č. 2, Ano, často.otázka č. 2, Ano, ale jen při určitých příležitostech.otázka č. 2, Ne.otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen při určitých příležitostech.4551,14 %51,14 %  
Ano, často.2831,82 %31,82 %  
Ne.1314,77 %14,77 %  
Ano, jiné nenosím.22,27 %2,27 %  

Graf

2. Jak často nosíte outdoorové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze ve svém volném čase.5573,33 %62,5 %  
Každý den.1013,33 %11,36 %  
jednou za 2 týdny11,33 %1,14 %  
párkrát do roka11,33 %1,14 %  
občas na výlety11,33 %1,14 %  
podle příležitosti11,33 %1,14 %  
někdy do práce a do přírody11,33 %1,14 %  
ne každý den, ale víc než jen ve volném čase11,33 %1,14 %  
Někdy11,33 %1,14 %  
když jdu do přírody11,33 %1,14 %  
o prázdninách často, v pracovních dnech skoro vůbe11,33 %1,14 %  
podle toho co mám čistý zrovna11,33 %1,14 %  

Graf

3. Z jakého důvodu nosíte outdoorové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport.5472 %61,36 %  
Kvůli jeho pohodlí.3445,33 %38,64 %  
Volný čas.2330,67 %26,14 %  
Móda.45,33 %4,55 %  
Přátelé a lidé v mém okolí ho také nosí, chci zapadnout do party.22,67 %2,27 %  

Graf

4. Jaké outdoorové oblečení máte ve svém šatníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bunda.6181,33 %69,32 %  
Tričko(a).5370,67 %60,23 %  
Boty.5066,67 %56,82 %  
Funkční spodní prádlo.4864 %54,55 %  
Ponožky.4560 %51,14 %  
Mikina(y).4256 %47,73 %  
Kalhoty.4256 %47,73 %  
Kraťasy.2330,67 %26,14 %  
Vesta.1013,33 %11,36 %  

Graf

5. Jakou přibližnou hodnotu má Vaše současné outdoorové oblečení celkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 5 000 do 10 0002837,33 %31,82 %  
od 10 000 do 20 0002128 %23,86 %  
do 5 0001621,33 %18,18 %  
od 20 000 do 30 00068 %6,82 %  
více68 %6,82 %  

Graf

6. Jaké outdoorové obchody znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alpine pro

Alpine Pro

Alpine pro, Hudi sport, Rockpoint

alpine-pro

alpine-pro

Alpine, Hudy

Alpine, Hudy sport

Alpine, Husky

AlpinePro

Alpinepro, Columbus.. Jiné značky nekupuju

Apollo, Intersport, Sportisimo, Hudy sport, Giga sport

Berghaus, Off-peak, Tre-pass, Vystava stanu v Praze, Stormshield

Beskyd, Hope sport, Hudy sport

BF Sport

Boty v shopech kamenných, hadry na netu.

e-shopy

Glum Store

Hannah Hudy

Hannah, Hudy,

hannah, nordblanc, listing sport, ice peak, sensor, nike, adidas, rockpoint

hervis sport, sportisimo, hk sport

Huddy Sport, Mammut Sport, Rock Point... je to spousta a plno internertových obchodů, kde se dá v poho vybrat.

Hudy sport

hudy sport

HUDY sport, Bartsport, Rockpoint, HUMI, High point

hudy sport, giga sport, sportisimo, rock point, humi outdoor

HUDY SPORT, SENZOR, ROCKPOINT

Hudy Sport; RockPoint; Hanibal

hudy, bushman

Hudy, Hannah, Alpine Pro

HUDY, MOIRA

hudy, rock point, harfa sport, namche, humi, red point, internet:)

Hudy, Rockpoin, Redpoint, atd.

Hudy, Rockpoint, Hilby, a spoustu dalších obchodů se sportovním oblečením

hudy, rockpoint, humi

Hudy, sensor, moira, rejoice, alpine pro....

HUDYsport Rock Point

Hudysport

hudysport, intersport

HUMI

Humi otdoor, Rock point, Hudy sport, K3 sport, Alp sport, Hanibal sport...

humi outdoor, rock point, hudy sport

Humi Outdoor, Rock Point, Hudy, aj.

Humi, Hannah, Rockpoint, Hudy, Envy

HUMI, Hudy, Rockpoint, Hanibal, Holan, Bartsport

humi, husky, rockpoint, alpine-pro, hudy,direct-alpine

humi, intersport

Humi, Rock Point

humi, rockpoint, hudy, redpoint, bluefly (spise vyrobce), up

husky, doldy, hannah, gumotex, jitex, moira, rejoice, tilak

husky,hervis,alpine pro,salomon,loap

Cho-oju, rockpoint, hudy,

internetové, které to jsou, z hlavy nevím

jasně že humi, ale i další tak deset???? nevím asi nejsem normální vzorek:)

Kamenné a internetové :). klasika: Hudy, rock point, alpine sport a malé-neřetězcové, kde si nepamatuji název. u Internetu není třeba rozepisovat - vyhledávač najde sám.

mammut, rockpoint,humi

moc dlouhé, nečekat že někdo vyplní všechny...

moira, humi

nevim

neznám speciální obchody, nakupuji příležitostně

Nord Blanc, Under Armour, Salomon, Burton...

outdoor outlet

REDPOINT, SAGARMATHA, ...

rock point, hudy sport

Rock point, Hudy sport, Mamut, Jack Wolfskin, Think Pink

Rock-poin, Hudy, Gemma, Helia sport... a pak nejaky u kterých si nevzpomenu na název, ale vím kde jsou a občas si tam zajdu...

RockPoint HudySport Ferrino Humi

Rockpoint, Alpine Pro, Hannah, Humi,

rockpoint, hudy, alpsport

RockPoint, Hudy, Hortez

RockPoint, HudySport, Humi

Rockpoint, Humi outdoor, Hudi, Intersport

rockpoint,hudy sport, intersport,hannah

Yetti sport Hannah

zahraničí

7. Jaký způsob nákupu outdoorového oblečení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup v kamenném obchodě6181,33 %69,32 %  
kombinace předchozích způsobů (např. vyzkoušení v kamenném obchodě a konečný nákup přes internet)1621,33 %18,18 %  
nákup přes internet79,33 %7,95 %  

Graf

8. V jakých outdoorových obchodech osobně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alpine

Alpine pro

Alpine Pro

alpine pro

Alpine Pro

alpine pro, hervis, husky

alpine-pro

alpine-pro

Alpine, Hudy sport

Alpine, Husky

Alpinepro

AlpinePro

Apollo, Intersport, Sportisimo

Bartsport

Berghaus, Vystava stanu v Praze , Stormshield

BF Sport

doldy, moira

e-shopy

Glum Store

hannah

Hannah, Alpine Pro

hannah, nordblanc, sensor, rockpoint

hervis sport

Huddy Sport, Rock Point, Warmpeace, Mammut a ještě Equiservis

Hudy

hudy

Hudy

hudy sport

HUDY SPORT, SENZOR, ROCKPOINT

Hudy spot

hudy, humi

HUDY, MOIRA

Hudy, Red Point atd.

Hudy, rock point, alpine sport a malé-neřetězcové, kde si nepamatuji název. Na devátou otázku nemám volbu, jelikož si chci zboží dobře osahat a vyzkoušet, nic víc, nic míň.

hudy, rock point, red point, aukro

HUDYsport Rock Point

Hudysport

hudysport, intersport

humi

HUMI

humi

Humi otdoor, Rock point, Hudy sport, K3 sport, Alp sport, Hanibal sport

Humi outdoor

Humi,

Humi, Envy

humi, intersport

Humi, Rock Point

Cho-oju

internetové, které to jsou, z hlavy nevím

Intersport

intersport,hudy sport

jako odpověď 6

Kasa.cz Hudy sport

krom pinguinu jsem nakupoval snad ve vsech vise uvedenych

n/a

nejraději u českých firem

nevím

outdoor outlet

REDPOINT, SAGARMATHA, ...

Rock Point

Rock point, Hudy sport, Sport Sheck (Německo), Mamut

RockPoint HudySport

Rockpoint

rockpoint

RockPoint

RockPoint Letňany

Rockpoint, Hudy, HUMI

různých

sportisimo, rock point

v různých obchodech

Viz otázka 6, ale Helia sport vede a Gemma byla parádní, dokud měla kamenný obchody.

viz. 6.

www.rockpoint.cz

Yetti sport, Hannah

zahraničí

9. Z jakého důvodu tyto obchody preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli jeho nabízenému sortimentu a nabízeným značkám.3952 %44,32 %  
Kvůi jeho dostupnosti.3850,67 %43,18 %  
Kvůli osobním sympatiím a ochotnému personálu.1317,33 %14,77 %  
Kvůli jeho nabídce věrnostních a slevových programů.810,67 %9,09 %  
pomer cena/ kvalita11,33 %1,14 %  
protože tam pracuje člen rodiny11,33 %1,14 %  

Graf

10. Znáte obchod HUMI Outdoor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, velmi dobře.otázka č. 11, Ano.otázka č. 11, Něco mi to říká.otázka č. 11, Vůbec ne.otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec ne.3141,33 %35,23 %  
Ano.1925,33 %21,59 %  
Něco mi to říká.1722,67 %19,32 %  
Ano, velmi dobře.810,67 %9,09 %  

Graf

11. Nakupujete v obchodě HUMI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, často.otázka č. 12, Ano, ale pouze zřídka.otázka č. 12, Ano, ale pouze po internetu.otázka č. 12, Ne, nenakupuji.otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nenakupuji.2761,36 %30,68 %  
Ano, ale pouze zřídka.1022,73 %11,36 %  
Ano, často.49,09 %4,55 %  
Ano, často.24,55 %2,27 %  
Ano, ale pouze po internetu.12,27 %1,14 %  

Graf

12. Co jste při nákupu v obchodě HUMI ocenil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hloubku a šířku nabízeného sortimentu.436,36 %4,55 %  
Jeho dostupnost.436,36 %4,55 %  
Ochotný a kvalifikovaný personál.436,36 %4,55 %  
Slevové programy.19,09 %1,14 %  

Graf

13. S čím jste byl/a při nákupu v obchodě HUMI nespokojený?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S jeho dostupností.342,86 %3,41 %  
S hloubkou a šířkou nabízeného sortimentu.228,57 %2,27 %  
Se slevovými programy.114,29 %1,14 %  
Ochota a kvalifikace personálu.114,29 %1,14 %  

Graf

14. Máte povědomí o některých neziskových aktivitách společnosti HUMI Outdoor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.872,73 %9,09 %  
Ano.327,27 %3,41 %  

Graf

15. Identifikační otázka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž.4653,49 %52,27 %  
Žena.4046,51 %45,45 %  

Graf

16. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářské3743,02 %42,05 %  
středoškolské s maturitou3439,53 %38,64 %  
vysokoškolské magisterské/inženýrské89,3 %9,09 %  
vyšší44,65 %4,55 %  
středoškolské/vyučení22,33 %2,27 %  
11,16 %1,14 %  

Graf

17. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4251,22 %47,73 %  
prodavač22,44 %2,27 %  
administrativa22,44 %2,27 %  
pedagog22,44 %2,27 %  
zaměstnanec22,44 %2,27 %  
obkladac11,22 %1,14 %  
jsem prostitutka11,22 %1,14 %  
pseoudo hokejista11,22 %1,14 %  
pilot11,22 %1,14 %  
vedoucí přeprav11,22 %1,14 %  
ekonom11,22 %1,14 %  
nezaměstnaný11,22 %1,14 %  
lovec11,22 %1,14 %  
vykonny reditel11,22 %1,14 %  
fyzioterapeutka11,22 %1,14 %  
Asistentka11,22 %1,14 %  
práce v administrativě11,22 %1,14 %  
elektronik11,22 %1,14 %  
MD11,22 %1,14 %  
prodavačka11,22 %1,14 %  
v chemickém průmyslu11,22 %1,14 %  
referent prodeje11,22 %1,14 %  
business representative11,22 %1,14 %  
podnikatel11,22 %1,14 %  
pracovník účetních operací11,22 %1,14 %  
mateřská dovolená11,22 %1,14 %  
THP11,22 %1,14 %  
manager11,22 %1,14 %  
prodejce jezdeckých potřeb11,22 %1,14 %  
vědec11,22 %1,14 %  
zdravotnictví11,22 %1,14 %  
laborant11,22 %1,14 %  
vedouci v sporte11,22 %1,14 %  
pracující11,22 %1,14 %  
úředník11,22 %1,14 %  
Poskok na letišti11,22 %1,14 %  
OSVČ11,22 %1,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často nosíte outdoorové oblečení?

  • odpověď Pouze ve svém volném čase.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 000 na otázku 5. Jakou přibližnou hodnotu má Vaše současné outdoorové oblečení celkem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kombinace předchozích způsobů (např. vyzkoušení v kamenném obchodě a konečný nákup přes internet) na otázku 7. Jaký způsob nákupu outdoorového oblečení preferujete?

4. Jaké outdoorové oblečení máte ve svém šatníku?

  • odpověď Boty.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den. na otázku 2. Jak často nosíte outdoorové oblečení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 10 000 do 20 000 na otázku 5. Jakou přibližnou hodnotu má Vaše současné outdoorové oblečení celkem?
  • odpověď Tričko(a).:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vesta. na otázku 4. Jaké outdoorové oblečení máte ve svém šatníku?

11. Nakupujete v obchodě HUMI?

  • odpověď Ne, nenakupuji.:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Něco mi to říká. na otázku 10. Znáte obchod HUMI Outdoor?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nosíte outdoorové oblečení?

2. Jak často nosíte outdoorové oblečení?

3. Z jakého důvodu nosíte outdoorové oblečení?

4. Jaké outdoorové oblečení máte ve svém šatníku?

5. Jakou přibližnou hodnotu má Vaše současné outdoorové oblečení celkem?

7. Jaký způsob nákupu outdoorového oblečení preferujete?

9. Z jakého důvodu tyto obchody preferujete?

10. Znáte obchod HUMI Outdoor?

11. Nakupujete v obchodě HUMI?

14. Máte povědomí o některých neziskových aktivitách společnosti HUMI Outdoor?

15. Identifikační otázka

16. Dokončené vzdělání

17. Jaké je Vaše povolání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nosíte outdoorové oblečení?

2. Jak často nosíte outdoorové oblečení?

3. Z jakého důvodu nosíte outdoorové oblečení?

4. Jaké outdoorové oblečení máte ve svém šatníku?

5. Jakou přibližnou hodnotu má Vaše současné outdoorové oblečení celkem?

7. Jaký způsob nákupu outdoorového oblečení preferujete?

9. Z jakého důvodu tyto obchody preferujete?

10. Znáte obchod HUMI Outdoor?

11. Nakupujete v obchodě HUMI?

14. Máte povědomí o některých neziskových aktivitách společnosti HUMI Outdoor?

15. Identifikační otázka

16. Dokončené vzdělání

17. Jaké je Vaše povolání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Růžičková, M.Preference spotřebitelů outdoorového oblečení (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://preference-spotrebitelu-outdooroveho-obleceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.