Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference spotřebitelů u ginu a vodky

Preference spotřebitelů u ginu a vodky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Pětivoká
Šetření:14. 04. 2010 - 17. 04. 2010
Počet respondentů:151
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude sloužit jako podklad mé bakalářské práce na téma: "Marketingový výzkum produktu gin a vodka na trhu". Cílem této bakalářské práce je analyzovat trh produktů gin a vodka v ČR pomocí výsledků výzkumu zákaznických preferencí značek ginu a vodky z pohledu trendů spotřebitelského chování.

Odpovědi respondentů

1. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne vodka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finlandia3925,83 %25,83 %  
Absolut3523,18 %23,18 %  
Amundsen1811,92 %11,92 %  
Smirnoff106,62 %6,62 %  
finská74,64 %4,64 %  
Stoličnaja63,97 %3,97 %  
Finladia31,99 %1,99 %  
Božkov31,99 %1,99 %  
Absolut vodka21,32 %1,32 %  
Pražská21,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi Koskenkorva
Sky vodka
ruska
Stalcnaja
sky
Finská (Finlandia)
42
samohonka
Stolichnaja vodka
žádná
Russkaya
nevim .... prostě líh
Nemiroff
Russian Standard
Amundsen, Absolut
absolutka vanilkova
Finland
Puškin
Nordic
broskvová
Pražská vodka
Wyborowa
žádná konkrétní
vodka 42
stolichnaja
2617,22 %17,22 % 

Graf

2. Prosím seřaďte tyto značky vodky dle Vašich osobních sympatií ? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole, hodnoty se nesmí opakovat)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Smirnoff2.491.23
Amundsen2.451.029
Božkov4.1391.047
Golden Moscow4.0531.202
Absolut1.8681.241

Graf

3. Jak často pijete vodku popř. míchaný nápoj vyrobený z vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 4, 1x týdněotázka č. 4, několikrát do měsíceotázka č. 4, výjimečněotázka č. 4, nikdyotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně10267,55 %67,55 %  
několikrát do měsíce2617,22 %17,22 %  
1x týdně117,28 %7,28 %  
nikdy117,28 %7,28 %  
denně10,66 %0,66 %  

Graf

4. Jakou značku vodky z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finlandia7449,01 %49,01 %  
Absolut3523,18 %23,18 %  
Amundsen127,95 %7,95 %  
jiné117,28 %7,28 %  
Smirnoff106,62 %6,62 %  
Božkov74,64 %4,64 %  
Golden Moscow21,32 %1,32 %  

Graf

5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
chuť1.8281.109
cena2.8151.091
reklama4.3640.761
kvalita nápoje2.1791.273
všeobecná popularita značky3.8151.158

Graf

6. Myslíte si, že cena vodky odpovídá její kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5737,75 %37,75 %  
nevím4630,46 %30,46 %  
souhlasím2415,89 %15,89 %  
spíše nesouhlasím1811,92 %11,92 %  
nesouhlasím63,97 %3,97 %  

Graf

7. Koupili byste si značku vodky, kdyby stála více než 400 Kč?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6443,54 %42,38 %  
ano5134,69 %33,77 %  
nevím3221,77 %21,19 %  

Graf

8. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost vodky v obchodech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11777,48 %77,48 %  
nevím2214,57 %14,57 %  
ne127,95 %7,95 %  

Graf

9. Kde nakupujete vodku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket (Tesco, Albert, Lidl, Billa atp.)10873,97 %71,52 %  
specializovaný obchod s alkoholem1812,33 %11,92 %  
jiné1610,96 %10,6 %  
lokální nesíťový obchod (Co-op, Žabka atp.)42,74 %2,65 %  

Graf

10. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bloody Mary4630,46 %30,46 %  
Sex on the Beach3523,18 %23,18 %  
jiné3019,87 %19,87 %  
Křídla1912,58 %12,58 %  
Vodka Martiny1610,6 %10,6 %  
Cosmopolitan53,31 %3,31 %  

Graf

11. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne gin?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beefeater10972,19 %72,19 %  
žádná149,27 %9,27 %  
Bombay21,32 %1,32 %  
dynybyl21,32 %1,32 %  
Beefeter21,32 %1,32 %  
nevim21,32 %1,32 %  
Hendricks21,32 %1,32 %  
gordon10,66 %0,66 %  
nepiju gin10,66 %0,66 %  
nepiju10,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi beefeeter
zadny
Boodles
Bombay Sapphire
Lordson
Beefeate
Nevim, námořnickej :)
neznám
Beffeater
žádný
hendriks
River tonic
gin-bols
bols-gin
žádná konkrétní
159,93 %9,93 % 

Graf

12. Prosím seřaďte dle Vašich osobních sympatií tyto značky ginu? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Finsbury3.021.437
GMG dry gin3.3051.364
Beefeater1.3710.71
Bombay Sapphire3.3911.483
Hendricks3.9141.271

Graf

13. Jak často pijete gin popř. míchaný nápoj vyrobený z ginu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 14, 1x týdněotázka č. 14, několikrát do měsíceotázka č. 14, vyjímečněotázka č. 14, nikdyotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyjímečně10166,89 %66,89 %  
nikdy3623,84 %23,84 %  
několikrát do měsíce106,62 %6,62 %  
1x týdně42,65 %2,65 %  

Graf

14. Jakou značku ginu z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beefeater12582,78 %82,78 %  
jiné106,62 %6,62 %  
Bombay Sapphire63,97 %3,97 %  
GMG dry gin53,31 %3,31 %  
Hendricks31,99 %1,99 %  
Finsbury21,32 %1,32 %  

Graf

15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
chuť1.7481.467
cena2.4631.364
kvalita nápoje2.0880.87
reklama4.2241.263
všeobecná popularita značky3.7891.595

Graf

16. Myslíte si, že cena ginu odpovídá jeho kvalitě?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6343,45 %41,72 %  
spíše souhlasím4833,1 %31,79 %  
souhlasím1913,1 %12,58 %  
spíše nesouhlasím128,28 %7,95 %  
nesouhlasím32,07 %1,99 %  

Graf

17. Koupili byste si značku ginu, který by stál více než 400 Kč?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7248,65 %47,68 %  
ano4329,05 %28,48 %  
nevím3322,3 %21,85 %  

Graf

18. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost ginu v obchodech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8656,95 %56,95 %  
nevím4831,79 %31,79 %  
ne1711,26 %11,26 %  

Graf

19. Kde nakupujete gin?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket (Tesco, Albert, Lidl, Billa atp.)10372,54 %68,21 %  
jiné2014,08 %13,25 %  
specializovaný obchod s alkoholem1711,97 %11,26 %  
lokální nesíťový obchod (Co-op, Žabka atp.)21,41 %1,32 %  

Graf

20. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem ginu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gin 11978,81 %78,81 %  
Gin Fizz1811,92 %11,92 %  
Martini85,3 %5,3 %  
High Society31,99 %1,99 %  
jiné31,99 %1,99 %  

Graf

21. Do jaké se řadíte věkové kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let6241,06 %41,06 %  
26 - 36 let5536,42 %36,42 %  
37 - 46 let2214,57 %14,57 %  
47 - 60 let95,96 %5,96 %  
více než 60 let31,99 %1,99 %  

Graf

22. Prosím vyplňte Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9059,6 %59,6 %  
muž6140,4 %40,4 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ či ŠOŠ ukončená maturitou6945,7 %45,7 %  
vysoká škola3825,17 %25,17 %  
vyšší odborné či bakalářské studium2818,54 %18,54 %  
střední odborné138,61 %8,61 %  
základní31,99 %1,99 %  

Graf

24. V jakém žijete kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha11374,83 %74,83 %  
Středočeský kraj2214,57 %14,57 %  
Ústecký kraj42,65 %2,65 %  
Jihomoravský kraj21,32 %1,32 %  
Moravskoslezský kraj21,32 %1,32 %  
Zlínský kraj21,32 %1,32 %  
Liberecký kraj10,66 %0,66 %  
Kralovéhradecký kraj10,66 %0,66 %  
Plzeňský kraj10,66 %0,66 %  
Pardubický kraj10,66 %0,66 %  
Jihočeský kraj10,66 %0,66 %  
kraj Vysočina10,66 %0,66 %  

Graf

25. Jaká je velikost Vašeho místa bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100.000 a více10670,2 %70,2 %  
0-50001912,58 %12,58 %  
10.000-100.000159,93 %9,93 %  
5000-10.000117,28 %7,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Prosím seřaďte tyto značky vodky dle Vašich osobních sympatií ? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole, hodnoty se nesmí opakovat)

  • odpověď Absolut=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Absolut na otázku 4. Jakou značku vodky z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?
  • odpověď Golden Moscow=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Božkov=4 na otázku 2. Prosím seřaďte tyto značky vodky dle Vašich osobních sympatií ? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole, hodnoty se nesmí opakovat)

5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

  • odpověď reklama=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi všeobecná popularita značky=3 na otázku 5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi všeobecná popularita značky=4 na otázku 5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

12. Prosím seřaďte dle Vašich osobních sympatií tyto značky ginu? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole)

  • odpověď Bombay Sapphire=4:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Finsbury=1 na otázku 12. Prosím seřaďte dle Vašich osobních sympatií tyto značky ginu? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole)

15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

  • odpověď reklama=4:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi všeobecná popularita značky=5 na otázku 15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)
  • odpověď reklama=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi všeobecná popularita značky=4 na otázku 15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

22. Prosím vyplňte Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5000-10.000 na otázku 25. Jaká je velikost Vašeho místa bydliště?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď SŠ či ŠOŠ ukončená maturitou:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amundsen na otázku 4. Jakou značku vodky z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne vodka?

2. Prosím seřaďte tyto značky vodky dle Vašich osobních sympatií ? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole, hodnoty se nesmí opakovat)

3. Jak často pijete vodku popř. míchaný nápoj vyrobený z vodky?

4. Jakou značku vodky z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

6. Myslíte si, že cena vodky odpovídá její kvalitě?

7. Koupili byste si značku vodky, kdyby stála více než 400 Kč?

8. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost vodky v obchodech?

9. Kde nakupujete vodku?

10. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem vodky?

11. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne gin?

12. Prosím seřaďte dle Vašich osobních sympatií tyto značky ginu? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole)

13. Jak často pijete gin popř. míchaný nápoj vyrobený z ginu?

14. Jakou značku ginu z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

16. Myslíte si, že cena ginu odpovídá jeho kvalitě?

17. Koupili byste si značku ginu, který by stál více než 400 Kč?

18. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost ginu v obchodech?

19. Kde nakupujete gin?

20. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem ginu?

21. Do jaké se řadíte věkové kategorie?

22. Prosím vyplňte Vaše pohlaví?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. V jakém žijete kraji?

25. Jaká je velikost Vašeho místa bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne vodka?

2. Prosím seřaďte tyto značky vodky dle Vašich osobních sympatií ? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole, hodnoty se nesmí opakovat)

3. Jak často pijete vodku popř. míchaný nápoj vyrobený z vodky?

4. Jakou značku vodky z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

5. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu vodky nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

6. Myslíte si, že cena vodky odpovídá její kvalitě?

7. Koupili byste si značku vodky, kdyby stála více než 400 Kč?

8. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost vodky v obchodech?

9. Kde nakupujete vodku?

10. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem vodky?

11. Jaká značka se Vám vybaví jako první, když se řekne gin?

12. Prosím seřaďte dle Vašich osobních sympatií tyto značky ginu? (stupnicí od 1 do 5 jako ve škole)

13. Jak často pijete gin popř. míchaný nápoj vyrobený z ginu?

14. Jakou značku ginu z níže uvedeného seznamu byste preferoval/a při nákupu?

15. Seřaďte prosím dle důležitosti co je pro Vás při nákupu ginu nejdůležitější? (stupnice od 1 do 5 jako ve škole)

16. Myslíte si, že cena ginu odpovídá jeho kvalitě?

17. Koupili byste si značku ginu, který by stál více než 400 Kč?

18. Myslíte si, že je v blízkosti Vašeho bydliště dobrá dostupnost ginu v obchodech?

19. Kde nakupujete gin?

20. Který z těchto nápojů je podle Vás nejtypičtější koktejl s obsahem ginu?

21. Do jaké se řadíte věkové kategorie?

22. Prosím vyplňte Vaše pohlaví?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. V jakém žijete kraji?

25. Jaká je velikost Vašeho místa bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pětivoká, M.Preference spotřebitelů u ginu a vodky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://preference-spotrebitelu-u-ginu-a-vodky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.