Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferencie platobných metód v e-commerce prostredí

Preferencie platobných metód v e-commerce prostredí

Povědomí o značkách kvality potravin
Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality?

(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Juraj P
Šetření:12. 04. 2022 - 16. 04. 2022
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahojte. Obraciam sa s prosbou o vyplnenie dotazníka na tému: Analýza preferencií platobných metód v e-commerce prostredí. 

Jedná sa hlavne o to či preferujete platbu kartou alebo formou dobierky pri Vašich nákupoch, či rozlyšujete známy a neznámy eshop, či viac veríte appke ako webu a podobne.

Budem rád, za každé jedno vyplnenie, verím, že veľa ľudí si pri vyplnaní uvedomí nástrahy internetu hlavne pri používaní platby kartou. 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž853,33 %53,33 %  
Žena746,67 %46,67 %  

Graf

2. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 601173,33 %73,33 %  
19 - 26320 %20 %  
do 1816,67 %6,67 %  

Graf

3. Aký spôsob platby v e-commerce prostredí preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kartou853,33 %53,33 %  
dobierkou746,67 %46,67 %  

Graf

4. Pri nákupe si vyberáte eshopy kde ste už nakúpili, alebo dávate šancu aj takým ktoré nepoznáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dám možnosť novému eshopu iba ak má záujme cena a produkt853,33 %53,33 %  
iba veľké a známe eshopy746,67 %46,67 %  

Graf

5. Pri nákupe na eshope ktorý nepoznáte, platíte svoj nákup kartou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mne neznámemu e-shopem veľmi nedôverujem a preto platím dobierkou746,67 %46,67 %  
Najprv si ho overím cez google, recenzie a následne áno533,33 %33,33 %  
Nemám s tym problém320 %20 %  

Graf

6. Ak sa Vám zobrazí na socialnej sieti reklama na produkt o ktorý mate záujem, a doprava bude zdarma ak zaplatíte kartou, využijete túto možnosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie je to pre mňa rozhodujúce1066,67 %66,67 %  
Áno, ale len pri známom e-shope320 %20 %  
Áno, vždy213,33 %13,33 %  

Graf

7. Registrujete, že e-shopy na Vás po Vašej návšteve používaju marketingové nástroje aby sa Vám pripomenuli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, hlavne Facebook, Instagram a Google1066,67 %66,67 %  
Niekedy426,67 %26,67 %  
Neregistrujem to16,67 %6,67 %  

Graf

8. Ako dôležitá je pre Vás komunikácia so strany e-shopu a dodanie tovaru do 48 hodín?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pre mňa je hlavná cena, a kľudne si počkám, aby som ušetril1066,67 %66,67 %  
Je mi to jedno, ked uvidím dobrý produkt, tak si ho kúpim.426,67 %26,67 %  
Je to hlavný dôvod prečo nakúpim u daného obchodnika16,67 %6,67 %  

Graf

9. Ak by Vám e-shop ponúkol doživotnú zľavu napr. 15 percent ale museli by ste nakupovať cez jeho aplikáciu, využili by ste to a v budúcnosti by ste produkt nehľadali ale rovno nakúpili ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, vždy si porovnávam ceny a produkty1173,33 %73,33 %  
Neviem320 %20 %  
Určite áno16,67 %6,67 %  

Graf

10. Dôverujete viac platbe kartou cez aplikaciu obchodnika ako cez web stranku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie960 %60 %  
Možno, aktuálne neviem640 %40 %  

Graf

11. Overujete si eshop pred tým, ako urobíte objednávku či už platba kartou alebo na dobierku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, vždy853,33 %53,33 %  
Niekedy áno, nie vždy533,33 %33,33 %  
Skoro nikdy, neriešim to213,33 %13,33 %  

Graf

12. Je pre Vás informovanosť o stave objednávky dôležitý faktor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určite áno, som rád keď viem kedy bol balík odoslaný a kedy pr=ide1493,33 %93,33 %  
Veľmi nie, počkám kým mi príde informačná sms od prepravnej firmy.16,67 %6,67 %  

Graf

13. Ak nepoznáte e-shop kde chcete nakúpiť, ste ochotný zaplatiť za svoju objednávku kartou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, keď e-shop poznám nemám s tým problém.853,33 %53,33 %  
Nie, aj ked e-shop poznám preferujem dobierku.746,67 %46,67 %  

Graf

14. Čo by Vas prinútilo dôverovať e-shopu ktorý nepoznáte aby ste za objednávku zaplatili kartou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

0

Asi nic

Dělám to pravidelně

Dobré recenze, označení důvěryhodnosti třeba od Heureky, apod.

Nevím

Nevím přesně

Nic

nič

recenze

Recenze

recenze heureka.cz nebo seznam.cz

Recenze na webu, příp. ve srovnávači čen (Heuréka apod.)

více dobrých zkušeností z bezprostředního okolí, menší částka za nákup

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

P, J.Preferencie platobných metód v e-commerce prostredí (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://preferencie-platobnych-metod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.