Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferencie spotrebiteľov kávy
Preferencie spotrebiteľov kávy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Mária Bali-Jenčíková |
---|---|
Šetření: | 13. 02. 2009 - 27. 02. 2009 |
Počet respondentů: | 77 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.36 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 27,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Som študentkou Ekonomickej Univerzity v Bratislave, PHF Michalovce. Pre účely diplomovej práce realizujem prieskum spotrebiteľského správania na trhu kávy. Cieľom prieskumu je zistiť nákupné preferencie spotrebiteľov kávy, ich zvyklosti, tradície. Tymto Vas prosim o vyplnenie dotaznika, velmi mi tym pomozete:) Dakujem
Odpovědi respondentů
1. Ako často pijete kávu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pravidelne, niekoľkokrát denne | 38 | 49,35 % | 49,35 % |
niekedy | 14 | 18,18 % | 18,18 % |
často | 14 | 18,18 % | 18,18 % |
málokedy | 9 | 11,69 % | 11,69 % |
nikdy (ďakujem, vyplňte už iba identifikačné údaje) | 2 | 2,6 % | 2,6 % |
2. Aký druh kávy pijete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Instantná káva | 49 | 65,33 % | 63,64 % |
Mletá pražená káva | 28 | 37,33 % | 36,36 % |
Zrnková káva | 21 | 28 % | 27,27 % |
Cappuccino | 17 | 22,67 % | 22,08 % |
Káva 2v1, 3v1 | 14 | 18,67 % | 18,18 % |
Iné | 11 | 14,67 % | 14,29 % |
Caro | 3 | 4 % | 3,9 % |
Bezkofeínová káva | 1 | 1,33 % | 1,3 % |
3. Ak pijete zrnkovú, prípadne mletú praženú kávu, rozlišujete, o aký typ kávy ide? T.j. či obsahuje arabicu alebo robustu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 39 | 65 % | 50,65 % |
ano | 21 | 35 % | 27,27 % |
4. Ako vás ovplyvňuje značka pri výbere kávy? (kde 1 - najmenej vplýva až po 5 - najviac ovplyvňuje)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 29 | 39,19 % | 37,66 % |
5 | 21 | 28,38 % | 27,27 % |
3 | 18 | 24,32 % | 23,38 % |
2 | 4 | 5,41 % | 5,19 % |
1 | 2 | 2,7 % | 2,6 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.91 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.71 |
Směrodatná odchylka: | 0.84 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
5. Ako na váš výber vplýva dizajn výrobku kávy? (1-najmenej až 5 - najviac)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 25 | 35,21 % | 32,47 % |
2 | 20 | 28,17 % | 25,97 % |
4 | 14 | 19,72 % | 18,18 % |
1 | 9 | 12,68 % | 11,69 % |
5 | 3 | 4,23 % | 3,9 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.72 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.83 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Súhlasíte s výrokom, že reklama na novú kávu vás presvedčí o jej vyskúšaní?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 35 | 47,3 % | 45,45 % |
spíše nesouhlasím | 19 | 25,68 % | 24,68 % |
nevím | 11 | 14,86 % | 14,29 % |
nesouhlasím | 8 | 10,81 % | 10,39 % |
souhlasím | 1 | 1,35 % | 1,3 % |
7. Súhlasíte s tým, že darček ku káve (napr. hrnček) vás presvedčí o jej kúpe?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 24 | 32,88 % | 31,17 % |
spíše souhlasím | 20 | 27,4 % | 25,97 % |
nesouhlasím | 14 | 19,18 % | 18,18 % |
nevím | 11 | 15,07 % | 14,29 % |
souhlasím | 4 | 5,48 % | 5,19 % |
8. Vplýva na vaše rozhodnutie o kúpe kávy jej cena?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 53,33 % | 51,95 % |
ne | 26 | 34,67 % | 33,77 % |
nevím | 9 | 12 % | 11,69 % |
9. Akej značky (značiek) kupujete kávu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nescafe | 52 | 69,33 % | 67,53 % |
Jacobs | 29 | 38,67 % | 37,66 % |
Tchibo | 27 | 36 % | 35,06 % |
Iné | 24 | 32 % | 31,17 % |
Lavazza | 13 | 17,33 % | 16,88 % |
Extra špeciál (Baliarne obchodu Poprad) | 7 | 9,33 % | 9,09 % |
Eduscho | 3 | 4 % | 3,9 % |
10. Ktorý faktor sa u vás spája s kvalitou kávy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuť | 68 | 90,67 % | 88,31 % |
vôňa | 42 | 56 % | 54,55 % |
značka | 24 | 32 % | 31,17 % |
cena | 12 | 16 % | 15,58 % |
farba | 5 | 6,67 % | 6,49 % |
11. Kto (čo) má na vás vplyv pri výbere kávy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odporúčania známych | 32 | 43,24 % | 41,56 % |
tradícia, zvyky | 30 | 40,54 % | 38,96 % |
záujem vyskúšať niečo nové | 28 | 37,84 % | 36,36 % |
vplyv rodiny | 14 | 18,92 % | 18,18 % |
reklama, propagácia v médiach | 10 | 13,51 % | 12,99 % |
finančná situácia v domácnosti | 10 | 13,51 % | 12,99 % |
nic | 2 | 2,7 % | 2,6 % |
12. Navštevujete kaviareň?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 73,33 % | 71,43 % |
ne | 20 | 26,67 % | 25,97 % |
13. V ktorých predajniach kupujete kávu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Supermarket, hypermarket | 60 | 81,08 % | 77,92 % |
Špecializovaná predajňa - kaviareň... | 18 | 24,32 % | 23,38 % |
Malá samoobslužná predajňa | 16 | 21,62 % | 20,78 % |
Maloobchod | 14 | 18,92 % | 18,18 % |
Veľkoobchod | 13 | 17,57 % | 16,88 % |
Internetový obchod | 4 | 5,41 % | 5,19 % |
14. Aké je vaše pohlavie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 58 | 75,32 % | 75,32 % |
muž | 19 | 24,68 % | 24,68 % |
15. Vaša veková kategória?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 rokov | 44 | 57,14 % | 57,14 % |
25 - 34 rokov | 24 | 31,17 % | 31,17 % |
35 - 44 rokov | 5 | 6,49 % | 6,49 % |
45 - 54 rokov | 4 | 5,19 % | 5,19 % |
16. Vaše povolanie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
študent | 42 | 54,55 % | 54,55 % |
zamestnaný | 33 | 42,86 % | 42,86 % |
nezamestnaný | 2 | 2,6 % | 2,6 % |
17. Bydlisko?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mesto | 64 | 83,12 % | 83,12 % |
obec (vidiek) | 13 | 16,88 % | 16,88 % |
18. Krajina, kde bývate?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká republika | 64 | 83,12 % | 83,12 % |
Slovenská republika | 8 | 10,39 % | 10,39 % |
Slovensko | 4 | 5,19 % | 5,19 % |
FInsko | 1 | 1,3 % | 1,3 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (67 %)
- vseborec.cz (7,5 %)
- google.sk (4,5 %)
- ujdeto.cz (4,5 %)
- google.cz (4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.