Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference zákazníků nakupujících na českém sportovním trhu

Preference zákazníků nakupujících na českém sportovním trhu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Trakalová
Šetření:12. 05. 2011 - 10. 06. 2011
Počet respondentů:307
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který je zaměřen na získání informací ohledně preferencí zákazníků nakupujících na českém sportovním trhu. Jedná se především o oblast nabídky prodeje lyžařského, snowboardingového, cyklistického, in-line a popř. kiteboardingového vybavení. Poskytnuté informace jsou anonymní a budou použity pro vypracování bakalářské práce na téma: Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Děkuji moc za Váš čas a ochotu, moc mi to pomůže.

Odpovědi respondentů

1. Kolik peněz průměrně ročně utratíte za sportovní vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 5.000.-otázka č. 2, 5.000-15.000,-otázka č. 2, 16.000,- a víceotázka č. 2, sportovní zboží spíše nenakupuji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.000-15.000,-14446,91 %46,91 %  
méně než 5.000.-11336,81 %36,81 %  
16.000,- a více278,79 %8,79 %  
sportovní zboží spíše nenakupuji227,17 %7,17 %  
méně neŠ¾ 5.000.-10,33 %0,33 %  

Graf

2. Investujete spíše do zimních nebo letních sportů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [spíše do zimníchotázka č. 3, spíše do letníchotázka č. 3, do obou přibližně stejněotázka č. 3, neinvestuji do zimních ani do letních sportů → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do obou přibližně stejně12042,25 %39,09 %  
spíše do letních8931,34 %28,99 %  
spíše do zimních6924,3 %22,48 %  
neinvestuji do zimních ani do letních sportů62,11 %1,95 %  

Graf

3. Do jakého sportovního odvětví investujete nejvíce peněz? (Poté pokračujte otázkou č. 4 nebo 5 dle výběru odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lyžování12645,32 %41,04 %  
cyklistika11340,65 %36,81 %  
horská turistika4817,27 %15,64 %  
snowboarding4215,11 %13,68 %  
in-line3211,51 %10,42 %  
běžecké lyžování2910,43 %9,45 %  
Volejbal93,24 %2,93 %  
Fotbal82,88 %2,61 %  
florbal51,8 %1,63 %  
golf41,44 %1,3 %  
běh41,44 %1,3 %  
tenis31,08 %0,98 %  
floorball20,72 %0,65 %  
jezdectví20,72 %0,65 %  
badminton20,72 %0,65 %  
hokej20,72 %0,65 %  
vodáctví20,72 %0,65 %  
tanec20,72 %0,65 %  
kiteboarding (wakeboarding)20,72 %0,65 %  
jachting, windsurfing10,36 %0,33 %  
potápění10,36 %0,33 %  
Spíš oblečení, boty na více sportů obecně10,36 %0,33 %  
atletika (běhání)10,36 %0,33 %  
jogging10,36 %0,33 %  
kanoistika10,36 %0,33 %  
běhání10,36 %0,33 %  
Volejbal, plavání10,36 %0,33 %  
atletika10,36 %0,33 %  
OB10,36 %0,33 %  
turistika10,36 %0,33 %  
fitness10,36 %0,33 %  
fitness - aerobic10,36 %0,33 %  
Turistika,sportovní hry10,36 %0,33 %  
rybaření10,36 %0,33 %  
basketbal10,36 %0,33 %  
kajak, lezení10,36 %0,33 %  
fitess, tance, plavani10,36 %0,33 %  
squash, box10,36 %0,33 %  
tenis, agility10,36 %0,33 %  
fitness a tanečního odvětví10,36 %0,33 %  
pozemní hokej10,36 %0,33 %  
odbíjená10,36 %0,33 %  
míčové sporty10,36 %0,33 %  
běh, ... a jiné10,36 %0,33 %  
lezeni10,36 %0,33 %  
Skiapl10,36 %0,33 %  
kulečník10,36 %0,33 %  
bojové sporty10,36 %0,33 %  
plavání10,36 %0,33 %  
podle potřeby10,36 %0,33 %  
florbal, běh, míčové sporty10,36 %0,33 %  
florbal, fotbal, squash, tenis10,36 %0,33 %  
aerobic,posilovna,zumba10,36 %0,33 %  
windsurfing10,36 %0,33 %  
vůbec netuším /zima-1x/10let//leto dtto10,36 %0,33 %  
skialpinismus10,36 %0,33 %  
do toho,co je zrovna potřeba. žádný speciální spor10,36 %0,33 %  
volejbal , hazená , tenis , squash 10,36 %0,33 %  
vodní sporty, tenis10,36 %0,33 %  
longboarding10,36 %0,33 %  

Graf

4. Kdo vybral odvětví zimních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení12267,03 %39,74 %  
lyže8848,35 %28,66 %  
technické prádlo7943,41 %25,73 %  
chrániče (helma, chránič páteře, apod.)6636,26 %21,5 %  
snowboard2111,54 %6,84 %  
nic63,3 %1,95 %  
všecko :)10,55 %0,33 %  
do všeho co se lyžování a běžkování týče10,55 %0,33 %  
kombinace všeho10,55 %0,33 %  
popíjení na sjezdovce:)10,55 %0,33 %  
hokejky10,55 %0,33 %  
šaty, boty, trenéři, pronájem sálů10,55 %0,33 %  
vosky10,55 %0,33 %  

Graf

5. Kdo vybral odvětví letních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení13571,81 %43,97 %  
komponenty (příslušenství)7539,89 %24,43 %  
kolo7037,23 %22,8 %  
chrániče (helmy, chrániče zápěstí, apod.)4825,53 %15,64 %  
in-line brusle2513,3 %8,14 %  
boty63,19 %1,95 %  
nic21,06 %0,65 %  
golfového vybavení a cyklistiky10,53 %0,33 %  
atletika10,53 %0,33 %  
tenisové vybavení10,53 %0,33 %  
obuv10,53 %0,33 %  
výrobky z neoprenu10,53 %0,33 %  
brankářské vybavení na florbal, sportovní obuv10,53 %0,33 %  
viz otazka 3.10,53 %0,33 %  

Graf

6. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování, kde nakoupit? Hodnoťe na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.5721.331
prostředí2.8741.096
přístup (chování) prodavačů3.5861.358
odbornost a praxe prodavačů3.8491.423
dostupnost obchodu3.3091.135
široký sortiment3.7121.349
kvalita4.2951.539

Graf

7. Pokud vyrazíte nakupovat sportovní vybavení, používáte k dopravě především:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není rozhodující10638,13 %34,53 %  
auto10537,77 %34,2 %  
MHD6724,1 %21,82 %  

Graf

8. Jaký čas jste ochotni strávit cestou do takového obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není rozhodující14251,08 %46,25 %  
do 30 min7426,62 %24,1 %  
do 45 min5218,71 %16,94 %  
do 15 min103,6 %3,26 %  

Graf

9. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru obchodu, kde nakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od známých23484,17 %76,22 %  
webové stránky + e-shop12143,53 %39,41 %  
prodejna v místě bydliště7928,42 %25,73 %  
reklama v časopisech3311,87 %10,75 %  
reklama na internetu3211,51 %10,42 %  
reklama v televizi134,68 %4,23 %  
reklama v novinách103,6 %3,26 %  
reklamní bannery na sloupech ve městě93,24 %2,93 %  
reklama v rádiu82,88 %2,61 %  
vlastní zkušenost31,08 %0,98 %  
testy + hodnocení produktů na internetu10,36 %0,33 %  
reklama všeobecně10,36 %0,33 %  
celková kvalita obchodu10,36 %0,33 %  
sortiment, který nabízí10,36 %0,33 %  
už mám oblíbené obchody, kde nakupuji10,36 %0,33 %  
také známí často poskytnou tip10,36 %0,33 %  
reference známých10,36 %0,33 %  
zkušenosti10,36 %0,33 %  
druh zboží, které hledám10,36 %0,33 %  
předchozí osobní zkušenost10,36 %0,33 %  
zkušenosti s daným obchodem10,36 %0,33 %  
jeho samotná návštěva10,36 %0,33 %  
katalog10,36 %0,33 %  
předchozí zkušenosti10,36 %0,33 %  

Graf

10. Při nákupu vybavení na výše zmíněné sporty (lyžování, snowbording, běžecké lyžování, cyklistika, in-line...) nejvíce upřednostňujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované prodejny (vyšší cena, odbornost, poradenství, záruční i pozáruční servis)19068,35 %61,89 %  
větší sportovní řetězce typu Sportisimo, Inter-Sport, apod. (nižší cena, neodbornost, všechny značky, ale nekompletní nabídka)5017,99 %16,29 %  
internetové prodejny2910,43 %9,45 %  
odpovědi nejsou relevantní..nezobrazovat text v ()10,36 %0,33 %  
hypermarkety (nízká cena, nízká kvalita)10,36 %0,33 %  
fitness v řetězcích, ostatní ve special. prod.10,36 %0,33 %  
specializované prodejny (vyšší cena, odbornost, poradenství, záruční i pozáruční servis)10,36 %0,33 %  
outlety specializovaných prodejen10,36 %0,33 %  
specializované prodejny+internet10,36 %0,33 %  
vím, co chci, najdu si akorát online nejnižší cenu10,36 %0,33 %  
nic10,36 %0,33 %  
nenakupuju 10,36 %0,33 %  

Graf

11. Ovlivní Vás při výběru zda daný produkt koupit možnost si ho vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano, tuto možnost maximálně oceňuji17663,31 %57,33 %  
spíše ano, ale nehodnotím to jako nejdůležitější aspekt9032,37 %29,32 %  
spíše ne, stačí mi informace o produktu124,32 %3,91 %  

Graf

12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
příjemné vystupování3.9571.444
odbornost4.2121.513
osobní zkušenosti s produktem3.51.365
vzhled prodavače (oblečení, upravenost)2.7771.051
ochota4.0941.416
komunikativnost3.8131.166
rychlost obsluhy3.5361.242

Graf

13. Vyberte z těchto možností, co je pro Vás osobně při nákupu přijemnější a důležitější:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
servis a služby vs. uspořádání sortimentualternativní-0.6260.608
osobní přístup prodavače vs. rozhoduji se samostatněalternativní-0.0141
méně značek s kompletní nabídkou vs. výběr z velkého množství značek s nekompletní nabídkoualternativní-0.4750.775
přátelská atmosféra vs. neosobní atmosféra, soukromí při výběrualternativní-0.5540.693

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. S čím negativním se na českém sportovním trhu nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznalost nabízeného sortimentu16860,43 %54,72 %  
vysoké ceny14752,88 %47,88 %  
neochota prodejců11942,81 %38,76 %  
malý výběr10136,33 %32,9 %  
špatný pozáruční servis5419,42 %17,59 %  
nepříjemné prostředí prodejny3311,87 %10,75 %  
špatná reklama217,55 %6,84 %  
s ničím negativním jsem se prozatím nesetkal/a134,68 %4,23 %  
chybějící reklama u některých special. prodejen10,36 %0,33 %  
nevim10,36 %0,33 %  
nedostatek prodavačů na prodejně10,36 %0,33 %  

Graf

15. Jaké sportovní prodejny znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hervis Sport24989,57 %81,11 %  
Sportisimo24588,13 %79,8 %  
Inter-Sport23183,09 %75,24 %  
Helia Sport11641,73 %37,79 %  
Harfa Sport10537,77 %34,2 %  
Ski and Bike centrum Radotín5820,86 %18,89 %  
Atombike4917,63 %15,96 %  
Bil-Sport82,88 %2,61 %  
ani jednu z výběru72,52 %2,28 %  

Graf

16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých6051,28 %19,54 %  
z bannerů po městě1714,53 %5,54 %  
reklama v časopisech/novinách75,98 %2,28 %  
internet75,98 %2,28 %  
nic43,42 %1,3 %  
reklama v rádiu32,56 %0,98 %  
pri hledani prace21,71 %0,65 %  
jezdím okolo 10,85 %0,33 %  
bejvalá přítelkyně tam pracuje10,85 %0,33 %  
Netuším, ale znám. Možná z rádia.10,85 %0,33 %  
obchod je kousek od místa kde bydlím10,85 %0,33 %  
všimla jsem se jí ihned po otevření10,85 %0,33 %  
už nevím - známí nebo reklama10,85 %0,33 %  
jezdím kolem10,85 %0,33 %  
nevím10,85 %0,33 %  
je blízko mého bydliště, chodím kolem prodejny10,85 %0,33 %  
znalost umístění prodejny10,85 %0,33 %  
chodím kolem10,85 %0,33 %  
v obchodě10,85 %0,33 %  
bydlím v blízkosti10,85 %0,33 %  
viěla jsem jejich obchod10,85 %0,33 %  
prodejna v naší blízkosti, Kobylisy10,85 %0,33 %  
jen jsem to slyšela10,85 %0,33 %  
nevím odkud10,85 %0,33 %  

Graf

17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ještě nikdy jsem ji nenavštívil/a4539,47 %14,66 %  
přístup prodavačů4236,84 %13,68 %  
nabídku produktů3228,07 %10,42 %  
služby2521,93 %8,14 %  
prostředí2219,3 %7,17 %  
ceny108,77 %3,26 %  
nic21,75 %0,65 %  
nemám je rád 10,88 %0,33 %  

Graf

18. Napadá Vás nějaký produkt či služba z výše uvedené sportovní oblasti, která Vám na českém trhu chybí? Pokud ano, napište co.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne310 %0,98 %  
nevím26,67 %0,65 %  
nic mě nenapadá13,33 %0,33 %  
bezpalatně si vyzkoušet nové sportovní vybavení (n13,33 %0,33 %  
součástky k vázání, přehazovačce apod.13,33 %0,33 %  
wakeboarding, kiteboarding13,33 %0,33 %  
vibram five fingers boty13,33 %0,33 %  
badminton rakety,stolní tenis13,33 %0,33 %  
duhové lyže, duhová kola a duhové oblečení:)13,33 %0,33 %  
Přístup prodavačů, přátelké prostředí.13,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi odbornost personálu
Nedokážu posoudit
dováží se úzký sortiment od značek jako Vist/Comar
slalomové prkno
O ničem nevím
Chybí kontrola nad dodržováním cenové politiky.
min. zastoupení tanečního zboží
velké velikosti výrobků
testovací oblečení/ batohy na delší dobu/čundr
půjčení výrobku na den k vyzkoušení (např. batohy)
nevaži se jen na český trh
víc půjčoven sportovního vybavení
větší síť půjčoven sportovního zboží
oblečení pro okrajovější styly-boogie-woogie,jazz
Větší sortiment florbalového vybavení
možnost vyzkoušet si testovací vzorek
telemark, race board
1756,67 %5,54 % 

Graf

19. Z jakého kraje pocházím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. město Praha14150,72 %45,93 %  
Středočeský kraj3111,15 %10,1 %  
Jihočeský kraj3010,79 %9,77 %  
Kraj Vysočina113,96 %3,58 %  
Olomoucký kraj103,6 %3,26 %  
Královéhradecký kraj103,6 %3,26 %  
Moravskoslezský kraj82,88 %2,61 %  
Liberecký kraj72,52 %2,28 %  
Jihomoravský kraj72,52 %2,28 %  
Ústecký kraj62,16 %1,95 %  
Plzeňský kraj51,8 %1,63 %  
Zlínský kraj51,8 %1,63 %  
Pardubický kraj41,44 %1,3 %  
Karlovarský kraj31,08 %0,98 %  

Graf

20. Jaká je velikost Vašeho trvalého bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100.000 obyvatel15355,04 %49,84 %  
do 100.000 obyvatel4014,39 %13,03 %  
do 5.000 obyvatel3010,79 %9,77 %  
do 20.000 obyvatel2810,07 %9,12 %  
do 1.000 obyvatel279,71 %8,79 %  

Graf

21. Moje pohlaví je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16860,43 %54,72 %  
muž11039,57 %35,83 %  

Graf

22. Je mi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-26 let16157,91 %52,44 %  
27-35 let6222,3 %20,2 %  
36-55 let3512,59 %11,4 %  
15-19 let103,6 %3,26 %  
56 let a více103,6 %3,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Do jakého sportovního odvětví investujete nejvíce peněz? (Poté pokračujte otázkou č. 4 nebo 5 dle výběru odpovědí)

  • odpověď lyžování:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lyže na otázku 4. Kdo vybral odvětví zimních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

6. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování, kde nakoupit? Hodnoťe na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

  • odpověď kvalita=1:
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativnost=1 na otázku 12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.
    • 10.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=1 na otázku 12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota=1 na otázku 12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.
    • zobrazit další souvislosti
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemné vystupování=1 na otázku 12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.
  • odpověď kvalita=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 let a více na otázku 22. Je mi:

11. Ovlivní Vás při výběru zda daný produkt koupit možnost si ho vyzkoušet?

  • odpověď určitě ano, tuto možnost maximálně oceňuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z bannerů po městě na otázku 16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.

12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

  • odpověď odbornost=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost a praxe prodavačů=5 na otázku 6. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování, kde nakoupit? Hodnoťe na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.
  • odpověď ochota=1:
    • 13.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikativnost=1 na otázku 12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

15. Jaké sportovní prodejny znáte?

  • odpověď Helia Sport:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny na otázku 17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídku produktů na otázku 17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup prodavačů na otázku 17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby na otázku 17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostředí na otázku 17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známých na otázku 16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z bannerů po městě na otázku 16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.

20. Jaká je velikost Vašeho trvalého bydliště?

  • odpověď nad 100.000 obyvatel:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. město Praha na otázku 19. Z jakého kraje pocházím?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik peněz průměrně ročně utratíte za sportovní vybavení?

2. Investujete spíše do zimních nebo letních sportů?

3. Do jakého sportovního odvětví investujete nejvíce peněz? (Poté pokračujte otázkou č. 4 nebo 5 dle výběru odpovědí)

4. Kdo vybral odvětví zimních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

5. Kdo vybral odvětví letních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

6. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování, kde nakoupit? Hodnoťe na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

7. Pokud vyrazíte nakupovat sportovní vybavení, používáte k dopravě především:

8. Jaký čas jste ochotni strávit cestou do takového obchodu?

9. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru obchodu, kde nakoupit?

10. Při nákupu vybavení na výše zmíněné sporty (lyžování, snowbording, běžecké lyžování, cyklistika, in-line...) nejvíce upřednostňujete:

11. Ovlivní Vás při výběru zda daný produkt koupit možnost si ho vyzkoušet?

12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

13. Vyberte z těchto možností, co je pro Vás osobně při nákupu přijemnější a důležitější:

14. S čím negativním se na českém sportovním trhu nejčastěji setkáváte?

15. Jaké sportovní prodejny znáte?

16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.

17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?

19. Z jakého kraje pocházím?

20. Jaká je velikost Vašeho trvalého bydliště?

21. Moje pohlaví je:

22. Je mi:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik peněz průměrně ročně utratíte za sportovní vybavení?

2. Investujete spíše do zimních nebo letních sportů?

3. Do jakého sportovního odvětví investujete nejvíce peněz? (Poté pokračujte otázkou č. 4 nebo 5 dle výběru odpovědí)

4. Kdo vybral odvětví zimních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

5. Kdo vybral odvětví letních sportů: Vynaložené investice preferujete na nákup:

6. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování, kde nakoupit? Hodnoťe na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

7. Pokud vyrazíte nakupovat sportovní vybavení, používáte k dopravě především:

8. Jaký čas jste ochotni strávit cestou do takového obchodu?

9. Co Vás nejvíce ovlivní při výběru obchodu, kde nakoupit?

10. Při nákupu vybavení na výše zmíněné sporty (lyžování, snowbording, běžecké lyžování, cyklistika, in-line...) nejvíce upřednostňujete:

11. Ovlivní Vás při výběru zda daný produkt koupit možnost si ho vyzkoušet?

12. Čeho si nejvíce při nákupu ceníte u prodavače? Hodnoťte na stupnici 1-5, 1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité.

13. Vyberte z těchto možností, co je pro Vás osobně při nákupu přijemnější a důležitější:

14. S čím negativním se na českém sportovním trhu nejčastěji setkáváte?

15. Jaké sportovní prodejny znáte?

16. V případě, že jste zvolil/a Helia Sport, odkud jste se o prodejně dozvěděl/a? Pokud ne, pokračujte otázkou č. 18.

17. Co hodnotíte na této prodejně firmy Helia Sport nejpozitivněji?

19. Z jakého kraje pocházím?

20. Jaká je velikost Vašeho trvalého bydliště?

21. Moje pohlaví je:

22. Je mi:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trakalová, A.Preference zákazníků nakupujících na českém sportovním trhu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preference-zakazniku-nakupuj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.