Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference žen a mužů při výběru aut
Preference žen a mužů při výběru aut
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Planý |
---|---|
Šetření: | 20. 10. 2010 - 10. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 108 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.32 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem dotazníku, je zjistit, jak se chovají při nákupu aut ženy a jak muži. Dotazník děláme na základě naší seminární práce zabývající se produktovou kategorií.
Odpovědi respondentů
1. Jaké preferujete auta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rodinné | 46 | 42,59 % | 42,59 % |
sportovní | 29 | 26,85 % | 26,85 % |
jiné | 13 | 12,04 % | 12,04 % |
smart (nákupní taštičky) | 11 | 10,19 % | 10,19 % |
terénní | 9 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Co u Vás rozhoduje při výběru aut?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 76 | 70,37 % | 70,37 % |
vzhled | 72 | 66,67 % | 66,67 % |
značka | 67 | 62,04 % | 62,04 % |
spotřeba | 61 | 56,48 % | 56,48 % |
bezpečnost | 61 | 56,48 % | 56,48 % |
výkon a typ motoru | 52 | 48,15 % | 48,15 % |
výbava vozu | 49 | 45,37 % | 45,37 % |
barva | 30 | 27,78 % | 27,78 % |
3. Kde zjišťujete informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 95 | 87,96 % | 87,96 % |
refence přátel | 57 | 52,78 % | 52,78 % |
pobočka prodejce | 46 | 42,59 % | 42,59 % |
televizní pořady | 24 | 22,22 % | 22,22 % |
automobilové magazíny | 21 | 19,44 % | 19,44 % |
4. K jaké značce nejvíce inklinujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Škoda | 25 | 23,15 % | 23,15 % |
Jiná | 20 | 18,52 % | 18,52 % |
BMW | 11 | 10,19 % | 10,19 % |
VolksWagen | 11 | 10,19 % | 10,19 % |
Peugeot | 7 | 6,48 % | 6,48 % |
Toyota | 5 | 4,63 % | 4,63 % |
Mazda | 4 | 3,7 % | 3,7 % |
Mercedes | 4 | 3,7 % | 3,7 % |
Ford | 4 | 3,7 % | 3,7 % |
Nisan | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
Opel | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
Seat | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
Audi | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
Porsche | 2 | 1,85 % | 1,85 % |
Volvo | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Citroen | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Lamborghini | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
5. Napište co ještě považujete za důležité při výběru aut
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
....
bezpečnost, výkon
budoucí náklady na servis
Celkovou použitelnost na běžné denní ježdění i svižnější, technickou jízdu v zatáčkách, rozměry vozu (preferuji vozy vyšší střední třídy)
Cena náhradních dílů, cena pojištění
cena servisu, dostupnost nahradnich dilu
Cena za kterou se dá vůz prodat několik let po koupi. Zachování kvality v průběhu času a najetých kilometrů.
cena, stav vozu, spotřeba
cena, výbava, bezpečnost
cenu a značku
dostupnost servisu
Dostupnost servisu, cena náhradních dílů, jejich nahraditelnost noname díly, variabilní použití auta - něco mezi autobusem a náklaďákem
Duležité je, aby si řidič s autem rozuměl.
chlap, kterej mě v něm bude vozit :D případně, kterýmu to budu likvidovat při svých pokusech zaparkovat :D
Jak na něm padá cena
Jízní vlastnosti, dílenské spracování, přístup prodejce a servisu
nadstandartní služby, výhody za zakoupení
Nemáte tam Hondu, to jste teda pokakali :))
nic
Pohodlnost a jednoduchost při ovládání
předchozí vlastní zkušenosti se značkou
Rok výroby vozu
servisní zázemí, cena servisních prací, cena náhradních dílů
spolehlivost značky
spotřeba :)
Stáří :)
To co jsem zaškrtla v ot. č. 2
u ojetiny stří vozu, počet najetých km, přítomnost servisní knihy, celkový technický stav
Užitkovost, odolnost vůči poškození při provozu na našich cestách, cena a složitost oprav a údržby, životnost,...
V první řadě úložný prostor (mojí motivací je, aby bylo možné auto použít k cyklistickému zájezdu pro 2-3 osoby a bylo možné přes noc skladovat - částečně rozložená - kola v kabině) - v tuto chvíli jsou idolem nové modely Dacie.
výkon
výkon, palivo, najeté km, rok výroby
vzhled, jednoduchost
Vzhled,výkon,barva
způsob splácení, dostupnost servisu
6. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 74 | 68,52 % | 68,52 % |
muž | 34 | 31,48 % | 31,48 % |
7. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 35 | 96 | 88,89 % | 88,89 % |
36 - 50 | 7 | 6,48 % | 6,48 % |
50 - 101 | 5 | 4,63 % | 4,63 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (53,2 %)
- facebook.com (27 %)
- vyplnto.cz (5,5 %)
- google.cz (3,8 %)
- search.seznam.cz (3,8 %)
- vseborec.cz (3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.