Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference značek

Preference značek

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Švecová
Šetření:16. 08. 2011 - 19. 08. 2011
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):35 / 8.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku pro potřeby mého doktorandského studia. Cílem výzkumu je zjistit vztah spotřebitelů ke značkám.

Předem děkuji za Váš čas.

Eva Švecová

Odpovědi respondentů

1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell330 %30 %  
Gambrinus330 %30 %  
Staropramen110 %10 %  
Braník110 %10 %  
Bernard110 %10 %  
Budvar110 %10 %  

Graf

2. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborná chuť/kvalita880 %80 %  
čepují v mé oblíbené restauraci440 %40 %  
líbí se mi jejich reklama220 %20 %  
dostupnost110 %10 %  
doporučili mi ji známí110 %10 %  

Graf

3. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem ochotna/ochoten nijak demonstrovat, že se jedná o moji oblíbenou značku550 %50 %  
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 440 %40 %  
Účastnit se spotřebitelských soutěží s danou značkou220 %20 %  
Účastnit se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, exkurze výrobních továren, srazy fanoušků/spotřebitelů, atd.)110 %10 %  
Navštívit webové stránky značky a zajímat se o dění ze života značky110 %10 %  

Graf

4. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem nic takového neudělala/neudělal660 %60 %  
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 330 %30 %  
Účastnila/účastnil jsem se spotřebitelských soutěží s danou značkou 110 %10 %  

Graf

5. Kupujete tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO990 %90 %  
NE110 %10 %  

Graf

6. Jak často tuto značku kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 14 dní555,56 %50 %  
1x do měsíce222,22 %20 %  
2-3x týdně111,11 %10 %  
1x týdně111,11 %10 %  

Graf

7. Viděli jste reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, jakoukoli) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1100 %10 %  

Graf

8. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO1100 %10 %  

Graf

9. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

už nevím:)

10. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zmiňuje tradiční české hodnoty a kulturní zvyklosti1100 %10 %  

Graf

11. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka mobilního operátora? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile1100 %10 %  

Graf

12. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost1100 %10 %  
Používá celá rodina1100 %10 %  
Líbí se mi jejich reklama1100 %10 %  

Graf

13. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 1100 %10 %  

Graf

14. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 1100 %10 %  

Graf

15. Kupujete (používáte) tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1100 %10 %  

Graf

16. Viděli jste reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, jakoukoli.) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1100 %10 %  

Graf

17. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
URČITĚ ANO1100 %10 %  

Graf

18. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dá dá dá

19. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost1100 %10 %  
Herci1100 %10 %  
Hudba1100 %10 %  

Graf

20. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka auta? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda1100 %10 %  

Graf

21. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poměr cena/výkon1100 %10 %  
Dostupnost1100 %10 %  
Pěkný design1100 %10 %  
Kvalitní výbava1100 %10 %  

Graf

22. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 1100 %10 %  

Graf

23. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 1100 %10 %  

Graf

24. Používáte tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 26, NEotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1100 %10 %  

Graf

25. Jakou značku používáte? (Prosím vepište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

26. Proč jste se rozhodli právě pro tuto značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poměr cena/výkon1100 %10 %  
Pěkný design1100 %10 %  
Dostupnost1100 %10 %  
Kvalitní výbava1100 %10 %  

Graf

27. Viděli jste reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, jakoukoli) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 28, NEotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1100 %10 %  

Graf

28. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
URČITĚ ANO1100 %10 %  

Graf

29. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

O prostoru, který poskytuje rodině o více členech.

30. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředí1100 %10 %  

Graf

31. Kdybyste si v budoucnu kupovali nové auto, jakou značku byste si koupili (v rámci Vašich možností)? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SUPER B kombi1100 %10 %  

Graf

32. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MUŽ1100 %10 %  

Graf

33. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou1100 %10 %  

Graf

34. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 351100 %10 %  

Graf

35. Jaký je Váš současný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující1100 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (83,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Švecová, E.Preference značek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://preference-znacek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.