Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference zákazníků v oblasti produktů "Péče o tělo"

Preference zákazníků v oblasti produktů "Péče o tělo"

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Grosová
Šetření:02. 12. 2012 - 15. 12. 2012
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):21 / 10.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 
Dobrý den,

 

jmenuji se Veronika Grosová a jsem studentkou 3. ročníku oboru Obchod a marketing na Sociálně ekonomické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Ve své bakalářské práci se věnuji problematice vztahu zákazníka ke společnosti Oliwye a preferencím potencionálních neboli možných zákazníků této společnosti.

 

Pokud jste již s firmou Oliwye spolupracovali, naleznete v dotazníku otázky týkající se Vašeho vztahu k této firmě. Pokud tuto firmu neznáte či s ní nespolupracujete, naleznete v dotazníku otázky zabývající se preferencemi Vás jako možných zákazníků. Vaše odpovědi jsou pro mne velmi cenným podkladem pro zjištění Vaší spokojenosti a zároveň mi pomohou navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingu firmy Oliwye.

 

Pevně věřím a zároveň Vás žádám, aby Vaše odpovědi byly pravdivé, upřímné a co možná nejpřesnější.


Děkuji Vám za spolupráci!

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6193,85 %93,85 %  
Ne46,15 %6,15 %  

Graf

2. Nakupujete z internetových obchodů i potřeby pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 4, Občasotázka č. 4, Pouze jednouotázka č. 4, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2744,26 %41,54 %  
Občas2134,43 %32,31 %  
Ano, pravidelně813,11 %12,31 %  
Pouze jednou58,2 %7,69 %  

Graf

3. Zaškrtli jste odpověď "Ne", uveďte, prosím, důvod.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1) Často nakupuji až na poslední chvíli (produkt dochází), nemám čas čekat, až zásilka dorazí a jestli se někde nezasekne. 2) Nemůžou nabídnout takovou cenu, aby mě to vyšlo levněji než v běžném obchodě, když platím poštovné. 3) Vystačím si s obyčejnými věcmi, které jdou běžně sehnat a u nich může platit 1 a 2.

cena není o moc výhodnější než v kamenném obchodě.

dávám přednost nákupu těchto výrobků v kamenném obchodu.

Ještě jsem na nic nenarazila, ani se o kosmetiku tak nezajímám :) Ale asi bych to často nekupovala :)

Kosmetika mi, jako muži, nepřijde zase tolik důležitá. Nejsem metrosexuál.

Kupuji již vyzkoušené produkty a když mi dojdou, takže si pro ně skočím do obchodu, nechci čekta,než mi to doručí pošta

Kupuju jenom elektroniku

Mám své značky, které jsou dostupné v kamenných obchodech

Mam to radsi v obchode, kde si mohu k parfemu pricichnout atd. Navic nemusim cekat nez zasilka prijde :)

nakupuji levneji a kvalitneji v zahranici,prevazne v Nemecku

nedůvěra

Neláká mě to

nemám k tomu duveru, potřebuji kosmetiku nejdřív videt..a vubec moc nenakupuji pres internet

Nízká cena produktu - kdy pak polovinu ceny tvoří poštovné

Potřebuji si zboží "očuchat" a vyzkoušet.

Pro mně je lepší si kosmetiku očichat a ohmatat a to přes net nejde....

Protože si objednávám raději z katalogů např.avon

Přes internet nemohu otestovat vůni.

Raději nakupuji v kamenných obchodech, kde mohu produkt vyzkoušet.

Raději si na internetu produkt vyberu a v krámě zkusím vůni, konzistenci atd. a poté koupím rovnou tam.

Raději si takové zboží koupím v kamenném obchodě, vyzkouším, otestuji.

Raději si tyto artikly kupuji přímo v kamenném obchodě, kde mi mohou, v případě potřeby, i poradit.

Raději tyto produkty nakupuji v obchodě.

Radeji zajdu do drogerie

Vybírám takové věci raději v kamenném obchodě. Občas nakupuji prostřednictvím katalogů (Avon, Oriflame).

Vždy tyto věci nakupuji při velkém nákupu potravin.

Zajdu si raději do drogérie nebo objednávám z katalogu od kolegyň z práce ( Avon, Oriflame....)

4. Je pro Vás důležité si produkty pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) před koupí osahat/vyzkoušet/přivonět si?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3452,31 %52,31 %  
Ano, velmi2436,92 %36,92 %  
Spíše ne69,23 %9,23 %  
Není to pro mne důležité11,54 %1,54 %  

Graf

5. Co Vás nejčastěji přiměje ke koupi produktů pro péči o tělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kladné doporučení4264,62 %64,62 %  
Vysoká kvalita3147,69 %47,69 %  
Dobré jméno výrobce2640 %40 %  
Nízká cena1726,15 %26,15 %  
Věrnost značce1624,62 %24,62 %  
vůně11,54 %1,54 %  
osvč v kosmetické firmě11,54 %1,54 %  
dojdou zásoby :-)11,54 %1,54 %  
akce, výhodné nabídky11,54 %1,54 %  
Vzhled výrobku11,54 %1,54 %  

Graf

6. Jakou roli pro Vás hraje cena výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upřednostňuji kvalitu, klidně si připlatím3147,69 %47,69 %  
Klidně vyzkouším i neznámé, levnější zboží2335,38 %35,38 %  
Cena výrobku hraje velkou roli, kupuji levnější zboží812,31 %12,31 %  
Cena výrobku nehraje žádnou roli34,62 %4,62 %  

Graf

7. Jste ochotní zkoušet produkty nových/neznámých výrobců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná3350,77 %50,77 %  
Určitě ano2944,62 %44,62 %  
Určitě ne, zůstávám věrný(á) své značce34,62 %4,62 %  

Graf

8. Spolupracovali jste již s firmou Oliwye?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Ne, ale znám firmu Oliwyeotázka č. 19, Ne, neznám firmu Oliwyeotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám firmu Oliwye3553,85 %53,85 %  
Ne, ale znám firmu Oliwye2640 %40 %  
Ano46,15 %6,15 %  

Graf

9. Z jakého zdroje jste se o firmě dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamarád/kamarádka, známý(á)375 %4,62 %  
Internet125 %1,54 %  

Graf

10. Jaký dojem na Vás udělal první kontakt s firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi dobrýotázka č. 12, Dobrýotázka č. 12, Špatnýotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi dobrý375 %4,62 %  
Dobrý125 %1,54 %  

Graf

11. Zaškrtli jste odpověď "Špatný", uveďte, prosím, důvod Vaší volby (co se Vám líbilo/nelíbilo, Co Vás zaujalo, co byste navrhovali změnit/zlepšit a proč).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

12. Kdy naposledy jste s firmou Oliwye spolupracovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než před týdnemotázka č. 14, Více než před týdnemotázka č. 14, Více než před půl rokemotázka č. 14, Více než před rokemotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než před půl rokem4100 %6,15 %  

Graf

13. Zaškrtli jste odpověď "Více než před rokem", uveďte, prosím, důvod Vaší dlouhodobé nespolupráce.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

14. Zařaďte zboží, které jste u firmy Oliwye nakupovali či nakupujete nejčastěji, do níže uvedené kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Péče o vlasy a prodlužování vlasů.375 %4,62 %  
Kosmetické potřeby125 %1,54 %  

Graf

15. Hodnocení spokojenosti s produktem firmy Oliwye: 1 - velmi vyhovuje, 2 - vyhovuje, 3 - spíše vyhovuje, 4 - spíše nevyhovuje, 5 – nevyhovuje

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita produktu2.250.688
Cena21.5
Dodací lhůta1.751.688
Balení produktu1.50.75
Komunikace s prodejcem1.50.75

Graf

16. V které oblasti by mělo dojít ke zlepšení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Myslím, že vlasy nejsou tolik kvalitní. Hodně se cuchají.

Nehtová modeláž

Větší sklad, zkrácení dodací lhůty.

17. Doporučili byste firmu Oliwye ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravděpodobně ano250 %3,08 %  
Určitě ano250 %3,08 %  

Graf

18. Uvítali byste, kdyby si firma Oliwye zřídila kamennou prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano375 %4,62 %  
Pravděpodobně ano125 %1,54 %  

Graf

19. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5381,54 %81,54 %  
Muž1218,46 %18,46 %  

Graf

20. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 305686,15 %86,15 %  
30 - 5057,69 %7,69 %  
17 a méně34,62 %4,62 %  
51 a více11,54 %1,54 %  

Graf

21. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký4772,31 %72,31 %  
Stredočeský710,77 %10,77 %  
Hlavní město Praha46,15 %6,15 %  
Liberecký23,08 %3,08 %  
Vysočina23,08 %3,08 %  
Jihomoravský11,54 %1,54 %  
Pardubický11,54 %1,54 %  
Jihočeský11,54 %1,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete přes internet?

2. Nakupujete z internetových obchodů i potřeby pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) ?

4. Je pro Vás důležité si produkty pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) před koupí osahat/vyzkoušet/přivonět si?

5. Co Vás nejčastěji přiměje ke koupi produktů pro péči o tělo?

6. Jakou roli pro Vás hraje cena výrobku?

7. Jste ochotní zkoušet produkty nových/neznámých výrobců?

8. Spolupracovali jste již s firmou Oliwye?

19. Jste muž nebo žena?

20. Kolik Vám je let?

21. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete přes internet?

2. Nakupujete z internetových obchodů i potřeby pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) ?

4. Je pro Vás důležité si produkty pro péči o tělo (kosmetické potřeby, potřeby pro nehty a vlasy, …) před koupí osahat/vyzkoušet/přivonět si?

5. Co Vás nejčastěji přiměje ke koupi produktů pro péči o tělo?

6. Jakou roli pro Vás hraje cena výrobku?

7. Jste ochotní zkoušet produkty nových/neznámých výrobců?

8. Spolupracovali jste již s firmou Oliwye?

19. Jste muž nebo žena?

20. Kolik Vám je let?

21. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Grosová, V.Preference zákazníků v oblasti produktů "Péče o tělo" (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://preference-zakazniku-v-oblas.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.