Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference značek a médií

Preference značek a médií

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Doležalová
Šetření:06. 11. 2011 - 10. 11. 2011
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník jsem vytvořila kvůli průzkumu pro mou seminární práci z marketingu. Nezabere víc než pár minut, předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 a méně → konec dotazníku, 16 - 36 letotázka č. 2, 37 a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 36 let7090,91 %90,91 %  
37 a více79,09 %9,09 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5477,14 %70,13 %  
muž1622,86 %20,78 %  

Graf

3. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "sprchový gel"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fa1521,43 %19,48 %  
palmolive1318,57 %16,88 %  
Adidas1115,71 %14,29 %  
Dove68,57 %7,79 %  
nivea68,57 %7,79 %  
oriflame34,29 %3,9 %  
radox34,29 %3,9 %  
Old spice22,86 %2,6 %  
avon22,86 %2,6 %  
Heng Youn Tin Han11,43 %1,3 %  
ostatní odpovědi SCHWARZKOPF
Old Spice.
redox (ted ho mam v koupelně)
Dedra
Garnier
Yves Rochér
bodyshop
Addidas
811,43 %10,39 % 

Graf

4. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "deodorant"

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rexona2028,57 %25,97 %  
Nivea1014,29 %12,99 %  
Old spice912,86 %11,69 %  
Fa68,57 %7,79 %  
adidas57,14 %6,49 %  
dove45,71 %5,19 %  
AXE34,29 %3,9 %  
garnier34,29 %3,9 %  
Hil Mai Tan11,43 %1,3 %  
Nivea.11,43 %1,3 %  
ostatní odpovědi Garniere
str8
bioderma
Balea
Žádná
radox
Old spices
Right guard
811,43 %10,39 % 

Graf

5. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "toaletní voda"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nivea710 %9,09 %  
old spice68,57 %7,79 %  
Avon57,14 %6,49 %  
Puma57,14 %6,49 %  
nic45,71 %5,19 %  
lacoste45,71 %5,19 %  
hugo boss45,71 %5,19 %  
žádná34,29 %3,9 %  
Yves rocher22,86 %2,6 %  
nevim22,86 %2,6 %  
ostatní odpovědi Calvin Klein
gucci
chloe
garnier
Adidas
nemám žádnou asociaci
Žádná...
christina aguilera
str8
jaguar
addidas
Escada
nic, znám jen parfem
naomi cambel
Co to je toaletní voda? :D
play boy
gabriela sabatiny
STR8T
nenapadá mě
Balea
oriflame
pitralon
odol
gillet
Kylie
2840 %36,36 % 

Graf

6. Co si představíte, když se řekne "Adidas"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

3 proužky

3 proužky

3 pruhy

botičky mého syna

boty

Boty

boty

boty

boty

boty, obleceni

Boty.

čím víc pruhů, tím víc adidas

deodorant

deodorant

Komerci

kosmetika vhodná pro sport

kvalitní značka

logo Adidas - tři proužky

luxus

obleceni a modu

oblečení

oblečení

oblečení pro sport

oblečení, vůně, sneakers

obyčejné oblečení, které je zbytečně předražené jen díky názvu

plavky

proužky

Proužky, sport.

pruhy

sport svěžest aktivita

sport

sport

sport

sport

sport

Sport

sport, osvěžující vůně, boty, sportovní oblečení

sport, sportovní oblečení

sport, sportovní oblečení a kosmetika

sport, tři pruhy

Sportovec- atlet, tři proužky

sportovní boty

Sportovní oblečení

sportovní oblečení

sportovní oblečení

sportovní oblečení

sportovní oblečení

sportovní oblečení, sportovní potřeby, A3 sport

sportovní oblečení, sprchový gel, deodorant

sportovní oblečení, voňavky

sportovní obuv

sprchový gel

tenisky

triko

tři proužky, sportovní oblečení

tři proužky

tři pruhy

tři pruhy

Tři pruhy

Tři pruhy

tři pruhy ;)

tři pruhy, fotbal

Tři pruhy, sportovní oblečení

tři pruhy, sprchovy gel

Tři pruhy.

Vietnamský občan, ukazující triko a říkající "Tši proušky, Adidas"

voňavka

voňavka

vůně, kosmetika

značkové oblečení

7. Na trhu je již několik let k dispozici i kosmetika Adidas. Znáte ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, osobně ji používám / používal(a) jsem ji3955,71 %50,65 %  
Ano, ale nemám s ní osobní zkušenost2434,29 %31,17 %  
Ne, neznám710 %9,09 %  

Graf

8. Jaký je podle Vás člověk, který kosmetiku Adidas používá? Jak byste ho krátce charakterizoval(a)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aktivní, mladý, rád nosí sportovní oblečení

aktivní, mladý, sportovec

dynamický, aktivní, otevřený

energetický

energický, sportovně založený

fajn

jakýkoliv

jednoznačně sportovec, který si potrpí na značkové věci

Má tři pruhy na těle

mlady

mladý s aktivním přístupem k životu

mladý sportovec

moderní, rád sportuje, kouká spíše na kvalitu než na cenu

Můj bratr - dbá o vzhled, možná až moc

muž

myslí si že je bohatý

Někdo, kdo jí dostal k Vánocům :D to bývá nejčastěji.. Ten, kdo si tuto kosmetiku cíleně pravidelně kupuje, je člověk,sebevědomý, zakládající si na vzhledu a zdraví

Nelze hodnotit tuto kosmetiku může používat kdokoli

nemám názor

nevím

nevím

normální

normalni

normální jako ostatní :)

normální?

Obyčejný člověk

Podle mě tuto kosmetiku nepoužívá jasně specifická cílovka. Vim že adidas používá i spoustu lidí(kamarádů) co se sportem moc společného nemají

Potrpí si na značce Adidas.

potrpí si na značku zboží

smysluplný, společenský

Sportovec

Sportovec

Sportovec

sportovec

sportovec

sportovec

sportovec

sportovec

sportovec

sportovec

sportovec co má rád značky

Sportovec naprosto oddaný své oblíbené značce.

sportovne zalozeny

sportovně založený

Sportovně založený

sportovně založený (aspoň se tak profiluje Adidas)

Sportovně založený.

sportovní

sportovní

sportovní

sportovní a aktivní typ člověka, chodí do fitness centra, nebo žena na aerobik

sportovní aktivní typ

sportovní typ

sportovní typ

sportovní typ

sportovní typ

sportovní typ

Sportovni typ

sportovní typ, dbá na svůj vzhled, záleží mu na tom, co si o něm okolí myslí, záleží mu na prvním dojmu a vzhledu

Sportovní typ, má rád značkové věci.

Sportovní typ.

sportovní, mladý,

sportovní, mladý, otevřený

sportovní, přehnaně moderní

sportovní, svobodný, nezávislý

Stejný jako ten, který si vybere jiné značky kosmetiky, mohou ho k tomu vést různá kritéria: vůně, spokojenost s výrobkem. U kosmetiky adidas se může být, na rozdíl od jiných značek, kritériem i právě "punc značky"

Takového člověka neznám

úplně normální, člověk jako každý jiný

Vyhovuje mu

základající si na image

9. Čtete noviny nebo časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5477,14 %70,13 %  
ne1622,86 %20,78 %  

Graf

10. Jaké čtete noviny nebo časopisy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

21.Století

21.století

apetito

apetito

Bazar, mf dnes

Blesk

Blesk, Slovácký deník, D-test, Rytmus života, Napsáno životem

blesk, žena a život

Blesk, Žena a život, Katka

bulvár, vzdělávací

cinema

Cosmopolitan, Look

Časopisy pro ženy, např. Blesk pro ženy, časopisy o přírodě, naoř. Naše příroda

deník

Deníky, Právo, Hospodářské noviny, MF Dnes, Marketing a média, Sféra, Naše kočky

denní tisk, časopisy o bydlení

Dieta

E15, Respekt, Reflex, Euro

epocha

Euro

Flora na zahradě

Hospodářské noviny, MF Dnes, Žena a život

Hospodářské noviny, Reflex, Respekt, Score, Chip

internetové (novinky.cz, idnes.cz) časopisy ) 21., století

joy, mf

Když noviny tak Deník A časopisy Psychologie, Žena a Život, Cosmogirl...

Lidové noviny, Gurmet, Food, Apetit, Žena a život, Cosmopolitan

marianne, mf dnes,

marketing media, strategie, trend marekting

Metro

metro, cosmopolitan, epocha

MF

MF Dnes Elle 21. století

mf dnes

MF Dnes, Apetit

MF DNES, Instinkt, Květy,

MF Dnes, Lidové noviny, Dieta, přílohy v novinách

Mf Dnes, Reflex

mf dnes, respekt, detail

MF Dnes, Žena a život, časopisy o vařrní

MF DNES.

Mladá fronta

mlada fronta, lidovky, sport

noviny: Metro časopisy: Studenta, Katka, Enigma, Svět ženy

o autech...

o zířatech

otazníky historie, epocha

různé, co se mi dostane do ruky..ženské časopisy, noviny z regionu

rytmus života

SME, Mlada fronta

Speed, MF Dnes, Respekt

technologické, vědecké, eknomické

Vše

Žatecký týdeník, Žatecký a lounský deník, Reflex, Cosmopolitan.

11. Posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5172,86 %66,23 %  
ne1927,14 %24,68 %  

Graf

12. Jaké posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

BBC 1, BBC 6

Beat

Beat, Rockzone

Beat.

city, evropa 2, kiss

černá hora

Černá Hora, Beat

Český rozhlas

dle nálady, často přepínám (kiss, impuls,..)

e2, blaník, frekvence 1, kiss

evropa 2

evropa 2

evropa 2

Evropa 2

Evropa 2

Evropa 2

Evropa 2, Bonton

Evropa 2, Fajn Rádio, Kiss

Evropa 2, Impuls, Rock max, Kiss Publikum, Zlín, F1

f1

F1

Fajn rádio Oldies rádio Hey Kiss Hády nemám ráda Evropu 2

frekvence 1

Hey

Impuls

Impuls, Evropa 2

Impuls, Orion, Čas

kiss publikum, evropa 2

krokodýl

Magic, City

Oldies

Oldies

Orion

Orion

Pokaždé jiné

Proglas

převážně Expres, občas Bonton a Evropu 2

radio 1

Radio Blaník

Radio City

radio city

radio City

rádio City, Blaník, Sázava, Impuls

radio lux fm, impuls, frekvence 1

Radiožurnál

relax

rockzone

ruzne

spin

spin

To na kterém neni zrovna reklama


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jste:

3. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "sprchový gel"?

4. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "deodorant"

7. Na trhu je již několik let k dispozici i kosmetika Adidas. Znáte ji?

8. Jaký je podle Vás člověk, který kosmetiku Adidas používá? Jak byste ho krátce charakterizoval(a)?

9. Čtete noviny nebo časopisy?

11. Posloucháte rádio?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jste:

3. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "sprchový gel"?

4. Jaká značka Vás napadne jako první, když se řekne "deodorant"

7. Na trhu je již několik let k dispozici i kosmetika Adidas. Znáte ji?

8. Jaký je podle Vás člověk, který kosmetiku Adidas používá? Jak byste ho krátce charakterizoval(a)?

9. Čtete noviny nebo časopisy?

11. Posloucháte rádio?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doležalová, E.Preference značek a médií (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preference-znacek-a-medii.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.