Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference v kadeřnických službách - POUZE PRO MUŽE

Preference v kadeřnických službách - POUZE PRO MUŽE

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Veselý
Šetření:18. 03. 2011 - 23. 03. 2011
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci vedlejší specializace komerční komunikace na VŠE provádíme výzkum o preferncích v kadeřnických službách. Prosím o vyplnění tohoto krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let6262 %62 %  
0 - 20 let1212 %12 %  
61 a více let1212 %12 %  
31 - 40 let1010 %10 %  
51 - 60 let33 %3 %  
41 - 50 let11 %1 %  

Graf

2. Jaká pozice Vás nejlépe vystihuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5757 %57 %  
Zaměstnanec na nižší pozici1818 %18 %  
Podnikatel1414 %14 %  
Nezaměstnaný77 %7 %  
Zaměstnanec na vyšší pozici44 %4 %  

Graf

3. Jaká je vaše délka vlasů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 5 cm5252 %52 %  
6 - 15 cm3131 %31 %  
15 a více cm1313 %13 %  
0 -1 cm44 %4 %  

Graf

4. Navštěvujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kadeřnický salon / holičstvíotázka č. 5, Nic / stříhám se domaotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kadeřnický salon / holičství7878 %78 %  
Nic / stříhám se doma2222 %22 %  

Graf

5. Proč navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Profesionalita5367,95 %53 %  
Péče2633,33 %26 %  
Jiné1316,67 %13 %  
Styl1215,38 %12 %  
Relaxace1012,82 %10 %  
Nadstandartní služby33,85 %3 %  

Graf

6. Jak často navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 2 měsíce3443,59 %34 %  
Jednou za 3 měsíce1721,79 %17 %  
Jedno za měsíc1620,51 %16 %  
Jednou za půl roku78,97 %7 %  
Jednou za rok45,13 %4 %  

Graf

7. Jaká je vaše průměrná útrata za návštěvu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 100 Kč3241,03 %32 %  
101 - 200 Kč2532,05 %25 %  
201 - 300 Kč810,26 %8 %  
301 - 400 Kč67,69 %6 %  
501 a více Kč45,13 %4 %  
401 - 500 Kč33,85 %3 %  

Graf

8. Za jaké služby obvykle zaplatíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stříhání78100 %78 %  
Mytí3139,74 %31 %  
Gel67,69 %6 %  
Barvení56,41 %5 %  
Holení11,28 %1 %  

Graf

9. Proč nenavštěvujete kadeřnický salon / holičství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné1463,64 %14 %  
Cena731,82 %7 %  
Vadí mi čekání29,09 %2 %  
Vadí mi objednávání29,09 %2 %  
Kadeřnický salo je přeci jen pro ženy14,55 %1 %  
Vadí mi pohledy ostatních lidí14,55 %1 %  
Vadí mi dotyk cizích lidí14,55 %1 %  

Graf

10. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita6060 %60 %  
Cena2828 %28 %  
mám svojí kadeřnici...11 %1 %  
Milí lidé-přátelé, kvalita a profesionalita11 %1 %  
příjemné prostředí11 %1 %  
dostupnost, čas11 %1 %  
nic11 %1 %  
pochopení požadavku11 %1 %  
klid11 %1 %  
dobrý souběh předchozích bodů11 %1 %  
povaha kadeřnice :)11 %1 %  
Značka11 %1 %  
dostupnost v miste bydliste, rychlost11 %1 %  
nechodím do kadeřnických salonů11 %1 %  

Graf

11. Jaký je Váš oblíbený způsob zábavy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání s přáteli4343 %43 %  
Sport aktivně3232 %32 %  
Počítač1212 %12 %  
Knihy / tisk55 %5 %  
hudba aktivně i pasivně...11 %1 %  
Turistika a toulky přírodou11 %1 %  
přátelé, sport, počítač, času je dost11 %1 %  
pes11 %1 %  
podle naladicky :)11 %1 %  
Filmy 11 %1 %  
geocaching11 %1 %  
Sport pasivně11 %1 %  

Graf

12. Jak by měl vypadat Váš ideální Kadeřnický salon / holičství (atmosféra, barvy, služby, ...) ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

1) Chtěl bych aby mě stříhal člověk zhruba stejné věkové kategorie, se kterým bych si mohl mezitím popovídat, resp. ať je tam možnost nějakého zabavení (např. hudba) - sedět hodinu jen tak v křesle je nuda. 2) Rozhodně chci umýt hlavu. Ne že bych to sám nedokázal, ale je to jedna z věcí, na kterou se do holičství těším.

a

Atmosféra a služby.

Atmosféra příjemná,barvy veselé,služby dokonalé dle přání zákazníka!

atmosféra, služby

bez větších front a s pohodou

blízko bydliště

Cisto, bez hlucne hudby.

Čisté a přátelské prostředí.

čisto a klid, bez front

čisto, drsné plakáty, časopisy pro muže (auta, sport, dílna, erotické)

Čistý, levný a příjemné kadeřnice.

čistý, moderní, profesionální

Čistý, útulný...

Dlouho necekat, nizka cena, slusne ostrihani

doma, krasná kadeřnice

domácí salon

dostupnost parkovani otevreno vecer

dotažený po designové stránce, na konkrétním stylu tolik nezáleží ale směřováno k modernímu stylovému a jednoducjému luxusu

důležité je, abych byl ostříhán dle mých představ.

h

hezka zena s velkejma kozama, co me ostriha zadarmo

Hlavně aby tam byly sexy kadeřnice.

Holicstvi.At nepusobi tak ze mate pocit ze musite byt gay.Trosku chlapskej pristup. Neni to mysleny ze gayove jsou spatny ale vetsina chlapu si zaklada na tom ze jsou brani jako chlapy.

jao můj salon který navštěvuju

Je mi to jedno

je mi to jedno

Je mi to jedno. Spíš by měla být simpatická a pohledná paní kadeřnice.

Je mi to upřímně jedno, na svou hřívu si od nikoho sahat nenechám.

Jednoduché, rychlý servis

jednotny a jednoduchy styl, ani malo ani moc lidi :)

kadeřnice nahoře bez

klidná atmosféra, příjemná obsluha, profesionální služby

Klidný a sympatická kadeřnice. Nižší cena. Barvy nepreferuji žádné. Kadeřnické salony využívám minimálně.

kvalitní služby , příjemná obsluha, čistota, zbytek oželím

kvalitní střih, příjemný personál, přiměřená cena

luxus hlavně luxus

měl by být blízko mého bydliště

Měli by mi umět poradit. Já totiž nikdy nevím, co si tam na té hlavě mám nechat udělat. Hlavní je pro mě cena/výkon.

měly by mě stříhat nahatý ženský

menší podnik, útulné prostředí spíše teplé barvy, kadeřnice s milým vystupováním ochotná poradit,relativně mladý personál

MIlí a ochotní lidé, jenž dokáží poradit v každé situaci.

moderně zařízen, příjemná a přátelská obsluha, služby na špičkové úrovni

Myslím si že design je důležitý,ale pro mně je nejdůležitějším prvkem důvěřa a přátelská atmosféra.

nechci mít kadernicky salon

Nejdůležitější je pro mě příjemn vystupování kadeřníka/kadeřnice. Měl/a by umět poradit a se zákazníky komunikovat

Nemám představu, nikdy jsem o tom nepřemýšlel...

nemám žádný zvláštní nároky. fajn je, když tam hraje moje oblíbená muzika a je příjemnej personál.

Neptat se pořád dokola "tak jak to chcete?" "tak třeba o tolik?" "takhle je to dobrý?" :-)

netušim

nevím

nevím

nevím

Nevím, jak to popsat, když tam nechodím, nemám tedy představu. Kdyby však byly tyto služby lacinější a nemuselo se objednávat, ale také se nemuselo dlouho čekat/ což by byl asi problém/, tak by se mi to líbilo. Jsem hodně vytížená a nejsem pánem svého času, tak proto ten můj postoj. Když jsem se kdysi několikrát objednala, tak mi to pak zase nevyšlo salon navštívit a bylo mi trapně, když jsem volala a přeobjednávala se na jiný termín, který pak třeba také nevyšel.

nezajímá

normalne, jako kazdy jiny

pěkné kadeřnice, příjemné prostředí, teplé barvy, dobré ceny

Pekne moderbi prostredi,prijemny personal,male obcerstveni

Pohledná kadeřnice, příjemné prostředí, bezproblémová rezervace, rozumná cena

pohodlně :)

pohodová atmosféra, žádná špína, moderní a bez čekání

pohodová klidná atmosféra, domácí prostředí :)

Pořád stejně nic bych neměnil, je to tam pekný, levný a ostříhají mě tam skvěle.

Profesionalita

Profi, prijemna, pohledna kadernice ktera poklada spravne otazky aby zjistila co zakaznik chce. Mohla by navrhnout nejaky stylovej ale ne nutne divokej strih. Bylo by fajn mit po ruce katalog fotek ruznych strihu aby si to clovek dokazal predstavit. Prijemne prostredi, pohodova hudba, velikanske zrcadla aby clovek videl co se vsude okolo deje. Pohodlne zidle. Kadernice by mela zachazet z hlavou zakaznika s citem. Mohla by umet cizi jazyk aby tam chodily i cizinci. Mohla by mit zajmavou konverzaci :o) Ceny by meli byt jasne vystavene na vytrine a na internetu.

prostředí: teplé barvy, vzdušné prostory; příjmená obsluha; doplňkové služby - občerstvení, noviny, časopisy

přátelksá neformální atmosféra profesionalita schopnost pochopit moje přání

příjemná a šikovná obsluha (mladá a hezká? :-D), příjemné prostředí, zajímavé ceny...

příjemná atmosféra, milá obsluha, čistota, profesionální přístup

příjemná atmosféra, příjemný personál, měla by hrát hudba, hezký a útulný prostředí...

Příjemná atmosféra, rychlost a profesionalita obsluhy.

příjemná atmosféra, stěny bílé (čistota), služby profesionální

příjemně

Příjemné a přátelské prostředí.

příjemné prostředí s ochotným personálem

příjemné prostředí, časopisy, občerstvení- káva nealko nápoje,

Příjemné prostředí, milí lidé

Příjemné prostředí, nízké ceny a kvalita provedení.

Příjemné prostředí, veselé barvy, milý a profesionálni personál.

Příjemně.

příjemný na pohled , světlé barvy, přijemna obsluha

Rodinná atmosféra

Rychly, moznost prijit bez objednani, levny, prijemne prostredi, hlavne ne dlouhe cekani

S příjemnou obsluhou a nízkými cenami.

Salon by měl být čistý, ale je důležité, aby kadeřník kvalitně vokonával svou práci.

Salón by neměl být předražený a kadeřnice by měli nejlépe vystihnout pŕání klientů

schopné kadeřnice, klidné barvy, moderní styl salónu, rozumné ceny

Strihaj me libovy rostenky, ktery na sobe namaj nic jinyho nez zastery...do toho hraje fajnova hudba, popijim cuba libre a dostavam masaz nohou...

super

televize ze sportovním kanálem,

temný salon s krásnýma kadeřnicema, měla by tam hrát chill hudba a to vše za příjemné ceny. nejde mi ani moc o služby, ptž stejně využívám jen střih

ticho, pivo, jídlo :-D

Určitě by neměl působit jako ordinace u lékaře. Preferuji klidnější a menší místa pro "odbavení" maximálně 2 lidí naráz. Navíc velký význam pro mě má sledovat nejen schopnosti kadeřnice (ve většině případů), ale také způsob jakým s klientem komunikuje. Preferuji ty, které se nebrání rozhovoru během své práce, pak je pro mě pobyt v kadeřnictví/holičství příjemnější.

v čekárně TV, čisto upravený čistý kadeřní, a příjemná hudba

víceméně je mi to jedno:)

Vzhledem k tomu, že v domě máme kadeřnici, která je strašně hamižná, drbavá a protivná, což se mi pak přemáší i na další vykonavatelky této služby (znám další a ta je stejná), tak tento druh služeb nepoužívám a navíc jej nepotřebuji.

žádný drbny vevnitř, kadeřnictví i pro muže (tzn. ne jenom "ženský časáky", samý duchodkyně co tam choděj akorát si pokecat atp.) :) , barvy živý

žádný ideální nemám

13. Kdo by vás měl stříhat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno4949 %49 %  
žena4848 %48 %  
muž 33 %3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaká pozice Vás nejlépe vystihuje?

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 20 let na otázku 1. Jaký je váš věk?

4. Navštěvujete:

  • odpověď Nic / stříhám se doma:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. Proč nenavštěvujete kadeřnický salon / holičství?

5. Proč navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

  • odpověď Profesionalita:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za 2 měsíce na otázku 6. Jak často navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš věk?

2. Jaká pozice Vás nejlépe vystihuje?

3. Jaká je vaše délka vlasů?

4. Navštěvujete:

5. Proč navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

6. Jak často navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

7. Jaká je vaše průměrná útrata za návštěvu?

8. Za jaké služby obvykle zaplatíte?

9. Proč nenavštěvujete kadeřnický salon / holičství?

10. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru služby?

11. Jaký je Váš oblíbený způsob zábavy?

13. Kdo by vás měl stříhat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš věk?

2. Jaká pozice Vás nejlépe vystihuje?

3. Jaká je vaše délka vlasů?

4. Navštěvujete:

5. Proč navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

6. Jak často navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?

7. Jaká je vaše průměrná útrata za návštěvu?

8. Za jaké služby obvykle zaplatíte?

9. Proč nenavštěvujete kadeřnický salon / holičství?

10. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru služby?

11. Jaký je Váš oblíbený způsob zábavy?

13. Kdo by vás měl stříhat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Veselý, P.Preference v kadeřnických službách - POUZE PRO MUŽE (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preference-v-kadernickych-sl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.