Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference studentů vzhledem k potencionálnímu zaměstnavateli

Preference studentů vzhledem k potencionálnímu zaměstnavateli

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Škvorová
Šetření:08. 04. 2016 - 25. 04. 2016
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Veronika Škvorová a jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia na ČVUT, oboru Personální management v průmyslových podnicích. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který mi poslouží pro účely bakalářské práce. 

Děkuji za Váš čas a přeji hezký den

V.Š.

Odpovědi respondentů

1. Jaké nástroje primárně používáte při hledání zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
inzeráty na internetu (Jobs.cz, Prace.cz,...)11195,69 %95,69 %  
využiji své kontakty a známé8775 %75 %  
hledám nabídky práce na kariérních stránkách zaměstnavatelů6152,59 %52,59 %  
sleduji plakáty s nabídkami ve škole3631,03 %31,03 %  
nechám společnost, aby mě sama oslovila (Linked-in, Facebook,...)2824,14 %24,14 %  
chodím na veletrhy pracovních příležitostí2723,28 %23,28 %  
inzeráty v tisku1916,38 %16,38 %  
registruji se na úřadu práce1512,93 %12,93 %  
registruji se v personální agentuře108,62 %8,62 %  
chodím na dny otevřených dveří společností76,03 %6,03 %  
Tatinek me zamestnal :-D10,86 %0,86 %  
firmu přímo sama oslovím10,86 %0,86 %  
sleduju web katedry s nabídkami z oboru10,86 %0,86 %  
-10,86 %0,86 %  
nehledám, nabídek je spousta10,86 %0,86 %  

Graf

2. Kde si nejčastěji sháníte o svém potencionálním zaměstnavateli informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na stránkách společnosti10691,38 %91,38 %  
hledám reference společnosti na internetu7665,52 %65,52 %  
zeptám se na reference lidí, kteří již ve společnosti pracují5850 %50 %  
komunikuji přímo s firmou (telefon, e-mail,...)2622,41 %22,41 %  
v tisku97,76 %7,76 %  
v personální agentuře43,45 %3,45 %  
Internet, diskuse10,86 %0,86 %  
u známých (zda o společnosti neslyšeli)10,86 %0,86 %  
obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík10,86 %0,86 %  

Graf

3. Přejete si být se svým budoucím zaměstnavatelem v kontaktu během studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8976,72 %76,72 %  
ne2723,28 %23,28 %  

Graf

4. Která možnost, nabízená od potencionálního zaměstnavatele, by Vás nejvíce oslovila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborná praxe během studia4236,21 %36,21 %  
stáž během studia2218,97 %18,97 %  
trainee program2017,24 %17,24 %  
nabídka stipendijního programu1311,21 %11,21 %  
možnost vypracování závěrečné práce (bakalářské,...)119,48 %9,48 %  
spolupráce se školou, na které studuji (přednášky, exkurze, workshopy,...)76,03 %6,03 %  
zkrácené úvazky10,86 %0,86 %  

Graf

5. Která z pracovních příležitostí je pro Vás při studiu nejatraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brigáda na dohodu o provedení práce nebo pracovní činnosti4740,52 %40,52 %  
zkrácený/poloviční úvazek3328,45 %28,45 %  
trainee program108,62 %8,62 %  
stáž108,62 %8,62 %  
práce v zahraničí97,76 %7,76 %  
hlavní pracovní poměr65,17 %5,17 %  
hpp s moznosti volby pracovni doby10,86 %0,86 %  

Graf

6. Na jakou formu inzerátu byste nejraději odpověděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímají mě hlavně informace (strukturovaný inzerát s prostým textem)8472,41 %72,41 %  
oslovuje mě kreativní forma (obrázkový inzerát, komix,...)2521,55 %21,55 %  
kariérní video54,31 %4,31 %  
Kombinace prvni a druhe moznosti10,86 %0,86 %  
kombinace prvních dvou možností - záleží totiž na typu pracovní pozice a typu firmy 10,86 %0,86 %  

Graf

7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
1. dobrá pověst a image společnosti1.5260.525
2. možnost trainee programu2.5860.725
3. možnost k dalšímu vzdělávání1.7410.623
4. možnost práce v zahraničí2.4221.123
5. možnost kariérního postupu1.3880.548
6. atraktivní platové ohodnocení1.4740.491
7. jistota pracovního místa1.560.712
8. zaměstnanecké benefity (stravenky, auto, mobil,...)1.9910.681
9. flexibilní pracovní doba1.8530.677
10. pracovní vztahy a kolektiv1.50.647
11. work-life balance (rovhováha pracovního a osobního života)1.6640.654
12. společenská odpovědnost firmy2.1980.676
13. volnočasové aktivity nabízené firmou2.9140.803
14. náročné pracovní úkoly2.4310.521
15. prestižní práce2.1830.706

Graf

8. Která dvě z výše uvedených kritérií považujete za nejdůležitější? (Prosím uveďte čísla kritérií.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5, 1054,31 %4,31 %  
5, 654,31 %4,31 %  
5,643,45 %3,45 %  
6,732,59 %2,59 %  
6 a 721,72 %1,72 %  
6, 1121,72 %1,72 %  
321,72 %1,72 %  
work-life balance21,72 %1,72 %  
9, 1021,72 %1,72 %  
3, 1021,72 %1,72 %  
ostatní odpovědi 6
3, 6
5, 7
10, 11
Platové ohodnocení, možnost kariérního růstu
9,4
15 9
7,6
5, 6, 7
7.,10.
3,5,10
1,5
5. a 11.
8,11
8, 10
1010; 111
plat, možnost kariery
5 3
9&10
11., 9., 14., 3., 10.
3,8,5
možnost kariérního postupu
6, 10
1, 5
1 a 5
2,7
pracovní vztahy a kolektiv, work-life balance
7
10,12
6. 15.
dobrá pověst společnosti, možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
3, 5, 9
nevím
jistotou pracovniho mista a kariérní postup
9 a 7
1, 6, 7,
6,10
Možnost práce v zahraničí, dobrá pověst a image společnosti
5,9
5 a 11
Kariérní postup, atraktivni platové ohodnocení
1 3 4 10
1,8
pracovní vztahy a kolektiv
dobrá pověst a jistotu pracovního místa
8., 10.
6, 7
Plat
7,11
1,4
ohodnoceni a jistota
11., 12. - nejdůležitější je pro mě náplň práce
5,10
5 6
1, 3, 12
1, 6, 15
5. 10.
10 5
5, 15
1
1,3
1,9
11, 10
1,10
kariérní postup, zajímavé pracovní úkoly
5,6,7,9
5., 7.
workĺife balance, prace v zahranici
5,11
4,5,6,7,10,
3 a 6
4, 10
5+6
10, 7
jistota pracovního místa, flexibilita pracovní doby
3,7
Flexibilní pracovní doba a jistota pracovního místa
3,4
6, 5
nvm
11 a 7
work-life balance, pracovní vztahy
5,7,10
8775 %75 % 

Graf

9. Jaké pracoviště nejvíce odpovídá Vašim potřebám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
práce v kanceláři s výjezdy do terénu (k zákazníkům, dodavatelům, na pracovní cesty,...)3429,31 %29,31 %  
soukromá kancelář, kde mám klid na práci3429,31 %29,31 %  
kancelář, kde spolu se mnou pracují další 1 - 3 spolupracovníci3025,86 %25,86 %  
open space kancelář, kde se nikdy nenudím97,76 %7,76 %  
práci v terénu, v přírodě54,31 %4,31 %  
možnost home office, nebo výjezdy do terénu10,86 %0,86 %  
home office10,86 %0,86 %  
nemocnice10,86 %0,86 %  
Chybí vám tam možnost kombinace dílny-výroby + kanceláře.10,86 %0,86 %  

Graf

10. Považujete společnost Alza.cz za atraktivního zaměstnavatele?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6152,59 %52,59 %  
ano5446,55 %46,55 %  
Dle zjištěných informací. Kariérní růst, zázemí....10,86 %0,86 %  

Graf

11. Proč ano?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

celkem velká společnost,moderní

celkem znama , a vypada dobre , ma dobrou image

dobrá pověst

Dobré zboží

image, pověst, velikost

Je největší obchod s elektronikou

Je to firma zavedená na trhu

Je to leadr trhu. Znamená to pro mě, že má zajisté fungující systém a může si dovolit zaměstnancům dovolit různé výhody a benefity.

Je to veliká a prosperující firma.

Je to velká společnost a neustále se rozšiřuje

Je to znama firma, tudiz predpokladam serioznost pri jednani. Jako student momentalne hledam pouze brigadu ale na stalo a to je lepsi ve velkych zavedenych firmach

je to známý podnik

Jedná se o velký podnik, proto věřím, že má propracované formy udržení zaměstnance, motivování atd.

Jméno zní slušně.

kreativní firma

Kultura společnosti.

kvalitní škála benefitů

Má dobré jméno

má dobrou pověst

má na svém trhu velký tržní podíl, s tím co dělá je úspěšná...

Možnost kariérního růstu

Nevim

nevím

nikdy s ní nebyl problém ve vztahu nákup - prodej, proto mám o nich mínění solidního zaměstnavatele

Odborníci

Prestiže, stabilní společnost

proč ne? :D velká firma, která se stále rozvíjí

prosperující, stále se rozvíjející společnost

protože darovali mi sluchátka :)

Působí tak z reklam apod.

Rychle rostoucí firma, dobrá propagace a reklama, kvalitní sortiment, perspektivní firma, dobrá pověst.

Spíše nevím - nikdy jsem nezjišťovala informace o Alza.cz. Záleží, jaké mají pracovní nabídky, finanční ohodnocení, firemní kulturu apod.

Široké pole působnosti. Rozmanitost

Urcite je to prosperujici firma s dobrou povesti

Velká a mocná firma

velká a známá firma

Velka firma

velká firma se zkušenostmi, možnost kariéry, různorodé oblasti kde mohu ve firmě působit

velká firma, dobrá pověst

Velká rozvíjející se společnost, se stabilním zázemím v povědomí lidí.

Velká společnost

Vzhledek k pověsti firmy

Zajímavá firma s dobrou pověstí a možností uplatnění se.

Zajímavá společnost, dobra práce se zákazníky

Zajímavé prac. nabídky

Zázemí

zázemí firmy

Známá firma, prosperující (jistota pracovního místa), ekreace ve firemních zařízeních (např. firemní posilovna apod.)

Znama organizace, urcite jmeno organizace

Známá velká společnost

Známost společnosti a vše šlape jak na dratkach

Známý e-shop, skvělý marketing

12. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

Člověka zastraší už jen ten mimozemšťan. :D Díky reklamě jsem na Alzu alergická. :D

dle informací známých pracujících u Alzy vyplývá, že kolik musí odvést práce se nerovná platovému ohodnocení

Já nevím, upřímně jsem o Alze jako zaměstnavateli neslyšela, tak si říkám, že asi nebude nabízet nic extra, co by mě mohlo zajímat + předpokládám, že hledá lidi zejm. na pozice prodejců atp. a to je pro mě naprosto nezajímavé...

Jsou atraktivnejsi zamestnavatele

Jsou to zloději a nedělají nic zjímavého.

kvůli maskotovi

Mam znamy ktery pracuje v alze ve skladu. Velka kontrola odpracovaneho casu a casu straveneho na prestavce

měla by tu být možnost nevím, protože s Alzou nemám vůbec žádné zkušenosti

Mimo muj obor

Mimo muj obor.

Nedovedu si představit, že by nabízeli práci, která by mě bavila a naplňovala

nechci pracovat v obchodě

nechci pracovat v tomto oboru

Nejedná se o můj obor

Nejsem o něm informovaná.

nekvalifikovaná práce

Nelíbí se mi agresivní způsob jejich propagace.

nelibi se mi medialni prezentace firmy

Nelíbí se mi politika firmy

Nema dobrou povest

Nemohu odpovědět ano nebo ne. Záleží na pozici, ve které bych mohl pracovat a případně dosahovat nějakého kariérního postupu, takže to nemohu moc hodnotit.

nemohu posoudit

není důvod proč ano

Neni to muj obor

Není to práce, ve které bych využila své budoucí vzdělání.

není to v mém oboru

není v mém oboru (administrativa a právo), zajímá mě spíš státní a neziskový sektor

Nepřijde mi, že zde své zaměstnance dostatečné školí,

Nepůsobí na mě důvěryhodně

Nevidím pro sebe adekvátní uplatnění u teto společnosti, možnost cestovat a seberealizovat se!

Nevim

Nevím o ní příliš informací. Nemám k ní negativní postoj, jen mi nevyplývá nic, za co bych ji nepovažovala za atraktivního zaměstnavatele (možná kvůli nedostatku informací).

nevím v podstatě o té společnosti nic, kromě toho že prodává elektroniku, tudíž jí ani nepovažuji za atraktivního ani za neatraktivního zaměstnavatele.

nevim, co bych tam vubec delal

Nevím, neznám a v rámci tohoto dotazníku nehodlám zjišťovat, tolik času tomu nevěnuji...

Nevyhovuje mi zaměření společnosti.

Nic o něm jako o zaměstnavateli nevím, proto to nemůžu posoudit. Znám jen jejich služby jako zákazník.

nic o ní nevím

O společnost se nezajímám, vím pouze to, kde má prodejny, jakým způsobem si tam mohu objednat a že má velmi otravné reklamy v televizi.

Osobně nemám s firmou Alza.cz dobré zkušenosti. Objednané zboží mi nedoručili, v mailu tvrdili, že už přišlo a po měsící volání mi bylo oznámeno, že ještě nebylo vyexpedováno. Drze ještě poslali mail o spokojenosti s produktem. Ano jsme jen lidé, ale nějaký přístup profesionality nebyl na dobré úrovni.

Pracovat pro ni mě neláká - tudíž ne

Predsudky, vlezla reklama, nazor spolecnosti (osobne nemam spatnou spolecnost s touto firmou)

Preferuji práci v jiných společnostech.

pro mě ne, studuji jiný obor než se v něm společnost pohybuje

Pro mě neatraktivní obor

Pro mě nežádoucí obor.

proc ano?

Proč ano?

Protože jí neznám jako zaměstnavatele.

Protože jsou rma všichni zelení askřehotají

Protože nepoužívají zajímavé technologie k vývoji svých aplikací

protože nesnáším alzáka,... je to hnusná zrůda a vyvolává ve mně odpor k alze

působí mimo můj obor

Slysela jsem ohlasy kamaradu, ze se s nimi spatne zachazelo a meli plat nic moc

Studuji stavební obor VŠ, společnost Alza.cz pro mě tím pádem není atraktivním zaměstnavatelem

tento obor mě nezajímá

Toto odvětví pro mě není atraktivní

Vadí mi jejich maskot.

Značka je jistě atraktivní, ale osobně mám averzi k té zelené prisere

13. V rámci jakého oboru studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Personalistika, HR3429,31 %29,31 %  
Management1815,52 %15,52 %  
Zdravotnictví86,9 %6,9 %  
Vzdělávání a školství76,03 %6,03 %  
Administrativa65,17 %5,17 %  
Informační technologie65,17 %5,17 %  
Výroba a provoz65,17 %5,17 %  
Obchod a cestovní ruch54,31 %4,31 %  
Kultura, sport a média43,45 %3,45 %  
Stavebnictví43,45 %3,45 %  
Zemědělství a lesnictví32,59 %2,59 %  
Finance a bankovnictví32,59 %2,59 %  
Věda a výzkum32,59 %2,59 %  
Elektrotechnika a energetika32,59 %2,59 %  
Obrana a ochrana21,72 %1,72 %  
Právo21,72 %1,72 %  
Státní a veřejná správa10,86 %0,86 %  
Služby10,86 %0,86 %  

Graf

14. Jakého jste pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9279,31 %79,31 %  
muž2420,69 %20,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)

  • odpověď 10. pracovní vztahy a kolektiv=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14. náročné pracovní úkoly=1 na otázku 7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. možnost trainee programu=1 na otázku 7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké nástroje primárně používáte při hledání zaměstnání?

2. Kde si nejčastěji sháníte o svém potencionálním zaměstnavateli informace?

3. Přejete si být se svým budoucím zaměstnavatelem v kontaktu během studia?

4. Která možnost, nabízená od potencionálního zaměstnavatele, by Vás nejvíce oslovila?

5. Která z pracovních příležitostí je pro Vás při studiu nejatraktivnější?

6. Na jakou formu inzerátu byste nejraději odpověděli?

7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)

9. Jaké pracoviště nejvíce odpovídá Vašim potřebám?

10. Považujete společnost Alza.cz za atraktivního zaměstnavatele?

13. V rámci jakého oboru studujete?

14. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké nástroje primárně používáte při hledání zaměstnání?

2. Kde si nejčastěji sháníte o svém potencionálním zaměstnavateli informace?

3. Přejete si být se svým budoucím zaměstnavatelem v kontaktu během studia?

4. Která možnost, nabízená od potencionálního zaměstnavatele, by Vás nejvíce oslovila?

5. Která z pracovních příležitostí je pro Vás při studiu nejatraktivnější?

6. Na jakou formu inzerátu byste nejraději odpověděli?

7. V následující tabulce naleznete kritéria, která mají vliv na atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. U každého prosím uveďte, jakou důležitost mu přikládáte v souvislosti s výběrem budoucího zaměstnání. (1 = Důležité, 4 = Nedůležité)

9. Jaké pracoviště nejvíce odpovídá Vašim potřebám?

10. Považujete společnost Alza.cz za atraktivního zaměstnavatele?

13. V rámci jakého oboru studujete?

14. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Škvorová, V.Preference studentů vzhledem k potencionálnímu zaměstnavateli (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://preference-student-zamestnan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.