Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference v kadeřnických službách - POUZE PRO MUŽE
Preference v kadeřnických službách - POUZE PRO MUŽE
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Veselý |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2011 - 23. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 100 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.34 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:54 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
V rámci vedlejší specializace komerční komunikace na VŠE provádíme výzkum o preferncích v kadeřnických službách. Prosím o vyplnění tohoto krátkého dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 62 | 62 % | 62 % |
0 - 20 let | 12 | 12 % | 12 % |
61 a více let | 12 | 12 % | 12 % |
31 - 40 let | 10 | 10 % | 10 % |
51 - 60 let | 3 | 3 % | 3 % |
41 - 50 let | 1 | 1 % | 1 % |
2. Jaká pozice Vás nejlépe vystihuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 57 | 57 % | 57 % |
Zaměstnanec na nižší pozici | 18 | 18 % | 18 % |
Podnikatel | 14 | 14 % | 14 % |
Nezaměstnaný | 7 | 7 % | 7 % |
Zaměstnanec na vyšší pozici | 4 | 4 % | 4 % |
3. Jaká je vaše délka vlasů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 - 5 cm | 52 | 52 % | 52 % |
6 - 15 cm | 31 | 31 % | 31 % |
15 a více cm | 13 | 13 % | 13 % |
0 -1 cm | 4 | 4 % | 4 % |
4. Navštěvujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kadeřnický salon / holičství → otázka č. 5, Nic / stříhám se doma → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kadeřnický salon / holičství | 78 | 78 % | 78 % |
Nic / stříhám se doma | 22 | 22 % | 22 % |
5. Proč navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Profesionalita | 53 | 67,95 % | 53 % |
Péče | 26 | 33,33 % | 26 % |
Jiné | 13 | 16,67 % | 13 % |
Styl | 12 | 15,38 % | 12 % |
Relaxace | 10 | 12,82 % | 10 % |
Nadstandartní služby | 3 | 3,85 % | 3 % |
6. Jak často navštěvujete kadeřnický salón / holičství ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jednou za 2 měsíce | 34 | 43,59 % | 34 % |
Jednou za 3 měsíce | 17 | 21,79 % | 17 % |
Jedno za měsíc | 16 | 20,51 % | 16 % |
Jednou za půl roku | 7 | 8,97 % | 7 % |
Jednou za rok | 4 | 5,13 % | 4 % |
7. Jaká je vaše průměrná útrata za návštěvu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 100 Kč | 32 | 41,03 % | 32 % |
101 - 200 Kč | 25 | 32,05 % | 25 % |
201 - 300 Kč | 8 | 10,26 % | 8 % |
301 - 400 Kč | 6 | 7,69 % | 6 % |
501 a více Kč | 4 | 5,13 % | 4 % |
401 - 500 Kč | 3 | 3,85 % | 3 % |
8. Za jaké služby obvykle zaplatíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stříhání | 78 | 100 % | 78 % |
Mytí | 31 | 39,74 % | 31 % |
Gel | 6 | 7,69 % | 6 % |
Barvení | 5 | 6,41 % | 5 % |
Holení | 1 | 1,28 % | 1 % |
9. Proč nenavštěvujete kadeřnický salon / holičství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiné | 14 | 63,64 % | 14 % |
Cena | 7 | 31,82 % | 7 % |
Vadí mi čekání | 2 | 9,09 % | 2 % |
Vadí mi objednávání | 2 | 9,09 % | 2 % |
Kadeřnický salo je přeci jen pro ženy | 1 | 4,55 % | 1 % |
Vadí mi pohledy ostatních lidí | 1 | 4,55 % | 1 % |
Vadí mi dotyk cizích lidí | 1 | 4,55 % | 1 % |
10. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita | 60 | 60 % | 60 % |
Cena | 28 | 28 % | 28 % |
mám svojí kadeřnici... | 1 | 1 % | 1 % |
Milí lidé-přátelé, kvalita a profesionalita | 1 | 1 % | 1 % |
příjemné prostředí | 1 | 1 % | 1 % |
dostupnost, čas | 1 | 1 % | 1 % |
nic | 1 | 1 % | 1 % |
pochopení požadavku | 1 | 1 % | 1 % |
klid | 1 | 1 % | 1 % |
dobrý souběh předchozích bodů | 1 | 1 % | 1 % |
povaha kadeřnice :) | 1 | 1 % | 1 % |
Značka | 1 | 1 % | 1 % |
dostupnost v miste bydliste, rychlost | 1 | 1 % | 1 % |
nechodím do kadeřnických salonů | 1 | 1 % | 1 % |
11. Jaký je Váš oblíbený způsob zábavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Setkání s přáteli | 43 | 43 % | 43 % |
Sport aktivně | 32 | 32 % | 32 % |
Počítač | 12 | 12 % | 12 % |
Knihy / tisk | 5 | 5 % | 5 % |
hudba aktivně i pasivně... | 1 | 1 % | 1 % |
Turistika a toulky přírodou | 1 | 1 % | 1 % |
přátelé, sport, počítač, času je dost | 1 | 1 % | 1 % |
pes | 1 | 1 % | 1 % |
podle naladicky :) | 1 | 1 % | 1 % |
Filmy | 1 | 1 % | 1 % |
geocaching | 1 | 1 % | 1 % |
Sport pasivně | 1 | 1 % | 1 % |
12. Jak by měl vypadat Váš ideální Kadeřnický salon / holičství (atmosféra, barvy, služby, ...) ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
...
1) Chtěl bych aby mě stříhal člověk zhruba stejné věkové kategorie, se kterým bych si mohl mezitím popovídat, resp. ať je tam možnost nějakého zabavení (např. hudba) - sedět hodinu jen tak v křesle je nuda. 2) Rozhodně chci umýt hlavu. Ne že bych to sám nedokázal, ale je to jedna z věcí, na kterou se do holičství těším.
a
Atmosféra a služby.
Atmosféra příjemná,barvy veselé,služby dokonalé dle přání zákazníka!
atmosféra, služby
bez větších front a s pohodou
blízko bydliště
Cisto, bez hlucne hudby.
Čisté a přátelské prostředí.
čisto a klid, bez front
čisto, drsné plakáty, časopisy pro muže (auta, sport, dílna, erotické)
Čistý, levný a příjemné kadeřnice.
čistý, moderní, profesionální
Čistý, útulný...
Dlouho necekat, nizka cena, slusne ostrihani
doma, krasná kadeřnice
domácí salon
dostupnost parkovani otevreno vecer
dotažený po designové stránce, na konkrétním stylu tolik nezáleží ale směřováno k modernímu stylovému a jednoducjému luxusu
důležité je, abych byl ostříhán dle mých představ.
h
hezka zena s velkejma kozama, co me ostriha zadarmo
Hlavně aby tam byly sexy kadeřnice.
Holicstvi.At nepusobi tak ze mate pocit ze musite byt gay.Trosku chlapskej pristup. Neni to mysleny ze gayove jsou spatny ale vetsina chlapu si zaklada na tom ze jsou brani jako chlapy.
jao můj salon který navštěvuju
Je mi to jedno
je mi to jedno
Je mi to jedno. Spíš by měla být simpatická a pohledná paní kadeřnice.
Je mi to upřímně jedno, na svou hřívu si od nikoho sahat nenechám.
Jednoduché, rychlý servis
jednotny a jednoduchy styl, ani malo ani moc lidi :)
kadeřnice nahoře bez
klidná atmosféra, příjemná obsluha, profesionální služby
Klidný a sympatická kadeřnice. Nižší cena. Barvy nepreferuji žádné. Kadeřnické salony využívám minimálně.
kvalitní služby , příjemná obsluha, čistota, zbytek oželím
kvalitní střih, příjemný personál, přiměřená cena
luxus hlavně luxus
měl by být blízko mého bydliště
Měli by mi umět poradit. Já totiž nikdy nevím, co si tam na té hlavě mám nechat udělat. Hlavní je pro mě cena/výkon.
měly by mě stříhat nahatý ženský
menší podnik, útulné prostředí spíše teplé barvy, kadeřnice s milým vystupováním ochotná poradit,relativně mladý personál
MIlí a ochotní lidé, jenž dokáží poradit v každé situaci.
moderně zařízen, příjemná a přátelská obsluha, služby na špičkové úrovni
Myslím si že design je důležitý,ale pro mně je nejdůležitějším prvkem důvěřa a přátelská atmosféra.
nechci mít kadernicky salon
Nejdůležitější je pro mě příjemn vystupování kadeřníka/kadeřnice. Měl/a by umět poradit a se zákazníky komunikovat
Nemám představu, nikdy jsem o tom nepřemýšlel...
nemám žádný zvláštní nároky. fajn je, když tam hraje moje oblíbená muzika a je příjemnej personál.
Neptat se pořád dokola "tak jak to chcete?" "tak třeba o tolik?" "takhle je to dobrý?" :-)
netušim
nevím
nevím
nevím
Nevím, jak to popsat, když tam nechodím, nemám tedy představu. Kdyby však byly tyto služby lacinější a nemuselo se objednávat, ale také se nemuselo dlouho čekat/ což by byl asi problém/, tak by se mi to líbilo. Jsem hodně vytížená a nejsem pánem svého času, tak proto ten můj postoj. Když jsem se kdysi několikrát objednala, tak mi to pak zase nevyšlo salon navštívit a bylo mi trapně, když jsem volala a přeobjednávala se na jiný termín, který pak třeba také nevyšel.
nezajímá
normalne, jako kazdy jiny
pěkné kadeřnice, příjemné prostředí, teplé barvy, dobré ceny
Pekne moderbi prostredi,prijemny personal,male obcerstveni
Pohledná kadeřnice, příjemné prostředí, bezproblémová rezervace, rozumná cena
pohodlně :)
pohodová atmosféra, žádná špína, moderní a bez čekání
pohodová klidná atmosféra, domácí prostředí :)
Pořád stejně nic bych neměnil, je to tam pekný, levný a ostříhají mě tam skvěle.
Profesionalita
Profi, prijemna, pohledna kadernice ktera poklada spravne otazky aby zjistila co zakaznik chce. Mohla by navrhnout nejaky stylovej ale ne nutne divokej strih. Bylo by fajn mit po ruce katalog fotek ruznych strihu aby si to clovek dokazal predstavit. Prijemne prostredi, pohodova hudba, velikanske zrcadla aby clovek videl co se vsude okolo deje. Pohodlne zidle. Kadernice by mela zachazet z hlavou zakaznika s citem. Mohla by umet cizi jazyk aby tam chodily i cizinci. Mohla by mit zajmavou konverzaci :o) Ceny by meli byt jasne vystavene na vytrine a na internetu.
prostředí: teplé barvy, vzdušné prostory; příjmená obsluha; doplňkové služby - občerstvení, noviny, časopisy
přátelksá neformální atmosféra profesionalita schopnost pochopit moje přání
příjemná a šikovná obsluha (mladá a hezká? :-D), příjemné prostředí, zajímavé ceny...
příjemná atmosféra, milá obsluha, čistota, profesionální přístup
příjemná atmosféra, příjemný personál, měla by hrát hudba, hezký a útulný prostředí...
Příjemná atmosféra, rychlost a profesionalita obsluhy.
příjemná atmosféra, stěny bílé (čistota), služby profesionální
příjemně
Příjemné a přátelské prostředí.
příjemné prostředí s ochotným personálem
příjemné prostředí, časopisy, občerstvení- káva nealko nápoje,
Příjemné prostředí, milí lidé
Příjemné prostředí, nízké ceny a kvalita provedení.
Příjemné prostředí, veselé barvy, milý a profesionálni personál.
Příjemně.
příjemný na pohled , světlé barvy, přijemna obsluha
Rodinná atmosféra
Rychly, moznost prijit bez objednani, levny, prijemne prostredi, hlavne ne dlouhe cekani
S příjemnou obsluhou a nízkými cenami.
Salon by měl být čistý, ale je důležité, aby kadeřník kvalitně vokonával svou práci.
Salón by neměl být předražený a kadeřnice by měli nejlépe vystihnout pŕání klientů
schopné kadeřnice, klidné barvy, moderní styl salónu, rozumné ceny
Strihaj me libovy rostenky, ktery na sobe namaj nic jinyho nez zastery...do toho hraje fajnova hudba, popijim cuba libre a dostavam masaz nohou...
super
televize ze sportovním kanálem,
temný salon s krásnýma kadeřnicema, měla by tam hrát chill hudba a to vše za příjemné ceny. nejde mi ani moc o služby, ptž stejně využívám jen střih
ticho, pivo, jídlo :-D
Určitě by neměl působit jako ordinace u lékaře. Preferuji klidnější a menší místa pro "odbavení" maximálně 2 lidí naráz. Navíc velký význam pro mě má sledovat nejen schopnosti kadeřnice (ve většině případů), ale také způsob jakým s klientem komunikuje. Preferuji ty, které se nebrání rozhovoru během své práce, pak je pro mě pobyt v kadeřnictví/holičství příjemnější.
v čekárně TV, čisto upravený čistý kadeřní, a příjemná hudba
víceméně je mi to jedno:)
Vzhledem k tomu, že v domě máme kadeřnici, která je strašně hamižná, drbavá a protivná, což se mi pak přemáší i na další vykonavatelky této služby (znám další a ta je stejná), tak tento druh služeb nepoužívám a navíc jej nepotřebuji.
žádný drbny vevnitř, kadeřnictví i pro muže (tzn. ne jenom "ženský časáky", samý duchodkyně co tam choděj akorát si pokecat atp.) :) , barvy živý
žádný ideální nemám
13. Kdo by vás měl stříhat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno | 49 | 49 % | 49 % |
žena | 48 | 48 % | 48 % |
muž | 3 | 3 % | 3 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.