Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
“Následující dotazník obsahuje 22 otázek. Jeho cílem je monitorovat preference zákazníků autobazarů v ČR. Výsledky budou použity jako podklady pro zpracování diplomové práce na téma “Marketingová strategie autobazaru”. Veškerá data nasbíraná pomocí tohoto dotazníku jsou anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Jak často kupujete automobil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za 7 a více let
87
39,19 %
39,01 %
V rozmezí 3-5 let
52
23,42 %
23,32 %
V rozmezí 5-7 let
39
17,57 %
17,49 %
V rozmezí 2-3 roky
31
13,96 %
13,9 %
Jednou za rok
13
5,86 %
5,83 %
2. K jakým účelům auto využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pro soukromé účely
156
70,59 %
69,96 %
obojí
38
17,19 %
17,04 %
za účelem podnikání
27
12,22 %
12,11 %
3. Máte zkušenost s nákupem ojetého automobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
173
77,58 %
77,58 %
ne
50
22,42 %
22,42 %
4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
27
50 %
12,11 %
ano
27
50 %
12,11 %
5. Proč jste o nákupu ojetého automobilu neuvažoval(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevěřím ojetým automobilům
12
48 %
5,38 %
kupuji nová auta
11
44 %
4,93 %
nevěřím autobazarům
9
36 %
4,04 %
Máme první auto,které bylo nové
1
4 %
0,45 %
6. Uvažoval(a) byste případně o koupi referenčního/předváděcího/ročního vozu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 19, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
16
64 %
7,17 %
ne
9
36 %
4,04 %
7. Jaké jsou vaše důvody pro nákup ojetého automobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena automobilu
157
79,29 %
70,4 %
možnost nákupu vozu ihned
49
24,75 %
21,97 %
široká nabídka
47
23,74 %
21,08 %
možnost prohlédnutí vozu ihned
43
21,72 %
19,28 %
současná produkce mi nevyhovuje
1
0,51 %
0,45 %
milovník starších vzácnějších modelů aut
1
0,51 %
0,45 %
Kvalita a jednoduchost starších aut
1
0,51 %
0,45 %
důvěryhodnost prodávajícího
1
0,51 %
0,45 %
starší typy vozů jsou kvalitnější
1
0,51 %
0,45 %
Když se starý auto rozbije p
1
0,51 %
0,45 %
vyhlídnutý vůz se již nevyrábí
1
0,51 %
0,45 %
Nové si nemohu dovolit, a takék příliš ztrácí na ceně
1
0,51 %
0,45 %
1. Auto - no bylo první... // 2. Auto - kvalita a pocit z řízení staré dobré E46 je zcela mimo dnešní auta
1
0,51 %
0,45 %
Koupila jsem ojetý automobil v rámci rodiny, znala jsem tedy jeho historii, i tak ale po koupi nastaly takové problémy, že jsem raději koupila auto nové a od nákupu ojetého auta mě tato zkušenost velmi odradila.
1
0,51 %
0,45 %
8. Preferujete nákup ojetého automobilu v autobazaru nebo od původního majitele (soukromá inzerce)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [autobazar → otázka č. 10, původní majitel - inzertní servery → otázka č. 9, původní majitel - známý/rodina → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
původní majitel - známý/rodina
71
35,86 %
31,84 %
autobazar
66
33,33 %
29,6 %
původní majitel - inzertní servery
61
30,81 %
27,35 %
9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bazos.cz
36
59,02 %
16,14 %
Sauto.cz
31
50,82 %
13,9 %
Sbazar.cz
28
45,9 %
12,56 %
Tipcars.com
23
37,7 %
10,31 %
Cars.cz
13
21,31 %
5,83 %
Autobazar.cz
10
16,39 %
4,48 %
soukromá inzerce na sociálních sítích (Facebook, Instagram, apod.)
8
13,11 %
3,59 %
Anonce.cz
4
6,56 %
1,79 %
Klubove portaly, napr. www.hondaclub.cz
1
1,64 %
0,45 %
Příležitostně další inzerce, nabídky, doporučení...
1
1,64 %
0,45 %
mobile.de
1
1,64 %
0,45 %
10. S jakým autobazarem máte osobní zkušenost ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
AutoEsa
31
46,97 %
13,9 %
AAA auto
30
45,45 %
13,45 %
vrt auto kroměříž
1
1,52 %
0,45 %
cosik na slovensku
1
1,52 %
0,45 %
nevim
1
1,52 %
0,45 %
Andy autobazar
1
1,52 %
0,45 %
Křižanov
1
1,52 %
0,45 %
nika
1
1,52 %
0,45 %
Autoholubka Nové Město na Moravě
1
1,52 %
0,45 %
Šumperk
1
1,52 %
0,45 %
http://www.autocentro.cz
1
1,52 %
0,45 %
Mates auto
1
1,52 %
0,45 %
u stadionu Žďár nad Sázavou
1
1,52 %
0,45 %
nemám potřebu si pamatovat název
1
1,52 %
0,45 %
Rupexim
1
1,52 %
0,45 %
Autobazar Jahoda
1
1,52 %
0,45 %
BSAuto Brno
1
1,52 %
0,45 %
Davocar,
1
1,52 %
0,45 %
Amc chrudim
1
1,52 %
0,45 %
11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklama na internetu
25
38,46 %
11,21 %
Osobní zkušenost z minulosti
23
35,38 %
10,31 %
Reklama v televizi
18
27,69 %
8,07 %
Od přátel/rodiny
11
16,92 %
4,93 %
Outdoorová reklama (billboard, citylight,..)
10
15,38 %
4,48 %
Reklama v rádiu
10
15,38 %
4,48 %
Reklama na sociálních sítích
10
15,38 %
4,48 %
Reklama v tištěných médiích
9
13,85 %
4,04 %
Reklama v odborných médiích zaměřených na automobily
6
9,23 %
2,69 %
z inzerátu na konkrétní vůz
1
1,54 %
0,45 %
na základě vyhledávaného vozu
1
1,54 %
0,45 %
jezdím okolo
1
1,54 %
0,45 %
V místě bydliště
1
1,54 %
0,45 %
Z otazky není jasné, jestli o AAA nebo o mnou doplněných bazarech. V další otázce odpovídám na autobazar v Rajhradu, ne k AAA.
1
1,54 %
0,45 %
mají pobočku kousek od našeho bydliště, denně jezdím kolem
1
1,54 %
0,45 %
prostě je vidím když jedu kolem
1
1,54 %
0,45 %
Chodim okolo
1
1,54 %
0,45 %
12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
53
81,54 %
23,77 %
ne
10
15,38 %
4,48 %
Každý ať si vybere podle svého
1
1,54 %
0,45 %
už nikdy ojetý vůz
1
1,54 %
0,45 %
13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena automobilu
1.621
0.72
služby autobazaru
2.091
0.961
reklama
3.53
1.855
doporučení (rodina, přátelé,..)
1.848
0.795
vlastní zkušenost
1.485
0.674
nabídka vozů autobazaru
1.591
0.545
osobnost prodejce
2.167
1.139
14. V jaké cenové relaci nakupujete ojetý automobil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 100 tis.
64
32,32 %
28,7 %
150 – 200 tis
60
30,3 %
26,91 %
100 – 150 tis.
49
24,75 %
21,97 %
200-250 tis.
37
18,69 %
16,59 %
250-300 tis.
19
9,6 %
8,52 %
nad 300 tis.
18
9,09 %
8,07 %
15. Jaké služby vyžadujete od autobazaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
záruka na původ vozu
137
69,19 %
61,43 %
záruka na technický stav vozu
127
64,14 %
56,95 %
vyřízení administrativy (přepis automobilu)
74
37,37 %
33,18 %
protiúčet (odečtení ceny starého vozu z ceny nově koupeného)
42
21,21 %
18,83 %
financování vozu
33
16,67 %
14,8 %
výkup vozu
25
12,63 %
11,21 %
Možnost nechat vůz podrobně prohlédnout nezávislým automechanikem
1
0,51 %
0,45 %
sjednání povinného ručení
1
0,51 %
0,45 %
autobazarum neverim :)
1
0,51 %
0,45 %
Nic
1
0,51 %
0,45 %
Záruka najetých kilometrů
1
0,51 %
0,45 %
Nekupuju auto v autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
nenakupuji u autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
Jistota že autobazar při zabavení automobilu exekutorem z důvodu dluhu puvodního majitele vrátí plnou částku za vůz! Nemám zájem o zprostředkování prodeje a pseudo záruku na původ vozu. Nejsem včerejší.
1
0,51 %
0,45 %
Umožnění důkladné prohlídky vozu, včetně podvozku, prohléhnutí papírů a zjištění historie vozu, delší předváděcí a zkušební jízda
1
0,51 %
0,45 %
solidnost
1
0,51 %
0,45 %
16. Jak hodnotíte svoji poslední zkušenost s nákupem ojetého automobilu v autobazaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neutrální
119
60,1 %
53,36 %
nadšení
34
17,17 %
15,25 %
zklamání
28
14,14 %
12,56 %
Nemám zkušenosti
1
0,51 %
0,45 %
Nemám zkušenost
1
0,51 %
0,45 %
Byla jsem spokojena, vse probehlo bez problemu, s autem jsem spokojena i nekolik let po nakupu.
1
0,51 %
0,45 %
Nekupoval jsem v bazaru
1
0,51 %
0,45 %
Nakonec k nemu nedoslo
1
0,51 %
0,45 %
nikdy jsem v autobazaru auto nekoupil
1
0,51 %
0,45 %
v pořádku
1
0,51 %
0,45 %
Nemáme žádnou zkušenost
1
0,51 %
0,45 %
Nekoupila jsem vůz v autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
Nekupuju auto v autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
dobrá
1
0,51 %
0,45 %
nenakupoval jsem v autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
.
1
0,51 %
0,45 %
nemám, nenakupuji u autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
Jsou to podvodníci!!!
1
0,51 %
0,45 %
Nevyužila jsem služeb autobazaru.
1
0,51 %
0,45 %
Nakoupuji od puvodnich majitelu z inzerce
1
0,51 %
0,45 %
17. Jak hodnotíte přístup personálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nápomocný
89
44,95 %
39,91 %
vstřícný
78
39,39 %
34,98 %
dokáže odborně poradit
40
20,2 %
17,94 %
nedokáže poradit
11
5,56 %
4,93 %
nepříjemný
10
5,05 %
4,48 %
není k zastižení
9
4,55 %
4,04 %
Nemám zkušenosti
1
0,51 %
0,45 %
Nemam zkusenosti
1
0,51 %
0,45 %
Nemám zkušenost
1
0,51 %
0,45 %
Nekupoval jsem v bazaru
1
0,51 %
0,45 %
Nemáme zkušenost
1
0,51 %
0,45 %
neutrální
1
0,51 %
0,45 %
Snaží se prodat i závadné auto jako bez závad
1
0,51 %
0,45 %
Rádoby vstřícný (účelově), ovšem jinak odměřený, nesmlouvavý a povýšený (AAA)
1
0,51 %
0,45 %
AAA - občas obtěžující další telefonáty s nabidkami
1
0,51 %
0,45 %
Nekoupila jsem vůz v autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
Nekupuju auto v autobazaru, takže nedokážu hodnotit personál.
1
0,51 %
0,45 %
viz otázka 16.
1
0,51 %
0,45 %
.
1
0,51 %
0,45 %
To záleží na koho zrovna narazíte nedá se hodnotit objektivně každý prodejce je jiný
1
0,51 %
0,45 %
nemám, nenakupuji u autobazaru
1
0,51 %
0,45 %
Když chci vybrané auto z internetu a nemají ho, je mě všechen personál nahouby.
1
0,51 %
0,45 %
Pred nakupem jsem lustroval i nazory zákazníků na netu. Některé byly nehezké, presto jsem koupil. Po roce a půl provozu naprostá spokojenost! Chtěl jsem přispět i do oné diskuse a zastat se bazaru, ale už je uzavřena.
1
0,51 %
0,45 %
Vlezly
1
0,51 %
0,45 %
Jak kdo, je to o lidech
1
0,51 %
0,45 %
celkem ochota
1
0,51 %
0,45 %
ale nevěřím jim
1
0,51 %
0,45 %
Nevyužila jsem služeb autobazaru.
1
0,51 %
0,45 %
Nakupuji od puvodnich majitelu
1
0,51 %
0,45 %
18. Požaduji příjemné a profesionální chování personálu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
161
81,31 %
72,2 %
spíše souhlasím
28
14,14 %
12,56 %
nevím
9
4,55 %
4,04 %
19. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kraj Vysočina
47
21,08 %
21,08 %
Jihomoravský kraj
45
20,18 %
20,18 %
Pardubický kraj
45
20,18 %
20,18 %
Praha
19
8,52 %
8,52 %
Ústecký kraj
13
5,83 %
5,83 %
Plzeňský kraj
11
4,93 %
4,93 %
Středočeský kraj
10
4,48 %
4,48 %
Královehradecký kraj
8
3,59 %
3,59 %
Karlovarský kraj
7
3,14 %
3,14 %
Jihočeský kraj
5
2,24 %
2,24 %
Zlínský kraj
4
1,79 %
1,79 %
Moravskoslezský kraj
3
1,35 %
1,35 %
Olomoucký kraj
3
1,35 %
1,35 %
Liberecký kraj
3
1,35 %
1,35 %
20. Jaké je vaše vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
102
45,74 %
45,74 %
vysokoškolské
67
30,04 %
30,04 %
střední bez maturity
28
12,56 %
12,56 %
vyšší odborné
22
9,87 %
9,87 %
základní
4
1,79 %
1,79 %
21. Jaký je váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-30 tis.
62
27,8 %
27,8 %
30-40 tis.
61
27,35 %
27,35 %
do 20 tis.
39
17,49 %
17,49 %
více než 50 tis.
35
15,7 %
15,7 %
40-50 tis.
26
11,66 %
11,66 %
22. Vyberte pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
120
53,81 %
53,81 %
žena
103
46,19 %
46,19 %
23. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-35
86
38,57 %
38,57 %
35-50
65
29,15 %
29,15 %
50 a více
37
16,59 %
16,59 %
18-25
35
15,7 %
15,7 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
odpověď ne:
8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupuji nová auta na otázku 5. Proč jste o nákupu ojetého automobilu neuvažoval(a)?
8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřím ojetým automobilům na otázku 5. Proč jste o nákupu ojetého automobilu neuvažoval(a)?
8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Uvažoval(a) byste případně o koupi referenčního/předváděcího/ročního vozu?
8. Preferujete nákup ojetého automobilu v autobazaru nebo od původního majitele (soukromá inzerce)?
odpověď autobazar:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi AAA auto na otázku 10. S jakým autobazarem máte osobní zkušenost ?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi AutoEsa na otázku 10. S jakým autobazarem máte osobní zkušenost ?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena automobilu=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena automobilu=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena automobilu=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení (rodina, přátelé,..)=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení (rodina, přátelé,..)=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení (rodina, přátelé,..)=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka vozů autobazaru=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka vozů autobazaru=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobnost prodejce=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobnost prodejce=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobnost prodejce=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=4 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=5 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby autobazaru=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby autobazaru=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby autobazaru=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní zkušenost=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní zkušenost=2 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od přátel/rodiny na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní zkušenost z minulosti na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outdoorová reklama (billboard, citylight,..) na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v rádiu na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v televizi na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
odpověď původní majitel - inzertní servery:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autobazar.cz na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bazos.cz na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cars.cz na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sauto.cz na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sbazar.cz na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipcars.com na otázku 9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
odpověď ano:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na sociálních sítích na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobnost prodejce=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby autobazaru=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=3 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení (rodina, přátelé,..)=1 na otázku 13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní zkušenost z minulosti na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od přátel/rodiny na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
odpověď vlastní zkušenost=1:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od přátel/rodiny na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
22. Vyberte pohlaví.
odpověď žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od přátel/rodiny na otázku 11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často kupujete automobil?
2. K jakým účelům auto využíváte?
3. Máte zkušenost s nákupem ojetého automobilu?
4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
5. Proč jste o nákupu ojetého automobilu neuvažoval(a)?
6. Uvažoval(a) byste případně o koupi referenčního/předváděcího/ročního vozu?
7. Jaké jsou vaše důvody pro nákup ojetého automobilu?
8. Preferujete nákup ojetého automobilu v autobazaru nebo od původního majitele (soukromá inzerce)?
9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
10. S jakým autobazarem máte osobní zkušenost ?
11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
14. V jaké cenové relaci nakupujete ojetý automobil?
15. Jaké služby vyžadujete od autobazaru?
16. Jak hodnotíte svoji poslední zkušenost s nákupem ojetého automobilu v autobazaru?
17. Jak hodnotíte přístup personálu?
18. Požaduji příjemné a profesionální chování personálu.
19. Z jakého jste kraje?
20. Jaké je vaše vzdělání?
21. Jaký je váš hrubý měsíční příjem?
22. Vyberte pohlaví.
23. Kolik je vám let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často kupujete automobil?
2. K jakým účelům auto využíváte?
3. Máte zkušenost s nákupem ojetého automobilu?
4. Uvažoval(a) jste někdy o nákupu ojetého automobilu?
5. Proč jste o nákupu ojetého automobilu neuvažoval(a)?
6. Uvažoval(a) byste případně o koupi referenčního/předváděcího/ročního vozu?
7. Jaké jsou vaše důvody pro nákup ojetého automobilu?
8. Preferujete nákup ojetého automobilu v autobazaru nebo od původního majitele (soukromá inzerce)?
9. Na jakém inzertním webu sledujete, popřípadě nakupujete ojeté vozy?
10. S jakým autobazarem máte osobní zkušenost ?
11. Jak jste se o autobazaru dozvěděl(a)?
12. Doporučil(a) byste autobazar svým přátelům/rodině?
13. Na škále 1-5 uveďte, jak jsou jednotlivé faktory pro Vás při výběru autobazaru důležité (1= velmi důležité, 5= nedůležité).
14. V jaké cenové relaci nakupujete ojetý automobil?
15. Jaké služby vyžadujete od autobazaru?
16. Jak hodnotíte svoji poslední zkušenost s nákupem ojetého automobilu v autobazaru?
17. Jak hodnotíte přístup personálu?
18. Požaduji příjemné a profesionální chování personálu.
19. Z jakého jste kraje?
20. Jaké je vaše vzdělání?
21. Jaký je váš hrubý měsíční příjem?
22. Vyberte pohlaví.
23. Kolik je vám let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.